Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Recenzja książki Ewy Malchrowicz-Mośko "Turystyka sportowa" = A Review of the Book by Ewa Malchrowicz-Mośko Titled "Sports Tourism"
Źródło:
Folia Turistica. - nr 52 (2019) , s. 209-2011
Nr:
2168339173
recenzja
2

Tytuł:
Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 13-26
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334983
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Wstęp
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 9-12
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334981
wstęp/zakończenie
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Zakończenie
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 171-176
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168335001
wstęp/zakończenie
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Metodyka badań własnych
Źródło:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 118-130
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334995
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
6

Tytuł:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Warszawa: Difin, 2019
Opis fizyczny:
200 s.: il.; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja została dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334977
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
7

Tytuł:
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce
Promotor:
Promotor pomocniczy:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2019
Opis fizyczny:
512 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-454
Nr:
2168338341
doktorat
8

Tytuł:
Produkcja i długookresowy wzrost gospodarczy : o poziomie życia gospodarstw domowych oraz ekonomicznych czynnikach sprzyjających uczestnictwu społeczeństwa w turystyce i rekreacji
Źródło:
Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej / red. nauk. Bartosz Szczechowicz - Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018, s. 703-734. - Streszcz.
ISBN:
978-83-01-19809-1
Nr:
2168324191
rozdział w podręczniku
9

Tytuł:
Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego = The Significance of The North Pole Marathon for the Participants and the Region
Źródło:
Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula = Vistula Scientific Quarterly. - nr 1(55) (2018) , s. 112-122. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168325987
artykuł w czasopiśmie
10

Tytuł:
Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta
Źródło:
Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2018, s. 55-65
Seria:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
Nr:
2168323715
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
11

Autor:
Tytuł:
Socio-cultural Impact on Women Entrepreneurship in Lebanon
Promotor:
Promotor pomocniczy:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2018
Opis fizyczny:
311 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-430
Nr:
2168335989
doktorat
12

Tytuł:
Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne = Regions Development Due to an Increase of Ski Product Attractiveness - The Role of Polish Association of Ski and Tourist Resorts
Źródło:
Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 1(41) (2018) , s. 67-74. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168327191
artykuł w czasopiśmie
13

Tytuł:
Zróżnicowanie świadomości, motywacji i doznań odwiedzających z Polski w tanatoturystyce = Diversity of Awareness, Motives and Experiences of Polish Visitors in Thanatourism
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2018
Opis fizyczny:
303 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-421
Nr:
2168332381
doktorat
14

Tytuł:
The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers
Źródło:
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism.. - vol. 18, iss. 4 (2018) , s. 393-418. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
This work was supported by the funds granted to the Faculty of Management at Cracow University of Economics, within the framework of the subsidy for the maintenance of research potential [grant number: 024/WZ-KT/01/2015/S/5024]. The work was supported by Ministry of Science and Higher Education
Lista MNiSW:
a 25.00 pkt
Nr:
2168328177
artykuł w czasopiśmie
15

Tytuł:
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland
Źródło:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018) , s. 9-18. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Pełny tekst
CC-BY-SA
Lista MNiSW:
b 14.00 pkt
Nr:
2168334073
artykuł w czasopiśmie
16

Tytuł:
Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej = Consumption Based on Experience and Knowledge - an Analysis of Consumer Behaviour in the Market for Active Sport Tourism
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 3 (2018) , s. 48-58. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168328271
artykuł w czasopiśmie
17

Tytuł:
New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues
Źródło:
International Journal of Contemporary Management. - vol. 17, nr 3 (2018) , s. 7-28. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
The research was financed from the statutory research funds of the Faculty of Management of the Cracow University of Economics
Lista MNiSW:
b 14.00 pkt
Nr:
2168334507
artykuł w czasopiśmie
18

Tytuł:
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis
Źródło:
European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018) , s. 7-14. - Summ. - Bibliogr.
Program badawczy:
Project financed under National Science Centre (Poland) grant number 2016/23/B/HS4/03011
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168329711
artykuł w czasopiśmie
19

Konferencja:
8th Global Events Congress : Education, Content, Creativity, Warszawa, Polska, od 2018-07-10 do 2018-07-13
Tytuł:
Running Events - Sentenced to Success? : Analysis of Ultramarathons in Poland
Źródło:
The 8th Global Events Congress : Education, Content, Creativity : Abstract Book - Warsaw: Warsaw School of Tourism and Hospitality Management, 2018, s. 47-49. - Dostępne tylko streszczenie - Bibliogr.
ISBN:
978-83-63469-22-1
Nr:
2168327619
varia
1
Recenzja książki Ewy Malchrowicz-Mośko "Turystyka sportowa" = A Review of the Book by Ewa Malchrowicz-Mośko Titled "Sports Tourism" / Jadwiga BERBEKA // Folia Turistica. - nr 52 (2019), s. 209-2011. - Rec. pracy: Ewa Malchrowicz-Mośko, Turystyka sportowa. Poznań: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, 2018. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_52_2019.pdf. - ISSN 0867-3888
2
Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania / Jadwiga BERBEKA // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 13-26. - ISBN 978-83-8085-832-9
3
Wstęp / Jadwiga BERBEKA // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 9-12. - ISBN 978-83-8085-832-9
4
Zakończenie / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 171-176. - ISBN 978-83-8085-832-9
5
Metodyka badań własnych / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 118-130. - ISBN 978-83-8085-832-9
6
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - 200 s. : il. ; 23 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-8085-832-9
7
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce / Michał RUDNICKI ; Promotor: Jadwiga BERBEKA; promotor pomocniczy: Krzysztof BORODAKO. - Kraków, 2019. - 512 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Spis treści: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200003415a ; Wstęp: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200003415b
8
Produkcja i długookresowy wzrost gospodarczy : o poziomie życia gospodarstw domowych oraz ekonomicznych czynnikach sprzyjających uczestnictwu społeczeństwa w turystyce i rekreacji / Jadwiga BERBEKA // W: Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej / red. nauk. Bartosz Szczechowicz. - Warszawa : PWN, 2018. - S. 703-734. - Streszcz. - ISBN 978-83-01-19809-1
9
Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego = The Significance of The North Pole Marathon for the Participants and the Region / Jadwiga BERBEKA // Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula = Vistula Scientific Quarterly. - nr 1(55) (2018), s. 112-122. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/qsLdAgtz4EENy9Vd8yAWMiMXS.pdf. - ISSN 2084-4689
10
Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta / Jadwiga BERBEKA // W: Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2018. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 55-65. - ISBN 978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
11
Socio-cultural Impact on Women Entrepreneurship in Lebanon / Mony Trad ; Promotor: Jadwiga BERBEKA ; Promotor: Katarzyna WARMIŃSKA. - Kraków, 2018. - 311 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003373
12
Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne = Regions Development Due to an Increase of Ski Product Attractiveness - The Role of Polish Association of Ski and Tourist Resorts / Jadwiga BERBEKA // Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 1(41) (2018), s. 67-74. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/ept/en/issue/871/article/14587/. - ISSN 1644-0501
13
Zróżnicowanie świadomości, motywacji i doznań odwiedzających z Polski w tanatoturystyce = Diversity of Awareness, Motives and Experiences of Polish Visitors in Thanatourism / Monika Kaźmierkiewicz ; Promotor: Jadwiga BERBEKA. - Kraków, 2018. - 303 k. : il. ; 30 cm. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003362
14
The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers / Jadwiga BERBEKA // Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism. - vol. 18, iss. 4 (2018), s. 393-418. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1502-2250
15
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018), s. 9-18. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf. - ISSN 1733-2486
16
Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej = Consumption Based on Experience and Knowledge - an Analysis of Consumer Behaviour in the Market for Active Sport Tourism / Jadwiga BERBEKA // Handel Wewnętrzny. - nr 3 (2018), s. 48-58. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_3-2018.pdf. - ISSN 0438-5403
17
New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO // International Journal of Contemporary Management. - vol. 17, nr 3 (2018), s. 7-28. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: www.ejournals.eu/ijcm/2018/Numer-17(3)/art/12848/. - ISSN 2449-8920
18
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018), s. 7-14. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 2450-8535
19
Running Events - Sentenced to Success? : Analysis of Ultramarathons in Poland / Jadwiga BERBEKA // W: The 8th Global Events Congress : Education, Content, Creativity : Abstract Book. - Warsaw : Warsaw School of Tourism and Hospitality Management, 2018. - S. 47-49. - Dostępne tylko streszczenie. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63469-22-1
1
Berbeka J., (2019), Recenzja książki Ewy Malchrowicz-Mośko "Turystyka sportowa", "Folia Turistica", nr 52, s. 209-2011; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_52_2019.pdf
2
Berbeka J., (2019), Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 13-26.
3
Berbeka J., (2019), Wstęp. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 9-12.
4
Berbeka J., Lipecki K., (2019), Zakończenie. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 171-176.
5
Berbeka J., Rudnicki M., (2019), Metodyka badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 118-130.
6
Berbeka J., Lipecki K. (red.), (2019), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, 200 s.
7
Rudnicki M., (2019), Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce, Prom. Berbeka J., Kraków : , 512 k.
8
Berbeka J., (2018), Produkcja i długookresowy wzrost gospodarczy : o poziomie życia gospodarstw domowych oraz ekonomicznych czynnikach sprzyjających uczestnictwu społeczeństwa w turystyce i rekreacji. [W:] Szczechowicz B. (red.), Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej, Warszawa : PWN, s. 703-734.
9
Berbeka J., (2018), Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego, "Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula", nr 1(55), s. 112-122; http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/qsLdAgtz4EENy9Vd8yAWMiMXS.pdf
10
Berbeka J., (2018), Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 55-65.
11
Trad M., (2018), Socio-cultural Impact on Women Entrepreneurship in Lebanon, Prom. Berbeka J., Kraków : , 311 k.
12
Berbeka J., (2018), Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne, "Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 1(41), s. 67-74; https://wnus.edu.pl/ept/en/issue/871/article/14587/
13
Kaźmierkiewicz M., (2018), Zróżnicowanie świadomości, motywacji i doznań odwiedzających z Polski w tanatoturystyce, Prom. Berbeka J., Kraków : , 303 k.
14
Berbeka J., (2018), The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers, "Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism.", vol. 18, iss. 4, s. 393-418.
15
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. 20, z. 2, cz. 1, s. 9-18; http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf
16
Berbeka J., (2018), Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej, "Handel Wewnętrzny", nr 3, s. 48-58; http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_3-2018.pdf
17
Berbeka J., Borodako K., (2018), New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues, "International Journal of Contemporary Management", vol. 17, nr 3, s. 7-28; www.ejournals.eu/ijcm/2018/Numer-17(3)/art/12848/
18
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis, "European Journal of Service Management", vol. 27, no. 3, t. 1, s. 7-14.
19
Berbeka J., (2018), Running Events - Sentenced to Success? : Analysis of Ultramarathons in Poland. [W:] The 8th Global Events Congress : Education, Content, Creativity : Abstract Book, Warsaw : Warsaw School of Tourism and Hospitality Management, s. 47-49.
1
@article{UEK:2168339173,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Recenzja książki Ewy Malchrowicz-Mośko Turystyka sportowa",
journal = "Folia Turistica",
number = "52",
pages = "209-2011",
year = "2019",
}
2
@inbook{UEK:2168334983,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie czasu wolnego dla człowieka i formy jego zagospodarowania",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "13-26",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
3
@misc{UEK:2168334981,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Wstęp",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "9-12",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
4
@misc{UEK:2168335001,
author = "Berbeka Jadwiga and Lipecki Krzysztof",
title = "Zakończenie",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "171-176",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
5
@inbook{UEK:2168334995,
author = "Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Metodyka badań własnych",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "118-130",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
6
@book{UEK:2168334977,
title = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
editor = Berbeka Jadwiga,
editor = Lipecki Krzysztof,
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
7
@unpublished{UEK:2168338341,
author = "Rudnicki Michał",
title = "Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce",
adress = "Kraków",
year = "2019",
}
8
@inbook{UEK:2168324191,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Produkcja i długookresowy wzrost gospodarczy : o poziomie życia gospodarstw domowych oraz ekonomicznych czynnikach sprzyjających uczestnictwu społeczeństwa w turystyce i rekreacji",
booktitle = "Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej",
pages = "703-734",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "2018",
isbn = "978-83-01-19809-1",
}
9
@article{UEK:2168325987,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Znaczenie Maratonu na Biegunie Północnym dla uczestników i rejonu recepcyjnego",
journal = "Kwartalnik Naukowy Uczelni Vistula",
number = "1(55)",
pages = "112-122",
year = "2018",
}
10
@inbook{UEK:2168323715,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Rola wielkich wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta",
booktitle = "Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych",
pages = "55-65",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2018",
issn = "",
isbn = "978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4",
}
11
@unpublished{UEK:2168335989,
author = "Trad Mony",
title = "Socio-cultural Impact on Women Entrepreneurship in Lebanon",
adress = "Kraków",
year = "2018",
}
12
@article{UEK:2168327191,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Rozwój regionów dzięki podnoszeniu atrakcyjności produktu narciarskiego - rola organizacji Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne",
journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "1(41)",
pages = "67-74",
year = "2018",
}
13
@unpublished{UEK:2168332381,
author = "Kaźmierkiewicz Monika",
title = "Zróżnicowanie świadomości, motywacji i doznań odwiedzających z Polski w tanatoturystyce",
adress = "Kraków",
year = "2018",
}
14
@article{UEK:2168328177,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "The Value of Remote Arctic Destinations for Backcountry Skiers",
journal = "Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism.",
number = "vol. 18, iss. 4",
pages = "393-418",
year = "2018",
}
15
@article{UEK:2168334073,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce",
journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie",
number = "t. 20, z. 2, cz. 1",
pages = "9-18",
adress = "",
year = "2018",
}
16
@article{UEK:2168328271,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "3",
pages = "48-58",
year = "2018",
}
17
@article{UEK:2168334507,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof",
title = "New Technologies and Tourists Behaviour - Selected Issues",
journal = "International Journal of Contemporary Management",
number = "vol. 17, 3",
pages = "7-28",
year = "2018",
}
18
@article{UEK:2168329711,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis",
journal = "European Journal of Service Management",
number = "vol. 27, no. 3, t. 1",
pages = "7-14",
year = "2018",
}
19
@misc{UEK:2168327619,
author = "Berbeka Jadwiga",
title = "Running Events - Sentenced to Success? : Analysis of Ultramarathons in Poland",
booktitle = "The 8th Global Events Congress : Education, Content, Creativity : Abstract Book",
pages = "47-49",
adress = "Warsaw",
publisher = "Warsaw School of Tourism and Hospitality Management",
year = "2018",
isbn = "978-83-63469-22-1",
}