Publikacje wybranego autora

1

Konferencja:
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Zarządzanie marketingowe", Poznań-Kiekrz, Polska, od 1995-05-29 do 1995-05-30
Tytuł:
Marketingowa orientacja banku lokalnego
Źródło:
Problematyka zarządzania marketingowego / red. Jerzy Boszko - Poznań: Wielkopolski Oddział Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, 1995, s. 25-36
Seria:
(Zeszyty Naukowe Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. Wielkopolski Oddział ; z. 2)
Nr:
2168331261
rozdział w materiałach konferencyjnych
2

Tytuł:
Marketing w bankach lokalnych = Marketing at Local Banks
Źródło:
Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach transformacji gospodarki : materiały konferencyjne : Jurata, wrzesień 1995 / red. materiałów konf. Ryszard Rutka - Sopot: Instytut Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 1995, s. 1[248]-9[256]. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168248650
rozdział w materiałach konferencyjnych
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Szanse i zagrożenia rozwoju przedsiębiorczości
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1995
Opis fizyczny:
[95] k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Streszcz. przy art., Bibliogr. po art.
Sygnatura:
NP-307/Magazyn
Nr:
2168329755
naukowo-badawcze
1
Marketingowa orientacja banku lokalnego / Małgorzata BEDNARCZYK, Bogdan ROGODA // W: Problematyka zarządzania marketingowego / red. Jerzy Boszko. - Poznań : Wielkopolski Oddział Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, 1995. - (Zeszyty Naukowe / Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Wielkopolski Oddział, ISSN 1233-3239 ; z. 2). - S. 25-36
2
Marketing w bankach lokalnych = Marketing at Local Banks / Małgorzata BEDNARCZYK, Bogdan ROGODA // W: Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach transformacji gospodarki : materiały konferencyjne : Jurata, wrzesień 1995 / red. materiałów konf. Ryszard Rutka. - Sopot : Instytut Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 1995. - S. 1[248]-9[256]. - Summ. - Bibliogr.
3
Szanse i zagrożenia rozwoju przedsiębiorczości / Jan TARGALSKI, Małgorzata BEDNARCZYK, Anna FRANCIK, Izabela KOŚĆ, Andrzej MASNY, Bogdan ROGODA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1995. - [95] k. : il. ; 30 cm. - Streszcz. przy art. - Bibliogr. po art.
1
Bednarczyk M., Rogoda B., (1995), Marketingowa orientacja banku lokalnego. [W:] Boszko J. (red.), Problematyka zarządzania marketingowego (Zeszyty Naukowe Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. Wielkopolski Oddział; z. 2), Poznań : Wielkopolski Oddział Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, s. 25-36.
2
Bednarczyk M., Rogoda B., (1995), Marketing w bankach lokalnych. [W:] Ryszard Rutka (red.), Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach transformacji gospodarki : materiały konferencyjne : Jurata, wrzesień 1995, Sopot : Instytut Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, s. 1[248]-9[256].
3
Targalski J., Bednarczyk M., Francik A., Kość I., Masny A., Rogoda B., (1995), Szanse i zagrożenia rozwoju przedsiębiorczości, Kraków : Akademia Ekonomiczna, [95] k.
1
@inbook{UEK:2168331261,
author = "Bednarczyk Małgorzata and Rogoda Bogdan",
title = "Marketingowa orientacja banku lokalnego",
booktitle = "Problematyka zarządzania marketingowego",
pages = "25-36",
adress = "Poznań",
publisher = "Wielkopolski Oddział Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa",
year = "1995",
issn = "1233-3239",
}
2
@inbook{UEK:2168248650,
author = "Bednarczyk Małgorzata and Rogoda Bogdan",
title = "Marketing w bankach lokalnych",
booktitle = "Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach transformacji gospodarki : materiały konferencyjne : Jurata, wrzesień 1995",
pages = "1[248]-9[256]",
adress = "Sopot",
publisher = "Instytut Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego",
year = "1995",
}
3
@unpublished{UEK:2168329755,
author = "Targalski Jan and Bednarczyk Małgorzata and Francik Anna and Kość Izabela and Masny Andrzej and Rogoda Bogdan",
title = "Szanse i zagrożenia rozwoju przedsiębiorczości",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1995",
}