Nowak Magdalena
Wydział Zarządzania,
Liczba publikacji: 1
|
|
|
Rok |
|
|
Ewolucja marki własnej na rynku FMCG w Polsce = The Evolution of Private Brand in FMCG in Poland / Magdalena Nowak, Grażyna ŚMIGIELSKAEwolucja marki własnej na rynku FMCG w Polsce = The Evolution of Private Brand in FMCG in Poland / Magdalena Nowak, Grażyna ŚMIGIELSKA // Marketing i RynekMarketing i Rynek. - nr 2 (2015), s. 10-16nr 2 (2015), s. 10-16. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1231-78531231-7853
|
2015 |
word
pdf
csv
BibTex
Artykuły:
|
|
Rok |
|
Ewolucja marki własnej na rynku FMCG w Polsce = The Evolution of Private Brand in FMCG in Poland / Magdalena Nowak, Grażyna ŚMIGIELSKAEwolucja marki własnej na rynku FMCG w Polsce = The Evolution of Private Brand in FMCG in Poland / Magdalena Nowak, Grażyna ŚMIGIELSKA // Marketing i RynekMarketing i Rynek. - nr 2 (2015), s. 10-16nr 2 (2015), s. 10-16. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1231-78531231-7853 |
2015 |
Liczba publikacji: 1
|
|
|
Rok |
|
|
Nowak M., Śmigielska G., (2015), Ewolucja marki własnej na rynku FMCG w Polsce, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 10-16.
|
2015 |
word
pdf
csv
BibTex
Artykuły:
|
|
Rok |
|
Nowak M., Śmigielska G., (2015), Ewolucja marki własnej na rynku FMCG w Polsce, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 10-16. |
2015 |