Pilch Kamila ORCID

Wydział Gospodarki i Administracji Publicznej, Katedra Administracji Publicznej

Rok
ISO 9001 Quality Management Systems in Local Government Institutions in Poland : Past, Present, and Future / Marek ĆWIKLICKI, Kamila PILCH, Michał ŻABIŃSKI // International Review of Administrative Sciences. - (2019). - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0020852318815280. - ISSN 0020-8523
2019
Kształtowanie wizerunku organizacji pozarządowych = Image Building for Non-governmental Organizations / Kamila PILCH // Ekonomia Społeczna / [red. nacz. Maciej FRĄCZEK]. - nr 2 (2018), s. 90-97. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://www.ekonomiaspoleczna.msap.pl/doki/polrocznik/ES022018/ES022018.pdf. - ISSN 2081-321X
2018
Asymetryczne skalowanie wielowymiarowe w wizerunkowych badaniach jednostek terytorialnych = Asymmetric Multidimensional Scaling in the Research of Territorial Units Image / Kamila Pilch // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - nr 336 (2014), s. 79-88. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Badania marketingowe - nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/info?forceRequestHandlerId=true&mimetype=application/pdf&sec=false&handler=pdf_browser&content_url=/Content/26037/Plich_Asymetryczne_Skalowanie_Wielowymiarowe_w_Wizerunkowych_2014.pdf. - ISSN 1899-3192
2014
Wieloraka analiza czynnikowa w wizerunkowych badaniach jakościowych = The Multiple Factor Analysis in Image Qualitative Research / Kamila Pilch, Adam SAGAN // Handel Wewnętrzny. - nr 1 (348), t. 2 (2014), s. 151-165. - Summ., streszcz., rez. - Pełny tekst: http://old.ibrkk.pl/f/?handel_wew_1-2014_tom-2.pdf. - ISSN 0438-5403
2014
Starzenie się społeczeństwa jako wyzwanie dla miast w XXI wieku : pomiar wizerunku Krakowa jako age friendly city = Ageing as a Challenge for Cities in the 21st Century - Gauging the Image of Cracow as an Age-friendly City / Anna PAWLINA, Kamila Pilch // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management. - nr 7 (931) (2014), s. 95-110. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://zeszyty-naukowe.uek.krakow.pl/article/view/586. - ISSN 1898-6447
2014
Artykuły:
Rok
ISO 9001 Quality Management Systems in Local Government Institutions in Poland : Past, Present, and Future / Marek ĆWIKLICKI, Kamila PILCH, Michał ŻABIŃSKI // International Review of Administrative Sciences. - (2019). - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0020852318815280. - ISSN 0020-8523 2019
Kształtowanie wizerunku organizacji pozarządowych = Image Building for Non-governmental Organizations / Kamila PILCH // Ekonomia Społeczna / [red. nacz. Maciej FRĄCZEK]. - nr 2 (2018), s. 90-97. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://www.ekonomiaspoleczna.msap.pl/doki/polrocznik/ES022018/ES022018.pdf. - ISSN 2081-321X 2018
Asymetryczne skalowanie wielowymiarowe w wizerunkowych badaniach jednostek terytorialnych = Asymmetric Multidimensional Scaling in the Research of Territorial Units Image / Kamila Pilch // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - nr 336 (2014), s. 79-88. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Badania marketingowe - nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/info?forceRequestHandlerId=true&mimetype=application/pdf&sec=false&handler=pdf_browser&content_url=/Content/26037/Plich_Asymetryczne_Skalowanie_Wielowymiarowe_w_Wizerunkowych_2014.pdf. - ISSN 1899-3192 2014
Wieloraka analiza czynnikowa w wizerunkowych badaniach jakościowych = The Multiple Factor Analysis in Image Qualitative Research / Kamila Pilch, Adam SAGAN // Handel Wewnętrzny. - nr 1 (348), t. 2 (2014), s. 151-165. - Summ., streszcz., rez. - Pełny tekst: http://old.ibrkk.pl/f/?handel_wew_1-2014_tom-2.pdf. - ISSN 0438-5403 2014
Starzenie się społeczeństwa jako wyzwanie dla miast w XXI wieku : pomiar wizerunku Krakowa jako age friendly city = Ageing as a Challenge for Cities in the 21st Century - Gauging the Image of Cracow as an Age-friendly City / Anna PAWLINA, Kamila Pilch // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management. - nr 7 (931) (2014), s. 95-110. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://zeszyty-naukowe.uek.krakow.pl/article/view/586. - ISSN 1898-6447 2014
Rok
Ćwiklicki M., Pilch K., Żabiński M., (2019), ISO 9001 Quality Management Systems in Local Government Institutions in Poland : Past, Present, and Future, "International Review of Administrative Sciences"; https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0020852318815280
2019
Pilch K., (2018), Kształtowanie wizerunku organizacji pozarządowych, "Ekonomia Społeczna", nr 2, s. 90-97; http://www.ekonomiaspoleczna.msap.pl/doki/polrocznik/ES022018/ES022018.pdf
2018
Pilch K., (2014), Asymetryczne skalowanie wielowymiarowe w wizerunkowych badaniach jednostek terytorialnych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 336, s. 79-88; http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/info?forceRequestHandlerId=true&mimetype=application/pdf&sec=false&handler=pdf_browser&content_url=/Content/26037/Plich_Asymetryczne_Skalowanie_Wielowymiarowe_w_Wizerunkowych_2014.pdf
2014
Pilch K., Sagan A., (2014), Wieloraka analiza czynnikowa w wizerunkowych badaniach jakościowych, "Handel Wewnętrzny", nr 1 (348), t. 2, s. 151-165; http://old.ibrkk.pl/f/?handel_wew_1-2014_tom-2.pdf
2014
Pawlina A., Pilch K., (2014), Starzenie się społeczeństwa jako wyzwanie dla miast w XXI wieku : pomiar wizerunku Krakowa jako age friendly city, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 7 (931), s. 95-110; https://zeszyty-naukowe.uek.krakow.pl/article/view/586
2014
Artykuły:
Rok
Ćwiklicki M., Pilch K., Żabiński M., (2019), ISO 9001 Quality Management Systems in Local Government Institutions in Poland : Past, Present, and Future, "International Review of Administrative Sciences"; https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0020852318815280 2019
Pilch K., (2018), Kształtowanie wizerunku organizacji pozarządowych, "Ekonomia Społeczna", nr 2, s. 90-97; http://www.ekonomiaspoleczna.msap.pl/doki/polrocznik/ES022018/ES022018.pdf 2018
Pilch K., (2014), Asymetryczne skalowanie wielowymiarowe w wizerunkowych badaniach jednostek terytorialnych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 336, s. 79-88; http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/info?forceRequestHandlerId=true&mimetype=application/pdf&sec=false&handler=pdf_browser&content_url=/Content/26037/Plich_Asymetryczne_Skalowanie_Wielowymiarowe_w_Wizerunkowych_2014.pdf 2014
Pilch K., Sagan A., (2014), Wieloraka analiza czynnikowa w wizerunkowych badaniach jakościowych, "Handel Wewnętrzny", nr 1 (348), t. 2, s. 151-165; http://old.ibrkk.pl/f/?handel_wew_1-2014_tom-2.pdf 2014
Pawlina A., Pilch K., (2014), Starzenie się społeczeństwa jako wyzwanie dla miast w XXI wieku : pomiar wizerunku Krakowa jako age friendly city, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 7 (931), s. 95-110; https://zeszyty-naukowe.uek.krakow.pl/article/view/586 2014