Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Metodyka badań własnych
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 118-130
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334995
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 13-26
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334983
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta
Źródło:
Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2018, s. 55-65
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
Nr:
2168323715
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Znaczenie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w tworzeniu produktów turystycznych
Źródło:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2017, s. 109-116
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
Nr:
2168314539
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta
Źródło:
Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe / red. nauk. Malgorzata Bartosik-Purgat - Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017, s. 197-223. - Streszcz.
Seria:
(Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN)
ISBN:
978-83-01-19460-4
Nr:
2168318877
rozdział w monografii
6

Tytuł:
Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 313-321 - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was financed from the statutory research funds of the Department of Accountancy of the Cracow University of Economics
ISBN:
978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
Nr:
2168322363
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Analiza wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych przez odwiedzających Kraków
Źródło:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2017, s. 153-171
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
Nr:
2168314547
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
8

Tytuł:
KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland
Źródło:
Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness / ed. by João J.M. Ferreira, Mário L. Raposo, Cristina I. Fernandes, Marcus Dejardin - London ; New York: Routledge, 2016, s. 211-235 - Bibliogr.
Seria:
(Routledge Advances in Regional Economics, Science and Policy)
Program badawczy:
Project financed with a National Science Centre grant pursuant to decision DEC-2011/01/D/HS4/03983
ISBN:
978-1-138-85936-4 ; 978-1-315-71730-2
Nr:
2168311409
rozdział w monografii
9

Tytuł:
Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management / ed. by Renata OCZKOWSKA, Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2016, s. 369-379 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168310803
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
10

Tytuł:
Teoretyczne podstawy zachowań turystycznych
Źródło:
Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015 / red. nauk. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016, s. 34-52
ISBN:
978-83-65173-43-0 ; 978-83-65173-44-7
Nr:
2168303797
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
11

Tytuł:
Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto
Źródło:
Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Kraków: Proksenia, 2015, s. 131-186
Seria:
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22)
ISBN:
978-83-60789-58-2
Nr:
2168298957
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
12

Tytuł:
Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław KACZMAREK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 509-516 - Bibliogr.
Program badawczy:
The article is a result of the project: Badania Statutowe Katedry Turystyki 071/WZ-KT/01/2013/S/3071
ISBN:
978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1
Tryb dostępu:
Nr:
2168304349
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
13

Tytuł:
Zwiedzanie muzeów głównym motywem przyjazdu do Krakowa
Źródło:
Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Kraków: Proksenia, 2015, s. 59-75
Seria:
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22)
ISBN:
978-83-60789-58-2
Nr:
2168298953
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
14

Tytuł:
Determinanty uprawiania ski touringu w rejonach arktycznych
Źródło:
Turystyka Sportowa / red. nauk. Marek Kazimierczak - Poznań: Akademia Wychowania Fizycznego, 2015, s. 138-151. - Streszcz. - Bibliogr.
Seria:
(Monografie Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu ; 441)
ISBN:
978-83-64747-03-8
Nr:
2168297677
rozdział w monografii
15

Tytuł:
Motywy wizyt młodzieży w Państwowym Muzeum Auschwitz-Birkenau
Źródło:
Auschwitz i Holokaust : edukacja w szkole i w miejscu pamięci / red. nauk. Piotr Trojański - Oświęcim: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau, 2014, s. 273-286
ISBN:
978-83-7704-079-9
Nr:
2168288187
rozdział w monografii
16

Tytuł:
Wykorzystanie marketingu w turystyce społecznej = The Implementation of Marketing in Social Tourism
Źródło:
Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014, s. 480-486. - Streszcz., summ.
ISBN:
978-83-208-2163-5
Nr:
2168280447
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
17

Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych
Źródło:
Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce / ed. by Krzysztof Celuch - Warszawa: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014, s. 7-22. - Streszcz. - Bibliogr.
Seria:
(Monografie - Szkoła Główna Turystyki i Gospodarki w Warszawie)
ISBN:
978-83-63469-05-4
Nr:
2168287721
rozdział w monografii
18

Tytuł:
The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014, s. 227-235 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-24-2
Tryb dostępu:
Nr:
2168287571
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
19

Tytuł:
Mega imprezy i ich znaczenie
Źródło:
Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013, s. 8-39
ISBN:
978-83-62511-67-9
Tryb dostępu:
Nr:
2168298927
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
20

Tytuł:
Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau)
Źródło:
Martyrology Tourism - Polish Perspective / ed. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Wydawnictwo Proksenia, 2013, s. 79-99
Seria:
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 16)
ISBN:
978-83-60789-45-2
Nr:
2168252286
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
21

Tytuł:
Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2011 roku (w oparciu o wyniki badań własnych)
Źródło:
Turystyka martyrologiczna w Polsce : na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau / red. nauk. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Wydawnictwo Proksenia, 2012, s. 115-161
Seria:
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 15)
ISBN:
978-83-60789-43-8
Nr:
2168236228
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
22

Tytuł:
Wybrane aspekty społecznej stratyfikacji i jej związki z zachowaniami konsumpcyjnymi
Źródło:
Badania polskiej klasy wyższej : problemy, diagnozy, dylematy / red. nauk. Małgorzata Bombol - Warszawa: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2012, s. 77-91. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7378-784-1
Nr:
2168252290
rozdział w monografii
23

Tytuł:
The Significance and Classification of Knowledge Intensive Business Services
Źródło:
Theory of Management 6 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers / ed. Štefan Hittmár - Zilina: University of Zilina, 2012, s. 45-51. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-554-0591-9
Nr:
2168247704
rozdział w monografii
24

Tytuł:
Tendencies in the Meeting Industry in Krakow in the Years 2008-2011
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Dilemmas of the Contemporary Management / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Tomasz ROJEK - Kraków: Foundation of the Cracow University of Economics, 2012, s. 107-123 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-07-5
Nr:
2168242676
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
25

Tytuł:
The Significance of Workshops for Meeting Industry in Krakow in Years 2008-2010
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary World / ed. by Renata OCZKOWSKA & Bogusz MIKUŁA - Kraków: Foundation of the Cracow University of Economics, 2011, s. 35-53 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-36-5
Nr:
2168228102
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
26

Tytuł:
Zachowania polskich konsumentów na rynku usług turystycznych
Źródło:
Zachowania konsumentów na rynku dóbr i usług / red. nauk. Irena Ozimek - Warszawa: Difin SA, 2010, s. 84-102 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7641-348-8
Nr:
2165764150
rozdział w monografii
27

Tytuł:
Specyfika zachowań konsumentów na rynku turystycznym i jej implikacje dla marketingu międzynarodowego = The Specificity of Consumer Behaviour on the Tourism Market and its Implication for International Marketing
Źródło:
Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju / red. nauk. Jan W. WIKTOR, Agnieszka ŻBIKOWSKA - Warszawa: Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne, 2010, s. 507-514. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-208-1888-8
Nr:
2164895591
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
28

Tytuł:
Turystyka konferencyjna w Krakowie - stan obecny i perspektywy rozwoju = Conference Tourism in Krakow - the Current State and Perspectives of Development
Źródło:
Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym / red. nauk. Józef SALA - Warszawa: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2010, s. 421-441. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-208-1912-0
Nr:
2165695232
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
29

Tytuł:
Działania marketingowe salzburskiego kraju związkowego i ich znaczenie dla konkurencyjności regionu na rynku turystycznym = Marketing Tools Used by Salzburg Authorities Aiming at Increasing the Region's Competitiveness on Tourism Market
Źródło:
Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym / red. nauk. Józef SALA - Warszawa: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2010, s. 13-33. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-208-1912-0
Nr:
2165691089
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
30

Tytuł:
Ocena stopnia dostosowania infrastruktury turystycznej do potrzeb rynku biznesowego
Źródło:
Podróże biznesowe a infrastruktura turystyczna : (na przykładzie Krakowa) / red. nauk. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009, s. 157-172
ISBN:
978-83-929699-0-7
Nr:
2168306691
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
31

Tytuł:
Turystyka biznesowa a rozwój infrastruktury
Źródło:
Podróże biznesowe a infrastruktura turystyczna : (na przykładzie Krakowa) / red. nauk. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009, s. 41-73
ISBN:
978-83-929699-0-7
Nr:
2165698505
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
32

Tytuł:
Instrumenty ograniczania antropopresji turystyki na region recepcyjny = Instruments of Limiting Human Pressure to the Reception Region
Źródło:
Zrównoważony rozwój turystyki / red. nauk. Stanisław Wodejko - Warszawa: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2008, s. 141-152. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7378-410-9
Nr:
2162110223
rozdział w monografii
33

Tytuł:
Możliwości wykorzystania instrumentów marketingowych w aktywizacji sportowo-rekreacyjnej Polaków = The Possibilities of the Marketing Instruments' Application in Raising the Sport-recreation Involvement of Polish Society
Źródło:
Współczesny marketing : trendy, działania / red. nauk. Genowefa Sobczyk - Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s. 377-382. - Streszcz., summ.
ISBN:
978-83-208-1802-4
Nr:
2165770106
rozdział w monografii
34

Tytuł:
Poziom wykształcenia mieszkańców a wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej (15) = The Level of Citizens' Education and Economic Growth in European Union Countries (15)
Źródło:
Gospodarka oparta na wiedzy / [red. nauk. Michał Gabriel WOŹNIAK] - Rzeszów: Uniwersytet Rzeszowski, 2007, s. 183-202. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Seria:
(Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy ; z. nr 11)
ISBN:
978-83-7338-318-0
Tryb dostępu:
Nr:
2166462084
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
35

Tytuł:
Wpływ konsumpcji na rozwój gospodarczy
Źródło:
Konsumpcja a rozwój gospodarczy / [red. nauk. Alicja Kusińska] - Warszawa: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2007, s. 9-17 - Bibliogr.
ISBN:
83-60028-23-0
Nr:
2165762229
rozdział w monografii
36

Tytuł:
A Comparison of Living Standards of Societies in Selected Central European Countries
Źródło:
Transformation Processes in Poland and Ukraine / ed. Janusz TECZKE - Cracow: Cracow University of Economics Publishers, 2006, s. 27-35 - Bibliogr.
ISBN:
83-7252-310-X
Nr:
2166203724
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
37

Tytuł:
Konwergencja gospodarcza a konwergencja społeczna krajów Unii Europejskiej (15) w latach 1985-2002 = Economic and Social Convergence of EU Countries (15) in Years 1985-2002
Źródło:
Problemy globalizacji i regionalizacji. Cz. 1 / [red. nauk. Michał Gabriel WOŹNIAK] - Rzeszów: Uniwersytet Rzeszowski, 2006, s. 267-280. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy ; z. nr 8)
ISBN:
83-60545-09-X
Tryb dostępu:
Nr:
2166550942
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
38

Tytuł:
Społeczne implikacje sytuacji dochodowej gospodarstw domowych w Małopolsce = Implications of Households' Income Situation in Malopolska
Źródło:
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy : aspekty społeczne / [red. nauk. Michał Gabriel WOŹNIAK] - Rzeszów: Uniwersytet Rzeszowski , 2003, s. 335-344. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Seria:
(Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy ; z. nr 3)
ISBN:
83-914243-6-7
Nr:
2168233788
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
39

Tytuł:
Deprywacja dochodowa gospodarstw domowych i jej konsekwencje (na przykładzie województwa małopolskiego)
Źródło:
Nierówności dochodowe i majątkowe : zakres i formy redystrybucji dochodów państwa / [oprac. i red. nauk. Jan Mujżel, Stanisław OWSIAK, Elżbieta Mączyńska] - Warszawa: RSSG, 2002, s. 97-107
Seria:
(Raport Rady Strategii Społeczno-Gospodarczej przy Radzie Ministrów ; nr 49)
Nr:
2168254736
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
Metodyka badań własnych / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 118-130. - ISBN 978-83-8085-832-9
2
Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania / Jadwiga BERBEKA // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 13-26. - ISBN 978-83-8085-832-9
3
Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta / Jadwiga BERBEKA // W: Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2018. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 55-65. - ISBN 978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
4
Znaczenie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w tworzeniu produktów turystycznych / Jadwiga BERBEKA // W: Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 109-116. - ISBN 978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
5
Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta / Jadwiga BERBEKA, Agata NIEMCZYK // W: Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe / red. nauk. Malgorzata Bartosik-Purgat. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2017. - (Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN). - S. 197-223. - Streszcz. - ISBN 978-83-01-19460-4
6
Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 313-321. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
7
Analiza wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych przez odwiedzających Kraków / Jadwiga BERBEKA // W: Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 153-171. - ISBN 978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
8
KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness / ed. by João J.M. Ferreira, Mário L. Raposo, Cristina I. Fernandes, Marcus Dejardin. - London ; New York : Routledge, 2016. - (Routledge Advances in Regional Economics, Science and Policy). - S. 211-235. - Bibliogr. - ISBN 978-1-138-85936-4 ; 978-1-315-71730-2
9
Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management / ed. by Renata OCZKOWSKA, Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. - S. 369-379. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/8b/2e/CFM_2016_02_online.pdf
10
Teoretyczne podstawy zachowań turystycznych / Jadwiga BERBEKA // W: Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015 / red. nauk. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016. - S. 34-52. - ISBN 978-83-65173-43-0 ; 978-83-65173-44-7
11
Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto / Michał RUDNICKI, Jadwiga BERBEKA, Renata SEWERYN // W: Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Proksenia, 2015. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22). - S. 131-186. - ISBN 978-83-60789-58-2
12
Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław KACZMAREK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 509-516. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/5f/2b/BOOK%20III%202015.pdf
13
Zwiedzanie muzeów głównym motywem przyjazdu do Krakowa / Jadwiga BERBEKA, Dominik ZIARKOWSKI, Renata SEWERYN // W: Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Proksenia, 2015. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22). - S. 59-75. - ISBN 978-83-60789-58-2
14
Determinanty uprawiania ski touringu w rejonach arktycznych / Jadwiga BERBEKA // W: Turystyka Sportowa : społeczno-kulturowy potencjał i perspektywy rozwoju / red. nauk. Marek Kazimierczak. - Poznań : Akademia Wychowania Fizycznego, 2015. - (Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, ISSN 0239-7161 ; 441). - S. 138-151. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-64747-03-8
15
Motywy wizyt młodzieży w Państwowym Muzeum Auschwitz-Birkenau / Jadwiga BERBEKA // W: Auschwitz i Holokaust : edukacja w szkole i w miejscu pamięci / red. nauk. Piotr Trojański. - Oświęcim : Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau, 2014. - S. 273-286. - ISBN 978-83-7704-079-9
16
Wykorzystanie marketingu w turystyce społecznej = The Implementation of Marketing in Social Tourism / Jadwiga BERBEKA // W: Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. nauk. Anna CZUBAŁA, Piotr HADRIAN, Jan W. Wiktor. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - S. 480-486. - Streszcz., summ. - ISBN 978-83-208-2163-5
17
Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce : teoria i praktyka / ed. by Krzysztof Celuch. - Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014. - (Seria Monografie / Szkoła Główna Turystyki i Gospodarki w Warszawie). - S. 7-22. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63469-05-4
18
The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał Rudnicki // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 227-235. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
19
Mega imprezy i ich znaczenie / Zbigniew BOREK, Jadwiga BERBEKA // W: Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. - S. 8-39. - ISBN 978-83-62511-67-9. - Pełny tekst: http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/8/
20
Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau) / Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA // W: Martyrology Tourism - Polish Perspective / ed. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2013. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 16). - S. 79-99. - ISBN 978-83-60789-45-2
21
Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2011 roku (w oparciu o wyniki badań własnych) / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO // W: Turystyka martyrologiczna w Polsce : na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau / red. nauk. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2012. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 15). - S. 115-161. - ISBN 978-83-60789-43-8
22
Wybrane aspekty społecznej stratyfikacji i jej związki z zachowaniami konsumpcyjnymi / Jadwiga BERBEKA // W: Badania polskiej klasy wyższej : problemy, diagnozy, dylematy / red. nauk. Małgorzata Bombol. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa, 2012. - S. 77-91. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7378-784-1
23
The Significance and Classification of Knowledge Intensive Business Services / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Theory of Management 6 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers / ed. Štefan Hittmár. - Zilina : University of Zilina, 2012. - S. 45-51. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-554-0591-9
24
Tendencies in the Meeting Industry in Krakow in the Years 2008-2011 / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Renata SEWERYN, Agnieszka NIEMCZYK, Katarzyna KLIMEK // W: Knowledge, Economy, Society : Dilemmas of the Contemporary Management / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Tomasz ROJEK. - Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, 2012. - S. 107-123. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-07-5
25
The Significance of Workshops for Meeting Industry in Krakow in Years 2008-2010 / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Katarzyna KLIMEK, Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN // W: Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary World / ed. by Renata OCZKOWSKA & Bogusz MIKUŁA. - Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, 2011. - S. 35-53. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-36-5
26
Zachowania polskich konsumentów na rynku usług turystycznych / Jadwiga BERBEKA // W: Zachowania konsumentów na rynku dóbr i usług : wybrane aspekty / red. nauk. Irena Ozimek. - Warszawa : Difin SA, 2010. - S. 84-102. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7641-348-8
27
Specyfika zachowań konsumentów na rynku turystycznym i jej implikacje dla marketingu międzynarodowego = The Specificity of Consumer Behaviour on the Tourism Market and its Implication for International Marketing / Jadwiga BERBEKA // W: Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju / red. nauk. Jan W. WIKTOR, Agnieszka ŻBIKOWSKA. - Warszawa : Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne, 2010. - S. 507-514. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-208-1888-8
28
Turystyka konferencyjna w Krakowie - stan obecny i perspektywy rozwoju = Conference Tourism in Krakow - the Current State and Perspectives of Development / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Katarzyna KLIMEK, Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN // W: Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym / red. nauk. Józef SALA. - Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2010. - S. 421-441. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-208-1912-0
29
Działania marketingowe salzburskiego kraju związkowego i ich znaczenie dla konkurencyjności regionu na rynku turystycznym = Marketing Tools Used by Salzburg Authorities Aiming at Increasing the Region's Competitiveness on Tourism Market / Jadwiga BERBEKA // W: Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym / red. nauk. Józef SALA. - Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2010. - S. 13-33. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-208-1912-0
30
Ocena stopnia dostosowania infrastruktury turystycznej do potrzeb rynku biznesowego / Agata NIEMCZYK, Jadwiga BERBEKA // W: Podróże biznesowe a infrastruktura turystyczna : (na przykładzie Krakowa) / red. nauk. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - S. 157-172. - ISBN 978-83-929699-0-7
31
Turystyka biznesowa a rozwój infrastruktury / Jadwiga BERBEKA, Agata NIEMCZYK, Józef SALA, Renata SEWERYN // W: Podróże biznesowe a infrastruktura turystyczna : (na przykładzie Krakowa) / red. nauk. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - S. 41-73. - ISBN 978-83-929699-0-7
32
Instrumenty ograniczania antropopresji turystyki na region recepcyjny = Instruments of Limiting Human Pressure to the Reception Region / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BERBEKA // W: Zrównoważony rozwój turystyki / red. nauk. Stanisław Wodejko. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa, 2008. - S. 141-152. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7378-410-9
33
Możliwości wykorzystania instrumentów marketingowych w aktywizacji sportowo-rekreacyjnej Polaków = The Possibilities of the Marketing Instruments' Application in Raising the Sport-recreation Involvement of Polish Society / Jadwiga BERBEKA // W: Współczesny marketing : trendy, działania / red. nauk. Genowefa Sobczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - S. 377-382. - Streszcz., summ. - ISBN 978-83-208-1802-4
34
Poziom wykształcenia mieszkańców a wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej (15) = The Level of Citizens' Education and Economic Growth in European Union Countries (15) / Jadwiga BERBEKA // W: Gospodarka oparta na wiedzy / [red. nauk. Michał Gabriel WOŹNIAK]. - Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2007. - (Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, ISSN 1898-5084 ; z. nr 11). - S. 183-202. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7338-318-0. - Pełny tekst: http://www.ur.edu.pl/pliki/Zeszyt11/12.pdf
35
Wpływ konsumpcji na rozwój gospodarczy / Jadwiga BERBEKA // W: Konsumpcja a rozwój gospodarczy / [red. nauk. Alicja Kusińska]. - Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2007. - S. 9-17. - Bibliogr. - ISBN 83-60028-23-0
36
A Comparison of Living Standards of Societies in Selected Central European Countries / Jadwiga BERBEKA // W: Transformation Processes in Poland and Ukraine / ed. Janusz TECZKE. - Cracow : Cracow University of Economics Publishers, 2006. - S. 27-35. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-310-X
37
Konwergencja gospodarcza a konwergencja społeczna krajów Unii Europejskiej (15) w latach 1985-2002 = Economic and Social Convergence of EU Countries (15) in Years 1985-2002 / Jadwiga BERBEKA // W: Problemy globalizacji i regionalizacji. Cz. 1 / [red. nauk. Michał Gabriel WOŹNIAK]. - Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski, 2006. - (Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, ISSN [1898-5084] ; z. nr 8). - S. 267-280. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-60545-09-X. - Pełny tekst: http://www.ur.edu.pl/pliki/Zeszyt8/19_berbeka.pdf
38
Społeczne implikacje sytuacji dochodowej gospodarstw domowych w Małopolsce = Implications of Households' Income Situation in Malopolska / Jadwiga BERBEKA // W: Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy : aspekty społeczne / [red. nauk. Michał Gabriel WOŹNIAK]. - Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski, 2003-2004. - (Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, ISSN 1898-5084 ; z. nr 3). - S. 335-344. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-914243-6-7
39
Deprywacja dochodowa gospodarstw domowych i jej konsekwencje (na przykładzie województwa małopolskiego) / Jadwiga BERBEKA // W: Nierówności dochodowe i majątkowe : zakres i formy redystrybucji dochodów państwa / [oprac. i red. nauk. Jan Mujżel, Stanisław OWSIAK, Elżbieta Mączyńska]. - Warszawa : RSSG, 2002. - (Raport / Rada Strategii Społeczno-Gospodarczej przy Radzie Ministrów, ISSN 1233-5711 ; nr 49). - S. 97-107
1
Berbeka J., Rudnicki M., (2019), Metodyka badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 118-130.
2
Berbeka J., (2019), Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 13-26.
3
Berbeka J., (2018), Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 55-65.
4
Berbeka J., (2017), Znaczenie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w tworzeniu produktów turystycznych. [W:] Berbeka J., Borodako K. (red.), Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 109-116.
5
Berbeka J., Niemczyk A., (2017), Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta. [W:] Bartosik-Purgat M. (red.), Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, s. 197-223.
6
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2017), Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow. [W:] Seweryn R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 313-321.
7
Berbeka J., (2017), Analiza wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych przez odwiedzających Kraków. [W:] Berbeka J., Borodako K. (red.), Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 153-171.
8
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2016), KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland. [W:] Ferreira , Raposo , Fernandes , Dejardin M. (red.), Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness, London ; New York : Routledge, s. 211-235.
9
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2016), Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel. [W:] Oczkowska R., Jaki A., Mikuła B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 369-379.
10
Berbeka J., (2016), Teoretyczne podstawy zachowań turystycznych. [W:] Berbeka J. (red.), Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 34-52.
11
Rudnicki M., Berbeka J., Seweryn R., (2015), Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków : Proksenia, s. 131-186.
12
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2015), Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues. [W:] Malina A., Oczkowska R., Kaczmarek J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 509-516.
13
Berbeka J., Ziarkowski D., Seweryn R., (2015), Zwiedzanie muzeów głównym motywem przyjazdu do Krakowa. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków : Proksenia, s. 59-75.
14
Berbeka J., (2015), Determinanty uprawiania ski touringu w rejonach arktycznych. [W:] Kazimierczak M. (red.), Turystyka Sportowa: społeczno-kulturowy potencjał i perspektywy rozwoju (Monografie Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu; 441), Poznań : Akademia Wychowania Fizycznego, s. 138-151.
15
Berbeka J., (2014), Motywy wizyt młodzieży w Państwowym Muzeum Auschwitz-Birkenau. [W:] Trojański P. (red.), Auschwitz i Holokaust : edukacja w szkole i w miejscu pamięci, Oświęcim : Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau, s. 273-286.
16
Berbeka J., (2014), Wykorzystanie marketingu w turystyce społecznej. [W:] Czubała A., Hadrian P., Wiktor J. (red.), Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, s. 480-486.
17
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych. [W:] Celuch K. (red.), Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce: teoria i praktyka, Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, s. 7-22.
18
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow. [W:] Malina A., Oczkowska R., Plichta J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 227-235.
19
Borek Z., Berbeka J., (2013), Mega imprezy i ich znaczenie. [W:] Berbeka J. (red.), Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 8-39.
20
Rudnicki M., Borodako K., Berbeka J., (2013), Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau). [W:] Berbeka J. (red.), Martyrology Tourism - Polish Perspective, Kraków : Wydawnictwo Proksenia, s. 79-99.
21
Berbeka J., Rudnicki M., Borodako K., (2012), Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2011 roku (w oparciu o wyniki badań własnych). [W:] Berbeka J. (red.), Turystyka martyrologiczna w Polsce : na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau, Kraków : Wydawnictwo Proksenia, s. 115-161.
22
Berbeka J., (2012), Wybrane aspekty społecznej stratyfikacji i jej związki z zachowaniami konsumpcyjnymi. [W:] Bombol M. (red.), Badania polskiej klasy wyższej : problemy, diagnozy, dylematy, Warszawa : Szkoła Główna Handlowa, s. 77-91.
23
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2012), The Significance and Classification of Knowledge Intensive Business Services. [W:] Hittmár Š. (red.), Theory of Management 6 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers, Zilina : University of Zilina, s. 45-51.
24
Berbeka J., Borodako K., Seweryn R., Niemczyk A., Klimek K., (2012), Tendencies in the Meeting Industry in Krakow in the Years 2008-2011. [W:] Malina A., Oczkowska R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Dilemmas of the Contemporary Management, Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 107-123.
25
Berbeka J., Borodako K., Klimek K., Niemczyk A., Seweryn R., (2011), The Significance of Workshops for Meeting Industry in Krakow in Years 2008-2010. [W:] Oczkowska R., Mikuła B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary World, Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 35-53.
26
Berbeka J., (2010), Zachowania polskich konsumentów na rynku usług turystycznych. [W:] Ozimek I. (red.), Zachowania konsumentów na rynku dóbr i usług: wybrane aspekty, Warszawa : Difin SA, s. 84-102.
27
Berbeka J., (2010), Specyfika zachowań konsumentów na rynku turystycznym i jej implikacje dla marketingu międzynarodowego. [W:] Wiktor J., Żbikowska A. (red.), Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju, Warszawa : Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne, s. 507-514.
28
Berbeka J., Borodako K., Klimek K., Niemczyk A., Seweryn R., (2010), Turystyka konferencyjna w Krakowie - stan obecny i perspektywy rozwoju. [W:] Sala J. (red.), Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym, Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, s. 421-441.
29
Berbeka J., (2010), Działania marketingowe salzburskiego kraju związkowego i ich znaczenie dla konkurencyjności regionu na rynku turystycznym. [W:] Sala J. (red.), Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym, Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, s. 13-33.
30
Niemczyk A., Berbeka J., (2009), Ocena stopnia dostosowania infrastruktury turystycznej do potrzeb rynku biznesowego. [W:] Berbeka J. (red.), Podróże biznesowe a infrastruktura turystyczna : (na przykładzie Krakowa), Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 157-172.
31
Berbeka J., Niemczyk A., Sala J., Seweryn R., (2009), Turystyka biznesowa a rozwój infrastruktury. [W:] Berbeka J. (red.), Podróże biznesowe a infrastruktura turystyczna : (na przykładzie Krakowa), Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 41-73.
32
Berbeka J., Berbeka K., (2008), Instrumenty ograniczania antropopresji turystyki na region recepcyjny. [W:] Wodejko S. (red.), Zrównoważony rozwój turystyki, Warszawa : Szkoła Główna Handlowa, s. 141-152.
33
Berbeka J., (2008), Możliwości wykorzystania instrumentów marketingowych w aktywizacji sportowo-rekreacyjnej Polaków. [W:] Sobczyk G. (red.), Współczesny marketing : trendy, działania, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, s. 377-382.
34
Berbeka J., (2007), Poziom wykształcenia mieszkańców a wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej (15). [W:] Woźniak M. (red.), Gospodarka oparta na wiedzy (Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy; z. nr 11), Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, s. 183-202.
35
Berbeka J., (2007), Wpływ konsumpcji na rozwój gospodarczy. [W:] Kusińska A. (red.), Konsumpcja a rozwój gospodarczy, Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, s. 9-17.
36
Berbeka J., (2006), A Comparison of Living Standards of Societies in Selected Central European Countries. [W:] Teczke J. (red.), Transformation Processes in Poland and Ukraine, Cracow : Cracow University of Economics Publishers, s. 27-35.
37
Berbeka J., (2006), Konwergencja gospodarcza a konwergencja społeczna krajów Unii Europejskiej (15) w latach 1985-2002. [W:] Woźniak M. (red.), Problemy globalizacji i regionalizacji. Cz. 1 (Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy; z. nr 8), Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski, s. 267-280.
38
Berbeka J., (2003), Społeczne implikacje sytuacji dochodowej gospodarstw domowych w Małopolsce. [W:] Woźniak M. (red.), Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy : aspekty społeczne (Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy; z. nr 3), Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski, s. 335-344.
39
Berbeka J., (2002), Deprywacja dochodowa gospodarstw domowych i jej konsekwencje (na przykładzie województwa małopolskiego). [W:] Mujżel J., Owsiak S., Mączyńska E. (red.), Nierówności dochodowe i majątkowe : zakres i formy redystrybucji dochodów państwa (Raport Rady Strategii Społeczno-Gospodarczej przy Radzie Ministrów; nr 49), Warszawa : RSSG, s. 97-107.
1
@inbook{UEK:2168334995,
author = "Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Metodyka badań własnych",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "118-130",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
2
@inbook{UEK:2168334983,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "13-26",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
3
@inbook{UEK:2168323715,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta",
booktitle = "Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych",
pages = "55-65",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2018",
issn = "",
isbn = "978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4",
}
4
@inbook{UEK:2168314539,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w tworzeniu produktów turystycznych",
booktitle = "Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym",
pages = "109-116",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2017",
issn = "",
isbn = "978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0",
}
5
@inbook{UEK:2168318877,
author = "Berbeka Jadwiga and Niemczyk Agata",
title = "Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta",
booktitle = "Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe",
pages = "197-223",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "2017",
issn = "",
isbn = "978-83-01-19460-4",
}
6
@inbook{UEK:2168322363,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy",
pages = "313-321",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
isbn = "978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1",
}
7
@inbook{UEK:2168314547,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Analiza wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych przez odwiedzających Kraków",
booktitle = "Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym",
pages = "153-171",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2017",
issn = "",
isbn = "978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0",
}
8
@inbook{UEK:2168311409,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland",
booktitle = "Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness",
pages = "211-235",
adress = "London ; New York",
publisher = "Routledge",
year = "2016",
issn = "",
isbn = "978-1-138-85936-4 ; 978-1-315-71730-2",
}
9
@inbook{UEK:2168310803,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management",
pages = "369-379",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2016",
isbn = "978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7",
}
10
@inbook{UEK:2168303797,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Teoretyczne podstawy zachowań turystycznych",
booktitle = "Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015",
pages = "34-52",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2016",
isbn = "978-83-65173-43-0 ; 978-83-65173-44-7",
}
11
@inbook{UEK:2168298957,
author = "Rudnicki Michał and Berbeka Jadwiga and Seweryn Renata",
title = "Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto",
booktitle = "Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie",
pages = "131-186",
adress = "Kraków",
publisher = "Proksenia",
year = "2015",
issn = "",
isbn = "978-83-60789-58-2",
}
12
@inbook{UEK:2168304349,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology",
pages = "509-516",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
isbn = "978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1",
}
13
@inbook{UEK:2168298953,
author = "Berbeka Jadwiga and Ziarkowski Dominik and Seweryn Renata",
title = "Zwiedzanie muzeów głównym motywem przyjazdu do Krakowa",
booktitle = "Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie",
pages = "59-75",
adress = "Kraków",
publisher = "Proksenia",
year = "2015",
issn = "",
isbn = "978-83-60789-58-2",
}
14
@inbook{UEK:2168297677,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Determinanty uprawiania ski touringu w rejonach arktycznych",
booktitle = "Turystyka Sportowa",
pages = "138-151",
adress = "Poznań",
publisher = "Akademia Wychowania Fizycznego",
year = "2015",
issn = "0239-7161",
isbn = "978-83-64747-03-8",
}
15
@inbook{UEK:2168288187,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Motywy wizyt młodzieży w Państwowym Muzeum Auschwitz-Birkenau",
booktitle = "Auschwitz i Holokaust : edukacja w szkole i w miejscu pamięci",
pages = "273-286",
adress = "Oświęcim",
publisher = "Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau",
year = "2014",
isbn = "978-83-7704-079-9",
}
16
@inbook{UEK:2168280447,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Wykorzystanie marketingu w turystyce społecznej",
booktitle = "Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce",
pages = "480-486",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne",
year = "2014",
isbn = "978-83-208-2163-5",
}
17
@inbook{UEK:2168287721,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych",
booktitle = "Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce",
pages = "7-22",
adress = "Warszawa",
publisher = "Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji",
year = "2014",
issn = "",
isbn = "978-83-63469-05-4",
}
18
@inbook{UEK:2168287571,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations",
pages = "227-235",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2014",
isbn = "978-83-62511-24-2",
}
19
@inbook{UEK:2168298927,
author = "Borek Zbigniew and Berbeka Jadwiga",
title = "Mega imprezy i ich znaczenie",
booktitle = "Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie",
pages = "8-39",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-67-9",
}
20
@inbook{UEK:2168252286,
author = "Rudnicki Michał and Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga",
title = "Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau)",
booktitle = "Martyrology Tourism - Polish Perspective",
pages = "79-99",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Proksenia",
year = "2013",
issn = "",
isbn = "978-83-60789-45-2",
}
21
@inbook{UEK:2168236228,
author = "Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał and Borodako Krzysztof",
title = "Motywy, zachowania i opinie odwiedzających Muzeum Auschwitz-Birkenau w 2011 roku (w oparciu o wyniki badań własnych)",
booktitle = "Turystyka martyrologiczna w Polsce : na przykładzie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau",
pages = "115-161",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Proksenia",
year = "2012",
issn = "",
isbn = "978-83-60789-43-8",
}
22
@inbook{UEK:2168252290,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Wybrane aspekty społecznej stratyfikacji i jej związki z zachowaniami konsumpcyjnymi",
booktitle = "Badania polskiej klasy wyższej : problemy, diagnozy, dylematy",
pages = "77-91",
adress = "Warszawa",
publisher = "Szkoła Główna Handlowa w Warszawie",
year = "2012",
isbn = "978-83-7378-784-1",
}
23
@inbook{UEK:2168247704,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "The Significance and Classification of Knowledge Intensive Business Services",
booktitle = "Theory of Management 6 : the Selected Problems for the Development Support of Management Knowledge Base : Scientific Papers",
pages = "45-51",
adress = "Zilina",
publisher = "University of Zilina",
year = "2012",
isbn = "978-80-554-0591-9",
}
24
@inbook{UEK:2168242676,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Seweryn Renata and Niemczyk Agata and Klimek Katarzyna",
title = "Tendencies in the Meeting Industry in Krakow in the Years 2008-2011",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Dilemmas of the Contemporary Management",
pages = "107-123",
adress = "Kraków",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2012",
isbn = "978-83-62511-07-5",
}
25
@inbook{UEK:2168228102,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Klimek Katarzyna and Niemczyk Agata and Seweryn Renata",
title = "The Significance of Workshops for Meeting Industry in Krakow in Years 2008-2010",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary World",
pages = "35-53",
adress = "Kraków",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2011",
isbn = "978-83-62511-36-5",
}
26
@inbook{UEK:2165764150,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Zachowania polskich konsumentów na rynku usług turystycznych",
booktitle = "Zachowania konsumentów na rynku dóbr i usług",
pages = "84-102",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2010",
isbn = "978-83-7641-348-8",
}
27
@inbook{UEK:2164895591,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Specyfika zachowań konsumentów na rynku turystycznym i jej implikacje dla marketingu międzynarodowego",
booktitle = "Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju",
pages = "507-514",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne",
year = "2010",
isbn = "978-83-208-1888-8",
}
28
@inbook{UEK:2165695232,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Klimek Katarzyna and Niemczyk Agata and Seweryn Renata",
title = "Turystyka konferencyjna w Krakowie - stan obecny i perspektywy rozwoju",
booktitle = "Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym",
pages = "421-441",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Towarzystwo Ekonomiczne",
year = "2010",
isbn = "978-83-208-1912-0",
}
29
@inbook{UEK:2165691089,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Działania marketingowe salzburskiego kraju związkowego i ich znaczenie dla konkurencyjności regionu na rynku turystycznym",
booktitle = "Konkurencyjność miast i regionów na globalnym rynku turystycznym",
pages = "13-33",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Towarzystwo Ekonomiczne",
year = "2010",
isbn = "978-83-208-1912-0",
}
30
@inbook{UEK:2168306691,
author = "Niemczyk Agata and Berbeka Jadwiga",
title = "Ocena stopnia dostosowania infrastruktury turystycznej do potrzeb rynku biznesowego",
booktitle = "Podróże biznesowe a infrastruktura turystyczna : (na przykładzie Krakowa)",
pages = "157-172",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2009",
isbn = "978-83-929699-0-7",
}
31
@inbook{UEK:2165698505,
author = "Berbeka Jadwiga and Niemczyk Agata and Sala Józef and Seweryn Renata",
title = "Turystyka biznesowa a rozwój infrastruktury",
booktitle = "Podróże biznesowe a infrastruktura turystyczna : (na przykładzie Krakowa)",
pages = "41-73",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2009",
isbn = "978-83-929699-0-7",
}
32
@inbook{UEK:2162110223,
author = "Berbeka Jadwiga and Berbeka Krzysztof",
title = "Instrumenty ograniczania antropopresji turystyki na region recepcyjny",
booktitle = "Zrównoważony rozwój turystyki",
pages = "141-152",
adress = "Warszawa",
publisher = "Szkoła Główna Handlowa w Warszawie",
year = "2008",
isbn = "978-83-7378-410-9",
}
33
@inbook{UEK:2165770106,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Możliwości wykorzystania instrumentów marketingowych w aktywizacji sportowo-rekreacyjnej Polaków",
booktitle = "Współczesny marketing : trendy, działania",
pages = "377-382",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne",
year = "2008",
isbn = "978-83-208-1802-4",
}
34
@inbook{UEK:2166462084,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Poziom wykształcenia mieszkańców a wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej (15)",
booktitle = "Gospodarka oparta na wiedzy",
pages = "183-202",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Uniwersytet Rzeszowski",
year = "2007",
issn = "1898-5084",
isbn = "978-83-7338-318-0",
}
35
@inbook{UEK:2165762229,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Wpływ konsumpcji na rozwój gospodarczy",
booktitle = "Konsumpcja a rozwój gospodarczy",
pages = "9-17",
adress = "Warszawa",
publisher = "Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur",
year = "2007",
isbn = "83-60028-23-0",
}
36
@inbook{UEK:2166203724,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "A Comparison of Living Standards of Societies in Selected Central European Countries",
booktitle = "Transformation Processes in Poland and Ukraine",
pages = "27-35",
adress = "Cracow",
publisher = "Cracow University of Economics Publishers",
year = "2006",
isbn = "83-7252-310-X",
}
37
@inbook{UEK:2166550942,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Konwergencja gospodarcza a konwergencja społeczna krajów Unii Europejskiej (15) w latach 1985-2002",
booktitle = "Problemy globalizacji i regionalizacji. Cz. 1",
pages = "267-280",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Uniwersytet Rzeszowski",
year = "2006",
issn = "[1898-5084]",
isbn = "83-60545-09-X",
}
38
@inbook{UEK:2168233788,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Społeczne implikacje sytuacji dochodowej gospodarstw domowych w Małopolsce",
booktitle = "Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy : aspekty społeczne",
pages = "335-344",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Uniwersytet Rzeszowski ",
year = "2003",
issn = "1898-5084",
isbn = "83-914243-6-7",
}
39
@inbook{UEK:2168254736,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Deprywacja dochodowa gospodarstw domowych i jej konsekwencje (na przykładzie województwa małopolskiego)",
booktitle = "Nierówności dochodowe i majątkowe : zakres i formy redystrybucji dochodów państwa",
pages = "97-107",
adress = "Warszawa",
publisher = "RSSG",
year = "2002",
issn = "1233-5711",
}