Formularz wyszukiwania

Wpisz minimum 3 znaki!
Wyszukaj z opcją:
Wpisz minimum 3 znaki!
Wyszukaj z opcją:
Wpisz minimum 3 znaki!
Wyszukaj z opcją:
Wpisz minimum 3 znaki!
Wyszukaj z opcją:
Wpisz minimum 3 znaki!
Wyszukaj z opcją:

Wyniki wyszukiwania dla zapytania:

Jednostka: Wydział Zarządzania od roku: 2014 do roku: 2014
Liczba pozycji spełniających powyższe kryteria selekcji: 1004.
Proszę czekać...
Trwa ładowanie danych...
1

Tytuł:
Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities
Źródło:
International Journal of Tourism Research. - vol. 16 iss. 2 (2014) , s. 137-145. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
a 30.00 pkt
Nr:
2168235718
artykuł w czasopiśmie
2

Tytuł:
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow
Źródło:
Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014) , s. 1337-1348. - Summ.
Lista MNiSW:
a 20.00 pkt
Nr:
2168262266
artykuł w czasopiśmie
3

Tytuł:
Formation of the Integrative Currency Area
Źródło:
SOP Transactions on Economic Research. - vol. 1, no 1 (2014) , s. 1-9. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168271732
artykuł w czasopiśmie
4

Konferencja:
Hradec Economic Days 2014 : Economic Development and Management of Regions, Hradec Králové, Czechy, od 2014-02-04 do 2014-02-05
Tytuł:
The Use of EU Funds Dedicated to the Development of Entrepreneurship in Rural Areas in Poland Based on the Małopolskie Province
Źródło:
The International Conference Hradec Economic Days 2014 : Economic Development and Management of Regions, Hradec Králové, February 4th and 5th, 2014 : Peer-Reviewed Conference Proceedings. Part 5 / ed. Pavel Jedlička - Hradec Králové: Gaudeamus, The University of Hradec Králové, 2014, s. 461-468. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-7435-370-3
Tryb dostępu:
Nr:
2168271824
rozdział w materiałach konferencyjnych
5

Konferencja:
The 2-nd International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Education 2013", Wilno, Litwa, od 2013-10-14 do 2013-10-15
Tytuł:
Models of the Emergence and Diffusion of Mass Customization
Źródło:
Procedia : Social and Behavioral Sciences. - Vol. 110 (2014) , s. 812-821. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny w World Wide Web
Nr:
2168273396
artykuł w czasopiśmie
6

Konferencja:
The 2-nd International Scientific Conference "Contemporary Issues in Business, Management and Education 2013", Wilno, Litwa, od 2013-10-14 do 2013-10-15
Tytuł:
A Learning Public Organization as the Condition for Innovations Adaptation
Źródło:
Procedia : Social and Behavioral Sciences. - Vol. 110 (2014) , s. 148-155. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny w World Wide Web
Nr:
2168273414
artykuł w czasopiśmie
7

Autor:
Polak Sebastian , Wiśniowska Barbara , Fijorek Kamil , Glinka Anna , Mendyk Aleksander
Tytuł:
In vitro-in Vivo Extrapolation of Drug-induced Proarrhythmia Predictions at the Population Level
Źródło:
Drug Discovery Today. - Vol. 19, Iss. 3 (2014) , s. 275-281. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
a 45.00 pkt
Nr:
2168274249
artykuł w czasopiśmie
8

Tytuł:
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
Wydanie:
Wyd. 2
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2014
Opis fizyczny:
282 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-255-6213-7
Nr:
2168274703
monografia
9

Tytuł:
Analizy wykonane w komponencie makroekonomicznym projektu ISR [dokument elektroniczny]. Raport 11
Adres wydawniczy:
Kraków: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014
Opis fizyczny:
174 s.: il.
Program badawczy:
Projekt "Instrument Szybkiego Reagowania", nr projektu: UDA-PO KL.02.01.03-00-021/09-00
Tryb dostępu:
Nr:
2168274747
raport/sprawozdanie
10

Tytuł:
Uczelnia na zagranicznym rynku edukacyjnym - strategia internacjonalizacji szkoły wyższej = University Education in a Foreign Market - The Strategy of Internationalization of Higher Education
Źródło:
Management and Business Administration. Central Europe. - vol. 22, nr 1 (124) (2014) , s. 36-59. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 8.00 pkt
Nr:
2168275261
artykuł w czasopiśmie
11

Autor:
Tytuł:
Profesor Heinz Roland Weistroffer z wizytą w Katedrze Informatyki i Katedrze Systemów Obliczeniowych
Źródło:
Kurier UEK / [red. Piotr CZARNIECKI]2014. - nr 1 (58), s. 26. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2168275291
varia
Zobacz opis całości
12

Tytuł:
Akademia Rachunkowości
Źródło:
Kurier UEK / [red. Piotr CZARNIECKI]2014. - nr 1 (58), s. 27. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2168275297
varia
Zobacz opis całości
13

Tytuł:
Nowy kierunek studiów Marketing i komunikacja rynkowa
Źródło:
Kurier UEK / [red. Piotr CZARNIECKI]. - nr 1 (58) (2014) , s. 28-29. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2168275305
artykuł nierecenzowany
Zobacz opis całości
14

Konferencja:
14th International Conference on Finance and Banking, Ostrawa, Czechy, od 2013-10-16 do 2013-10-17
Tytuł:
Investment in Art - Specificity, Risks, and Rates of Return
Źródło:
Proceedings of the 14th International Conference on Finance and Banking / ed. Daniel Stavárek and Pavla Vodová - Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2014, s. 8-18. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-7248-939-8
Tryb dostępu:
Nr:
2168275549
rozdział w materiałach konferencyjnych
15

Autor:
Grzybek Gabriela , Piwowarczyk Jarosław
Tytuł:
My - Pokolenie Y
Źródło:
Kurier UEK / [red. Piotr CZARNIECKI]2014. - nr 1 (58), s. 76. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2168275689
varia
Zobacz opis całości
16

Autor:
Siniarski Aleksander , Wypasek Ewa , Fijorek Kamil , Gajos Grzegorz , Undas Anetta
Tytuł:
Association between Thrombophilia and Seated Immobility Venous Thromboembolism
Źródło:
Blood Coagulation & Fibrinolysis. - Vol. 25, Iss. 2 (2014) , s. 135-141. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
a 15.00 pkt
Nr:
2168276019
artykuł w czasopiśmie
17

Tytuł:
Rachunek kosztów i wyników w przedsiębiorstwie : zbiór zadań z rozwiązaniami
Adres wydawniczy:
Warszawa: Difin, 2014
Opis fizyczny:
267, [1] s.; 23 cm
Seria:
(Vademecum Rachunkowości)
ISBN:
978-83-7930-251-2
Nr:
2168276067
książka
18

Tytuł:
The Global Currency Area a Way to Constructively End the Era of Reserve Currency
Źródło:
Modern Economy. - vol. 5, no. 4 (2014) , s. 289-302. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168276897
artykuł w czasopiśmie
19

Tytuł:
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 1 (25) (2014) , s. 213-230. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 805)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168277047
artykuł w czasopiśmie
20

Tytuł:
Planowanie strategiczne oparte na partycypacji w przedsiębiorstwie turystycznym - wyniki badań empirycznych = Strategic Planning Based on Participation in a Tourism Company - Empirical Results
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 2 (26) (2014) , s. 37-50. - Tytuł numeru: Podmioty gospodarki turystycznej a rynek turystyczny - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Nr 806)
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168277057
artykuł w czasopiśmie
21

Autor:
Skoczen Szymon , Tomasik Przemyslaw J. , Gozdzik Jolanta , Fijorek Kamil , Krasowska-Kwiecien Aleksandra , Wiecha Oktawiusz , Czogala Wojciech , Dłuzniewska Agnieszka , Sztefko Krystyna , Starzyk Jerzy , Siedlar Maciej
Tytuł:
Visfatin Concentrations in Children with Leukemia Before and After Stem Cell Transplantation
Źródło:
Experimental Hematology. - Vol. 42, Iss. 4 (2014) , s. 252-260. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
a 30.00 pkt
Nr:
2168277625
artykuł w czasopiśmie
22

Tytuł:
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury : projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań = Koncepce řízení a marketingu ve sféře kultury : projektování, implementace a kontext účinnosti aktivit
Redaktor:
Łodziana-Grabowska Joanna
Adres wydawniczy:
Warszawa: CedeWu.pl, 2014
Opis fizyczny:
189, [1] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy ref.
ISBN:
978-83-7556-634-5
Nr:
2168278043
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
23

Tytuł:
Analiza asocjacji i sekwencji w badaniach marketingowych
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014
Opis fizyczny:
77 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-653-3
Nr:
2168278047
skrypt
24

Autor:
Toborek-Mazur Joanna , Mazur Janusz
Konferencja:
International Conference Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 (Current Problems of the Corporate Sector 2014), Bratysława, Słowacja, od 2014-05-15 do 2014-05-15
Tytuł:
ESCO Formula Contracts as a Specific Form of Entrepreneurship = Kontrakty w formule ESCO jako specyficzna forma przedsiębiorczości
Źródło:
Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : zborník vedeckých prác = Current Problems of the Corporate Sector 2014 : Miscellany of Scientific Papers / Štefan Majtán a kolektív - Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 2014, s. 319-325. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny także w wersji on-line
ISBN:
978-80-225-3867-1
Tryb dostępu:
Nr:
2168278339
rozdział w materiałach konferencyjnych
25

Tytuł:
The Size and the Strategic International Orientation : the Use of EPRG Model among Polish Family and Non-Family Firms
Źródło:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - t. 15, z. 7, cz. 1 (2014) , s. 143-156. - Tytuł numeru: Firmy Rodzinne - współczesne nurty badań i praktyki zarządzania - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Pełny tekst
CC-BY-SA
Lista MNiSW:
b 8.00 pkt
Nr:
2168278419
artykuł w czasopiśmie
26

Autor:
Tytuł:
Konstrukcja optymalnego portfela w bayesowskim modelu MSF-SBEKK : portfele funduszy inwestycyjnych PKO TFI = Optimal Portfolio Construction in the Bayesian MSF-SBEKK Model : Portfolios of PKO Investment Funds
Źródło:
Bank i Kredyt = Bank & Credit. - vol. 45, nr 1 (2014) , s. 53-77. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168279073
artykuł w czasopiśmie
27

Autor:
Tytuł:
Mechanizmy rozwoju paradygmatów zarządzania = Mechanisms of the Management Paradigm Development
Źródło:
Przegląd Organizacji. - nr 2 (2014) , s. 8-13. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168279081
artykuł w czasopiśmie
28

Autor:
Szromnik Andrzej , Wolanin-Jarosz Elżbieta
Tytuł:
Etnocentryzm konsumencki na zglobalizowanym rynku - czynniki i procesy kształtowania (cz. 1) = Consumer Ethnocentrism on the Globalised Market - Factors and Processes of Forming (part 1)
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 4 (2014) , s. 2-13. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168279083
artykuł w czasopiśmie
29

Tytuł:
Metody zarządzania złożonymi zagrożeniami geopolitycznymi we współczesnym świecie
Źródło:
Zarządzanie bezpieczeństwem : metody i techniki / red. nauk. Konrad Raczkowski, Łukasz Sułkowski - Warszawa: Difin, 2014, s. 121-164 - Bibliogr.
Seria:
(Metody i Techniki Zarządzania)
ISBN:
978-83-7930-325-0
Nr:
2168279107
rozdział w monografii
30

Tytuł:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014
Opis fizyczny:
205, [2] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279109
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
31

Tytuł:
Wykaz prac Profesora Romana Niestroja
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 13-20
Opracował:
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279111
varia
Zobacz opis całości
32

Autor:
Tytuł:
Podstawy społecznej odpowiedzialności w marketingu przedsiębiorstw
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 21-36 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279113
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
33

Autor:
Tytuł:
Zarządzanie marketingiem a ekonomia menedżerska : perspektywa rynku, przedsiębiorstwa i zarządzania
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 37-56 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279115
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
34

Tytuł:
Wybrane przesłanki rozwoju strategii marketingu globalnego
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 57-69 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279117
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
35

Tytuł:
Pozycjonowanie oferty w procesie strategicznego zarządzania marketingiem
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 70-82 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279121
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
36

Tytuł:
The Application of Path Modelling in the Analysis of Consumer Behaviour in the Cultural Tourism Market
Źródło:
Economics & Sociology. - Vol. 7, No 1 (2014) , s. 204-216. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168279135
artykuł w czasopiśmie
37

Tytuł:
Consumption of Specific Tourist Products - the Value of Participation in Mega-event and Its Influence in Shaping Visitor Loyalty to a Destination
Źródło:
Journal of International Studies. - Vol. 7, No 1 (2014) , s. 109-121. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 8.00 pkt
Nr:
2168279137
artykuł w czasopiśmie
38

Autor:
Szromnik Andrzej , Wolanin-Jarosz Elżbieta
Tytuł:
Etnocentryzm konsumencki na zglobalizowanym rynku - czynniki i procesy kształtowania (cz. 2) = Consumer Ethnocentrism on the Globalised Market - Factors and Processes of Forming (part 2)
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2014) , s. 2-10. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168279145
artykuł w czasopiśmie
39

Tytuł:
Kierunki rozwoju komunikacji marketingowej
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 83-94 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279149
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
40

Autor:
Tytuł:
Audyt organizacji marketingu w przedsiębiorstwie
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 95-109 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279153
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
41

Autor:
Tytuł:
Znaczenie marketingu usług dla rozwoju teorii i praktyki marketingu
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 110-128 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279155
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
42

Tytuł:
Wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej polskich przedsiębiorstw
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 129-140 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279157
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
43

Tytuł:
Zaangażowanie konsumenta w kontekście mediów społecznościowych
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 141-155 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279159
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
44

Autor:
Tytuł:
Charakterystyka strategii ukierunkowanej na klientów
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 156-172 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279161
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
45

Tytuł:
Marki na rynku produkcji filmowych
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 173-188 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279163
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
46

Tytuł:
Marki własne w strategiach marketingowych przedsiębiorstw handlowych
Źródło:
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna CZUBAŁA, Jan W. WIKTOR] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 189-205 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-662-5
Nr:
2168279165
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
47

Tytuł:
Pomiar i raportowanie zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw = Enterprise Sustainable Development Measurement and Reporting [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2014) , s. 215-221. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168279383
artykuł w czasopiśmie
48

Tytuł:
Kategoria "zdolność rozwojowa organizacji" w zarządzaniu strategicznym = Category "Organization Development Capability" in Strategic Management [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2014) , s. 259-266. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168279385
artykuł w czasopiśmie
49

Tytuł:
Luz organizacyjny a innowacyjność organizacji = Organisational Slack and Innovativeness of Organization [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2014) , s. 773-778. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168279557
artykuł w czasopiśmie
50

Tytuł:
Lean Startup jako nowa koncepcja zwinnego zarządzania przedsięwzięciami biznesowymi w warunkach skrajnej niepewności = Lean Startup as a New Concept of Agile Management of Delivering Business Under Conditions of Extreme Uncertainty [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2014) , s. 736-742. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168279559
artykuł w czasopiśmie
51

Tytuł:
Produkty systemowe na rynku turystycznym = Systemic Products on the Tourism Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 1 (25) (2014) , s. 79-99. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 805)
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168279561
artykuł w czasopiśmie
52

Tytuł:
Kategoryzacja systemów oceny kompetencji menedżerskich = Categorization of Assessment System of Managerial Competence [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2014) , s. 1242-1248. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168279583
artykuł w czasopiśmie
53

Tytuł:
Znaczenie sformalizowanego systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie = The Role of Formalized Quality Management System in the Company [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2014) , s. 668-675. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168279585
artykuł w czasopiśmie
54

Tytuł:
Projektowanie zmian i rozwoju systemów organizacyjnych = Design Changes and the Development of Organizational Systems [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2014) , s. 753-758. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168279635
artykuł w czasopiśmie
55

Tytuł:
Zmiany w strukturze wewnętrznego łańcucha wartości przedsiębiorstwa - wyniki badań empirycznych = Changes in the Internal Structure of the Value Chain of the Enterprises - the Results of the Empirical Research [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2014) , s. 906-914. - Streszcz., summ.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168279637
artykuł w czasopiśmie
56

Tytuł:
Rachunkowość w systemie pomiaru aktywności ekonomicznej państwa = Accounting as Part of an Economic Activity Measurement System
Źródło:
Zeszyty Teoretyczne Rachunkowości. - t. 75 (131) (2014) , s. 7-21. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 8.00 pkt
Nr:
2168279949
artykuł w czasopiśmie
57

Tytuł:
Kształtowanie relacji między elementami sieci innowacyjnych
Źródło:
e-mentor. - nr 3 (55) (2014) , s. 62-71. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168279959
artykuł w czasopiśmie
58

Autor:
Tytuł:
Kryteria segmentacji rynku turystycznego miasta - zarys koncepcji = Segmentation Criteria of the City Tourism Market - Outline of Concept
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 1 (25) (2014) , s. 43-60. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 805)
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168279965
artykuł w czasopiśmie
59

Autor:
Tytuł:
Specyfika i znaczenie badań marketingowych na międzynarodowym rynku turystycznym = Specificity and the Meaning of Marketing Research on the International Tourism Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 1 (25) (2014) , s. 61-78. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 805)
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168279967
artykuł w czasopiśmie
60

Tytuł:
Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach globalizacji - szanse i zagrożenia
Adres wydawniczy:
Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014
Opis fizyczny:
178 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-87-7
Nr:
2168280049
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
61

Tytuł:
Zarządzanie restrukturyzacją przedsiębiorstw i gospodarki : uwarunkowania - procesy - efekty
Adres wydawniczy:
Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014
Opis fizyczny:
238 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Na s. 4 okł. ISBN przypisany innej książce: 978-83-62511-87-7., Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-92-1 ; 978-83-62511-87-7
Nr:
2168280051
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
62

Konferencja:
5th International Scientific Conference Faculty of Management Cracow University of Economics, Kraków, Polska, od 2013-06-05 do 2013-06-07
Tytuł:
Knowledge, Economy, Society : Dilemmas of the Economic Resources Management
Adres wydawniczy:
Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014
Opis fizyczny:
163 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-62511-58-7
Nr:
2168280053
materiały konferencyjne
63

Tytuł:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014
Opis fizyczny:
722 s.: il.; 24 cm
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280421
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
64

Tytuł:
Badania rynkowe i marketingowe w myśli naukowej prof. Stefana Mynarskiego = Market and Marketing Research in Scientific Thought of Prof. Stefan Mynarski
Źródło:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014, s. 161-172. - Streszcz., summ.
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280423
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
65

Tytuł:
Uwarunkowania tworzące rynek radykalnych innowacji = The Determinants Creating the Market of Radical Innovations
Źródło:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014, s. 183-192. - Streszcz., summ.
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280427
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
66

Autor:
Stobiecka Jadwiga , Stobiecki Paweł
Tytuł:
Gamifikacja jako narzędzie kreowania zachowań celowych w działaniach marketingowych = Gamification as a Tool for Creating Purposive Behaviors in Marketing
Źródło:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014, s. 321-328. - Streszcz., summ.
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280433
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
67

Tytuł:
Kompetencje marketingowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej zagranicznych sieci handlowych FMCG na polskim rynku = Marketing Competencies in Developing a Competitive Advantage of Foreign Retail Chains of FMCG in Poland
Źródło:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014, s. 470-479. - Streszcz., summ.
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280441
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
68

Tytuł:
Wykorzystanie marketingu w turystyce społecznej = The Implementation of Marketing in Social Tourism
Źródło:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014, s. 480-486. - Streszcz., summ.
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280447
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
69

Autor:
Tytuł:
Timeshare - rola i tendencje rozwojowe na rynku turystycznym = Timeshare - the Role and Trends of Development on the Tourism Market
Źródło:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014, s. 487-497. - Streszcz., summ.
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280451
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
70

Autor:
Niemczyk Agata , Zacłona Tomasz , Adler Donata
Tytuł:
Gminy w czasie kryzysu gospodarczego XXI w. w świetle podejmowanych działań marketingowych = Municipalities During the 21st Century Economic Crisis in the Light of Marketing Actions
Źródło:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014, s. 505-513. - Streszcz., summ.
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280453
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
71

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu a kształtowanie wizerunku pracodawcy = CSR : Polish Fashion and Design Market Perspective
Źródło:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014, s. 657-666. - Streszcz., summ.
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280477
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
72

Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność a projakościowe zarządzanie organizacją = Social Responsibility versus Pro-qualitative Organisation Management
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 1 (2014) , s. 70-79. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168280515
artykuł w czasopiśmie
73

Tytuł:
Analiza wrażliwości kapitałowych wymogów wypłacalności z tytułu ryzyka składki i rezerw na zależność między liniami biznesu ubezpieczeń działu II = The Sensitivity Analysis of Solvency Capital Requirements for Premium and Reserve Risk To the Dependence Structures between Lines of Business in Non-Life Insurance
Źródło:
Problemy współczesnego rynku ubezpieczeń / red. nauk. Jacek Lisowski, Piotr Manikowski - Poznań: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2014, s. 207-215. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7417-793-1
Nr:
2168280945
rozdział w monografii
74

Tytuł:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych
Adres wydawniczy:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014
Opis fizyczny:
339 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168280973
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
75

Tytuł:
Kategoria kapitału i fundamentalne zasady kształtujące rzeczywistość ekonomiczną
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 15-45. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168280975
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
76

Tytuł:
Dualizm kapitału i aktywów jako podstawa rachunkowości i ekonomii
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 46-69. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168280977
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
77

Tytuł:
Podstawy teorii sprawozdania finansowego
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 70-104. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168280979
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
78

Autor:
Tytuł:
Wartość godziwa a prospektywny charakter rachunkowości
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 105-119. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168280981
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
79

Autor:
Tytuł:
Harmonizacja i standaryzacja rachunkowości a paradygmat wyceny
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 120-155. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168280985
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
80

Tytuł:
Rozwój teorii pomiaru kapitału ludzkiego i godziwych wynagrodzeń
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 156-194. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168280991
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
81

Tytuł:
Rachunek kosztów jako narzędzie sterowania ekonomicznego w przedsiębiorstwach
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 195-218. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168280993
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
82

Tytuł:
Translacja wartości ekonomicznych
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 219-244. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168281031
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
83

Tytuł:
Analiza ekonomiczno-finansowa jako trzeci wymiar rachunkowości
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 245-268. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168281033
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
84

Tytuł:
Rachunkowość pracy jako podstawa organizacji gospodarki
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 269-300. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168281035
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
85

Tytuł:
Rachunkowość jako system normatywny
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 301-313. - Streszcz.
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168281037
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
86

Tytuł:
Wstęp
Źródło:
Teoria rachunkowości : podstawa nauk ekonomicznych / red. Mieczysław DOBIJA - Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014, s. 9-13
ISBN:
978-83-7252-648-9
Nr:
2168281039
wstęp/zakończenie
Zobacz opis całości
87

Tytuł:
The Development of Rural Areas in Poland under Transformation Conditions = Rozwój obszarów wiejskich w Polsce w warunkach transformacji
Źródło:
Problemy Drobnych Gospodarstw Rolnych = Problems of Small Agricultural Holdings. - nr 2 (2014) , s. 53-63. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168281741
artykuł w czasopiśmie
88

Tytuł:
Zastosowanie nettingu w rozliczeniach wewnątrzkorporacyjnych = The Use of Netting in Accounts Settlements Within the Corporation
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 326 (2014) , s. 222-231. - Tytuł numeru: Zarządzanie finansami firm - teoria i praktyka - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b
Nr:
2168281989
artykuł w czasopiśmie
89

Tytuł:
Projakościowe zarządzanie a optymalizacja jakości produktu ekologicznego = Pro-qualitative Management Versus Optimisation of the Quality of an Ecological Product
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 7 (2014) , s. 25-31. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168282093
artykuł w czasopiśmie
90

Tytuł:
Koszty udziału przedsiębiorstwa w targach - próba identyfikacji istoty, struktury i determinant = Costs of Participation in Trade Fairs - Attempt to Identify the Substance, Structure and Determinants
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 8 (2014) , s. 2-14. - Streszcz., summ.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168282169
artykuł w czasopiśmie
91

Autor:
Tytuł:
Assessment of the Region's Potential Competitve Advantage with the Strategic Reflection Method = Ocena potencjału konkurencyjnego regionu metodą refleksji strategicznej
Źródło:
Studia Ekonomiczne i Regionalne = Studia Ekonomiczne i Regionalne. - vol. 7, no 1 (2014) , s. 38-51. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 4.00 pkt
Nr:
2168282305
artykuł w czasopiśmie
92

Autor:
Beliczyński Jan , Jędrzejewski Stanisław
Tytuł:
Bez pośpiechu z cyfrowym radiem
Źródło:
Rzeczpospolita. - nr 196 (2014) , s. A12
Tryb dostępu:
Nr:
2168282439
artykuł nierecenzowany
93

Tytuł:
Strategie zarządzania organizacjami w społeczeństwie informacyjnym
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Mfiles.pl, 2014
Opis fizyczny:
334 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-935104-5-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168282685
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
94

Tytuł:
Managing Organizations in the Information Society
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Mfiles.pl, 2014
Opis fizyczny:
134 s.: il.; 24 cm.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-935104-3-6
Nr:
2168282689
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
95

Tytuł:
Preface
Źródło:
Managing Organizations in the Information Society / ed. by Adam STABRYŁA and Krzysztof WOŹNIAK - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 9-10
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-3-6
Nr:
2168282691
wstęp/zakończenie
Zobacz opis całości
96

Tytuł:
Entrepreneurial Approach to Management of Public Organizations
Źródło:
Managing Organizations in the Information Society / ed. by Adam STABRYŁA and Krzysztof WOŹNIAK - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 11-17 - Bibliogr.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-3-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168282693
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
97

Tytuł:
The Meaning of Risk in Negotiation
Źródło:
Managing Organizations in the Information Society / ed. by Adam STABRYŁA and Krzysztof WOŹNIAK - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 43-59 - Bibliogr.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-3-6
Nr:
2168282695
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
98

Tytuł:
Decision Analysis Methods in Designing Improvements in a Company's Organization and Functioning
Źródło:
Managing Organizations in the Information Society / ed. by Adam STABRYŁA and Krzysztof WOŹNIAK - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 77-94 - Bibliogr.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-3-6
Nr:
2168282697
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
99

Tytuł:
The Process of Designing Organizational Systems - Results of Empirical Research
Źródło:
Managing Organizations in the Information Society / ed. by Adam STABRYŁA and Krzysztof WOŹNIAK - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 101-115 - Bibliogr.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-3-6
Nr:
2168282699
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
100

Tytuł:
Customer's Role in Creating the Value Chain - Research Results
Źródło:
Managing Organizations in the Information Society / ed. by Adam STABRYŁA and Krzysztof WOŹNIAK - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 117-129 - Bibliogr.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-3-6
Nr:
2168282701
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
101

Tytuł:
Projakościowe zarządzanie źródłem trwałego sukcesu organizacji
Źródło:
Strategie zarządzania organizacjami w społeczeństwie informacyjnym / red. Adam STABRYŁA i Tomasz MAŁKUS - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 65-77 - Bibliogr.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-5-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168282713
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
102

Tytuł:
Strategie rozwoju organizacji radiowych w Polsce
Źródło:
Strategie zarządzania organizacjami w społeczeństwie informacyjnym / red. Adam STABRYŁA i Tomasz MAŁKUS - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 79-98 - Bibliogr.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-5-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168282715
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
103

Tytuł:
Pomiar zdolności innowacyjnej przedsiębiorstw
Źródło:
Strategie zarządzania organizacjami w społeczeństwie informacyjnym / red. Adam STABRYŁA i Tomasz MAŁKUS - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 213-222 - Bibliogr.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-5-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168282717
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
104

Autor:
Tytuł:
Zarządzanie wiedzą w sieciach organizacyjnych
Źródło:
Strategie zarządzania organizacjami w społeczeństwie informacyjnym / red. Adam STABRYŁA i Tomasz MAŁKUS - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 255-270 - Bibliogr.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-5-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168282719
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
105

Tytuł:
Przedmowa
Źródło:
Strategie zarządzania organizacjami w społeczeństwie informacyjnym / red. Adam STABRYŁA i Tomasz MAŁKUS - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 11-12 - Bibliogr.
Seria:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-5-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168282721
wstęp/zakończenie
Zobacz opis całości
106

Tytuł:
Identyfikacja czynników ekonomicznych oddziałujących na dynamikę populacji ludzkiej = Identification of the Economic Factors Affecting the Population Dynamics
Źródło:
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy / [red. nauk. Michał Gabriel WOŹNIAK]. - z. nr 2 (38) (2014) , s. 240-252. - Tytuł numeru: W kierunku zintegrowanego rozwoju - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168282877
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
107

Tytuł:
Developmental Challenges of the Economy and Enterprises after Crisis
Adres wydawniczy:
Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014
Opis fizyczny:
467 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-62511-73-0
Nr:
2168282983
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
108

Tytuł:
Managing Organizations in Changing Environment : Models - Concepts - Mechanisms
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014
Opis fizyczny:
520 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-62511-68-6
Nr:
2168282985
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
109

Tytuł:
Rozwój bazy hotelowej w Polsce - analiza czasowo-strukturalna = Development of the Hotel Base in Poland - Temporal and Structural Analysis
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 2 (2014) , s. 103-124. - Summ., streszcz., rez.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168282987
artykuł w czasopiśmie
110

Tytuł:
Determinants of International Trade in Art from System Theory Perspective
Źródło:
International Journal of Business and Management. - vol. 2, no 3 (2014) , s. 192-206 - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168283067
artykuł w czasopiśmie
111

Tytuł:
Dostosowanie się partnerów w negocjacjach międzykulturowych = Adaptation of Partners in Intercultural Negotiation
Źródło:
Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae / red. Edward MOLENDOWSKI, Andrzej Szplit. - R. 18, nr 1 (2014) , s. 33-42. - Tytuł numeru: 50 lat kształcenia ekonomistów w Kielcach - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168283141
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
112

Tytuł:
Dehumanizacja w telepracy domowej = Dehumanization in Home Telework
Źródło:
Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae / red. Edward MOLENDOWSKI, Andrzej Szplit. - R. 18, nr 1 (2014) , s. 61-70. - Tytuł numeru: 50 lat kształcenia ekonomistów w Kielcach - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168283145
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
113

Autor:
Tytuł:
Strategie podziału rynku przedsiębiorstw prowadzących działalność na polskim rynku : (w świetle wyników badania) = Strategies Market Selection Are Used by Companies Operating on the Polish Market - Survey Results
Źródło:
Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae / red. Edward MOLENDOWSKI, Andrzej Szplit. - R. 18, nr 1 (2014) , s. 117-123. - Tytuł numeru: 50 lat kształcenia ekonomistów w Kielcach - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168283183
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
114

Tytuł:
Ekonomiczne i społeczne efekty spółek z udziałem Skarbu Państwa = The Economic and Social Effects of the Companies with State Treasury Shareholding
Źródło:
Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae / red. Edward MOLENDOWSKI, Andrzej Szplit. - R. 18, nr 1 (2014) , s. 151-160. - Tytuł numeru: 50 lat kształcenia ekonomistów w Kielcach - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168283187
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
115

Tytuł:
Geopolityczne przesłanki i ekonomiczne podstawy unii walutowej Europy Centralnej = Geopolitical Premises and Economic Fundamental of the Central Europe Integrative Currency Area
Źródło:
Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae / red. Edward MOLENDOWSKI, Andrzej Szplit. - R. 18, nr 1 (2014) , s. 161-175. - Tytuł numeru: 50 lat kształcenia ekonomistów w Kielcach - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168283189
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
116

Tytuł:
Bayesian Inference for the Jump-Diffusion Model with M Jumps
Źródło:
Communications in Statistics : Theory and Methods. - Vol. 43, No. 18 (2014) , s. 3955-3985. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
a 15.00 pkt
Nr:
2168283215
artykuł w czasopiśmie
117

Tytuł:
Bariery procesu wdrażania controllingu w przedsiębiorstwach działających w Polsce w świetle prowadzonych badań = Barriers to Controlling Implementation in the Companies Operating in Poland in the Light of Ongoing Research
Źródło:
Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae / red. Edward MOLENDOWSKI, Andrzej Szplit. - R. 18, nr 1 (2014) , s. 237-248. - Tytuł numeru: 50 lat kształcenia ekonomistów w Kielcach - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168283239
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
118

Tytuł:
Wykorzystanie potencjału podatkowej grupy kapitałowej w regionie świętokrzyskim = Use of Potential the Tax Capital Group in the Świętokrzyskie Region
Źródło:
Studia i Materiały. Miscellanea Oeconomicae / red. Edward MOLENDOWSKI, Andrzej Szplit. - R. 18, nr 1 (2014) , s. 289-297. - Tytuł numeru: 50 lat kształcenia ekonomistów w Kielcach - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168283243
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
119

Tytuł:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw
, Sierpińska-Sawicz Agata
Adres wydawniczy:
Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014
Opis fizyczny:
507 s.: il.; 25 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283261
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
120

Tytuł:
Struktura kapitałowa w procesie kreowania wartości dla właścicieli = Capital Structure in the Process of Creating Shareholder Value
Źródło:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Małgorzata KOWALIK, Agata Sierpińska-Sawicz - Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014, s. 75-90. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283263
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
121

Tytuł:
Struktura finansowa a przepływy pieniężne przedsiębiorstw w przemyśle chemicznym = The Financial Structure and the Cash Flows of Enterprises in Chemical Industry
Źródło:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Małgorzata KOWALIK, Agata Sierpińska-Sawicz - Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014, s. 91-104. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283265
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
122

Tytuł:
Systemy informatyczne w controllingu = Information Systems in the Controlling
Źródło:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Małgorzata KOWALIK, Agata Sierpińska-Sawicz - Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014, s. 221-244. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283267
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
123

Tytuł:
Zagrożenie finansowe kontynuacji działalności oraz upadłości przedsiębiorstw w Polsce w okresie kryzysu = The Corporate Insolvency Threat and Company's Bankruptcy in Poland at the Time of Crisis
Źródło:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Małgorzata KOWALIK, Agata Sierpińska-Sawicz - Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014, s. 259-277. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283269
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
124

Tytuł:
Koszty pracy, a wyniki finansowe w sektorze przedsiębiorstw niefinansowych w Polsce w latach 2008-2011 ze szczególnym uwzględnieniem sektora MŚP = The Labour Costs and Financial Results of the Non-Financial Enterprises from the SMEs Sector in Poland during Years 2008-2011
Źródło:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Małgorzata KOWALIK, Agata Sierpińska-Sawicz - Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014, s. 341-363. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283271
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
125

Tytuł:
Znaczenie specyfiki małych i średnich przedsiębiorstw w dobie kryzysu gospodarczego = The Specificity of Small and Medium Enterprises during the Economic Slowdown Period
Źródło:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Małgorzata KOWALIK, Agata Sierpińska-Sawicz - Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014, s. 377-387. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283273
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
126

Tytuł:
Analiza kierunków rozwoju oraz zmian sytuacji ekonomicznej średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2007-2012 = Analysis of the Development Directions and the Economic Situation Changes of Medium-Sized Enterprises in Poland during Years 2007-2012
Źródło:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Małgorzata KOWALIK, Agata Sierpińska-Sawicz - Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014, s. 389-420. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283275
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
127

Tytuł:
Ocena kierunków rozwoju i sytuacji ekonomicznej dużych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2007-2012 = The Evaluation of Trends and the Economic Situation of Large Enterprises in Poland from 2007 to 2012
Źródło:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Małgorzata KOWALIK, Agata Sierpińska-Sawicz - Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014, s. 421-450. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283277
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
128

Tytuł:
Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich województwa małopolskiego = The Prospects for the Development of Entrepreneurship in Rural Areas of the Malopolska Region
Źródło:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Małgorzata KOWALIK, Agata Sierpińska-Sawicz - Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014, s. 451-466. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283279
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
129

Tytuł:
Podstawy prawno-kapitałowe tworzenia oraz organizacja działalności banków w Polsce = The Legal and Capital Basis of the Establishment and Organization of Banking Activities in Poland
Źródło:
Aktualne problemy funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Małgorzata KOWALIK, Agata Sierpińska-Sawicz - Warszawa: Vizja Press & IT; Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, 2014, s. 489-507. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62855-27-8
Nr:
2168283281
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
130

Tytuł:
Wybrane metody kształtowania jakości = Selected Organizational Methods, Communication Methods and Heuristic Methoods in Quality Shaping
Źródło:
Problemy Jakości. - nr 4 (2014) , s. 14-20. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 5.00 pkt
Nr:
2168283373
artykuł w czasopiśmie
131

Autor: