Rudnicki Michał ORCID

Wydział Zarządzania, Katedra Turystyki

Rok
Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych = The Use of New Technologies as an Element of Creating the Image of a Tourism Company on the Internet / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 51 (2019), s. 105-120. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf. - ISSN 0867-3888
2019
Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych / Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 149-170. - ISBN 978-83-8085-832-9
2019
Metodyka badań własnych / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 118-130. - ISBN 978-83-8085-832-9
2019
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018), s. 7-14. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 2450-8535
2018
Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych / Michał RUDNICKI // W: Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2018. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 129-152. - ISBN 978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
2018
Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe = Styles of Coping with Stress by Students in the Following Fields : Tourism and Recreation, Medicine and Public Health - Pilot Studies / Irena Borek, Michał RUDNICKI, Zbigniew BOREK, Witold Lukas, Elżbieta Mizgała-Izworska, Joanna Kustwan // Folia Turistica. - nr 48 (2018), s. 227-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf. - ISSN 0867-3888
2018
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018), s. 9-18. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf. - ISSN 2543-8190
2018
Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych / Michał RUDNICKI // W: Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 31-64. - ISBN 978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
2017
Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego = Internet of Things in The Airport Infrastructure as An Element of Improvement in Tourism Traffic Operations / Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 489-497. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
2017
Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne = Importance of Group Buying Websites Like Groupon Among Other Information and Communication Technology (ICT) in The Making-Decision Process of A Tourist / Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 476-488. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
2017
Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 313-321. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
2017
KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness / ed. by João J.M. Ferreira, Mário L. Raposo, Cristina I. Fernandes, Marcus Dejardin. - London ; New York : Routledge, 2016. - (Routledge Advances in Regional Economics, Science and Policy). - S. 211-235. - Bibliogr. - ISBN 978-1-138-85936-4 ; 978-1-315-71730-2
2016
Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management / ed. by Renata OCZKOWSKA, Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. - S. 369-379. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/8b/2e/CFM_2016_02_online.pdf
2016
Metodyka badań empirycznych / Michał RUDNICKI // W: Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015 / red. nauk. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016. - S. 88-101. - ISBN 978-83-65173-43-0 ; 978-83-65173-44-7
2016
Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto / Michał RUDNICKI, Jadwiga BERBEKA, Renata SEWERYN // W: Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Proksenia, 2015. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22). - S. 131-186. - ISBN 978-83-60789-58-2
2015
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO = Perception of Innovations in the Industry of Meetings by Representatives of the Cracow PCOs / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula = Vistula University Working Papers. - nr 40 (2015), s. 5-17. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf. - ISSN 2353-2688
2015
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2015. - 121 [4] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - (Zarządzanie). - ISBN 978-83-255-7684-4
2015
Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław KACZMAREK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 509-516. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/5f/2b/BOOK%20III%202015.pdf
2015
Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services [on-line] / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // SAGE Open. - Dane tekstowe (plik pdf). - January-March (2015), s. 1-10. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html. - ISSN 2158-2440
2015
Zachowania konsumenckie uczestników turystyki muzealnej w Krakowie w 2014 roku / Krzysztof BORODAKO, Zbigniew BOREK, Michał RUDNICKI, Agata NIEMCZYK // W: Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Proksenia, 2015. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22). - S. 85-130. - ISBN 978-83-60789-58-2
2015
External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Journal of Convention & Event Tourism. - vol. 16, iss. 2 (2015), s. 93-115. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1547-0148
2015
Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : (na terenie województwa małopolskiego) / red. Jadwiga BERBEKA ; zespół aut.: Jadwiga BERBEKA, Zbigniew BOREK, Krzysztof BORODAKO, Karol GÖRNER, Krzysztof LIPECKI, Agata NIEMCZYK, Michał RUDNICKI, Józef SALA, Renata SEWERYN, Dominik ZIARKOWSKI. - Kraków : UKiP J&D Gębka, 2014. - 230 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-60837-78-8
2014
Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych / Krzysztof BORODAKO, Zbigniew BOREK, Michał RUDNICKI // W: Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2014), s. 114-179
2014
Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce : teoria i praktyka / ed. by Krzysztof Celuch. - Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014. - (Seria Monografie / Szkoła Główna Turystyki i Gospodarki w Warszawie). - S. 7-22. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63469-05-4
2014
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014), s. 1337-1348. - Summ. - Pełny tekst: https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow. - ISSN 1354-8166
2014
Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // International Journal of Tourism Research. - vol. 16 iss. 2 (2014), s. 137-145. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1099-2340
2014
Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa / Michał RUDNICKI, Jadwiga BERBEKA // W: Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2014), s. 180-254
2014
Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. - 144 s. : il. ; 21 cm. - Projekt sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-64-8 ; 978-83-62511-69-3. - Pełny tekst: http://www.slideshare.net/borodako/usugi-specjalistyczne-w-turystyce-biznesowej-kb-jbmronline
2014
The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał Rudnicki // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 227-235. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
2014
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 32 (2014), s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf. - ISSN 0867-3888
2014
Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE. - Cracow : Cracow University of Economics, 2014. - S. 307-318. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9
2014
Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow / Michał Rudnicki, Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA // W: Tourism Research in a Changing World / ed. by Francisco Dias, Joanna Kosmaczewska, Ewa Dziedzic, Antonio Magliulo. - Leiria : Tourism Research Group of Polytechnic Institute, 2014. - S. 206-221. - Bibliogr. - ISBN 978-989-98965-0-5. - Pełny tekst: http://www.icthr.byd.pl/userfiles/files/Tourism%20Research%20in%20a%20Changing%20World_Final.pdf
2014
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014), s. 23-35. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf. - ISSN 1506-2635
2014
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 805). - 1 (25) (2014), s. 213-230. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf. - ISSN 1644-0501
2014
Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych / Krzysztof BORODAKO, Dominik ZIARKOWSKI, Michał RUDNICKI // W: Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. - S. 147-200. - ISBN 978-83-62511-67-9. - Pełny tekst: http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/146/
2013
Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012 / Agata NIEMCZYK, Michał RUDNICKI // W: Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki / red. Robert Pawlusiński. - Kraków : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, 2013. - S. 365-373. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88424-96-0
2013
Funkcjonowanie programu "Moje boisko Orlik 2012" na terenie województwa małopolskiego / Michał RUDNICKI, Agata NIEMCZYK, Krzysztof LIPECKI // W: Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2013), s. 93-154
2013
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 31-40. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
2013
Próba oceny programu "Moje boisko Orlik 2012" w Małopolsce / Michał RUDNICKI, Karol GÖRNER, Jadwiga BERBEKA, Renata SEWERYN // W: Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2013), s. 155-187
2013
Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka" = Use of Mobile Applications as an Innovative Channel of Communication Between Tourism Businesses and Consumers. Case study: Wieliczka Salt Mine's Mobile Apps / Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 235-246. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
2013
Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych = Promote or Sell? - The Dilemma of the Tourist Companies Utilizing the Group-Buying Websites / Michał RUDNICKI // Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - R. 11, nr 1, cz. 3 (2013), s. 321-335. - Streszcz., Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf. - ISSN 2084-5189
2013
Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau) / Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA // W: Martyrology Tourism - Polish Perspective / ed. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2013. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 16). - S. 79-99. - ISBN 978-83-60789-45-2
2013
Group-Buying Websites as a Marketing Tool (Case Study : Moszna Castle Accomodation) / Michał RUDNICKI // W: Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov = Young Scientists Revue : Scientific Papers of Postgraduate Students and Young Scientific Workers / red. Štefan Hittmár. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline & Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2012. - S. 214-220. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-0560-5
2012
Zastosowanie modelu ARIMA do krótkookresowego prognozowania wielkości ruchu pasażerskiego na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie-Balicach = The ARIMA Model for Forecasting Short-term Volume of Passenger Traffic - the Example of International Airport Kraków-Balice / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 885 (2012), s. 175-191. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447
2012
Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych / [Krzysztof BORODAKO], [Dominik ZIARKOWSKI], [Michał RUDNICKI] // W: Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2012), s. 129-179
2012
Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2011 roku (w oparciu o wyniki badań własnych) / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO // W: Turystyka martyrologiczna w Polsce : na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau / red. nauk. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2012. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 15). - S. 115-161. - ISBN 978-83-60789-43-8
2012
Portale zakupów grupowych i ich rola w pobudzaniu popytu turystycznego = Group Buying and Their Role in Stimulating Tourism Demand / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 698). - nr 83 (2012), s. 85-98. - Summ.. - Tytuł numeru: Popyt turystyczny : uwarunkowania. - ISSN 1896-382X
2012
The Changes of Train Connections Among Selected Polish Cities in the Context of Euro 2012 / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov = Young Scientists Revue : Scientific Papers of Postgraduate Students and Young Scientific Workers / red. Štefan Hittmár. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline & Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2012. - S. 40-45. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-0560-5
2012
The Significance and Classification of Knowledge Intensive Business Services / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Theory of Management 6 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers / ed. Štefan Hittmár. - Zilina : University of Zilina, 2012. - S. 45-51. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-0591-9
2012
Dostosowanie oferty Portu Lotniczego Kraków-Balice w kontekście obsługi turystyki biznesowej w Krakowie = Adjustment of the Offer of Krakow-Balice Airport to the Changes of Business Tourism in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 258 (2012), s. 103-112. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Wyzwania współczesnej polityki turystycznej : problemy funkcjonowania rynku turystycznego. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
2012
Dostępność komunikacyjna czynnikiem podnoszącym konkurencyjność polskich regionów turystycznych = Transport Accessibility as a Factor of Increase of Competitiveness of Polish Tourist Regions / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 157 (2011), s. 191-203. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
2011
Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2010 roku : (w oparciu o wyniki badań własnych) / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI, Jadwiga BERBEKA // W: Turystyka martyrologiczna w Polsce : (na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau) / kier. tematu: Józef SALA, Jadwiga BERBEKA. - (2011), s. 140-202
2011
Rola turystyki motywacyjnej w Krakowie wśród oferty turystycznej PCO i DMO / Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN, Jadwiga BERBEKA // W: Rola podróży motywacyjnych w ofercie turystycznej miast i regionów (na przykładzie aglomeracji krakowskiej) / kier. Józef SALA. - (2010), s. 55-80
2010
Turystyczna aktywizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych na przykładzie wyrobiska Kopalni Siarki Machów = Tourist Activation of Degraded Areas on the Example of Post-Pit Sulfur Mine Machów / Michał RUDNICKI // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia = Acta Scientiarum Polonorum. Ekonomia. - 9(4) (2010), s. 423-433. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1644-0757
2010
Turystyka motywacyjna jako rodzaj turystyki biznesowej / Michał RUDNICKI, Katarzyna KLIMEK // W: Rola podróży motywacyjnych w ofercie turystycznej miast i regionów (na przykładzie aglomeracji krakowskiej) / kier. Józef SALA. - (2010), s. 7-28
2010
Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej (na przykładzie gminy Czorsztyn) = Cross-border Cooperation as a Factor in the Development of the Tourism Economy (Exemplified by Czorsztyn Commune) / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing = Folia Scientiarum Universitatis Technicae Resoviensis. - z. 17, nr 2 (272) (2010), s. 389-398. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1234-3706
2010
Rola Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II w kształtowaniu ruchu turystycznego w Krakowie = Role of the International Airport im. Jana Pawła II in the Tourist Traffic Development in Cracow / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 590). - nr 52 (2010), s. 557-567. - Summ.. - Tytuł numeru: Potencjał turystyczny : zagadnienia przestrzenne. - ISSN 1896-382X
2010
Dostępność komunikacyjna jako czynnik decydujący o konkurencyjności miasta Krakowa na globalnym rynku turystycznym = Transport Accessibility as a Decisive Factor for the Competitiveness of the City of Krakow in the Global Tourism Market / Michał RUDNICKI // W: Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym / red. nauk. Józef SALA. - Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2010. - S. 237-256. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-208-1912-0
2010
Społeczno-ekonomiczne determinanty uczestnictwa społeczeństwa polskiego w turystyce / kier. tematu: Józef SALA ; zesp. aut.: Józef SALA, Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Katarzyna KLIMEK, Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN, Michał RUDNICKI, Dominik ZIARKOWSKI. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2009. - 304 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
2009
Książki:
Rok
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2015. - 121 [4] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - (Zarządzanie). - ISBN 978-83-255-7684-4 2015
Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : (na terenie województwa małopolskiego) / red. Jadwiga BERBEKA ; zespół aut.: Jadwiga BERBEKA, Zbigniew BOREK, Krzysztof BORODAKO, Karol GÖRNER, Krzysztof LIPECKI, Agata NIEMCZYK, Michał RUDNICKI, Józef SALA, Renata SEWERYN, Dominik ZIARKOWSKI. - Kraków : UKiP J&D Gębka, 2014. - 230 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-60837-78-8 2014
Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. - 144 s. : il. ; 21 cm. - Projekt sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-64-8 ; 978-83-62511-69-3. - Pełny tekst: http://www.slideshare.net/borodako/usugi-specjalistyczne-w-turystyce-biznesowej-kb-jbmronline 2014
Rozdziały:
Rok
Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych / Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 149-170. - ISBN 978-83-8085-832-9 2019
Metodyka badań własnych / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 118-130. - ISBN 978-83-8085-832-9 2019
Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych / Michał RUDNICKI // W: Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2018. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 129-152. - ISBN 978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4 2018
Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych / Michał RUDNICKI // W: Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 31-64. - ISBN 978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0 2017
Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 313-321. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1 2017
KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness / ed. by João J.M. Ferreira, Mário L. Raposo, Cristina I. Fernandes, Marcus Dejardin. - London ; New York : Routledge, 2016. - (Routledge Advances in Regional Economics, Science and Policy). - S. 211-235. - Bibliogr. - ISBN 978-1-138-85936-4 ; 978-1-315-71730-2 2016
Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management / ed. by Renata OCZKOWSKA, Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. - S. 369-379. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/8b/2e/CFM_2016_02_online.pdf 2016
Metodyka badań empirycznych / Michał RUDNICKI // W: Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015 / red. nauk. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016. - S. 88-101. - ISBN 978-83-65173-43-0 ; 978-83-65173-44-7 2016
Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto / Michał RUDNICKI, Jadwiga BERBEKA, Renata SEWERYN // W: Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Proksenia, 2015. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22). - S. 131-186. - ISBN 978-83-60789-58-2 2015
Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław KACZMAREK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 509-516. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/5f/2b/BOOK%20III%202015.pdf 2015
Zachowania konsumenckie uczestników turystyki muzealnej w Krakowie w 2014 roku / Krzysztof BORODAKO, Zbigniew BOREK, Michał RUDNICKI, Agata NIEMCZYK // W: Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Proksenia, 2015. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22). - S. 85-130. - ISBN 978-83-60789-58-2 2015
Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce : teoria i praktyka / ed. by Krzysztof Celuch. - Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014. - (Seria Monografie / Szkoła Główna Turystyki i Gospodarki w Warszawie). - S. 7-22. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63469-05-4 2014
The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał Rudnicki // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 227-235. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf 2014
Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE. - Cracow : Cracow University of Economics, 2014. - S. 307-318. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9 2014
Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow / Michał Rudnicki, Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA // W: Tourism Research in a Changing World / ed. by Francisco Dias, Joanna Kosmaczewska, Ewa Dziedzic, Antonio Magliulo. - Leiria : Tourism Research Group of Polytechnic Institute, 2014. - S. 206-221. - Bibliogr. - ISBN 978-989-98965-0-5. - Pełny tekst: http://www.icthr.byd.pl/userfiles/files/Tourism%20Research%20in%20a%20Changing%20World_Final.pdf 2014
Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych / Krzysztof BORODAKO, Dominik ZIARKOWSKI, Michał RUDNICKI // W: Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. - S. 147-200. - ISBN 978-83-62511-67-9. - Pełny tekst: http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/146/ 2013
Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012 / Agata NIEMCZYK, Michał RUDNICKI // W: Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki / red. Robert Pawlusiński. - Kraków : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, 2013. - S. 365-373. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88424-96-0 2013
Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau) / Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA // W: Martyrology Tourism - Polish Perspective / ed. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2013. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 16). - S. 79-99. - ISBN 978-83-60789-45-2 2013
Group-Buying Websites as a Marketing Tool (Case Study : Moszna Castle Accomodation) / Michał RUDNICKI // W: Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov = Young Scientists Revue : Scientific Papers of Postgraduate Students and Young Scientific Workers / red. Štefan Hittmár. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline & Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2012. - S. 214-220. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-0560-5 2012
Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2011 roku (w oparciu o wyniki badań własnych) / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO // W: Turystyka martyrologiczna w Polsce : na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau / red. nauk. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2012. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 15). - S. 115-161. - ISBN 978-83-60789-43-8 2012
The Changes of Train Connections Among Selected Polish Cities in the Context of Euro 2012 / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov = Young Scientists Revue : Scientific Papers of Postgraduate Students and Young Scientific Workers / red. Štefan Hittmár. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline & Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, 2012. - S. 40-45. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-0560-5 2012
The Significance and Classification of Knowledge Intensive Business Services / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Theory of Management 6 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers / ed. Štefan Hittmár. - Zilina : University of Zilina, 2012. - S. 45-51. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-0591-9 2012
Dostępność komunikacyjna jako czynnik decydujący o konkurencyjności miasta Krakowa na globalnym rynku turystycznym = Transport Accessibility as a Decisive Factor for the Competitiveness of the City of Krakow in the Global Tourism Market / Michał RUDNICKI // W: Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym / red. nauk. Józef SALA. - Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2010. - S. 237-256. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-208-1912-0 2010
Artykuły:
Rok
Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych = The Use of New Technologies as an Element of Creating the Image of a Tourism Company on the Internet / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 51 (2019), s. 105-120. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf. - ISSN 0867-3888 2019
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018), s. 7-14. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 2450-8535 2018
Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe = Styles of Coping with Stress by Students in the Following Fields : Tourism and Recreation, Medicine and Public Health - Pilot Studies / Irena Borek, Michał RUDNICKI, Zbigniew BOREK, Witold Lukas, Elżbieta Mizgała-Izworska, Joanna Kustwan // Folia Turistica. - nr 48 (2018), s. 227-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf. - ISSN 0867-3888 2018
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018), s. 9-18. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf. - ISSN 2543-8190 2018
Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego = Internet of Things in The Airport Infrastructure as An Element of Improvement in Tourism Traffic Operations / Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 489-497. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf. - ISSN 1899-3192 2017
Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne = Importance of Group Buying Websites Like Groupon Among Other Information and Communication Technology (ICT) in The Making-Decision Process of A Tourist / Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 476-488. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf. - ISSN 1899-3192 2017
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO = Perception of Innovations in the Industry of Meetings by Representatives of the Cracow PCOs / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula = Vistula University Working Papers. - nr 40 (2015), s. 5-17. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf. - ISSN 2353-2688 2015
Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services [on-line] / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // SAGE Open. - Dane tekstowe (plik pdf). - January-March (2015), s. 1-10. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html. - ISSN 2158-2440 2015
External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Journal of Convention & Event Tourism. - vol. 16, iss. 2 (2015), s. 93-115. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1547-0148 2015
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014), s. 1337-1348. - Summ. - Pełny tekst: https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow. - ISSN 1354-8166 2014
Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // International Journal of Tourism Research. - vol. 16 iss. 2 (2014), s. 137-145. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1099-2340 2014
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 32 (2014), s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf. - ISSN 0867-3888 2014
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014), s. 23-35. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf. - ISSN 1506-2635 2014
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 805). - 1 (25) (2014), s. 213-230. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf. - ISSN 1644-0501 2014
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 31-40. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192 2013
Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka" = Use of Mobile Applications as an Innovative Channel of Communication Between Tourism Businesses and Consumers. Case study: Wieliczka Salt Mine's Mobile Apps / Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 235-246. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192 2013
Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych = Promote or Sell? - The Dilemma of the Tourist Companies Utilizing the Group-Buying Websites / Michał RUDNICKI // Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - R. 11, nr 1, cz. 3 (2013), s. 321-335. - Streszcz., Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf. - ISSN 2084-5189 2013
Zastosowanie modelu ARIMA do krótkookresowego prognozowania wielkości ruchu pasażerskiego na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie-Balicach = The ARIMA Model for Forecasting Short-term Volume of Passenger Traffic - the Example of International Airport Kraków-Balice / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 885 (2012), s. 175-191. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447 2012
Portale zakupów grupowych i ich rola w pobudzaniu popytu turystycznego = Group Buying and Their Role in Stimulating Tourism Demand / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 698). - nr 83 (2012), s. 85-98. - Summ.. - Tytuł numeru: Popyt turystyczny : uwarunkowania. - ISSN 1896-382X 2012
Dostosowanie oferty Portu Lotniczego Kraków-Balice w kontekście obsługi turystyki biznesowej w Krakowie = Adjustment of the Offer of Krakow-Balice Airport to the Changes of Business Tourism in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 258 (2012), s. 103-112. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Wyzwania współczesnej polityki turystycznej : problemy funkcjonowania rynku turystycznego. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192 2012
Dostępność komunikacyjna czynnikiem podnoszącym konkurencyjność polskich regionów turystycznych = Transport Accessibility as a Factor of Increase of Competitiveness of Polish Tourist Regions / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 157 (2011), s. 191-203. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192 2011
Turystyczna aktywizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych na przykładzie wyrobiska Kopalni Siarki Machów = Tourist Activation of Degraded Areas on the Example of Post-Pit Sulfur Mine Machów / Michał RUDNICKI // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia = Acta Scientiarum Polonorum. Ekonomia. - 9(4) (2010), s. 423-433. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1644-0757 2010
Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej (na przykładzie gminy Czorsztyn) = Cross-border Cooperation as a Factor in the Development of the Tourism Economy (Exemplified by Czorsztyn Commune) / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing = Folia Scientiarum Universitatis Technicae Resoviensis. - z. 17, nr 2 (272) (2010), s. 389-398. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1234-3706 2010
Rola Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II w kształtowaniu ruchu turystycznego w Krakowie = Role of the International Airport im. Jana Pawła II in the Tourist Traffic Development in Cracow / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 590). - nr 52 (2010), s. 557-567. - Summ.. - Tytuł numeru: Potencjał turystyczny : zagadnienia przestrzenne. - ISSN 1896-382X 2010
Prace niepublikowane:
Rok
Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych / Krzysztof BORODAKO, Zbigniew BOREK, Michał RUDNICKI // W: Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2014), s. 114-179 2014
Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa / Michał RUDNICKI, Jadwiga BERBEKA // W: Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2014), s. 180-254 2014
Funkcjonowanie programu "Moje boisko Orlik 2012" na terenie województwa małopolskiego / Michał RUDNICKI, Agata NIEMCZYK, Krzysztof LIPECKI // W: Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2013), s. 93-154 2013
Próba oceny programu "Moje boisko Orlik 2012" w Małopolsce / Michał RUDNICKI, Karol GÖRNER, Jadwiga BERBEKA, Renata SEWERYN // W: Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2013), s. 155-187 2013
Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych / [Krzysztof BORODAKO], [Dominik ZIARKOWSKI], [Michał RUDNICKI] // W: Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2012), s. 129-179 2012
Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2010 roku : (w oparciu o wyniki badań własnych) / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI, Jadwiga BERBEKA // W: Turystyka martyrologiczna w Polsce : (na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau) / kier. tematu: Józef SALA, Jadwiga BERBEKA. - (2011), s. 140-202 2011
Rola turystyki motywacyjnej w Krakowie wśród oferty turystycznej PCO i DMO / Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN, Jadwiga BERBEKA // W: Rola podróży motywacyjnych w ofercie turystycznej miast i regionów (na przykładzie aglomeracji krakowskiej) / kier. Józef SALA. - (2010), s. 55-80 2010
Turystyka motywacyjna jako rodzaj turystyki biznesowej / Michał RUDNICKI, Katarzyna KLIMEK // W: Rola podróży motywacyjnych w ofercie turystycznej miast i regionów (na przykładzie aglomeracji krakowskiej) / kier. Józef SALA. - (2010), s. 7-28 2010
Społeczno-ekonomiczne determinanty uczestnictwa społeczeństwa polskiego w turystyce / kier. tematu: Józef SALA ; zesp. aut.: Józef SALA, Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Katarzyna KLIMEK, Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN, Michał RUDNICKI, Dominik ZIARKOWSKI. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2009. - 304 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. 2009
Rok
Borodako K., Rudnicki M., (2019), Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych, "Folia Turistica", nr 51, s. 105-120; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf
2019
Rudnicki M., (2019), Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 149-170.
2019
Berbeka J., Rudnicki M., (2019), Metodyka badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 118-130.
2019
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis, "European Journal of Service Management", vol. 27, no. 3, t. 1, s. 7-14.
2018
Rudnicki M., (2018), Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 129-152.
2018
Borek I., Rudnicki M., Borek Z., Lukas W., Mizgała-Izworska E., Kustwan J., (2018), Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe, "Folia Turistica", nr 48, s. 227-240; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf
2018
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. 20, z. 2, cz. 1, s. 9-18; http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf
2018
Rudnicki M., (2017), Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych. [W:] Berbeka J., Borodako K. (red.), Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 31-64.
2017
Rudnicki M., Borodako K., (2017), Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 489-497; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf
2017
Rudnicki M., (2017), Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 476-488; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf
2017
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2017), Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow. [W:] Seweryn R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 313-321.
2017
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2016), KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland. [W:] Ferreira , Raposo , Fernandes , Dejardin M. (red.), Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness, London ; New York : Routledge, s. 211-235.
2016
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2016), Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel. [W:] Oczkowska R., Jaki A., Mikuła B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 369-379.
2016
Rudnicki M., (2016), Metodyka badań empirycznych. [W:] Berbeka J. (red.), Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 88-101.
2016
Rudnicki M., Berbeka J., Seweryn R., (2015), Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków : Proksenia, s. 131-186.
2015
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2015), Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO, "Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula", nr 40, s. 5-17; http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf
2015
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 121 [4] s.
2015
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2015), Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues. [W:] Malina A., Oczkowska R., Kaczmarek J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 509-516.
2015
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services, "SAGE Open", January-March, s. 1-10; http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html
2015
Borodako K., Borek Z., Rudnicki M., Niemczyk A., (2015), Zachowania konsumenckie uczestników turystyki muzealnej w Krakowie w 2014 roku. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków : Proksenia, s. 85-130.
2015
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland, "Journal of Convention & Event Tourism", vol. 16, iss. 2, s. 93-115.
2015
Berbeka J., Borek Z., Borodako K., Görner K., Lipecki K., Niemczyk A., Rudnicki M., Sala J., Seweryn R., Ziarkowski D., (2014), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012": (na terenie województwa małopolskiego), Berbeka J. (red.), Kraków : UKiP J&D Gębka, 230 s.
2014
Borodako K., Borek Z., Rudnicki M., (2014), Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków), s. 114-179.
2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych. [W:] Celuch K. (red.), Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce: teoria i praktyka, Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, s. 7-22.
2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow, "Tourism Economics", vol. 20, nr 6, s. 1337-1348; https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow
2014
Borodako K., Rudnicki M., (2014), Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities, "International Journal of Tourism Research", vol. 16 iss. 2, s. 137-145.
2014
Rudnicki M., Berbeka J., (2014), Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków), s. 180-254.
2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 144 s.
2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow. [W:] Malina A., Oczkowska R., Plichta J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 227-235.
2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej, "Folia Turistica", nr 32, s. 195-213; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf
2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation. [W:] Baaken T., Teczke J. (red.), Managing Disruption and Destabilisation, Cracow : Cracow University of Economics, s. 307-318.
2014
Rudnicki M., Borodako K., Berbeka J., (2014), Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow. [W:] Dias F., Kosmaczewska J., Dziedzic E., Magliulo A. (red.), Tourism Research in a Changing World, Leiria : Tourism Research Group of Polytechnic Institute, s. 206-221.
2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania", t. 24, nr 1, s. 23-35; http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf
2014
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2014), Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", 1 (25), s. 213-230; http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf
2014
Borodako K., Ziarkowski D., Rudnicki M., (2013), Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J. (red.), Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 147-200.
2013
Niemczyk A., Rudnicki M., (2013), Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012. [W:] Pawlusiński R. (red.), Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki, Kraków : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, s. 365-373.
2013
Rudnicki M., Niemczyk A., Lipecki K., (2013), Funkcjonowanie programu "Moje boisko Orlik 2012" na terenie województwa małopolskiego. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego, s. 93-154.
2013
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2013), Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 31-40.
2013
Rudnicki M., Görner K., Berbeka J., Seweryn R., (2013), Próba oceny programu "Moje boisko Orlik 2012" w Małopolsce. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego, s. 155-187.
2013
Rudnicki M., (2013), Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka", "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 235-246.
2013
Rudnicki M., (2013), Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych, "Zarządzanie i Finanse", R. 11, nr 1, cz. 3, s. 321-335; http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf
2013
Rudnicki M., Borodako K., Berbeka J., (2013), Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau). [W:] Berbeka J. (red.), Martyrology Tourism - Polish Perspective, Kraków : Wydawnictwo Proksenia, s. 79-99.
2013
Rudnicki M., (2012), Group-Buying Websites as a Marketing Tool (Case Study : Moszna Castle Accomodation). [W:] Hittmár Š. (red.), Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov, Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline & Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, s. 214-220.
2012
Rudnicki M., (2012), Zastosowanie modelu ARIMA do krótkookresowego prognozowania wielkości ruchu pasażerskiego na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie-Balicach, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 885, s. 175-191.
2012
Borodako K., Ziarkowski D., Rudnicki M., (2012), Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych. [W:] Jadwiga BERBEKA (kierownik tematu), Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie, s. 129-179.
2012
Berbeka J., Rudnicki M., Borodako K., (2012), Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2011 roku (w oparciu o wyniki badań własnych). [W:] Berbeka J. (red.), Turystyka martyrologiczna w Polsce : na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau, Kraków : Wydawnictwo Proksenia, s. 115-161.
2012
Rudnicki M., (2012), Portale zakupów grupowych i ich rola w pobudzaniu popytu turystycznego, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 83, s. 85-98.
2012
Borodako K., Rudnicki M., (2012), The Changes of Train Connections Among Selected Polish Cities in the Context of Euro 2012. [W:] Hittmár Š. (red.), Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov, Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline & Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, s. 40-45.
2012
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2012), The Significance and Classification of Knowledge Intensive Business Services. [W:] Hittmár Š. (red.), Theory of Management 6 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers, Zilina : University of Zilina, s. 45-51.
2012
Borodako K., Rudnicki M., (2012), Dostosowanie oferty Portu Lotniczego Kraków-Balice w kontekście obsługi turystyki biznesowej w Krakowie, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 258, s. 103-112.
2012
Borodako K., Rudnicki M., (2011), Dostępność komunikacyjna czynnikiem podnoszącym konkurencyjność polskich regionów turystycznych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 157, s. 191-203.
2011
Borodako K., Rudnicki M., Berbeka J., (2011), Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2010 roku : (w oparciu o wyniki badań własnych). [W:] Sala J., Berbeka J. (kierownik tematu), Turystyka martyrologiczna w Polsce : (na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau), s. 140-202.
2011
Rudnicki M., Klimek K., (2010), Rola turystyki motywacyjnej w Krakowie wśród oferty turystycznej PCO i DMO. [W:] Sala J. (kierownik tematu), Rola podróży motywacyjnych w ofercie turystycznej miast i regionów (na przykładzie aglomeracji krakowskiej), s. 55-80.
2010
Rudnicki M., (2010), Turystyczna aktywizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych na przykładzie wyrobiska Kopalni Siarki Machów, "Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia", 9(4), s. 423-433.
2010
Rudnicki M., Klimek K., (2010), Turystyka motywacyjna jako rodzaj turystyki biznesowej. [W:] Sala J. (kierownik tematu), Rola podróży motywacyjnych w ofercie turystycznej miast i regionów (na przykładzie aglomeracji krakowskiej), s. 7-28.
2010
Rudnicki M., (2010), Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej (na przykładzie gminy Czorsztyn), "Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing", z. 17, nr 2 (272), s. 389-398.
2010
Rudnicki M., (2010), Rola Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II w kształtowaniu ruchu turystycznego w Krakowie, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 52, s. 557-567.
2010
Rudnicki M., (2010), Dostępność komunikacyjna jako czynnik decydujący o konkurencyjności miasta Krakowa na globalnym rynku turystycznym. [W:] Sala J. (red.), Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym, Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, s. 237-256.
2010
Sala J., Berbeka J., Borodako K., Klimek K., Niemczyk A., Seweryn R., Rudnicki M., Ziarkowski D., (2009), Społeczno-ekonomiczne determinanty uczestnictwa społeczeństwa polskiego w turystyce, Sala J. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 304 k.
2009
Książki:
Rok
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 121 [4] s. 2015
Berbeka J., Borek Z., Borodako K., Görner K., Lipecki K., Niemczyk A., Rudnicki M., Sala J., Seweryn R., Ziarkowski D., (2014), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012": (na terenie województwa małopolskiego), Berbeka J. (red.), Kraków : UKiP J&D Gębka, 230 s. 2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 144 s. 2014
Rozdziały:
Rok
Rudnicki M., (2019), Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 149-170. 2019
Berbeka J., Rudnicki M., (2019), Metodyka badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 118-130. 2019
Rudnicki M., (2018), Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 129-152. 2018
Rudnicki M., (2017), Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych. [W:] Berbeka J., Borodako K. (red.), Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 31-64. 2017
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2017), Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow. [W:] Seweryn R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 313-321. 2017
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2016), KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland. [W:] Ferreira , Raposo , Fernandes , Dejardin M. (red.), Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness, London ; New York : Routledge, s. 211-235. 2016
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2016), Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel. [W:] Oczkowska R., Jaki A., Mikuła B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 369-379. 2016
Rudnicki M., (2016), Metodyka badań empirycznych. [W:] Berbeka J. (red.), Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 88-101. 2016
Rudnicki M., Berbeka J., Seweryn R., (2015), Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków : Proksenia, s. 131-186. 2015
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2015), Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues. [W:] Malina A., Oczkowska R., Kaczmarek J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 509-516. 2015
Borodako K., Borek Z., Rudnicki M., Niemczyk A., (2015), Zachowania konsumenckie uczestników turystyki muzealnej w Krakowie w 2014 roku. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków : Proksenia, s. 85-130. 2015
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych. [W:] Celuch K. (red.), Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce: teoria i praktyka, Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, s. 7-22. 2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow. [W:] Malina A., Oczkowska R., Plichta J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 227-235. 2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation. [W:] Baaken T., Teczke J. (red.), Managing Disruption and Destabilisation, Cracow : Cracow University of Economics, s. 307-318. 2014
Rudnicki M., Borodako K., Berbeka J., (2014), Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow. [W:] Dias F., Kosmaczewska J., Dziedzic E., Magliulo A. (red.), Tourism Research in a Changing World, Leiria : Tourism Research Group of Polytechnic Institute, s. 206-221. 2014
Borodako K., Ziarkowski D., Rudnicki M., (2013), Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J. (red.), Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 147-200. 2013
Niemczyk A., Rudnicki M., (2013), Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012. [W:] Pawlusiński R. (red.), Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki, Kraków : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, s. 365-373. 2013
Rudnicki M., Borodako K., Berbeka J., (2013), Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau). [W:] Berbeka J. (red.), Martyrology Tourism - Polish Perspective, Kraków : Wydawnictwo Proksenia, s. 79-99. 2013
Rudnicki M., (2012), Group-Buying Websites as a Marketing Tool (Case Study : Moszna Castle Accomodation). [W:] Hittmár Š. (red.), Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov, Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline & Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, s. 214-220. 2012
Berbeka J., Rudnicki M., Borodako K., (2012), Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2011 roku (w oparciu o wyniki badań własnych). [W:] Berbeka J. (red.), Turystyka martyrologiczna w Polsce : na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau, Kraków : Wydawnictwo Proksenia, s. 115-161. 2012
Borodako K., Rudnicki M., (2012), The Changes of Train Connections Among Selected Polish Cities in the Context of Euro 2012. [W:] Hittmár Š. (red.), Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov, Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline & Inštitút manažmentu pri Žilinskej univerzite v Žiline, s. 40-45. 2012
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2012), The Significance and Classification of Knowledge Intensive Business Services. [W:] Hittmár Š. (red.), Theory of Management 6 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers, Zilina : University of Zilina, s. 45-51. 2012
Rudnicki M., (2010), Dostępność komunikacyjna jako czynnik decydujący o konkurencyjności miasta Krakowa na globalnym rynku turystycznym. [W:] Sala J. (red.), Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym, Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, s. 237-256. 2010
Artykuły:
Rok
Borodako K., Rudnicki M., (2019), Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych, "Folia Turistica", nr 51, s. 105-120; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf 2019
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis, "European Journal of Service Management", vol. 27, no. 3, t. 1, s. 7-14. 2018
Borek I., Rudnicki M., Borek Z., Lukas W., Mizgała-Izworska E., Kustwan J., (2018), Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe, "Folia Turistica", nr 48, s. 227-240; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf 2018
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. 20, z. 2, cz. 1, s. 9-18; http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf 2018
Rudnicki M., Borodako K., (2017), Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 489-497; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf 2017
Rudnicki M., (2017), Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 476-488; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf 2017
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2015), Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO, "Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula", nr 40, s. 5-17; http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf 2015
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services, "SAGE Open", January-March, s. 1-10; http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html 2015
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland, "Journal of Convention & Event Tourism", vol. 16, iss. 2, s. 93-115. 2015
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow, "Tourism Economics", vol. 20, nr 6, s. 1337-1348; https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow 2014
Borodako K., Rudnicki M., (2014), Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities, "International Journal of Tourism Research", vol. 16 iss. 2, s. 137-145. 2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej, "Folia Turistica", nr 32, s. 195-213; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf 2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania", t. 24, nr 1, s. 23-35; http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf 2014
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2014), Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", 1 (25), s. 213-230; http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf 2014
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2013), Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 31-40. 2013
Rudnicki M., (2013), Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka", "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 235-246. 2013
Rudnicki M., (2013), Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych, "Zarządzanie i Finanse", R. 11, nr 1, cz. 3, s. 321-335; http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf 2013
Rudnicki M., (2012), Zastosowanie modelu ARIMA do krótkookresowego prognozowania wielkości ruchu pasażerskiego na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie-Balicach, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 885, s. 175-191. 2012
Rudnicki M., (2012), Portale zakupów grupowych i ich rola w pobudzaniu popytu turystycznego, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 83, s. 85-98. 2012
Borodako K., Rudnicki M., (2012), Dostosowanie oferty Portu Lotniczego Kraków-Balice w kontekście obsługi turystyki biznesowej w Krakowie, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 258, s. 103-112. 2012
Borodako K., Rudnicki M., (2011), Dostępność komunikacyjna czynnikiem podnoszącym konkurencyjność polskich regionów turystycznych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 157, s. 191-203. 2011
Rudnicki M., (2010), Turystyczna aktywizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych na przykładzie wyrobiska Kopalni Siarki Machów, "Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia", 9(4), s. 423-433. 2010
Rudnicki M., (2010), Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej (na przykładzie gminy Czorsztyn), "Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing", z. 17, nr 2 (272), s. 389-398. 2010
Rudnicki M., (2010), Rola Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II w kształtowaniu ruchu turystycznego w Krakowie, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 52, s. 557-567. 2010
Prace niepublikowane:
Rok
Borodako K., Borek Z., Rudnicki M., (2014), Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków), s. 114-179. 2014
Rudnicki M., Berbeka J., (2014), Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków), s. 180-254. 2014
Rudnicki M., Niemczyk A., Lipecki K., (2013), Funkcjonowanie programu "Moje boisko Orlik 2012" na terenie województwa małopolskiego. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego, s. 93-154. 2013
Rudnicki M., Görner K., Berbeka J., Seweryn R., (2013), Próba oceny programu "Moje boisko Orlik 2012" w Małopolsce. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego, s. 155-187. 2013
Borodako K., Ziarkowski D., Rudnicki M., (2012), Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych. [W:] Jadwiga BERBEKA (kierownik tematu), Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie, s. 129-179. 2012
Borodako K., Rudnicki M., Berbeka J., (2011), Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2010 roku : (w oparciu o wyniki badań własnych). [W:] Sala J., Berbeka J. (kierownik tematu), Turystyka martyrologiczna w Polsce : (na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau), s. 140-202. 2011
Rudnicki M., Klimek K., (2010), Rola turystyki motywacyjnej w Krakowie wśród oferty turystycznej PCO i DMO. [W:] Sala J. (kierownik tematu), Rola podróży motywacyjnych w ofercie turystycznej miast i regionów (na przykładzie aglomeracji krakowskiej), s. 55-80. 2010
Rudnicki M., Klimek K., (2010), Turystyka motywacyjna jako rodzaj turystyki biznesowej. [W:] Sala J. (kierownik tematu), Rola podróży motywacyjnych w ofercie turystycznej miast i regionów (na przykładzie aglomeracji krakowskiej), s. 7-28. 2010
Sala J., Berbeka J., Borodako K., Klimek K., Niemczyk A., Seweryn R., Rudnicki M., Ziarkowski D., (2009), Społeczno-ekonomiczne determinanty uczestnictwa społeczeństwa polskiego w turystyce, Sala J. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 304 k. 2009