Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Recenzja książki Ewy Malchrowicz-Mośko "Turystyka sportowa" = A Review of the Book by Ewa Malchrowicz-Mośko Titled "Sports Tourism"
Źródło:
Folia Turistica. - nr 52 (2019) , s. 209-2011
Nr:
2168339173
recenzja
2

Tytuł:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Warszawa: Difin, 2019
Opis fizyczny:
200 s.: il.; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja została dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334977
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
3

Tytuł:
Zakończenie
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 171-176
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168335001
wstęp/zakończenie
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce
Promotor:
Promotor pomocniczy:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2019
Opis fizyczny:
512 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-454
Nr:
2168338341
doktorat
5

Tytuł:
Metodyka badań własnych
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 118-130
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334995
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Wstęp
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 9-12
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334981
wstęp/zakończenie
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 13-26
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334983
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
8

Tytuł:
Zróżnicowanie świadomości, motywacji i doznań odwiedzających z Polski w tanatoturystyce = Diversity of Awareness, Motives and Experiences of Polish Visitors in Thanatourism
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2018
Opis fizyczny:
303 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-421
Nr:
2168332381
doktorat
9

Tytuł:
The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers
Źródło:
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism.. - vol. 18, iss. 4 (2018) , s. 393-418. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This work was supported by the funds granted to the Faculty of Management at Cracow University of Economics, within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential [grant number: 024/WZ-KT/01/2015/S/5024]. The work was supported by Ministry of Science and Higher Education
Lista MNiSW:
a 25.00 pkt
Nr:
2168328177
artykuł w czasopiśmie
10

Tytuł:
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland
Źródło:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018) , s. 9-18. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Pełny tekst
CC-BY-SA
Lista MNiSW:
b 14.00 pkt
Nr:
2168334073
artykuł w czasopiśmie
11

Tytuł:
Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej = Consumption Based on Experience and Knowledge - an Analysis of Consumer Behaviour in the Market for Active Sport Tourism
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 3 (2018) , s. 48-58. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168328271
artykuł w czasopiśmie
12

Tytuł:
New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues
Źródło:
International Journal of Contemporary Management. - vol. 17, nr 3 (2018) , s. 7-28. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
The research was financed from the statutory research funds of the Faculty of Management of the Cracow University of Economics
Lista MNiSW:
b 14.00 pkt
Nr:
2168334507
artykuł w czasopiśmie
13

Tytuł:
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis
Źródło:
European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018) , s. 7-14. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
Project financed under National Science Centre (Poland) grant number 2016/23/B/HS4/03011
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168329711
artykuł w czasopiśmie
14

Konferencja:
8th Global Events Congress : Education, Content, Creativity, Warszawa, Polska, od 2018-07-10 do 2018-07-13
Tytuł:
Running Events - Sentenced to Success? : Analysis of Ultramarathons in Poland
Źródło:
The 8th Global Events Congress : Education, Content, Creativity : Abstract Book - Warsaw: Warsaw School of Tourism and Hospitality Management, 2018, s. 47-49. - Dostępne tylko streszczenie - Bibliogr.
ISBN:
978-83-63469-22-1
Nr:
2168327619
varia
15

Tytuł:
Produkcja i długookresowy wzrost gospodarczy : o poziomie życia gospodarstw domowych oraz ekonomicznych czynnikach sprzyjających uczestnictwu społeczeństwa w turystyce i rekreacji
Źródło:
Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej / red. nauk. Bartosz Szczechowicz - Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018, s. 703-734. - Streszcz.
ISBN:
978-83-01-19809-1
Nr:
2168324191
rozdział w podręczniku
16

Tytuł:
Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego = The Significance of The North Pole Marathon for the Participants and the Region
Źródło:
Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula = Vistula Scientific Quarterly. - nr 1(55) (2018) , s. 112-122. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168325987
artykuł w czasopiśmie
17

Tytuł:
Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta
Źródło:
Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2018, s. 55-65
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
Nr:
2168323715
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
18

Autor:
Tytuł:
Socio-cultural Impact on Women Entrepreneurship in Lebanon
Promotor:
Promotor pomocniczy:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2018
Opis fizyczny:
311 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-430
Nr:
2168335989
doktorat
19

Tytuł:
Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne = Regions Development Due to an Increase of Ski Product Attractiveness - The Role of Polish Association of Ski and Tourist Resorts
Źródło:
Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 1(41) (2018) , s. 67-74. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168327191
artykuł w czasopiśmie
20

Tytuł:
Branża spotkań w Krakowie 2016 = The Meetings Industry in Krakow 2016
Kierownik zespołu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2017
Opis fizyczny:
71 s.: il.; 30 cm
Tryb dostępu:
Nr:
2168325057
raport/sprawozdanie
21

Tytuł:
Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 313-321 - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was financed from the statutory research funds of the Department of Accountancy of the Cracow University of Economics
ISBN:
978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
Nr:
2168322363
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
22

Tytuł:
Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta
Źródło:
Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe / red. nauk. Malgorzata Bartosik-Purgat - Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017, s. 197-223. - Streszcz.
Seria:
(Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN)
ISBN:
978-83-01-19460-4
Nr:
2168318877
rozdział w monografii
23

Tytuł:
Wstęp
Źródło:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2017, s. 7-10
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
Nr:
2168314521
wstęp/zakończenie
Zobacz opis całości
24

Tytuł:
Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów = Aerial Photography as An Innovative Tool in Tourists Experiences Co-Creation
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017) , s. 69-75. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168316805
artykuł w czasopiśmie
25

Tytuł:
Wpływ ekonomiczny turystyki na gospodarkę Krakowa
Adres wydawniczy:
Kraków: Małopolska Organizacja Turystyczna, 2017
Opis fizyczny:
83 s.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Badania zrealizowane przez Małopolską Organizację Turystyczną dla Urzędu Miasta Krakowa
Tryb dostępu:
Nr:
2168338493
raport/sprawozdanie
26

Tytuł:
Analiza wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych przez odwiedzających Kraków
Źródło:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2017, s. 153-171
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
Nr:
2168314547
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
27

Tytuł:
Ekonomiczny wpływ Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 na gospodarkę miasta [dokument elektroniczny]
Adres wydawniczy:
Kraków: Małopolska Organizacja Turystyczna, 2017
Opis fizyczny:
73 s.: il.
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168325371
raport/sprawozdanie
28

Autor:
Dziedzic Ewa , Berbeka Jadwiga , Kondas Magdalena , Liszka Wojciech , Soćko Kinga
Tytuł:
Raport wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski : Poland Meetings Impact 2015 = The Economic Impact of Poland's Meetings Industry : Poland Meetings Impact 2015
Kierownik zespołu:
Celuch Krzysztof
Adres wydawniczy:
Warszawa: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2017
Uwagi:
Streszcz., summ., Bibliogr.
ISBN:
978-83-63469-15-3
Tryb dostępu:
Nr:
2168337545
raport/sprawozdanie
29

Tytuł:
Znaczenie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w tworzeniu produktów turystycznych
Źródło:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2017, s. 109-116
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
Nr:
2168314539
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
30

Konferencja:
SPORTY ZIMOWE I TURYSTYKA W SYMBIOZIE. Zrozumienie dynamiki rynku turystycznego kluczem do sukcesu branży narciarskiej, Białka Tatrzańska, Polska, od 2014-06-02 do 2014-06-04
Tytuł:
Strategiczne znaczenie ośrodków narciarskich i turystycznych dla gospodarki narodowej
Źródło:
Konferencja Polskich Stacji Narciarskich i Turystycznych 2014 - Białka Tatrzańska: 2017
Tryb dostępu:
Nr:
2168319135
varia
31

Tytuł:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2017
Opis fizyczny:
201 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja została sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
ISBN:
978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
Nr:
2168314517
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
1
Recenzja książki Ewy Malchrowicz-Mośko "Turystyka sportowa" = A Review of the Book by Ewa Malchrowicz-Mośko Titled "Sports Tourism" / Jadwiga BERBEKA // Folia Turistica. - nr 52 (2019), s. 209-2011. - Rec. pracy: Ewa Malchrowicz-Mośko, Turystyka sportowa. Poznań: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, 2018. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_52_2019.pdf. - ISSN 0867-3888
2
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - 200 s. : il. ; 23 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-8085-832-9
3
Zakończenie / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 171-176. - ISBN 978-83-8085-832-9
4
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce / Michał RUDNICKI ; Promotor: Jadwiga BERBEKA; promotor pomocniczy: Krzysztof BORODAKO. - Kraków, 2019. - 512 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Spis treści: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200003415a ; Wstęp: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200003415b
5
Metodyka badań własnych / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 118-130. - ISBN 978-83-8085-832-9
6
Wstęp / Jadwiga BERBEKA // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 9-12. - ISBN 978-83-8085-832-9
7
Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania / Jadwiga BERBEKA // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 13-26. - ISBN 978-83-8085-832-9
8
Zróżnicowanie świadomości, motywacji i doznań odwiedzających z Polski w tanatoturystyce = Diversity of Awareness, Motives and Experiences of Polish Visitors in Thanatourism / Monika Kaźmierkiewicz ; Promotor: Jadwiga BERBEKA. - Kraków, 2018. - 303 k. : il. ; 30 cm. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003362
9
The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers / Jadwiga BERBEKA // Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism. - vol. 18, iss. 4 (2018), s. 393-418. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1502-2250
10
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018), s. 9-18. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf. - ISSN 1733-2486
11
Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej = Consumption Based on Experience and Knowledge - an Analysis of Consumer Behaviour in the Market for Active Sport Tourism / Jadwiga BERBEKA // Handel Wewnętrzny. - nr 3 (2018), s. 48-58. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_3-2018.pdf. - ISSN 0438-5403
12
New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO // International Journal of Contemporary Management. - vol. 17, nr 3 (2018), s. 7-28. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: www.ejournals.eu/ijcm/2018/Numer-17(3)/art/12848/. - ISSN 2449-8920
13
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018), s. 7-14. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 2450-8535
14
Running Events - Sentenced to Success? : Analysis of Ultramarathons in Poland / Jadwiga BERBEKA // W: The 8th Global Events Congress : Education, Content, Creativity : Abstract Book. - Warsaw : Warsaw School of Tourism and Hospitality Management, 2018. - S. 47-49. - Dostępne tylko streszczenie. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63469-22-1
15
Produkcja i długookresowy wzrost gospodarczy : o poziomie życia gospodarstw domowych oraz ekonomicznych czynnikach sprzyjających uczestnictwu społeczeństwa w turystyce i rekreacji / Jadwiga BERBEKA // W: Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej / red. nauk. Bartosz Szczechowicz. - Warszawa : PWN, 2018. - S. 703-734. - Streszcz. - ISBN 978-83-01-19809-1
16
Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego = The Significance of The North Pole Marathon for the Participants and the Region / Jadwiga BERBEKA // Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula = Vistula Scientific Quarterly. - nr 1(55) (2018), s. 112-122. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/qsLdAgtz4EENy9Vd8yAWMiMXS.pdf. - ISSN 2084-4689
17
Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta / Jadwiga BERBEKA // W: Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2018. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 55-65. - ISBN 978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
18
Socio-cultural Impact on Women Entrepreneurship in Lebanon / Mony Trad ; Promotor: Jadwiga BERBEKA ; Promotor: Katarzyna WARMIŃSKA. - Kraków, 2018. - 311 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003373
19
Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne = Regions Development Due to an Increase of Ski Product Attractiveness - The Role of Polish Association of Ski and Tourist Resorts / Jadwiga BERBEKA // Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 1(41) (2018), s. 67-74. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/ept/en/issue/871/article/14587/. - ISSN 1644-0501
20
Branża spotkań w Krakowie 2016 = The Meetings Industry in Krakow 2016 / zespół autorski: Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO (kierownik zespołu), Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2017. - 71 s. : il. ; 30 cm. - Pełny tekst: https://convention.krakow.pl/zalacznik/301056
21
Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 313-321. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
22
Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta / Jadwiga BERBEKA, Agata NIEMCZYK // W: Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe / red. nauk. Malgorzata Bartosik-Purgat. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2017. - (Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN). - S. 197-223. - Streszcz. - ISBN 978-83-01-19460-4
23
Wstęp / Jadwiga BERBEKA // W: Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 7-10. - ISBN 978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
24
Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów = Aerial Photography as An Innovative Tool in Tourists Experiences Co-Creation / Jadwiga BERBEKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 69-75. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37508/Berbeka_Fotografia_Powietrzna_Jako_Innowacyjne_Narzedzie_Wspoltworzenia_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
25
Wpływ ekonomiczny turystyki na gospodarkę Krakowa / Renata SEWERYN, Jadwiga BERBEKA, Agata NIEMCZYK, Krzysztof BORODAKO. - Kraków : Małopolska Organizacja Turystyczna, 2017. - 83 s. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.mot.krakow.pl/media/badanie-ruchu-turystycznego/wplyw-ekonomiczny-turystyki-na-gospodarke-krakowa-2016.pdf
26
Analiza wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych przez odwiedzających Kraków / Jadwiga BERBEKA // W: Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 153-171. - ISBN 978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
27
Ekonomiczny wpływ Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 na gospodarkę miasta [on-line] / Renata SEWERYN, Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Agata NIEMCZYK. - Kraków : Małopolska Organizacja Turystyczna, 2017. - 73 s. : il. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.mot.krakow.pl/media/badanie-ruchu-turystycznego/ekonomiczny-wplyw-sdm-na-gospodarke-miasta-2016.pdf
28
Raport wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski : Poland Meetings Impact 2015 = The Economic Impact of Poland's Meetings Industry : Poland Meetings Impact 2015 / Krzysztof Celuch - kier. zespołu, Ewa Dziedzic, Jadwiga BERBEKA, Magdalena Kondas, Wojciech Liszka, Kinga Soćko. - Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2017. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63469-15-3. - Pełny tekst: https://download.pot.gov.pl/data/PDF/PolandMeetingsImpact.pdf
29
Znaczenie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w tworzeniu produktów turystycznych / Jadwiga BERBEKA // W: Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 109-116. - ISBN 978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
30
Strategiczne znaczenie ośrodków narciarskich i turystycznych dla gospodarki narodowej / Jadwiga BERBEKA // W: Konferencja Polskich Stacji Narciarskich i Turystycznych 2014 [on-line]. - Białka Tatrzańska, 2017. - 50 slajdów
31
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - 201 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - ISBN 978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
1
Berbeka J., (2019), Recenzja książki Ewy Malchrowicz-Mośko "Turystyka sportowa", "Folia Turistica", nr 52, s. 209-2011; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_52_2019.pdf
2
Berbeka J., Lipecki K. (red.), (2019), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, 200 s.
3
Berbeka J., Lipecki K., (2019), Zakończenie. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 171-176.
4
Rudnicki M., (2019), Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce, Prom. Berbeka J., Kraków : , 512 k.
5
Berbeka J., Rudnicki M., (2019), Metodyka badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 118-130.
6
Berbeka J., (2019), Wstęp. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 9-12.
7
Berbeka J., (2019), Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 13-26.
8
Kaźmierkiewicz M., (2018), Zróżnicowanie świadomości, motywacji i doznań odwiedzających z Polski w tanatoturystyce, Prom. Berbeka J., Kraków : , 303 k.
9
Berbeka J., (2018), The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers, "Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism.", vol. 18, iss. 4, s. 393-418.
10
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. 20, z. 2, cz. 1, s. 9-18; http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf
11
Berbeka J., (2018), Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej, "Handel Wewnętrzny", nr 3, s. 48-58; http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_3-2018.pdf
12
Berbeka J., Borodako K., (2018), New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues, "International Journal of Contemporary Management", vol. 17, nr 3, s. 7-28; www.ejournals.eu/ijcm/2018/Numer-17(3)/art/12848/
13
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis, "European Journal of Service Management", vol. 27, no. 3, t. 1, s. 7-14.
14
Berbeka J., (2018), Running Events - Sentenced to Success? : Analysis of Ultramarathons in Poland. [W:] The 8th Global Events Congress : Education, Content, Creativity : Abstract Book, Warsaw : Warsaw School of Tourism and Hospitality Management, s. 47-49.
15
Berbeka J., (2018), Produkcja i długookresowy wzrost gospodarczy : o poziomie życia gospodarstw domowych oraz ekonomicznych czynnikach sprzyjających uczestnictwu społeczeństwa w turystyce i rekreacji. [W:] Szczechowicz B. (red.), Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej, Warszawa : PWN, s. 703-734.
16
Berbeka J., (2018), Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego, "Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula", nr 1(55), s. 112-122; http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/qsLdAgtz4EENy9Vd8yAWMiMXS.pdf
17
Berbeka J., (2018), Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 55-65.
18
Trad M., (2018), Socio-cultural Impact on Women Entrepreneurship in Lebanon, Prom. Berbeka J., Kraków : , 311 k.
19
Berbeka J., (2018), Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne, "Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 1(41), s. 67-74; https://wnus.edu.pl/ept/en/issue/871/article/14587/
20
Berbeka J., Borodako K., Niemczyk A., Seweryn R., (2017), Branża spotkań w Krakowie 2016, Borodako K. (kier. zesp.), Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 71 s.
21
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2017), Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow. [W:] Seweryn R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 313-321.
22
Berbeka J., Niemczyk A., (2017), Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta. [W:] Bartosik-Purgat M. (red.), Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, s. 197-223.
23
Berbeka J., (2017), Wstęp. [W:] Berbeka J., Borodako K. (red.), Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 7-10.
24
Berbeka J., (2017), Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 69-75; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37508/Berbeka_Fotografia_Powietrzna_Jako_Innowacyjne_Narzedzie_Wspoltworzenia_2017.pdf
25
Seweryn R., Berbeka J., Niemczyk A., Borodako K., (2017), Wpływ ekonomiczny turystyki na gospodarkę Krakowa, Kraków : Małopolska Organizacja Turystyczna, 83 s.
26
Berbeka J., (2017), Analiza wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych przez odwiedzających Kraków. [W:] Berbeka J., Borodako K. (red.), Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 153-171.
27
Seweryn R., Berbeka J., Borodako K., Niemczyk A., (2017), Ekonomiczny wpływ Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 na gospodarkę miasta, [on-line], Kraków : Małopolska Organizacja Turystyczna, 73 s.
28
Dziedzic E., Berbeka J., Kondas M., Liszka W., Soćko K., (2017), Raport wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski: Poland Meetings Impact 2015, Celuch K. (kier. zesp.), Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji
29
Berbeka J., (2017), Znaczenie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w tworzeniu produktów turystycznych. [W:] Berbeka J., Borodako K. (red.), Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 109-116.
30
Berbeka J., (2017), Strategiczne znaczenie ośrodków narciarskich i turystycznych dla gospodarki narodowej. [W:] Konferencja Polskich Stacji Narciarskich i Turystycznych 2014 [on-line], Białka Tatrzańska :
31
Berbeka J., Borodako K. (red.), (2017), Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 201 s.
1
@article{UEK:2168339173,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Recenzja książki Ewy Malchrowicz-Mośko Turystyka sportowa",
journal = "Folia Turistica",
number = "52",
pages = "209-2011",
year = "2019",
}
2
@book{UEK:2168334977,
title = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
editor = Berbeka Jadwiga,
editor = Lipecki Krzysztof,
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
3
@misc{UEK:2168335001,
author = "Berbeka Jadwiga and Lipecki Krzysztof",
title = "Zakończenie",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "171-176",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
4
@unpublished{UEK:2168338341,
author = "Rudnicki Michał",
title = "Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce",
adress = "Kraków",
year = "2019",
}
5
@inbook{UEK:2168334995,
author = "Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Metodyka badań własnych",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "118-130",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
6
@misc{UEK:2168334981,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Wstęp",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "9-12",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
7
@inbook{UEK:2168334983,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "13-26",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
8
@unpublished{UEK:2168332381,
author = "Kaźmierkiewicz Monika",
title = "Zróżnicowanie świadomości, motywacji i doznań odwiedzających z Polski w tanatoturystyce",
adress = "Kraków",
year = "2018",
}
9
@article{UEK:2168328177,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers",
journal = "Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism.",
number = "vol. 18, iss. 4",
pages = "393-418",
year = "2018",
}
10
@article{UEK:2168334073,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce",
journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie",
number = "t. 20, z. 2, cz. 1",
pages = "9-18",
adress = "",
year = "2018",
}
11
@article{UEK:2168328271,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "3",
pages = "48-58",
year = "2018",
}
12
@article{UEK:2168334507,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof",
title = "New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues",
journal = "International Journal of Contemporary Management",
number = "vol. 17, 3",
pages = "7-28",
year = "2018",
}
13
@article{UEK:2168329711,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis",
journal = "European Journal of Service Management",
number = "vol. 27, no. 3, t. 1",
pages = "7-14",
year = "2018",
}
14
@misc{UEK:2168327619,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Running Events - Sentenced to Success? : Analysis of Ultramarathons in Poland",
booktitle = "The 8th Global Events Congress : Education, Content, Creativity : Abstract Book",
pages = "47-49",
adress = "Warsaw",
publisher = "Warsaw School of Tourism and Hospitality Management",
year = "2018",
isbn = "978-83-63469-22-1",
}
15
@inbook{UEK:2168324191,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Produkcja i długookresowy wzrost gospodarczy : o poziomie życia gospodarstw domowych oraz ekonomicznych czynnikach sprzyjających uczestnictwu społeczeństwa w turystyce i rekreacji",
booktitle = "Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej",
pages = "703-734",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "2018",
isbn = "978-83-01-19809-1",
}
16
@article{UEK:2168325987,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego",
journal = "Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula",
number = "1(55)",
pages = "112-122",
year = "2018",
}
17
@inbook{UEK:2168323715,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta",
booktitle = "Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych",
pages = "55-65",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2018",
issn = "",
isbn = "978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4",
}
18
@unpublished{UEK:2168335989,
author = "Trad Mony",
title = "Socio-cultural Impact on Women Entrepreneurship in Lebanon",
adress = "Kraków",
year = "2018",
}
19
@article{UEK:2168327191,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne",
journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "1(41)",
pages = "67-74",
year = "2018",
}
20
@misc{UEK:2168325057,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Niemczyk Agata and Seweryn Renata",
title = "Branża spotkań w Krakowie 2016",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
year = "2017",
}
21
@inbook{UEK:2168322363,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy",
pages = "313-321",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
isbn = "978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1",
}
22
@inbook{UEK:2168318877,
author = "Berbeka Jadwiga and Niemczyk Agata",
title = "Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta",
booktitle = "Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe",
pages = "197-223",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "2017",
issn = "",
isbn = "978-83-01-19460-4",
}
23
@misc{UEK:2168314521,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Wstęp",
booktitle = "Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym",
pages = "7-10",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2017",
issn = "",
isbn = "978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0",
}
24
@article{UEK:2168316805,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Fotografia powietrzna jako innowacyjne narzędzie współtworzenia przeżyć turystów",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "473",
pages = "69-75",
year = "2017",
}
25
@misc{UEK:2168338493,
author = "Seweryn Renata and Berbeka Jadwiga and Niemczyk Agata and Borodako Krzysztof",
title = "Wpływ ekonomiczny turystyki na gospodarkę Krakowa",
adress = "Kraków",
publisher = "Małopolska Organizacja Turystyczna",
year = "2017",
}
26
@inbook{UEK:2168314547,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Analiza wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych przez odwiedzających Kraków",
booktitle = "Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym",
pages = "153-171",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2017",
issn = "",
isbn = "978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0",
}
27
@misc{UEK:2168325371,
author = "Seweryn Renata and Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Niemczyk Agata",
title = "Ekonomiczny wpływ Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016 na gospodarkę miasta",
adress = "Kraków",
publisher = "Małopolska Organizacja Turystyczna",
year = "2017",
}
28
@misc{UEK:2168337545,
author = "Dziedzic Ewa and Berbeka Jadwiga and Kondas Magdalena and Liszka Wojciech and Soćko Kinga",
title = "Raport wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę Polski : Poland Meetings Impact 2015",
adress = "Warszawa",
publisher = "Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji",
year = "2017",
isbn = "978-83-63469-15-3",
}
29
@inbook{UEK:2168314539,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości w tworzeniu produktów turystycznych",
booktitle = "Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym",
pages = "109-116",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2017",
issn = "",
isbn = "978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0",
}
30
@misc{UEK:2168319135,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Strategiczne znaczenie ośrodków narciarskich i turystycznych dla gospodarki narodowej",
booktitle = "Konferencja Polskich Stacji Narciarskich i Turystycznych 2014",
pages = "",
adress = "Białka Tatrzańska",
year = "2017",
}
31
@book{UEK:2168314517,
title = "Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym",
editor = Berbeka Jadwiga,
editor = Borodako Krzysztof,
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2017",
issn = "",
isbn = "978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0",
}