Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne = Regions Development Due to an Increase of Ski Product Attractiveness - The Role of Polish Association of Ski and Tourist Resorts
Źródło:
Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 1(41) (2018) , s. 67-74. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168327191
artykuł w czasopiśmie
2

Tytuł:
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis
Źródło:
European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018) , s. 7-14. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
Project financed under National Science Centre (Poland) grant number 2016/23/B/HS4/03011
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168329711
artykuł w czasopiśmie
3

Tytuł:
New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues
Źródło:
International Journal of Contemporary Management. - vol. 17, nr 3 (2018) , s. 7-28. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
The research was financed from the statutory research funds of the Faculty of Management of the Cracow University of Economics
Lista MNiSW:
b 14.00 pkt
Nr:
2168334507
artykuł w czasopiśmie
4

Tytuł:
Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej = Consumption Based on Experience and Knowledge - an Analysis of Consumer Behaviour in the Market for Active Sport Tourism
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 3 (2018) , s. 48-58. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168328271
artykuł w czasopiśmie
5

Tytuł:
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland
Źródło:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018) , s. 9-18. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Pełny tekst
CC-BY-SA
Lista MNiSW:
b 14.00 pkt
Nr:
2168334073
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego = The Significance of The North Pole Marathon for the Participants and the Region
Źródło:
Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula = Vistula Scientific Quarterly. - nr 1(55) (2018) , s. 112-122. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168325987
artykuł w czasopiśmie
7

Tytuł:
The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers
Źródło:
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism.. - vol. 18, iss. 4 (2018) , s. 393-418. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This work was supported by the funds granted to the Faculty of Management at Cracow University of Economics, within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential [grant number: 024/WZ-KT/01/2015/S/5024]. The work was supported by Ministry of Science and Higher Education
Lista MNiSW:
a 25.00 pkt
Nr:
2168328177
artykuł w czasopiśmie
8

Tytuł:
Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów = Aerial Photography as An Innovative Tool in Tourists Experiences Co-Creation
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017) , s. 69-75. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168316805
artykuł w czasopiśmie
9

Tytuł:
Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji = The Role of Animals in Travels Creation and Their Logistic
Źródło:
Ekonomiczne Problemy Turystyki. - nr 1(33) (2016) , s. 199-210. - Tytuł numeru: Trendy we współczesnym ruchu turystycznym - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168305833
artykuł w czasopiśmie
10

Tytuł:
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów = Virtual and Augmented Reality and Consumer Behaviour
Źródło:
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - nr 303 (2016) , s. 84-101. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Seria:
(Ekonomia ; 7)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168313359
artykuł w czasopiśmie
11

Tytuł:
Znaczenie innowacji w turystyce narciarskiej = Importance of Innovations in Skiing Tourism = Značenie innovacij v lyžnom turizme
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 62, nr 6 (2016) , s. 212-226. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168310975
artykuł w czasopiśmie
12

Autor:
Berbeka Jadwiga , Głąbiński Zbigniew
Tytuł:
Transfer wiedzy między gospodarką turystyczną a innymi branżami = The Knowledge Transfer between Tourism Economy and Other Industries
Źródło:
Folia Turistica. - nr 41 (2016) , s. 11-43. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 11.00 pkt
Nr:
2168311373
artykuł w czasopiśmie
13

Tytuł:
External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland
Źródło:
Journal of Convention & Event Tourism. - vol. 16, iss. 2 (2015) , s. 93-115. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168303909
artykuł w czasopiśmie
14

Tytuł:
Funkcja turystyczna gmin górskich a poziom życia mieszkańców w województwie małopolskim = Touristic Function of Mountain Municipalities vs. Standard of Living of their Residents in the Małopolska Voivodeship
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 379 (2015) , s. 67-74. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168298021
artykuł w czasopiśmie
15

Tytuł:
Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services [dokument elektroniczny]
Źródło:
SAGE Open. - January-March (2015) , s. 1-10. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168288861
artykuł w czasopiśmie
16

Tytuł:
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO = Perception of Innovations in the Industry of Meetings by Representatives of the Cracow PCOs
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula = Vistula University Working Papers. - nr 40 (2015) , s. 5-17. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 8.00 pkt
Nr:
2168297097
artykuł w czasopiśmie
17

Tytuł:
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014) , s. 23-35. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168285495
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
18

Tytuł:
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow
Źródło:
Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014) , s. 1337-1348. - Summ.
Lista MNiSW:
a 20.00 pkt
Nr:
2168262266
artykuł w czasopiśmie
19

Tytuł:
Konsumpcja usług turystyki społecznej - obecnie i w przyszłości = Consumption of Social Tourism Services - at Present and in the Future
Źródło:
Konsumpcja i Rozwój. - nr 2 (7) (2014) , s. 39-49. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 4.00 pkt
Nr:
2168288219
artykuł w czasopiśmie
20

Tytuł:
Consequences of Application to Host 2022 Winter Olympic Games for Tourism in Krakow = Konsekwencje aplikowania o zimowe igrzyska olimpijskie 2022 dla turystyki w Krakowie
Źródło:
University of Szczecin Scientific Journal. Economic Problems of Tourism. - vol. 4(28) (2014) , s. 225-237. - Tytuł numeru: Contemporary Issues of Functioning of Tourism Economy - Bibliogr.
Seria:
(University of Szczecin Scientific Journal ; no 836)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168290121
artykuł w czasopiśmie
21

Tytuł:
Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki projektowi OFF2013 = Possibilities of the Creation of Polish-Hungarian Social Tourism Market as a Result of Off2013 Project
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - nr 3 (27) (2014) , s. 149-163. - Tytuł numeru: Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 807)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168288393
artykuł w czasopiśmie
22

Tytuł:
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland
Źródło:
Folia Turistica. - nr 32 (2014) , s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168286993
artykuł w czasopiśmie
23

Tytuł:
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 1 (25) (2014) , s. 213-230. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 805)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168277047
artykuł w czasopiśmie
24

Tytuł:
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013) , s. 31-40. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168278557
artykuł w czasopiśmie
25

Tytuł:
Ewolucja form i roli obiektów sportowych w turystyce miejskiej = The Evolution of Forms and the Role of Sports City Tourism
Źródło:
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - 147 (2013) , s. 9-20. - Tytuł numeru: Turystyka miejska : prawidłowości i determinanty rozwoju
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168279023
artykuł w czasopiśmie
26

Tytuł:
An Analysis of Incentive Travel in Krakow in 2008-2009 = Analiza podróży motywacyjnych zorganizowanych w Krakowie w latach 2008-2009
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 890 (2012) , s. 105-122. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168256534
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
27

Tytuł:
Turystyka wolontariuszy na świecie - istota i znaczenie = Volunteer Tourism in the World - the Essence and the Importance
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - nr 2 (18) (2012) , s. 137-147. - Summ.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 664)
Lista MNiSW:
b 5.00 pkt
Nr:
2168244262
artykuł w czasopiśmie
28

Konferencja:
VI Gremium Ekspertów Turystyki, Wrocław, Polska, od 2012-11-29 do 2012-12-01
Tytuł:
Udział w ruchu turystycznym a spójność społeczna w Polsce - wybrane zagadnienia = Tourism Participation and Scoial Sohesion in Poland - Selected Aspects
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 259 (2012) , s. 43-53. - Tytuł numeru: Wyzwania współczesnej polityki turystycznej : problemy polityki turystycznej - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168247592
artykuł w czasopiśmie
29

Tytuł:
Charakterystyka popytu w zakresie wybranych form wodnej turystyki przygodowej = Characteristics of the Demand in Water Adventure Tourism - Selected Aspects
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 84 (2012) , s. 497-509. - Tytuł numeru: Popyt turystyczny : konsumpcja - segmentacja - rynki
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; 699)
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168236082
artykuł w czasopiśmie
1
Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne = Regions Development Due to an Increase of Ski Product Attractiveness - The Role of Polish Association of Ski and Tourist Resorts / Jadwiga BERBEKA // Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 1(41) (2018), s. 67-74. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/ept/en/issue/871/article/14587/. - ISSN 1644-0501
2
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018), s. 7-14. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 2450-8535
3
New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO // International Journal of Contemporary Management. - vol. 17, nr 3 (2018), s. 7-28. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: www.ejournals.eu/ijcm/2018/Numer-17(3)/art/12848/. - ISSN 2449-8920
4
Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej = Consumption Based on Experience and Knowledge - an Analysis of Consumer Behaviour in the Market for Active Sport Tourism / Jadwiga BERBEKA // Handel Wewnętrzny. - nr 3 (2018), s. 48-58. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_3-2018.pdf. - ISSN 0438-5403
5
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018), s. 9-18. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf. - ISSN 1733-2486
6
Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego = The Significance of The North Pole Marathon for the Participants and the Region / Jadwiga BERBEKA // Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula = Vistula Scientific Quarterly. - nr 1(55) (2018), s. 112-122. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/qsLdAgtz4EENy9Vd8yAWMiMXS.pdf. - ISSN 2084-4689
7
The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers / Jadwiga BERBEKA // Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism. - vol. 18, iss. 4 (2018), s. 393-418. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1502-2250
8
Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów = Aerial Photography as An Innovative Tool in Tourists Experiences Co-Creation / Jadwiga BERBEKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 69-75. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37508/Berbeka_Fotografia_Powietrzna_Jako_Innowacyjne_Narzedzie_Wspoltworzenia_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
9
Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji = The Role of Animals in Travels Creation and Their Logistic / Jadwiga BERBEKA // Ekonomiczne Problemy Turystyki. - nr 1(33) (2016), s. 199-210. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Trendy we współczesnym ruchu turystycznym. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/ept/33/ept33.pdf. - ISSN 1644-0501
10
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów = Virtual and Augmented Reality and Consumer Behaviour / Jadwiga BERBEKA // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - (Ekonomia, ISSN 2449-5603 ; 7). - nr 303 (2016), s. 84-101. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.ue.katowice.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/SE_Artyku%C5%82y_291_320/SE_303/06.pdf. - ISSN 2083-8611
11
Znaczenie innowacji w turystyce narciarskiej = Importance of Innovations in Skiing Tourism = Značenie innovacij v lyžnom turizme / Jadwiga BERBEKA // Handel Wewnętrzny. - R. 62, nr 6 (2016), s. 212-226. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_6-2016.pdf. - ISSN 0438-5403
12
Transfer wiedzy między gospodarką turystyczną a innymi branżami = The Knowledge Transfer between Tourism Economy and Other Industries / Jadwiga BERBEKA, Zbigniew Głąbiński // Folia Turistica. - nr 41 (2016), s. 11-43. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_41_2016.pdf. - ISSN 0867-3888
13
External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Journal of Convention & Event Tourism. - vol. 16, iss. 2 (2015), s. 93-115. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1547-0148
14
Funkcja turystyczna gmin górskich a poziom życia mieszkańców w województwie małopolskim = Touristic Function of Mountain Municipalities vs. Standard of Living of their Residents in the Małopolska Voivodeship / Jadwiga BERBEKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 379 (2015), s. 67-74. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
15
Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services [on-line] / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // SAGE Open. - Dane tekstowe (plik pdf). - January-March (2015), s. 1-10. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html. - ISSN 2158-2440
16
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO = Perception of Innovations in the Industry of Meetings by Representatives of the Cracow PCOs / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula = Vistula University Working Papers. - nr 40 (2015), s. 5-17. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf. - ISSN 2353-2688
17
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014), s. 23-35. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf. - ISSN 1506-2635
18
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014), s. 1337-1348. - Summ. - Pełny tekst: https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow. - ISSN 1354-8166
19
Konsumpcja usług turystyki społecznej - obecnie i w przyszłości = Consumption of Social Tourism Services - at Present and in the Future / Jadwiga BERBEKA // Konsumpcja i Rozwój. - nr 2 (7) (2014), s. 39-49. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://ibrkk.pl/f/?konsumpcja_i_rozwoj_7.pdf. - ISSN 2083-6929
20
Consequences of Application to Host 2022 Winter Olympic Games for Tourism in Krakow = Konsekwencje aplikowania o zimowe igrzyska olimpijskie 2022 dla turystyki w Krakowie / Jadwiga BERBEKA // University of Szczecin Scientific Journal. Economic Problems of Tourism. - (. University of Szczecin Scientific Journal, ISSN 1640-6818 ; no 836). - vol. 4(28) (2014), s. 225-237. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Contemporary Issues of Functioning of Tourism Economy. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/836/ZN_836.pdf. - ISSN 1644-0501
21
Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki projektowi OFF2013 = Possibilities of the Creation of Polish-Hungarian Social Tourism Market as a Result of Off2013 Project / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 807). - nr 3 (27) (2014), s. 149-163. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/807/ZN_807.pdf. - ISSN 1644-0501
22
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 32 (2014), s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf. - ISSN 0867-3888
23
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 805). - 1 (25) (2014), s. 213-230. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf. - ISSN 1644-0501
24
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 31-40. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
25
Ewolucja form i roli obiektów sportowych w turystyce miejskiej = The Evolution of Forms and the Role of Sports City Tourism / Jadwiga BERBEKA // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - 147 (2013), s. 9-20. - Summ.. - Tytuł numeru: Turystyka miejska : prawidłowości i determinanty rozwoju. - Pełny tekst: http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=82424&from=publication. - ISSN 2083-8611
26
An Analysis of Incentive Travel in Krakow in 2008-2009 = Analiza podróży motywacyjnych zorganizowanych w Krakowie w latach 2008-2009 / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Katarzyna KLIMEK, Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 890 (2012), s. 105-122. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447
27
Turystyka wolontariuszy na świecie - istota i znaczenie = Volunteer Tourism in the World - the Essence and the Importance / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 664). - nr 2 (18) (2012), s. 137-147. - Summ. - ISSN 1644-0501
28
Udział w ruchu turystycznym a spójność społeczna w Polsce - wybrane zagadnienia = Tourism Participation and Scoial Sohesion in Poland - Selected Aspects / Jadwiga BERBEKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 259 (2012), s. 43-53. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Wyzwania współczesnej polityki turystycznej : problemy polityki turystycznej. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
29
Charakterystyka popytu w zakresie wybranych form wodnej turystyki przygodowej = Characteristics of the Demand in Water Adventure Tourism - Selected Aspects / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; 699). - 84 (2012), s. 497-509. - Summ.. - Tytuł numeru: Popyt turystyczny : konsumpcja - segmentacja - rynki. - ISSN 1896-382X
1
Berbeka J., (2018), Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne, "Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 1(41), s. 67-74; https://wnus.edu.pl/ept/en/issue/871/article/14587/
2
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis, "European Journal of Service Management", vol. 27, no. 3, t. 1, s. 7-14.
3
Berbeka J., Borodako K., (2018), New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues, "International Journal of Contemporary Management", vol. 17, nr 3, s. 7-28; www.ejournals.eu/ijcm/2018/Numer-17(3)/art/12848/
4
Berbeka J., (2018), Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej, "Handel Wewnętrzny", nr 3, s. 48-58; http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_3-2018.pdf
5
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. 20, z. 2, cz. 1, s. 9-18; http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf
6
Berbeka J., (2018), Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego, "Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula", nr 1(55), s. 112-122; http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/qsLdAgtz4EENy9Vd8yAWMiMXS.pdf
7
Berbeka J., (2018), The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers, "Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism.", vol. 18, iss. 4, s. 393-418.
8
Berbeka J., (2017), Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 69-75; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37508/Berbeka_Fotografia_Powietrzna_Jako_Innowacyjne_Narzedzie_Wspoltworzenia_2017.pdf
9
Berbeka J., (2016), Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji, "Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 1(33), s. 199-210; http://www.wzieu.pl/zn/ept/33/ept33.pdf
10
Berbeka J., (2016), Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów, "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach", nr 303, s. 84-101; http://www.ue.katowice.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/SE_Artyku%C5%82y_291_320/SE_303/06.pdf
11
Berbeka J., (2016), Znaczenie innowacji w turystyce narciarskiej, "Handel Wewnętrzny", R. 62, nr 6, s. 212-226; http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_6-2016.pdf
12
Berbeka J., Głąbiński Z., (2016), Transfer wiedzy między gospodarką turystyczną a innymi branżami, "Folia Turistica", nr 41, s. 11-43; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_41_2016.pdf
13
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland, "Journal of Convention & Event Tourism", vol. 16, iss. 2, s. 93-115.
14
Berbeka J., (2015), Funkcja turystyczna gmin górskich a poziom życia mieszkańców w województwie małopolskim, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 379, s. 67-74.
15
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services, "SAGE Open", January-March, s. 1-10; http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html
16
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2015), Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO, "Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula", nr 40, s. 5-17; http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf
17
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania", t. 24, nr 1, s. 23-35; http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf
18
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow, "Tourism Economics", vol. 20, nr 6, s. 1337-1348; https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow
19
Berbeka J., (2014), Konsumpcja usług turystyki społecznej - obecnie i w przyszłości, "Konsumpcja i Rozwój", nr 2 (7), s. 39-49; http://ibrkk.pl/f/?konsumpcja_i_rozwoj_7.pdf
20
Berbeka J., (2014), Consequences of Application to Host 2022 Winter Olympic Games for Tourism in Krakow, "University of Szczecin Scientific Journal. Economic Problems of Tourism", vol. 4(28), s. 225-237; http://www.wzieu.pl/zn/836/ZN_836.pdf
21
Berbeka J., (2014), Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki projektowi OFF2013, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 3 (27), s. 149-163; http://www.wzieu.pl/zn/807/ZN_807.pdf
22
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej, "Folia Turistica", nr 32, s. 195-213; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf
23
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2014), Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", 1 (25), s. 213-230; http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf
24
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2013), Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 31-40.
25
Berbeka J., (2013), Ewolucja form i roli obiektów sportowych w turystyce miejskiej, "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach", 147, s. 9-20; http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=82424&from=publication
26
Berbeka J., Borodako K., Klimek K., Niemczyk A., Seweryn R., (2012), An Analysis of Incentive Travel in Krakow in 2008-2009, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 890, s. 105-122.
27
Berbeka J., (2012), Turystyka wolontariuszy na świecie - istota i znaczenie, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 2 (18), s. 137-147.
28
Berbeka J., (2012), Udział w ruchu turystycznym a spójność społeczna w Polsce - wybrane zagadnienia, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 259, s. 43-53.
29
Berbeka J., (2012), Charakterystyka popytu w zakresie wybranych form wodnej turystyki przygodowej, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", 84, s. 497-509.
1
@article{UEK:2168327191,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne",
journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "1(41)",
pages = "67-74",
year = "2018",
}
2
@article{UEK:2168329711,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis",
journal = "European Journal of Service Management",
number = "vol. 27, no. 3, t. 1",
pages = "7-14",
year = "2018",
}
3
@article{UEK:2168334507,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof",
title = "New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues",
journal = "International Journal of Contemporary Management",
number = "vol. 17, 3",
pages = "7-28",
year = "2018",
}
4
@article{UEK:2168328271,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "3",
pages = "48-58",
year = "2018",
}
5
@article{UEK:2168334073,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce",
journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie",
number = "t. 20, z. 2, cz. 1",
pages = "9-18",
adress = "",
year = "2018",
}
6
@article{UEK:2168325987,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego",
journal = "Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula",
number = "1(55)",
pages = "112-122",
year = "2018",
}
7
@article{UEK:2168328177,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers",
journal = "Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism.",
number = "vol. 18, iss. 4",
pages = "393-418",
year = "2018",
}
8
@article{UEK:2168316805,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "473",
pages = "69-75",
year = "2017",
}
9
@article{UEK:2168305833,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji",
journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "1(33)",
pages = "199-210",
adress = "",
year = "2016",
}
10
@article{UEK:2168313359,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów",
journal = "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach",
number = "303",
pages = "84-101",
year = "2016",
issn = "2449-5603",
}
11
@article{UEK:2168310975,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie innowacji w turystyce narciarskiej",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 62, 6",
pages = "212-226",
year = "2016",
}
12
@article{UEK:2168311373,
author = "Berbeka Jadwiga and Głąbiński Zbigniew",
title = "Transfer wiedzy między gospodarką turystyczną a innymi branżami",
journal = "Folia Turistica",
number = "41",
pages = "11-43",
year = "2016",
}
13
@article{UEK:2168303909,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland",
journal = "Journal of Convention & Event Tourism",
number = "vol. 16, iss. 2",
pages = "93-115",
year = "2015",
}
14
@article{UEK:2168298021,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Funkcja turystyczna gmin górskich a poziom życia mieszkańców w województwie małopolskim",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "379",
pages = "67-74",
adress = "",
year = "2015",
}
15
@article{UEK:2168288861,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services",
journal = "SAGE Open",
number = "January-March",
pages = "1-10",
year = "2015",
}
16
@article{UEK:2168297097,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO",
journal = "Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula",
number = "40",
pages = "5-17",
year = "2015",
}
17
@article{UEK:2168285495,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania",
number = "t. 24, 1",
pages = "23-35",
adress = "",
year = "2014",
}
18
@article{UEK:2168262266,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow",
journal = "Tourism Economics",
number = "vol. 20, 6",
pages = "1337-1348",
year = "2014",
}
19
@article{UEK:2168288219,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Konsumpcja usług turystyki społecznej - obecnie i w przyszłości",
journal = "Konsumpcja i Rozwój",
number = "2 (7)",
pages = "39-49",
year = "2014",
}
20
@article{UEK:2168290121,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Consequences of Application to Host 2022 Winter Olympic Games for Tourism in Krakow",
journal = "University of Szczecin Scientific Journal. Economic Problems of Tourism",
number = "vol. 4(28)",
pages = "225-237",
adress = "",
year = "2014",
issn = "1640-6818",
}
21
@article{UEK:2168288393,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki projektowi OFF2013",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "3 (27)",
pages = "149-163",
adress = "",
year = "2014",
issn = "1640-6818",
}
22
@article{UEK:2168286993,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej",
journal = "Folia Turistica",
number = "32",
pages = "195-213",
year = "2014",
}
23
@article{UEK:2168277047,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "1 (25)",
pages = "213-230",
adress = "",
year = "2014",
issn = "1640-6818",
}
24
@article{UEK:2168278557,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "303",
pages = "31-40",
adress = "",
year = "2013",
}
25
@article{UEK:2168279023,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Ewolucja form i roli obiektów sportowych w turystyce miejskiej",
journal = "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach",
number = "147",
pages = "9-20",
adress = "",
year = "2013",
}
26
@article{UEK:2168256534,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Klimek Katarzyna and Niemczyk Agata and Seweryn Renata",
title = "An Analysis of Incentive Travel in Krakow in 2008-2009",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "890",
pages = "105-122",
year = "2012",
}
27
@article{UEK:2168244262,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Turystyka wolontariuszy na świecie - istota i znaczenie",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "2 (18)",
pages = "137-147",
year = "2012",
issn = "1640-6818",
}
28
@article{UEK:2168247592,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Udział w ruchu turystycznym a spójność społeczna w Polsce - wybrane zagadnienia",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "259",
pages = "43-53",
adress = "",
year = "2012",
}
29
@article{UEK:2168236082,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Charakterystyka popytu w zakresie wybranych form wodnej turystyki przygodowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "84",
pages = "497-509",
adress = "",
year = "2012",
issn = "1640-6818",
}