Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów = Aerial Photography as An Innovative Tool in Tourists Experiences Co-Creation
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017) , s. 69-75. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168316805
artykuł w czasopiśmie
2

Tytuł:
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów = Virtual and Augmented Reality and Consumer Behaviour
Źródło:
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - nr 303 (2016) , s. 84-101. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Seria:
(Ekonomia ; 7)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168313359
artykuł w czasopiśmie
3

Autor:
Berbeka Jadwiga , Głąbiński Zbigniew
Tytuł:
Transfer wiedzy między gospodarką turystyczną a innymi branżami = The Knowledge Transfer between Tourism Economy and Other Industries
Źródło:
Folia Turistica. - nr 41 (2016) , s. 11-43. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 11.00 pkt
Nr:
2168311373
artykuł w czasopiśmie
4

Tytuł:
Znaczenie innowacji w turystyce narciarskiej = Importance of Innovations in Skiing Tourism = Značenie innovacij v lyžnom turizme
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 62, nr 6 (2016) , s. 212-226. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168310975
artykuł w czasopiśmie
5

Tytuł:
Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji = The Role of Animals in Travels Creation and Their Logistic
Źródło:
Ekonomiczne Problemy Turystyki. - nr 1(33) (2016) , s. 199-210. - Tytuł numeru: Trendy we współczesnym ruchu turystycznym - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168305833
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO = Perception of Innovations in the Industry of Meetings by Representatives of the Cracow PCOs
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula = Vistula University Working Papers. - nr 40 (2015) , s. 5-17. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 8.00 pkt
Nr:
2168297097
artykuł w czasopiśmie
7

Tytuł:
Funkcja turystyczna gmin górskich a poziom życia mieszkańców w województwie małopolskim = Touristic Function of Mountain Municipalities vs. Standard of Living of their Residents in the Małopolska Voivodeship
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 379 (2015) , s. 67-74. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168298021
artykuł w czasopiśmie
8

Tytuł:
Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services [dokument elektroniczny]
Źródło:
SAGE Open. - January-March (2015) , s. 1-10. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168288861
artykuł w czasopiśmie
9

Tytuł:
External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland
Źródło:
Journal of Convention & Event Tourism. - vol. 16, iss. 2 (2015) , s. 93-115. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168303909
artykuł w czasopiśmie
10

Tytuł:
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow
Źródło:
Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014) , s. 1337-1348. - Summ.
Lista MNiSW:
a 20.00 pkt
Nr:
2168262266
artykuł w czasopiśmie
11

Tytuł:
Consequences of Application to Host 2022 Winter Olympic Games for Tourism in Krakow = Konsekwencje aplikowania o zimowe igrzyska olimpijskie 2022 dla turystyki w Krakowie
Źródło:
University of Szczecin Scientific Journal. Economic Problems of Tourism. - vol. 4(28) (2014) , s. 225-237. - Tytuł numeru: Contemporary Issues of Functioning of Tourism Economy - Bibliogr.
Seria:
(University of Szczecin Scientific Journal ; no 836)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168290121
artykuł w czasopiśmie
12

Tytuł:
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014) , s. 23-35. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168285495
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
13

Tytuł:
Konsumpcja usług turystyki społecznej - obecnie i w przyszłości = Consumption of Social Tourism Services - at Present and in the Future
Źródło:
Konsumpcja i Rozwój. - nr 2 (7) (2014) , s. 39-49. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 4.00 pkt
Nr:
2168288219
artykuł w czasopiśmie
14

Tytuł:
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 1 (25) (2014) , s. 213-230. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 805)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168277047
artykuł w czasopiśmie
15

Tytuł:
Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki projektowi OFF2013 = Possibilities of the Creation of Polish-Hungarian Social Tourism Market as a Result of Off2013 Project
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - nr 3 (27) (2014) , s. 149-163. - Tytuł numeru: Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 807)
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168288393
artykuł w czasopiśmie
16

Tytuł:
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland
Źródło:
Folia Turistica. - nr 32 (2014) , s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168286993
artykuł w czasopiśmie
17

Tytuł:
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013) , s. 31-40. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168278557
artykuł w czasopiśmie
18

Tytuł:
Ewolucja form i roli obiektów sportowych w turystyce miejskiej = The Evolution of Forms and the Role of Sports City Tourism
Źródło:
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - 147 (2013) , s. 9-20. - Tytuł numeru: Turystyka miejska : prawidłowości i determinanty rozwoju
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168279023
artykuł w czasopiśmie
19

Tytuł:
Turystyka wolontariuszy na świecie - istota i znaczenie = Volunteer Tourism in the World - the Essence and the Importance
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - nr 2 (18) (2012) , s. 137-147. - Summ.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 664)
Lista MNiSW:
b 5.00 pkt
Nr:
2168244262
artykuł w czasopiśmie
20

Tytuł:
An Analysis of Incentive Travel in Krakow in 2008-2009 = Analiza podróży motywacyjnych zorganizowanych w Krakowie w latach 2008-2009
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 890 (2012) , s. 105-122. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168256534
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
21

Tytuł:
Charakterystyka popytu w zakresie wybranych form wodnej turystyki przygodowej = Characteristics of the Demand in Water Adventure Tourism - Selected Aspects
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 84 (2012) , s. 497-509. - Tytuł numeru: Popyt turystyczny : konsumpcja - segmentacja - rynki
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; 699)
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168236082
artykuł w czasopiśmie
22

Konferencja:
VI Gremium Ekspertów Turystyki, Wrocław, Polska, od 2012-11-29 do 2012-12-01
Tytuł:
Udział w ruchu turystycznym a spójność społeczna w Polsce - wybrane zagadnienia = Tourism Participation and Scoial Sohesion in Poland - Selected Aspects
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 259 (2012) , s. 43-53. - Tytuł numeru: Wyzwania współczesnej polityki turystycznej : problemy polityki turystycznej - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168247592
artykuł w czasopiśmie
23

Tytuł:
The Changes of the Meeting Industry in Krakow in the Context of the Global Crisis
Źródło:
Tourism & Management Studies. - no. 7 (2011) , s. 149-157. - Summ., res. - Bibliogr.. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Pełny tekst
CC BY-NC-ND
Nr:
2168229726
artykuł w czasopiśmie
24

Tytuł:
Kraków miastem kongresów : stan obecny i perspektywy rozwoju : na przykładzie badań turystyki MICE w 2008 roku = Krakow as the City of Congresses : a Present State and Prospects of Development : (on the Basis of Results of MICE Tourism Research in 2008)
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - nr 15 (2011) , s. 7-19. - Tytuł numeru: Instruments, Strategies and Challenges for Bringing Congresses and Events to Second-tier Cities
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 626)
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2166032259
artykuł w czasopiśmie
25

Tytuł:
Turystyka przyjazdowa i jej uwarunkowania w wybranych krajach Bliskiego Wschodu w latach 1990-2007 = Travel Tourism and Its Determinants in Selected Countries of the Middle East in the Years 1990-2007
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Andrzej SOKOŁOWSKI]. - nr 857 (2011) , s. 23-36. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168227550
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
26

Tytuł:
Turystyka sportowa jako czynnik rozwoju regionu = Sport Tourism as a Factor of Regional Development
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - Sierpień [nr spec.] : Turystyka szansą wypoczynku i rozwoju regionów. Cz. 2 (2010) , s. 61-69. - Summ.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2165761952
artykuł w czasopiśmie
27

Tytuł:
Wpływ ocieplenia klimatu na działalność alpejskich ośrodków narciarskich = The Influence of Climate Warming on Wlpine Ski Resort
Źródło:
Folia Turistica. - nr 22 (2010) , s. 133-146. - Streszcz., summ - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168223444
artykuł w czasopiśmie
28

Tytuł:
Zachowania konsumentów indywidualnych jako podstawa strategii działania przedsiębiorstw turystycznych = Consumer Behaviour as a Basis of Tourist Enterprises Strategies
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 50 (2009) , s. 141-147. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
51264
artykuł w czasopiśmie
29

Tytuł:
Partnerstwo na wysokim poziomie
Źródło:
Resort Narciarski. - nr 4 (2009) , s. 66-71. - Streszcz. - Bibliogr.
Nr:
2165765793
artykuł w czasopiśmie
30

Tytuł:
Narty dla każdego : możliwości zaspokajania potrzeb klientów przez ośrodki narciarskie
Źródło:
Resort Narciarski. - nr 2 (2009) , s. 54-61. - Streszcz. - Bibliogr.
Nr:
2165765656
artykuł w czasopiśmie
31

Tytuł:
Uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji oraz jego determinanty w latach 2003-2004 = Participation of Poles in Sport and Recreation and Its Determinants in the Years 2003-2004
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 788 (2008) , s. 23-38. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
50361
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
32

Tytuł:
Spójność społeczna w krajach Unii Europejskiej w latach 1995-2003
Źródło:
Polityka Społeczna. - R. 34, nr 3 (396) (2007) , s. 16-22. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
50478
artykuł w czasopiśmie
33

Tytuł:
Poziom życia ludności w wybranych krajach śródziemnomorskich w latach 1985-2002 = Standards of Living in Selected Mediterranean Countries, 1985-2002
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 742 (2007) , s. 23-43. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
51049
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
34

Tytuł:
Konsekwencje wprowadzenia euro w Polsce dla konsumentów indywidualnych = The Implications of the Euro for Private Consumers in Poland
Źródło:
Gospodarka Narodowa / [red. nacz. Andrzej WOJTYNA]. - nr 10 (182) (2006) , s. 81-99. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
51927
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
35

Tytuł:
Wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej w latach 1980-2002 = Economic Growth in European Union Countries, 1980-2002
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 716 (2006) , s. 25-40. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
52305
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
36

Tytuł:
Analiza struktury produktu na przykładzie centrum narciarskiego
Źródło:
Świat Marketingu. - Marzec (2005) . - [odczyt: 11.07.2011] - Bibliogr.. - Dostępny w World Wide Web
Tryb dostępu:
Nr:
2167660746
artykuł w czasopiśmie
37

Tytuł:
Jakość życia ludności w województwie małopolskim : ocena subiektywna = The Quality of Life of Residents of the Małopolskie Voivodship : a Subjective Evaluation
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 697 (2005) , s. 17-28. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
52299
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
38

Tytuł:
Zachowania konsumentów w krajach UE jako przejaw kształtowania się społeczeństwa informacyjnego = Consumer Behaviour in EU Countries as a Manifestation of Information Society Forming
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica. - 179, t. 2 (2004) , s. 149-155. - Tytuł numeru: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Nr:
52249
artykuł w czasopiśmie
39

Tytuł:
Analiza zmian obciążeń budżetów gospodarstw domowych z tytułu wdrożenia Dyrektyw 88/609/EEC oraz 2001/80/WE
Źródło:
Biuletyn Urzędu Regulacji Energetyki. - nr 4(30) (2003) , s. 43-56 - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168254708
artykuł w czasopiśmie
40

Tytuł:
Makroproporcje rozwoju gospodarczego wybranych krajów Europy Środkowowschodniej w latach 1990-1998 = Macro-proportional Economic Growth of Selected Central Eastern European Countries During 1990-1998
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 621 (2003) , s. 23-41. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
52274
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
41

Tytuł:
Czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku sportowym
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2003) , s. 23-29
Nr:
2168236986
artykuł w czasopiśmie
42

Tytuł:
Korzystanie z usług żywieniowych przez gospodarstwa domowe w Polsce i Unii Europejskiej = Using a Feeding Service by Householdes in Poland and in the European Union
Źródło:
Wiadomości Statystyczne. - nr 2 (501) (2003) , s. 64-73. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168224232
artykuł w czasopiśmie
43

Tytuł:
Uwarunkowania kulturowe jako czynnik kształtujący konsumpcję gospodarstw domowych = Cultural Backgrounds as a Factor Influencing Household Consumption
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 621 (2003) , s. 5-12. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
52275
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
44

Tytuł:
Urządzenia technologii informacyjnej w gospodarstwaach domowych w Europie Środkowej = Equipment of information technology in household in Central Europe
Źródło:
Wiadomości Statystyczne. - R. 47, nr 7 (2002) , s. 99-105 - Bibliogr.
Nr:
2168260718
artykuł w czasopiśmie
45

Tytuł:
Zaawansowanie procesów transformacji gospodarczej w krajach Europy Środkowowschodniej pod koniec lat 90. - próba oceny = Advancement of the Economic Transformation Processes in Central and Eastern Europe in the Late 1990s - an Attempt to Appraise the State of Affairs
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 612 (2002) , s. 31-40. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168224412
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
46

Tytuł:
Poziom życia w ocenie gospodarstw domowych województwa małopolskiego (na podstawie wyników badań ankietowych) = The Living Standard as Assessed by Households in the Małopolska District According to the Results of the Questionnaire Surveys
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 612 (2002) , s. 17-29. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168224410
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
47

Tytuł:
Porównanie zachowań gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w zakresie korzystania z usług żywieniowych
Źródło:
Handel Wewnętrzny. Numer specjalny. - R. 48 (2002) , s. 21-25
Nr:
2168293069
artykuł w czasopiśmie
48

Tytuł:
Produkt jako czynnik kształtowania zachowania konsumentów = Product as a Factor Shaping Consumers' Behaviour
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 579 (2002) , s. 59-70. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
52292
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
49

Tytuł:
Oddziaływanie reklamy na rynkowe zachowania konsumentów = The Impact of Advertising on Consumers' Behaviour on the Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / red. Józefa FAMIELEC. - nr 4 (2001) , s. 81-90. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168242872
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
50

Tytuł:
Ubóstwo subiektywne w Małopolsce : Studium przypadku = Subjective Poverty in Małopolska Region. Case Study
Źródło:
Polityka Społeczna. - nr 9 (2001) , s. 16-20
Nr:
2168260722
artykuł w czasopiśmie
51

Tytuł:
Aspiracje dochodowe i poczucie deprywacji gospodarstw domowych w woj. małopolskim = Revenues aspiration and the sense of deprivation of households in Małopolskie Voivodship
Źródło:
Wiadomości Statystyczne. - nr 12 (2000) , s. 41-55. - Summ., rez.
Nr:
2168260720
artykuł w czasopiśmie
52

Tytuł:
Wpływ dochodów i cen na zachowania konsumentów = Impact of Economic Factors on the Behaviour of Consumers
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 541 (2000) , s. 17-29. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168248336
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
53

Tytuł:
Porównanie poziomu życia w krajach Europy Środkowej = Comparison of Living Standard in Central European Countries
Źródło:
Wiadomości Statystyczne. - R. 44, nr 8 (459) (1999) , s. 66-76. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168241638
artykuł w czasopiśmie
54

Tytuł:
Nowe tendencje w zachowaniu konsumentów
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 1 (1999) , s. 16-19
Nr:
2168239644
artykuł w czasopiśmie
55

Tytuł:
Dziewięć wcieleń konsumenta
Źródło:
Marketing w Praktyce. - nr 2 (24) (1999) , s. 10-12
Nr:
2168262746
artykuł w czasopiśmie
56

Tytuł:
Płeć a zachowania konsumentów
Źródło:
Marketing w Praktyce. - nr 1 (23) (1999) , s. 35-37
Nr:
2168262646
artykuł w czasopiśmie
57

Tytuł:
Porównanie konsumpcji żywności w Polsce i wybranych krajach = Comparison of Food Consumption in Poland and Selected Countries
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 533 (1999) , s. 5-15. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168248278
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
58

Tytuł:
Czynniki przestrzennego zróżnicowania konsumpcji żywności
Źródło:
Wieś i Rolnictwo. - nr 4(101) (1998) , s. 40-54
Nr:
2168320643
artykuł w czasopiśmie
59

Tytuł:
Startyfikacja społeczna Polaków i jej wpływ na zachowania konsumpcyjne
Źródło:
Gospodarka Narodowa. - nr 10 (1998) , s. 69-78
Nr:
2168227094
artykuł w czasopiśmie
60

Tytuł:
Konsumpcja żywności w Polsce na tle wybranych krajów Europy Środkowej = Food Consumption in Poland in Comparison with the Selected Central European Countries
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 497 (1997) , s. 51-68. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168237756
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
61

Tytuł:
Taksonomiczna analiza konsumpcji żywności = A Taxonomical Analysis of Food Consumption
Źródło:
Wiadomości Statystyczne. - R. 41, nr 12 (427) (1996) , s. 99-105. - Summ., rez.
Nr:
2168269536
artykuł w czasopiśmie
62

Tytuł:
Zróżnicowanie konsumpcji żywności w krajach Europy Środkowej
Źródło:
Gospodarka Narodowa. - nr 11 (1996) , s. 92-96. - Streszcz.
Nr:
2168231628
artykuł w czasopiśmie
63

Tytuł:
Ocena spożycia żywności w Polsce w świetle norm fizjologicznych = Eating Patterns of the Polish Society in the Light of Physiological Norms
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zbigniew PUCEK]. - nr 420 (1994) , s. 93-101. - Summ.
Nr:
2168256154
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
1
Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów = Aerial Photography as An Innovative Tool in Tourists Experiences Co-Creation / Jadwiga BERBEKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 69-75. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37508/Berbeka_Fotografia_Powietrzna_Jako_Innowacyjne_Narzedzie_Wspoltworzenia_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
2
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów = Virtual and Augmented Reality and Consumer Behaviour / Jadwiga BERBEKA // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - (Ekonomia, ISSN 2449-5603 ; 7). - nr 303 (2016), s. 84-101. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.ue.katowice.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/SE_Artyku%C5%82y_291_320/SE_303/06.pdf. - ISSN 2083-8611
3
Transfer wiedzy między gospodarką turystyczną a innymi branżami = The Knowledge Transfer between Tourism Economy and Other Industries / Jadwiga BERBEKA, Zbigniew Głąbiński // Folia Turistica. - nr 41 (2016), s. 11-43. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_41_2016.pdf. - ISSN 0867-3888
4
Znaczenie innowacji w turystyce narciarskiej = Importance of Innovations in Skiing Tourism = Značenie innovacij v lyžnom turizme / Jadwiga BERBEKA // Handel Wewnętrzny. - R. 62, nr 6 (2016), s. 212-226. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_6-2016.pdf. - ISSN 0438-5403
5
Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji = The Role of Animals in Travels Creation and Their Logistic / Jadwiga BERBEKA // Ekonomiczne Problemy Turystyki. - nr 1(33) (2016), s. 199-210. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Trendy we współczesnym ruchu turystycznym. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/ept/33/ept33.pdf. - ISSN 1644-0501
6
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO = Perception of Innovations in the Industry of Meetings by Representatives of the Cracow PCOs / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula = Vistula University Working Papers. - nr 40 (2015), s. 5-17. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf. - ISSN 2353-2688
7
Funkcja turystyczna gmin górskich a poziom życia mieszkańców w województwie małopolskim = Touristic Function of Mountain Municipalities vs. Standard of Living of their Residents in the Małopolska Voivodeship / Jadwiga BERBEKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 379 (2015), s. 67-74. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
8
Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services [on-line] / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // SAGE Open. - Dane tekstowe (plik pdf). - January-March (2015), s. 1-10. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html. - ISSN 2158-2440
9
External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Journal of Convention & Event Tourism. - vol. 16, iss. 2 (2015), s. 93-115. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1547-0148
10
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014), s. 1337-1348. - Summ. - Pełny tekst: https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow. - ISSN 1354-8166
11
Consequences of Application to Host 2022 Winter Olympic Games for Tourism in Krakow = Konsekwencje aplikowania o zimowe igrzyska olimpijskie 2022 dla turystyki w Krakowie / Jadwiga BERBEKA // University of Szczecin Scientific Journal. Economic Problems of Tourism. - (. University of Szczecin Scientific Journal, ISSN 1640-6818 ; no 836). - vol. 4(28) (2014), s. 225-237. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Contemporary Issues of Functioning of Tourism Economy. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/836/ZN_836.pdf. - ISSN 1644-0501
12
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014), s. 23-35. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf. - ISSN 1506-2635
13
Konsumpcja usług turystyki społecznej - obecnie i w przyszłości = Consumption of Social Tourism Services - at Present and in the Future / Jadwiga BERBEKA // Konsumpcja i Rozwój. - nr 2 (7) (2014), s. 39-49. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://ibrkk.pl/f/?konsumpcja_i_rozwoj_7.pdf. - ISSN 2083-6929
14
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 805). - 1 (25) (2014), s. 213-230. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf. - ISSN 1644-0501
15
Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki projektowi OFF2013 = Possibilities of the Creation of Polish-Hungarian Social Tourism Market as a Result of Off2013 Project / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 807). - nr 3 (27) (2014), s. 149-163. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/807/ZN_807.pdf. - ISSN 1644-0501
16
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 32 (2014), s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf. - ISSN 0867-3888
17
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 31-40. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
18
Ewolucja form i roli obiektów sportowych w turystyce miejskiej = The Evolution of Forms and the Role of Sports City Tourism / Jadwiga BERBEKA // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - 147 (2013), s. 9-20. - Summ.. - Tytuł numeru: Turystyka miejska : prawidłowości i determinanty rozwoju. - Pełny tekst: http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=82424&from=publication. - ISSN 2083-8611
19
Turystyka wolontariuszy na świecie - istota i znaczenie = Volunteer Tourism in the World - the Essence and the Importance / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 664). - nr 2 (18) (2012), s. 137-147. - Summ. - ISSN 1644-0501
20
An Analysis of Incentive Travel in Krakow in 2008-2009 = Analiza podróży motywacyjnych zorganizowanych w Krakowie w latach 2008-2009 / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Katarzyna KLIMEK, Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 890 (2012), s. 105-122. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447
21
Charakterystyka popytu w zakresie wybranych form wodnej turystyki przygodowej = Characteristics of the Demand in Water Adventure Tourism - Selected Aspects / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; 699). - 84 (2012), s. 497-509. - Summ.. - Tytuł numeru: Popyt turystyczny : konsumpcja - segmentacja - rynki. - ISSN 1896-382X
22
Udział w ruchu turystycznym a spójność społeczna w Polsce - wybrane zagadnienia = Tourism Participation and Scoial Sohesion in Poland - Selected Aspects / Jadwiga BERBEKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 259 (2012), s. 43-53. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Wyzwania współczesnej polityki turystycznej : problemy polityki turystycznej. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
23
The Changes of the Meeting Industry in Krakow in the Context of the Global Crisis / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Katarzyna KLIMEK, Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN // Tourism & Management Studies : International English Edition. - no. 7 (2011), s. 149-157. - Summ., res. - Bibliogr. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://tmstudies.net/index.php/ectms/article/view/344/570. - ISSN 2182-8458
24
Kraków miastem kongresów : stan obecny i perspektywy rozwoju : na przykładzie badań turystyki MICE w 2008 roku = Krakow as the City of Congresses : a Present State and Prospects of Development : (on the Basis of Results of MICE Tourism Research in 2008) / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Katarzyna KLIMEK, Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 626). - nr 15 (2011), s. 7-19. - Summ.. - Tytuł numeru: Instruments, Strategies and Challenges for Bringing Congresses and Events to Second-tier Cities. - ISSN 1644-0501
25
Turystyka przyjazdowa i jej uwarunkowania w wybranych krajach Bliskiego Wschodu w latach 1990-2007 = Travel Tourism and Its Determinants in Selected Countries of the Middle East in the Years 1990-2007 / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Andrzej SOKOŁOWSKI]. - nr 857 (2011), s. 23-36. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447
26
Turystyka sportowa jako czynnik rozwoju regionu = Sport Tourism as a Factor of Regional Development / Jadwiga BERBEKA // Handel Wewnętrzny. - Sierpień [nr spec.] : Turystyka szansą wypoczynku i rozwoju regionów. Cz. 2 (2010), s. 61-69. - Summ. - ISSN 0438-5403
27
Wpływ ocieplenia klimatu na działalność alpejskich ośrodków narciarskich = The Influence of Climate Warming on Wlpine Ski Resort / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BERBEKA // Folia Turistica. - nr 22 (2010), s. 133-146. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://wtir.awf.krakow.pl/attachments/034_folia_22.pdf. - ISSN 0867-3888
28
Zachowania konsumentów indywidualnych jako podstawa strategii działania przedsiębiorstw turystycznych = Consumer Behaviour as a Basis of Tourist Enterprises Strategies / Jadwiga BERBEKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 50 (2009), s. 141-147. - Summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
29
Partnerstwo na wysokim poziomie / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BERBEKA // Resort Narciarski. - nr 4 (2009), s. 66-71. - Streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1689-7862
30
Narty dla każdego : możliwości zaspokajania potrzeb klientów przez ośrodki narciarskie / Jadwiga BERBEKA // Resort Narciarski. - nr 2 (2009), s. 54-61. - Streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1689-7862
31
Uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji oraz jego determinanty w latach 2003-2004 = Participation of Poles in Sport and Recreation and Its Determinants in the Years 2003-2004 / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 788 (2008), s. 23-38. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=162611418. - ISSN 1898-6447
32
Spójność społeczna w krajach Unii Europejskiej w latach 1995-2003 / Jadwiga BERBEKA // Polityka Społeczna. - R. 34, nr 3 (396) (2007), s. 16-22. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0137-4729
33
Poziom życia ludności w wybranych krajach śródziemnomorskich w latach 1985-2002 = Standards of Living in Selected Mediterranean Countries, 1985-2002 / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 742 (2007), s. 23-43. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=153236919. - ISSN 0208-7944
34
Konsekwencje wprowadzenia euro w Polsce dla konsumentów indywidualnych = The Implications of the Euro for Private Consumers in Poland / Jadwiga BERBEKA // Gospodarka Narodowa / [red. nacz. Andrzej WOJTYNA]. - nr 10 (182) (2006), s. 81-99. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0867-0005
35
Wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej w latach 1980-2002 = Economic Growth in European Union Countries, 1980-2002 / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 716 (2006), s. 25-40. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=121237360. - ISSN 0208-7944
36
Analiza struktury produktu na przykładzie centrum narciarskiego / Jadwiga BERBEKA // Świat Marketingu [on-line]. - Dane tekstowe (plik html). - Marzec (2005)[1 ekran]. - [odczyt: 11.07.2011]. - Bibliogr. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://www.swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01&id_numer=708282. - ISSN 1642-711X
37
Jakość życia ludności w województwie małopolskim : ocena subiektywna = The Quality of Life of Residents of the Małopolskie Voivodship : a Subjective Evaluation / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 697 (2005), s. 17-28. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=96450361. - ISSN 0208-7944
38
Zachowania konsumentów w krajach UE jako przejaw kształtowania się społeczeństwa informacyjnego = Consumer Behaviour in EU Countries as a Manifestation of Information Society Forming / Jadwiga BERBEKA // Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica. - 179, t. 2 (2004), s. 149-155. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym. - ISSN 0208-6018
39
Analiza zmian obciążeń budżetów gospodarstw domowych z tytułu wdrożenia Dyrektyw 88/609/EEC oraz 2001/80/WE / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BERBEKA // Biuletyn Urzędu Regulacji Energetyki. - nr 4(30) (2003), s. 43-56. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.ure.gov.pl/ftp/Biuletyny_URE/2003/2003.07.01-biuletyn_nr4.pdf. - ISSN 1506-090X
40
Makroproporcje rozwoju gospodarczego wybranych krajów Europy Środkowowschodniej w latach 1990-1998 = Macro-proportional Economic Growth of Selected Central Eastern European Countries During 1990-1998 / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 621 (2003), s. 23-41. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=16232. - ISSN 0208-7944
41
Czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku sportowym / Jadwiga BERBEKA // Marketing i Rynek. - nr 5 (2003), s. 23-29. - ISSN 1231-7853
42
Korzystanie z usług żywieniowych przez gospodarstwa domowe w Polsce i Unii Europejskiej = Using a Feeding Service by Householdes in Poland and in the European Union / Jadwiga BERBEKA // Wiadomości Statystyczne : czasopismo Głównego Urzędu Statystycznego i Polskiego Towarzystwa Statystycznego. - nr 2 (501) (2003), s. 64-73. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0043-518X
43
Uwarunkowania kulturowe jako czynnik kształtujący konsumpcję gospodarstw domowych = Cultural Backgrounds as a Factor Influencing Household Consumption / Agata NIEMCZYK, Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 621 (2003), s. 5-12. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=16230. - ISSN 0208-7944
44
Urządzenia technologii informacyjnej w gospodarstwaach domowych w Europie Środkowej = Equipment of information technology in household in Central Europe / Jadwiga BERBEKA // Wiadomości Statystyczne : czasopismo Głównego Urzędu Statystycznego i Polskiego Towarzystwa Statystycznego. - R. 47, nr 7 (2002), s. 99-105. - Bibliogr. - ISSN 0043-518X
45
Zaawansowanie procesów transformacji gospodarczej w krajach Europy Środkowowschodniej pod koniec lat 90. - próba oceny = Advancement of the Economic Transformation Processes in Central and Eastern Europe in the Late 1990s - an Attempt to Appraise the State of Affairs / Jadwiga BERBEKA, Agata NIEMCZYK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 612 (2002), s. 31-40. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=13523. - ISSN 0208-7944
46
Poziom życia w ocenie gospodarstw domowych województwa małopolskiego (na podstawie wyników badań ankietowych) = The Living Standard as Assessed by Households in the Małopolska District According to the Results of the Questionnaire Surveys / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 612 (2002), s. 17-29. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=13559. - ISSN 0208-7944
47
Porównanie zachowań gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w zakresie korzystania z usług żywieniowych / Jadwiga BERBEKA // Handel Wewnętrzny. Numer specjalny. - R. 48 (2002), s. 21-25. - ISSN 0438-5403
48
Produkt jako czynnik kształtowania zachowania konsumentów = Product as a Factor Shaping Consumers' Behaviour // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 579 (2002), s. 59-70. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=12545. - ISSN 0208-7944
49
Oddziaływanie reklamy na rynkowe zachowania konsumentów = The Impact of Advertising on Consumers' Behaviour on the Market / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / red. Józefa FAMIELEC. - nr 4 (2001), s. 81-90. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1506-2635
50
Ubóstwo subiektywne w Małopolsce : Studium przypadku = Subjective Poverty in Małopolska Region. Case Study / Jadwiga BERBEKA // Polityka Społeczna. - nr 9 (2001), s. 16-20. - ISSN 0137-4729
51
Aspiracje dochodowe i poczucie deprywacji gospodarstw domowych w woj. małopolskim = Revenues aspiration and the sense of deprivation of households in Małopolskie Voivodship / Jadwiga BERBEKA // Wiadomości Statystyczne. - nr 12 (2000), s. 41-55. - Summ., rez. - ISSN 0043-518X
52
Wpływ dochodów i cen na zachowania konsumentów = Impact of Economic Factors on the Behaviour of Consumers / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 541 (2000), s. 17-29. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
53
Porównanie poziomu życia w krajach Europy Środkowej = Comparison of Living Standard in Central European Countries / Jadwiga BERBEKA // Wiadomości Statystyczne : organ Głównego Urzędu Statystycznego i Polskiego Towarzystwa Statystycznego. - R. 44, nr 8 (459) (1999), s. 66-76. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0043-518X
54
Nowe tendencje w zachowaniu konsumentów / Jadwiga BERBEKA // Marketing i Rynek. - nr 1 (1999), s. 16-19. - ISSN 1231-7853
55
Dziewięć wcieleń konsumenta / Jadwiga BERBEKA // Marketing w Praktyce. - nr 2 (24) (1999), s. 10-12. - ISSN 1425-8315
56
Płeć a zachowania konsumentów / Jadwiga BERBEKA // Marketing w Praktyce. - nr 1 (23) (1999), s. 35-37. - ISSN 1425-8315
57
Porównanie konsumpcji żywności w Polsce i wybranych krajach = Comparison of Food Consumption in Poland and Selected Countries / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 533 (1999), s. 5-15. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
58
Czynniki przestrzennego zróżnicowania konsumpcji żywności / Jadwiga BERBEKA // Wieś i Rolnictwo. - nr 4(101) (1998), s. 40-54. - ISSN 0137-1673
59
Startyfikacja społeczna Polaków i jej wpływ na zachowania konsumpcyjne / Jadwiga BERBEKA // Gospodarka Narodowa. - nr 10 (1998), s. 69-78. - ISSN 0867-0005
60
Konsumpcja żywności w Polsce na tle wybranych krajów Europy Środkowej = Food Consumption in Poland in Comparison with the Selected Central European Countries / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 497 (1997), s. 51-68. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
61
Taksonomiczna analiza konsumpcji żywności = A Taxonomical Analysis of Food Consumption / Jadwiga BERBEKA // Wiadomości Statystyczne. - R. 41, nr 12 (427) (1996), s. 99-105. - Summ., rez. - ISSN 0043-518X
62
Zróżnicowanie konsumpcji żywności w krajach Europy Środkowej / Jadwiga BERBEKA // Gospodarka Narodowa. - nr 11 (1996), s. 92-96. - Streszcz. - ISSN 0867-0005
63
Ocena spożycia żywności w Polsce w świetle norm fizjologicznych = Eating Patterns of the Polish Society in the Light of Physiological Norms / Jadwiga BERBEKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zbigniew PUCEK]. - nr 420 (1994), s. 93-101. - Summ. - ISSN 0208-7944
1
Berbeka J., (2017), Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 69-75; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37508/Berbeka_Fotografia_Powietrzna_Jako_Innowacyjne_Narzedzie_Wspoltworzenia_2017.pdf
2
Berbeka J., (2016), Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów, "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach", nr 303, s. 84-101; http://www.ue.katowice.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/SE_Artyku%C5%82y_291_320/SE_303/06.pdf
3
Berbeka J., Głąbiński Z., (2016), Transfer wiedzy między gospodarką turystyczną a innymi branżami, "Folia Turistica", nr 41, s. 11-43; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_41_2016.pdf
4
Berbeka J., (2016), Znaczenie innowacji w turystyce narciarskiej, "Handel Wewnętrzny", R. 62, nr 6, s. 212-226; http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_6-2016.pdf
5
Berbeka J., (2016), Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji, "Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 1(33), s. 199-210; http://www.wzieu.pl/zn/ept/33/ept33.pdf
6
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2015), Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO, "Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula", nr 40, s. 5-17; http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf
7
Berbeka J., (2015), Funkcja turystyczna gmin górskich a poziom życia mieszkańców w województwie małopolskim, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 379, s. 67-74.
8
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services, "SAGE Open", January-March, s. 1-10; http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html
9
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland, "Journal of Convention & Event Tourism", vol. 16, iss. 2, s. 93-115.
10
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow, "Tourism Economics", vol. 20, nr 6, s. 1337-1348; https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow
11
Berbeka J., (2014), Consequences of Application to Host 2022 Winter Olympic Games for Tourism in Krakow, "University of Szczecin Scientific Journal. Economic Problems of Tourism", vol. 4(28), s. 225-237; http://www.wzieu.pl/zn/836/ZN_836.pdf
12
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania", t. 24, nr 1, s. 23-35; http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf
13
Berbeka J., (2014), Konsumpcja usług turystyki społecznej - obecnie i w przyszłości, "Konsumpcja i Rozwój", nr 2 (7), s. 39-49; http://ibrkk.pl/f/?konsumpcja_i_rozwoj_7.pdf
14
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2014), Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", 1 (25), s. 213-230; http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf
15
Berbeka J., (2014), Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki projektowi OFF2013, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 3 (27), s. 149-163; http://www.wzieu.pl/zn/807/ZN_807.pdf
16
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej, "Folia Turistica", nr 32, s. 195-213; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf
17
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2013), Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 31-40.
18
Berbeka J., (2013), Ewolucja form i roli obiektów sportowych w turystyce miejskiej, "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach", 147, s. 9-20; http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=82424&from=publication
19
Berbeka J., (2012), Turystyka wolontariuszy na świecie - istota i znaczenie, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 2 (18), s. 137-147.
20
Berbeka J., Borodako K., Klimek K., Niemczyk A., Seweryn R., (2012), An Analysis of Incentive Travel in Krakow in 2008-2009, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 890, s. 105-122.
21
Berbeka J., (2012), Charakterystyka popytu w zakresie wybranych form wodnej turystyki przygodowej, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", 84, s. 497-509.
22
Berbeka J., (2012), Udział w ruchu turystycznym a spójność społeczna w Polsce - wybrane zagadnienia, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 259, s. 43-53.
23
Borodako K., Berbeka J., Klimek K., Niemczyk A., Seweryn R., (2011), The Changes of the Meeting Industry in Krakow in the Context of the Global Crisis, "Tourism & Management Studies", no. 7, s. 149-157; http://tmstudies.net/index.php/ectms/article/view/344/570
24
Berbeka J., Borodako K., Klimek K., Niemczyk A., Seweryn R., (2011), Kraków miastem kongresów : stan obecny i perspektywy rozwoju : na przykładzie badań turystyki MICE w 2008 roku, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 15, s. 7-19.
25
Berbeka J., (2011), Turystyka przyjazdowa i jej uwarunkowania w wybranych krajach Bliskiego Wschodu w latach 1990-2007, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 857, s. 23-36.
26
Berbeka J., (2010), Turystyka sportowa jako czynnik rozwoju regionu, "Handel Wewnętrzny", Sierpień [nr spec.] : Turystyka szansą wypoczynku i rozwoju regionów. Cz. 2, s. 61-69.
27
Berbeka J., Berbeka K., (2010), Wpływ ocieplenia klimatu na działalność alpejskich ośrodków narciarskich, "Folia Turistica", nr 22, s. 133-146; http://wtir.awf.krakow.pl/attachments/034_folia_22.pdf
28
Berbeka J., (2009), Zachowania konsumentów indywidualnych jako podstawa strategii działania przedsiębiorstw turystycznych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 50, s. 141-147.
29
Berbeka J., Berbeka K., (2009), Partnerstwo na wysokim poziomie, "Resort Narciarski", nr 4, s. 66-71.
30
Berbeka J., (2009), Narty dla każdego : możliwości zaspokajania potrzeb klientów przez ośrodki narciarskie, "Resort Narciarski", nr 2, s. 54-61.
31
Berbeka J., (2008), Uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji oraz jego determinanty w latach 2003-2004, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 788, s. 23-38; https://bazekon.uek.krakow.pl/162611418
32
Berbeka J., (2007), Spójność społeczna w krajach Unii Europejskiej w latach 1995-2003, "Polityka Społeczna", R. 34, nr 3 (396), s. 16-22.
33
Berbeka J., (2007), Poziom życia ludności w wybranych krajach śródziemnomorskich w latach 1985-2002, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 742, s. 23-43; https://bazekon.uek.krakow.pl/153236919
34
Berbeka J., (2006), Konsekwencje wprowadzenia euro w Polsce dla konsumentów indywidualnych, "Gospodarka Narodowa", nr 10 (182), s. 81-99.
35
Berbeka J., (2006), Wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej w latach 1980-2002, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 716, s. 25-40; https://bazekon.uek.krakow.pl/121237360
36
Berbeka J., (2005), Analiza struktury produktu na przykładzie centrum narciarskiego, "Świat Marketingu" [on-line], Marzec; http://www.swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01&id_numer=708282
37
Berbeka J., (2005), Jakość życia ludności w województwie małopolskim : ocena subiektywna, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 697, s. 17-28; https://bazekon.uek.krakow.pl/96450361
38
Berbeka J., (2004), Zachowania konsumentów w krajach UE jako przejaw kształtowania się społeczeństwa informacyjnego, "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", 179, t. 2, s. 149-155.
39
Berbeka J., Berbeka K., (2003), Analiza zmian obciążeń budżetów gospodarstw domowych z tytułu wdrożenia Dyrektyw 88/609/EEC oraz 2001/80/WE, "Biuletyn Urzędu Regulacji Energetyki", nr 4(30), s. 43-56; http://www.ure.gov.pl/ftp/Biuletyny_URE/2003/2003.07.01-biuletyn_nr4.pdf
40
Berbeka J., (2003), Makroproporcje rozwoju gospodarczego wybranych krajów Europy Środkowowschodniej w latach 1990-1998, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 621, s. 23-41; https://bazekon.uek.krakow.pl/16232
41
Berbeka J., (2003), Czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku sportowym, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 23-29.
42
Berbeka J., (2003), Korzystanie z usług żywieniowych przez gospodarstwa domowe w Polsce i Unii Europejskiej, "Wiadomości Statystyczne", nr 2 (501), s. 64-73.
43
Niemczyk A., Berbeka J., (2003), Uwarunkowania kulturowe jako czynnik kształtujący konsumpcję gospodarstw domowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 621, s. 5-12; https://bazekon.uek.krakow.pl/16230
44
Berbeka J., (2002), Urządzenia technologii informacyjnej w gospodarstwaach domowych w Europie Środkowej, "Wiadomości Statystyczne", R. 47, nr 7, s. 99-105.
45
Berbeka J., Niemczyk A., (2002), Zaawansowanie procesów transformacji gospodarczej w krajach Europy Środkowowschodniej pod koniec lat 90. - próba oceny, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 612, s. 31-40; https://bazekon.uek.krakow.pl/13523
46
Berbeka J., (2002), Poziom życia w ocenie gospodarstw domowych województwa małopolskiego (na podstawie wyników badań ankietowych), "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 612, s. 17-29; https://bazekon.uek.krakow.pl/13559
47
Berbeka J., (2002), Porównanie zachowań gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w zakresie korzystania z usług żywieniowych, "Handel Wewnętrzny. Numer specjalny", R. 48, s. 21-25.
48
Berbeka J., (2002), Produkt jako czynnik kształtowania zachowania konsumentów, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 579, s. 59-70; https://bazekon.uek.krakow.pl/12545
49
Berbeka J., (2001), Oddziaływanie reklamy na rynkowe zachowania konsumentów, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", nr 4, s. 81-90.
50
Berbeka J., (2001), Ubóstwo subiektywne w Małopolsce : Studium przypadku, "Polityka Społeczna", nr 9, s. 16-20.
51
Berbeka J., (2000), Aspiracje dochodowe i poczucie deprywacji gospodarstw domowych w woj. małopolskim, "Wiadomości Statystyczne", nr 12, s. 41-55.
52
Berbeka J., (2000), Wpływ dochodów i cen na zachowania konsumentów, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 541, s. 17-29.
53
Berbeka J., (1999), Porównanie poziomu życia w krajach Europy Środkowej, "Wiadomości Statystyczne", R. 44, nr 8 (459), s. 66-76.
54
Berbeka J., (1999), Nowe tendencje w zachowaniu konsumentów, "Marketing i Rynek", nr 1, s. 16-19.
55
Berbeka J., (1999), Dziewięć wcieleń konsumenta, "Marketing w Praktyce", nr 2 (24), s. 10-12.
56
Berbeka J., (1999), Płeć a zachowania konsumentów, "Marketing w Praktyce", nr 1 (23), s. 35-37.
57
Berbeka J., (1999), Porównanie konsumpcji żywności w Polsce i wybranych krajach, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 533, s. 5-15.
58
Berbeka J., (1998), Czynniki przestrzennego zróżnicowania konsumpcji żywności, "Wieś i Rolnictwo", nr 4(101), s. 40-54.
59
Berbeka J., (1998), Startyfikacja społeczna Polaków i jej wpływ na zachowania konsumpcyjne, "Gospodarka Narodowa", nr 10, s. 69-78.
60
Berbeka J., (1997), Konsumpcja żywności w Polsce na tle wybranych krajów Europy Środkowej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 497, s. 51-68.
61
Berbeka J., (1996), Taksonomiczna analiza konsumpcji żywności, "Wiadomości Statystyczne", R. 41, nr 12 (427), s. 99-105.
62
Berbeka J., (1996), Zróżnicowanie konsumpcji żywności w krajach Europy Środkowej, "Gospodarka Narodowa", nr 11, s. 92-96.
63
Berbeka J., (1994), Ocena spożycia żywności w Polsce w świetle norm fizjologicznych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 420, s. 93-101.
1
@article{UEK:2168316805,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "473",
pages = "69-75",
year = "2017",
}
2
@article{UEK:2168313359,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość a zachowania konsumentów",
journal = "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach",
number = "303",
pages = "84-101",
year = "2016",
issn = "2449-5603",
}
3
@article{UEK:2168311373,
author = "Berbeka Jadwiga and Głąbiński Zbigniew",
title = "Transfer wiedzy między gospodarką turystyczną a innymi branżami",
journal = "Folia Turistica",
number = "41",
pages = "11-43",
year = "2016",
}
4
@article{UEK:2168310975,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie innowacji w turystyce narciarskiej",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 62, 6",
pages = "212-226",
year = "2016",
}
5
@article{UEK:2168305833,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji",
journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "1(33)",
pages = "199-210",
adress = "",
year = "2016",
}
6
@article{UEK:2168297097,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO",
journal = "Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula",
number = "40",
pages = "5-17",
year = "2015",
}
7
@article{UEK:2168298021,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Funkcja turystyczna gmin górskich a poziom życia mieszkańców w województwie małopolskim",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "379",
pages = "67-74",
adress = "",
year = "2015",
}
8
@article{UEK:2168288861,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services",
journal = "SAGE Open",
number = "January-March",
pages = "1-10",
year = "2015",
}
9
@article{UEK:2168303909,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland",
journal = "Journal of Convention & Event Tourism",
number = "vol. 16, iss. 2",
pages = "93-115",
year = "2015",
}
10
@article{UEK:2168262266,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow",
journal = "Tourism Economics",
number = "vol. 20, 6",
pages = "1337-1348",
year = "2014",
}
11
@article{UEK:2168290121,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Consequences of Application to Host 2022 Winter Olympic Games for Tourism in Krakow",
journal = "University of Szczecin Scientific Journal. Economic Problems of Tourism",
number = "vol. 4(28)",
pages = "225-237",
adress = "",
year = "2014",
issn = "1640-6818",
}
12
@article{UEK:2168285495,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania",
number = "t. 24, 1",
pages = "23-35",
adress = "",
year = "2014",
}
13
@article{UEK:2168288219,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Konsumpcja usług turystyki społecznej - obecnie i w przyszłości",
journal = "Konsumpcja i Rozwój",
number = "2 (7)",
pages = "39-49",
year = "2014",
}
14
@article{UEK:2168277047,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "1 (25)",
pages = "213-230",
adress = "",
year = "2014",
issn = "1640-6818",
}
15
@article{UEK:2168288393,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Możliwości powstania polsko-węgierskiego rynku turystyki społecznej dzięki projektowi OFF2013",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "3 (27)",
pages = "149-163",
adress = "",
year = "2014",
issn = "1640-6818",
}
16
@article{UEK:2168286993,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej",
journal = "Folia Turistica",
number = "32",
pages = "195-213",
year = "2014",
}
17
@article{UEK:2168278557,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "303",
pages = "31-40",
adress = "",
year = "2013",
}
18
@article{UEK:2168279023,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Ewolucja form i roli obiektów sportowych w turystyce miejskiej",
journal = "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach",
number = "147",
pages = "9-20",
adress = "",
year = "2013",
}
19
@article{UEK:2168244262,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Turystyka wolontariuszy na świecie - istota i znaczenie",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "2 (18)",
pages = "137-147",
year = "2012",
issn = "1640-6818",
}
20
@article{UEK:2168256534,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Klimek Katarzyna and Niemczyk Agata and Seweryn Renata",
title = "An Analysis of Incentive Travel in Krakow in 2008-2009",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "890",
pages = "105-122",
year = "2012",
}
21
@article{UEK:2168236082,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Charakterystyka popytu w zakresie wybranych form wodnej turystyki przygodowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "84",
pages = "497-509",
adress = "",
year = "2012",
issn = "1640-6818",
}
22
@article{UEK:2168247592,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Udział w ruchu turystycznym a spójność społeczna w Polsce - wybrane zagadnienia",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "259",
pages = "43-53",
adress = "",
year = "2012",
}
23
@article{UEK:2168229726,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Klimek Katarzyna and Niemczyk Agata and Seweryn Renata",
title = "The Changes of the Meeting Industry in Krakow in the Context of the Global Crisis",
journal = "Tourism & Management Studies",
number = "no. 7",
pages = "149-157",
year = "2011",
}
24
@article{UEK:2166032259,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Klimek Katarzyna and Niemczyk Agata and Seweryn Renata",
title = "Kraków miastem kongresów : stan obecny i perspektywy rozwoju : na przykładzie badań turystyki MICE w 2008 roku",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "15",
pages = "7-19",
adress = "",
year = "2011",
issn = "1640-6818",
}
25
@article{UEK:2168227550,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Turystyka przyjazdowa i jej uwarunkowania w wybranych krajach Bliskiego Wschodu w latach 1990-2007",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "857",
pages = "23-36",
year = "2011",
}
26
@article{UEK:2165761952,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Turystyka sportowa jako czynnik rozwoju regionu",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "Sierpień [spec.] : Turystyka szansą wypoczynku i rozwoju regionów. Cz. 2",
pages = "61-69",
year = "2010",
}
27
@article{UEK:2168223444,
author = "Berbeka Jadwiga and Berbeka Krzysztof",
title = "Wpływ ocieplenia klimatu na działalność alpejskich ośrodków narciarskich",
journal = "Folia Turistica",
number = "22",
pages = "133-146",
year = "2010",
}
28
@article{UEK:51264,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Zachowania konsumentów indywidualnych jako podstawa strategii działania przedsiębiorstw turystycznych",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "50",
pages = "141-147",
adress = "",
year = "2009",
}
29
@article{UEK:2165765793,
author = "Berbeka Jadwiga and Berbeka Krzysztof",
title = "Partnerstwo na wysokim poziomie",
journal = "Resort Narciarski",
number = "4",
pages = "66-71",
year = "2009",
}
30
@article{UEK:2165765656,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Narty dla każdego : możliwości zaspokajania potrzeb klientów przez ośrodki narciarskie",
journal = "Resort Narciarski",
number = "2",
pages = "54-61",
year = "2009",
}
31
@article{UEK:50361,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji oraz jego determinanty w latach 2003-2004",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "788",
pages = "23-38",
year = "2008",
}
32
@article{UEK:50478,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Spójność społeczna w krajach Unii Europejskiej w latach 1995-2003",
journal = "Polityka Społeczna",
number = "R. 34, 3 (396)",
pages = "16-22",
year = "2007",
}
33
@article{UEK:51049,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Poziom życia ludności w wybranych krajach śródziemnomorskich w latach 1985-2002",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "742",
pages = "23-43",
year = "2007",
}
34
@article{UEK:51927,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Konsekwencje wprowadzenia euro w Polsce dla konsumentów indywidualnych",
journal = "Gospodarka Narodowa",
number = "10 (182)",
pages = "81-99",
year = "2006",
}
35
@article{UEK:52305,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Wzrost gospodarczy w krajach Unii Europejskiej w latach 1980-2002",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "716",
pages = "25-40",
year = "2006",
}
36
@article{UEK:2167660746,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Analiza struktury produktu na przykładzie centrum narciarskiego",
journal = "Świat Marketingu",
number = "Marzec",
pages = "",
year = "2005",
}
37
@article{UEK:52299,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Jakość życia ludności w województwie małopolskim : ocena subiektywna",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "697",
pages = "17-28",
year = "2005",
}
38
@article{UEK:52249,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Zachowania konsumentów w krajach UE jako przejaw kształtowania się społeczeństwa informacyjnego",
journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica",
number = "179, t. 2",
pages = "149-155",
adress = "",
year = "2004",
}
39
@article{UEK:2168254708,
author = "Berbeka Jadwiga and Berbeka Krzysztof",
title = "Analiza zmian obciążeń budżetów gospodarstw domowych z tytułu wdrożenia Dyrektyw 88/609/EEC oraz 2001/80/WE",
journal = "Biuletyn Urzędu Regulacji Energetyki",
number = "4(30)",
pages = "43-56",
year = "2003",
}
40
@article{UEK:52274,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Makroproporcje rozwoju gospodarczego wybranych krajów Europy Środkowowschodniej w latach 1990-1998",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "621",
pages = "23-41",
year = "2003",
}
41
@article{UEK:2168236986,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku sportowym",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "5",
pages = "23-29",
year = "2003",
}
42
@article{UEK:2168224232,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Korzystanie z usług żywieniowych przez gospodarstwa domowe w Polsce i Unii Europejskiej",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "2 (501)",
pages = "64-73",
year = "2003",
}
43
@article{UEK:52275,
author = "Niemczyk Agata and Berbeka Jadwiga",
title = "Uwarunkowania kulturowe jako czynnik kształtujący konsumpcję gospodarstw domowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "621",
pages = "5-12",
year = "2003",
}
44
@article{UEK:2168260718,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Urządzenia technologii informacyjnej w gospodarstwaach domowych w Europie Środkowej",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "R. 47, 7",
pages = "99-105",
year = "2002",
}
45
@article{UEK:2168224412,
author = "Berbeka Jadwiga and Niemczyk Agata",
title = "Zaawansowanie procesów transformacji gospodarczej w krajach Europy Środkowowschodniej pod koniec lat 90. - próba oceny",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "612",
pages = "31-40",
year = "2002",
}
46
@article{UEK:2168224410,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Poziom życia w ocenie gospodarstw domowych województwa małopolskiego (na podstawie wyników badań ankietowych)",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "612",
pages = "17-29",
year = "2002",
}
47
@article{UEK:2168293069,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Porównanie zachowań gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w zakresie korzystania z usług żywieniowych",
journal = "Handel Wewnętrzny. Numer specjalny",
number = "R. 48",
pages = "21-25",
year = "2002",
}
48
@article{UEK:52292,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Produkt jako czynnik kształtowania zachowania konsumentów",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "579",
pages = "59-70",
year = "2002",
}
49
@article{UEK:2168242872,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Oddziaływanie reklamy na rynkowe zachowania konsumentów",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie",
number = "4",
pages = "81-90",
year = "2001",
}
50
@article{UEK:2168260722,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Ubóstwo subiektywne w Małopolsce : Studium przypadku",
journal = "Polityka Społeczna",
number = "9",
pages = "16-20",
year = "2001",
}
51
@article{UEK:2168260720,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Aspiracje dochodowe i poczucie deprywacji gospodarstw domowych w woj. małopolskim",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "12",
pages = "41-55",
year = "2000",
}
52
@article{UEK:2168248336,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Wpływ dochodów i cen na zachowania konsumentów",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "541",
pages = "17-29",
year = "2000",
}
53
@article{UEK:2168241638,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Porównanie poziomu życia w krajach Europy Środkowej",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "R. 44, 8 (459)",
pages = "66-76",
year = "1999",
}
54
@article{UEK:2168239644,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Nowe tendencje w zachowaniu konsumentów",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "1",
pages = "16-19",
year = "1999",
}
55
@article{UEK:2168262746,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Dziewięć wcieleń konsumenta",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "2 (24)",
pages = "10-12",
year = "1999",
}
56
@article{UEK:2168262646,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Płeć a zachowania konsumentów",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "1 (23)",
pages = "35-37",
year = "1999",
}
57
@article{UEK:2168248278,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Porównanie konsumpcji żywności w Polsce i wybranych krajach",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "533",
pages = "5-15",
year = "1999",
}
58
@article{UEK:2168320643,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Czynniki przestrzennego zróżnicowania konsumpcji żywności",
journal = "Wieś i Rolnictwo",
number = "4(101)",
pages = "40-54",
year = "1998",
}
59
@article{UEK:2168227094,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Startyfikacja społeczna Polaków i jej wpływ na zachowania konsumpcyjne",
journal = "Gospodarka Narodowa",
number = "10",
pages = "69-78",
year = "1998",
}
60
@article{UEK:2168237756,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Konsumpcja żywności w Polsce na tle wybranych krajów Europy Środkowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "497",
pages = "51-68",
year = "1997",
}
61
@article{UEK:2168269536,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Taksonomiczna analiza konsumpcji żywności",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "R. 41, 12 (427)",
pages = "99-105",
year = "1996",
}
62
@article{UEK:2168231628,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Zróżnicowanie konsumpcji żywności w krajach Europy Środkowej",
journal = "Gospodarka Narodowa",
number = "11",
pages = "92-96",
year = "1996",
}
63
@article{UEK:2168256154,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Ocena spożycia żywności w Polsce w świetle norm fizjologicznych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "420",
pages = "93-101",
year = "1994",
}