Brańka Sebastian ORCID

Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości, Instytut Zarządzania, Katedra Handlu i Instytucji Rynkowych

Rok
An Assessment of Obstacles for Place Marketing : Lessons from an Exploratory Study among Place Marketing Practitioners in a Suburban Area of a Big City / Sebastian BRAŃKA // World of Real Estate Journal = Świat Nieruchomości / [red. nacz. Michał GŁUSZAK]. - nr 3(109) (2019), s. 73-85. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://swiatnieruchomosci.krakow.pl/components/com_jshopping/files/demo_products/SN_109all.pdf. - ISSN 1231-8841
2019
Artykuły:
Rok
An Assessment of Obstacles for Place Marketing : Lessons from an Exploratory Study among Place Marketing Practitioners in a Suburban Area of a Big City / Sebastian BRAŃKA // World of Real Estate Journal = Świat Nieruchomości / [red. nacz. Michał GŁUSZAK]. - nr 3(109) (2019), s. 73-85. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://swiatnieruchomosci.krakow.pl/components/com_jshopping/files/demo_products/SN_109all.pdf. - ISSN 1231-8841 2019
Rok
Brańka S., (2019), An Assessment of Obstacles for Place Marketing : Lessons from an Exploratory Study among Place Marketing Practitioners in a Suburban Area of a Big City, "World of Real Estate Journal", nr 3(109), s. 73-85; http://swiatnieruchomosci.krakow.pl/components/com_jshopping/files/demo_products/SN_109all.pdf
2019
Artykuły:
Rok
Brańka S., (2019), An Assessment of Obstacles for Place Marketing : Lessons from an Exploratory Study among Place Marketing Practitioners in a Suburban Area of a Big City, "World of Real Estate Journal", nr 3(109), s. 73-85; http://swiatnieruchomosci.krakow.pl/components/com_jshopping/files/demo_products/SN_109all.pdf 2019