Autor:
Tytuł:
Ochrona interesów konsumenta w Polsce w perspektywie integracji z Unią Europejską = Protection of Consumers in Poland in View of the Integration into the European Union
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 579 (2002) , s. 5-19. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
52291
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Społeczne konsekwencje reformy systemu opieki zdrowotnej w Polsce : próba wstępnej oceny = Social Consequences of the Medical care Reform in Poland : Preliminary Appraisal
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 612 (2002) , s. 5-16. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168224408
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Integracja z Unią Europejską szansą rozwiązania problemu ochrony interesów konsumenta w Polsce
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 1 (2000) , s. 55-64
Nr:
2168260880
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Sytuacja polskiego konsumenta w okresie transformacji ustrojowej = The Condition of the Polish Consumer in the Period of the Economic System's Transformation
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 541 (2000) , s. 49-62. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168248334
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Informacja o produkcie jako instrument ochrony interesów konsumenta = Information about a Product an Instrument of Consumers Interests Protection
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 533 (1999) , s. 29-41 - Bibliogr.
Nr:
2168248276
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Preferencje konsumentów w zakresie usług bankowych
Źródło:
Marketing 2001 : XI Konferencja Katedr Marketingu, Handlu i Usług uczelni i wydziałów ekonomicznych, Jurata, 18-19 wrzesień 1998. T. 1 - Sopot: Uniwersytet Gdański, 1998, s. 161-173 - Bibliogr.
ISBN:
83-86230-31-2
Nr:
2168252690
rozdział w materiałach konferencyjnych
|
Autor:
Tytuł:
Testy porównawcze jako źródło informacji o jakości produktu = Comparative Tests as a Source of Information About the Quality of a Product
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 497 (1997) , s. 39-50. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168237754
artykuł w czasopiśmie
|
8
Autor:
Tytuł:
Badania marketingowe jako źródło informacji o konsumenckiej ocenie jakości
Źródło:
Społeczna, ekonomiczna i konsumencka ocena jakości : IV Sympozjum Klubu Polskie Forum ISO 9000 / red. Tadeusz Wawak - Kraków: Wydawnictwo EJB, 1997, s. 308-316. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-906641-7-8
Nr:
2168269304
rozdział w materiałach konferencyjnych
|
Autor:
Tytuł:
Kody kreskowe jako narzędzie wspomagające badania zachowania konsumenta
Źródło:
Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK] - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996, s. 162-168 - Bibliogr.
Nr:
2168236642
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wybrane metody wartościowania cech jakości produktu przez konsumenta = Selected Methods of Valuation of Product's Quality Features by Consumer
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 420 (1994) , s. 45-54. - Summ.
Nr:
2168256126
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Społeczne uwarunkowania zachowania konsumenta na rynku (na przykładzie wybranych oddziaływań kulturowych) = Impact of Social Environment on Consumers' Behaviour in the Market Place (Exemplified by Selected Cultural Influences)
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 442 (1994) , s. 23-34. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168248152
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Analiza preferencji konsumentów w zakresie telewizorów = Analysis of Consumers' Preferences Regarding TV Sets
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 349 (1991) , s. 69-79. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168259664
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Analiza preferencji konsumentów w zakresie odzieży futrzanej = Consumers' Preferences Regarding Fur Garments
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 359 (1991) , s. 67-77. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168235610
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Percepcja konsumenta jako proces odbioru informacji ze świata zewnętrznego = Consumer's Perception as a Process of Outer World Information Reception
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 353 (1991) , s. 55-66. - Summ., rez.
Nr:
2168246704
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Produkt rynkowy jako obiekt badań marketingowych = An Article of Trade as an Object of Marketing Studies
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 324 (1990) , s. 31-43. - Rez., summ.
Tryb dostępu:
Nr:
2168269178
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Postępowanie decyzyjne i reakcje podecyzyjne konsumenta na rynku = Decision Procedure and Post-Decision Reactions of Consumers in the Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 314 (1989) , s. 21-33. - Rez., summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168235220
artykuł w czasopiśmie
|
Tytuł:
Testowanie jakości produktów powszechnego użytku a wybrane metody ergonomiczne = Testing the Quality of Products of General Use: the Selected Ergonomic Methods
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 283 (1989) , s. 29-45. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168264380
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania zaspokojenia potrzeb konsumentów w zakresie pieczywa = Conditions of Satisfying Consumers' Needs as Regards Bread
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 304 (1989) , s. 97-113. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168246664
artykuł w czasopiśmie
|
19
Autor:
Tytuł:
Postępowanie a zachowanie konsumenta na rynku
Źródło:
Uwarunkowania i kierunki aktywizacji handlu i usług : materiały na ogólnopolską konferencję Instytutów i Katedr. Cz. 3, Przemiany w strukturze konsumpcji
/ red. nauk. Andrzej Banasiak - Łódź: Uniwersytet Łódzki, 1988, s. 62-69
ISBN:
83-7016-339-4
Nr:
2168271538
rozdział w materiałach konferencyjnych
|
Autor:
Tytuł:
Instrumenty kształtowania preferencji konsumentów w wyborze dóbr na rynku = Instruments of Shaping of Consumer Preferences In Market Choice
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 281 (1988) , s. 59-74. - Summ., rez. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
2168258708
artykuł w czasopiśmie
|
21
Autor:
Tytuł:
Metodyka oceny wartościowania produktów przez konsumenta
Źródło:
Zmiany jakości produktów rynkowych w sferze poprodukcyjnej : referaty i streszczenia doniesień : konferencja naukowa Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, Trzemeśnia, 11-12 listopada 1988 / [kom. red. Maria KREŁOWSKA-KUŁAS, Krzesław STOKŁOSA, Danuta SYBISTOWICZ] - [b.m.]: Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, 1988, s. 19. - Dostępne tylko streszczenie
Nr:
2168263144
varia
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Motywacyjne uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku = Motives' Attitudes of the Consumer Towards the Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 255 (1988) , s. 5-21. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168251398
artykuł w czasopiśmie
|
23
Autor:
Tytuł:
Wymagania konsumentów w zakresie jakości wybranych artykułów elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
Źródło:
Zmiany jakości produktów rynkowych w sferze poprodukcyjnej : referaty i streszczenia doniesień : konferencja naukowa Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, Trzemeśnia, 11-12 listopada 1988 / [kom. red. Maria KREŁOWSKA-KUŁAS, Krzesław STOKŁOSA, Danuta SYBISTOWICZ] - [b.m.]: Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, 1988, s. 18. - Dostępne tylko streszczenie
Nr:
2168263140
varia
Zobacz opis całości
|
24
Autor:
Tytuł:
Testowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : (streszczenie referatu)
Źródło:
Jakość, jej uwarunkowania i ocena : streszczenia referatów plenarnych i doniesień : [konferencja naukowa] Poznań 22-23 września 1987 - Poznań: Instytut Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; Katedra Towaroznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki Narodowej w Warnie, 1987, s. 6. - Dostępne tylko streszczenia
Nr:
2168255574
varia
|
25
Konferencja:
2. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe "Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji", Myślenice, Polska, od 1986-11-06 do 1986-11-07
Tytuł:
Istota konsumenckiej oceny jakości towarów
Źródło:
Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego 2, Myślenice 6-7 listopada 1986 r. / [mat. zebr. i przygot. Janusz S. FECZKO] - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1987, s. 82-92 - Bibliogr.
Nr:
2168351186
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
26
Autor:
Konferencja:
2. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe "Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji", Myślenice, Polska, od 1986-11-06 do 1986-11-07
Tytuł:
Psychospołeczne determinanty oceny jakości towarów przez konsumenta
Źródło:
Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego 2, Myślenice 6-7 listopada 1986 r. / [mat. zebr. i przygot. Janusz S. FECZKO] - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1987, s. 266-275 - Bibliogr.
Nr:
2168351198
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Postawy i ich wpływ na postępowanie konsumenta na rynku = Attitudes and their Influence on Customers' Market Behaviour
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 233 (1987) , s. 59-71. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168261388
artykuł w czasopiśmie
|
28
Autor:
Tytuł:
Problemy wartościowania cech jakości towarów przez konsumenta : (streszczenie doniesienia)
Źródło:
Jakość, jej uwarunkowania i ocena : streszczenia referatów plenarnych i doniesień : [konferencja naukowa] Poznań 22-23 września 1987 - Poznań: Instytut Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; Katedra Towaroznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki Narodowej w Warnie, 1987, s. 58. - Dostępne tylko streszczenia
Nr:
2168255700
varia
|
Autor:
Tytuł:
O dalszy rozwój kształtowania jakości towarów
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 2 (1987) , s. 68-70
Nr:
2168254868
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Hierarchia potrzeb konsumpcyjnych i czynniki ją kształtujące = The Hierarchy of Consumer Needs and Factors Shaping Them
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 212 (1985) , s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168274995
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Zarys rozwoju poglądów na zagadnienie preferencji indywidualnych konsumentów i na teorię wyboru = Evolution of Theory of Preferences and Choice
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 193 (1984) , s. 27-45. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168236586
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wielowymiarowa analiza preferencji konsumpcyjnych = Multidimensional Analysis of Consumer Preferences
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 174 (1983) , s. 25-40. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168261472
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Źródła i mechanizmy rozwoju potrzeb = Sources and Mechanisms of the Development of Needs
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 169 (1983) , s. 31-47. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168229434
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Uczestnictwo w kulturze
Źródło:
Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1981, s. 68-80
Nr:
2168291737
rozdział w skrypcie
|
Autor:
Tytuł:
Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji w sferze przedprodukcyjnej i poprodukcyjnej : (ze szczególnym uwzględnieniem psychospołecznych elementów wartości użytkowej towarów)
Źródło:
Handel Wewnętrzny1981. - nr 1, s. 62-64
Nr:
2168254180
varia
|
36
Tytuł:
Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1981
Opis fizyczny:
120 s.: il.; 24 cm
Nr:
2168345304
skrypt
|
Autor:
Tytuł:
Mieszkanie
Źródło:
Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1981, s. 36-43
Nr:
2168291727
rozdział w skrypcie
|
38
Autor:
Tytuł:
Ocena jakości towarów, a zróżnicowanie warunków społeczno-ekonomicznych konsumentów
Źródło:
Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z sympozjum 1, Kraków-Mogilany 24-28 czerwca 1980 - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1981, s. 113-118
Nr:
2168255070
rozdział w materiałach konferencyjnych
|
Autor:
Tytuł:
Oświata i wykształcenie
Źródło:
Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1981, s. 56-67
Nr:
2168291735
rozdział w skrypcie
|
Autor:
Tytuł:
Eksperymentalne badania preferencji konsumentów w zakresie odzieży = Experimental Analysis of Consumers Preferences in Clothes
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 3 (1979) , s. 60-65
Nr:
2168254008
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Jakościowe aspekty postępowania konsumentów odzieży i ich preferencje
Źródło:
Studia i Materiały / Centralny Ośrodek Metodyczny Studiów Ekonomicznych w Warszawie. - T. 40 (1979) , s. 325-326
Nr:
2168359224
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Sprawy natury ogólniejszej, ale jak? Możliwości użycia metod intuicyjnych do badania sposobu wyrażania się stosowanego przez użytkowników tkanin i odzieży
Źródło:
Przegląd Włókienniczy. - R. 32, nr 6 (1978) , s. 302-303 - Bibliogr.
Nr:
2168356890
artykuł w czasopiśmie
|
Dokumenty niepublikowane:
1
Autor:
Tytuł:
Testowanie opinii konsumenta w zakresie jakości
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996
Opis fizyczny:
99 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
9/KBK/3/96/S
Sygnatura:
NP-409/Magazyn
Nr:
2168329079
naukowo-badawcze
|
1
Ochrona interesów konsumenta w Polsce w perspektywie integracji z Unią Europejską = Protection of Consumers in Poland in View of the Integration into the European Union / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 579 (2002), s. 5-19. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/12527. - ISSN 0208-7944
|
2
Społeczne konsekwencje reformy systemu opieki zdrowotnej w Polsce : próba wstępnej oceny = Social Consequences of the Medical care Reform in Poland : Preliminary Appraisal / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 612 (2002), s. 5-16. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/13658. - ISSN 0208-7944
|
3
Integracja z Unią Europejską szansą rozwiązania problemu ochrony interesów konsumenta w Polsce / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Handel Wewnętrzny. - nr 1 (2000), s. 55-64. - ISSN 0438-5403
|
4
Sytuacja polskiego konsumenta w okresie transformacji ustrojowej = The Condition of the Polish Consumer in the Period of the Economic System's Transformation / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 541 (2000), s. 49-62. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
5
Informacja o produkcie jako instrument ochrony interesów konsumenta = Information about a Product an Instrument of Consumers Interests Protection / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 533 (1999), s. 29-41. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
6
Preferencje konsumentów w zakresie usług bankowych / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Marketing 2001 : XI Konferencja Katedr Marketingu, Handlu i Usług uczelni i wydziałów ekonomicznych, Jurata, 18-19 wrzesień 1998. T. 1. - Sopot: Uniwersytet Gdański, 1998. - S. 161-173. - Bibliogr. - ISBN 83-86230-31-2
|
7
Testy porównawcze jako źródło informacji o jakości produktu = Comparative Tests as a Source of Information About the Quality of a Product / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 497 (1997), s. 39-50. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
8
Badania marketingowe jako źródło informacji o konsumenckiej ocenie jakości / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Społeczna, ekonomiczna i konsumencka ocena jakości : IV Sympozjum Klubu Polskie Forum ISO 9000 / red. Tadeusz Wawak. - Kraków: Wydawnictwo EJB, 1997. - S. 308-316. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-906641-7-8
|
9
Kody kreskowe jako narzędzie wspomagające badania zachowania konsumenta / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK]. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996. - S. 162-168. - Bibliogr.
|
10
Wybrane metody wartościowania cech jakości produktu przez konsumenta = Selected Methods of Valuation of Product's Quality Features by Consumer / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zbigniew PUCEK]. - nr 420 (1994), s. 45-54. - Summ. - ISSN 0208-7944
|
11
Społeczne uwarunkowania zachowania konsumenta na rynku (na przykładzie wybranych oddziaływań kulturowych) = Impact of Social Environment on Consumers' Behaviour in the Market Place (Exemplified by Selected Cultural Influences) / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 442 (1994), s. 23-34. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
12
Analiza preferencji konsumentów w zakresie telewizorów = Analysis of Consumers' Preferences Regarding TV Sets / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 349 (1991), s. 69-79. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
13
Analiza preferencji konsumentów w zakresie odzieży futrzanej = Consumers' Preferences Regarding Fur Garments / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 359 (1991), s. 67-77. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
14
Percepcja konsumenta jako proces odbioru informacji ze świata zewnętrznego = Consumer's Perception as a Process of Outer World Information Reception / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 353 (1991), s. 55-66. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
|
15
Produkt rynkowy jako obiekt badań marketingowych = An Article of Trade as an Object of Marketing Studies / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 324 (1990), s. 31-43. - Rez., summ. - ISSN 0208-7944
|
16
Postępowanie decyzyjne i reakcje podecyzyjne konsumenta na rynku = Decision Procedure and Post-Decision Reactions of Consumers in the Market / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 314 (1989), s. 21-33. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
17
Testowanie jakości produktów powszechnego użytku a wybrane metody ergonomiczne = Testing the Quality of Products of General Use: the Selected Ergonomic Methods / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO, Janusz S. FECZKO, Sabina SZWAJA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 283 (1989), s. 29-45. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
18
Uwarunkowania zaspokojenia potrzeb konsumentów w zakresie pieczywa = Conditions of Satisfying Consumers' Needs as Regards Bread / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 304 (1989), s. 97-113. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
19
Postępowanie a zachowanie konsumenta na rynku / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Uwarunkowania i kierunki aktywizacji handlu i usług : materiały na ogólnopolską konferencję Instytutów i Katedr. Cz. 3, Przemiany w strukturze konsumpcji / red. nauk. Andrzej Banasiak. - Łódź: Uniwersytet Łódzki, 1988. - S. 62-69. - ISBN 83-7016-339-4
|
20
Instrumenty kształtowania preferencji konsumentów w wyborze dóbr na rynku = Instruments of Shaping of Consumer Preferences In Market Choice / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stanisław LIS]. - nr 281 (1988), s. 59-74. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
21
Metodyka oceny wartościowania produktów przez konsumenta / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO, Janusz FECZKO // W: Zmiany jakości produktów rynkowych w sferze poprodukcyjnej : referaty i streszczenia doniesień : konferencja naukowa Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, Trzemeśnia, 11-12 listopada 1988 / [kom. red. Maria KREŁOWSKA-KUŁAS, Krzesław STOKŁOSA, Danuta SYBISTOWICZ]. - [b.m.]: Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, 1988. - S. 19. - Dostępne tylko streszczenie
|
22
Motywacyjne uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku = Motives' Attitudes of the Consumer Towards the Market / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 255 (1988), s. 5-21. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
23
Wymagania konsumentów w zakresie jakości wybranych artykułów elektronicznego sprzętu powszechnego użytku / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Zmiany jakości produktów rynkowych w sferze poprodukcyjnej : referaty i streszczenia doniesień : konferencja naukowa Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, Trzemeśnia, 11-12 listopada 1988 / [kom. red. Maria KREŁOWSKA-KUŁAS, Krzesław STOKŁOSA, Danuta SYBISTOWICZ]. - [b.m.]: Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, 1988. - S. 18. - Dostępne tylko streszczenie
|
24
Testowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : (streszczenie referatu) / Janusz FECZKO, Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Jakość, jej uwarunkowania i ocena : streszczenia referatów plenarnych i doniesień : [konferencja naukowa] Poznań 22-23 września 1987. - Poznań: Instytut Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; Katedra Towaroznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki Narodowej w Warnie, 1987. - S. 6. - Dostępne tylko streszczenia
|
25
Istota konsumenckiej oceny jakości towarów / Janusz S. FECZKO, Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego 2, Myślenice 6-7 listopada 1986 r. / [mat. zebr. i przygot. Janusz S. FECZKO]. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1987. - S. 82-92. - Bibliogr.
|
26
Psychospołeczne determinanty oceny jakości towarów przez konsumenta / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego 2, Myślenice 6-7 listopada 1986 r. / [mat. zebr. i przygot. Janusz S. FECZKO]. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1987. - S. 266-275. - Bibliogr.
|
27
Postawy i ich wpływ na postępowanie konsumenta na rynku = Attitudes and their Influence on Customers' Market Behaviour / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 233 (1987), s. 59-71. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
28
Problemy wartościowania cech jakości towarów przez konsumenta : (streszczenie doniesienia) / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO, Janusz FECZKO // W: Jakość, jej uwarunkowania i ocena : streszczenia referatów plenarnych i doniesień : [konferencja naukowa] Poznań 22-23 września 1987. - Poznań: Instytut Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; Katedra Towaroznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki Narodowej w Warnie, 1987. - S. 58. - Dostępne tylko streszczenia
|
29
O dalszy rozwój kształtowania jakości towarów / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Handel Wewnętrzny. - nr 2 (1987), s. 68-70. - ISSN 0438-5403
|
30
Hierarchia potrzeb konsumpcyjnych i czynniki ją kształtujące = The Hierarchy of Consumer Needs and Factors Shaping Them / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 212 (1985), s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
31
Zarys rozwoju poglądów na zagadnienie preferencji indywidualnych konsumentów i na teorię wyboru = Evolution of Theory of Preferences and Choice / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 193 ([1984]), s. 27-45. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
32
Wielowymiarowa analiza preferencji konsumpcyjnych = Multidimensional Analysis of Consumer Preferences / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 174 (1983), s. 25-40. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
33
Źródła i mechanizmy rozwoju potrzeb = Sources and Mechanisms of the Development of Needs / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 169 (1983), s. 31-47. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
34
Uczestnictwo w kulturze / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji. - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1981. - S. 68-80
|
35
Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji w sferze przedprodukcyjnej i poprodukcyjnej : (ze szczególnym uwzględnieniem psychospołecznych elementów wartości użytkowej towarów) / Zofia ANDRYKIEWICZ // Handel Wewnętrzny. - nr 1 (1981), s. 62-64. - ISSN 0438-5403
|
36
Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO, Czesław BYWALEC, Leszek Rudnicki, Leszek STRZEMBICKI. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1981. - 120 s. : il. ; 24 cm
|
37
Mieszkanie / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji. - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1981. - S. 36-43
|
38
Ocena jakości towarów, a zróżnicowanie warunków społeczno-ekonomicznych konsumentów / Zofia ANDRYKIEWICZ // W: Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z sympozjum 1, Kraków-Mogilany 24-28 czerwca 1980. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1981. - S. 113-118
|
39
Oświata i wykształcenie / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO // W: Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji. - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1981. - S. 56-67
|
40
Eksperymentalne badania preferencji konsumentów w zakresie odzieży = Experimental Analysis of Consumers Preferences in Clothes / Janusz S. FECZKO, Zofia ANDRYKIEWICZ // Handel Wewnętrzny. - nr 3 (1979), s. 60-65. - ISSN 0438-5403
|
41
Jakościowe aspekty postępowania konsumentów odzieży i ich preferencje / Janusz S. FECZKO, Zofia ANDRYKIEWICZ, Wiesław BOROWIEC // Studia i Materiały / Centralny Ośrodek Metodyczny Studiów Ekonomicznych w Warszawie. - T. 40 (1979), s. 325-326. - ISSN 0239-4464
|
42
Sprawy natury ogólniejszej, ale jak? Możliwości użycia metod intuicyjnych do badania sposobu wyrażania się stosowanego przez użytkowników tkanin i odzieży / Zofia ANDRYKIEWICZ // Przegląd Włókienniczy. - R. 32, nr 6 (1978), s. 302-303. - Bibliogr. - ISSN 0033-2410
|
43
Testowanie opinii konsumenta w zakresie jakości / Zofia ANDRYKIEWICZ-FECZKO. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996. - 99 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
|
1
Andrykiewicz-Feczko Z., (2002), Ochrona interesów konsumenta w Polsce w perspektywie integracji z Unią Europejską, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 579, s. 5-19; https://bazekon.uek.krakow.pl/12527
|
2
Andrykiewicz-Feczko Z., (2002), Społeczne konsekwencje reformy systemu opieki zdrowotnej w Polsce : próba wstępnej oceny, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 612, s. 5-16; https://bazekon.uek.krakow.pl/13658
|
3
Andrykiewicz-Feczko Z., (2000), Integracja z Unią Europejską szansą rozwiązania problemu ochrony interesów konsumenta w Polsce, "Handel Wewnętrzny", nr 1, s. 55-64.
|
4
Andrykiewicz-Feczko Z., (2000), Sytuacja polskiego konsumenta w okresie transformacji ustrojowej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 541, s. 49-62.
|
5
Andrykiewicz-Feczko Z., (1999), Informacja o produkcie jako instrument ochrony interesów konsumenta, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 533, s. 29-41.
|
6
Andrykiewicz-Feczko Z., (1998), Preferencje konsumentów w zakresie usług bankowych. [W:] Marketing 2001 : XI Konferencja Katedr Marketingu, Handlu i Usług uczelni i wydziałów ekonomicznych, Jurata, 18-19 wrzesień 1998, T. 1, Sopot : Uniwersytet Gdański, s. 161-173.
|
7
Andrykiewicz-Feczko Z., (1997), Testy porównawcze jako źródło informacji o jakości produktu, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 497, s. 39-50.
|
8
Andrykiewicz-Feczko Z., (1997), Badania marketingowe jako źródło informacji o konsumenckiej ocenie jakości. [W:] Wawak T. (red.), Społeczna, ekonomiczna i konsumencka ocena jakości : IV Sympozjum Klubu Polskie Forum ISO 9000, Kraków : Wydawnictwo EJB, s. 308-316.
|
9
Andrykiewicz-Feczko Z., (1996), Kody kreskowe jako narzędzie wspomagające badania zachowania konsumenta. [W:] Szumilak J. (red.), Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 162-168.
|
10
Andrykiewicz-Feczko Z., (1994), Wybrane metody wartościowania cech jakości produktu przez konsumenta, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 420, s. 45-54.
|
11
Andrykiewicz-Feczko Z., (1994), Społeczne uwarunkowania zachowania konsumenta na rynku (na przykładzie wybranych oddziaływań kulturowych), "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 442, s. 23-34.
|
12
Andrykiewicz-Feczko Z., (1991), Analiza preferencji konsumentów w zakresie telewizorów, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 349, s. 69-79.
|
13
Andrykiewicz-Feczko Z., (1991), Analiza preferencji konsumentów w zakresie odzieży futrzanej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 359, s. 67-77.
|
14
Andrykiewicz-Feczko Z., (1991), Percepcja konsumenta jako proces odbioru informacji ze świata zewnętrznego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 353, s. 55-66.
|
15
Andrykiewicz-Feczko Z., (1990), Produkt rynkowy jako obiekt badań marketingowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 324, s. 31-43.
|
16
Andrykiewicz-Feczko Z., (1989), Postępowanie decyzyjne i reakcje podecyzyjne konsumenta na rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 314, s. 21-33.
|
17
Andrykiewicz-Feczko Z., Feczko J., Szwaja S., (1989), Testowanie jakości produktów powszechnego użytku a wybrane metody ergonomiczne, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 283, s. 29-45.
|
18
Andrykiewicz-Feczko Z., (1989), Uwarunkowania zaspokojenia potrzeb konsumentów w zakresie pieczywa, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 304, s. 97-113.
|
19
Andrykiewicz-Feczko Z., (1988), Postępowanie a zachowanie konsumenta na rynku. [W:] Banasiak A. (red.), Uwarunkowania i kierunki aktywizacji handlu i usług : materiały na ogólnopolską konferencję Instytutów i Katedr. Cz. 3, Przemiany w strukturze konsumpcji, Łódź : Uniwersytet Łódzki, s. 62-69.
|
20
Andrykiewicz-Feczko Z., (1988), Instrumenty kształtowania preferencji konsumentów w wyborze dóbr na rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 281, s. 59-74.
|
21
Andrykiewicz-Feczko Z., Feczko J., (1988), Metodyka oceny wartościowania produktów przez konsumenta. [W:] Krełowska-Kułas M., Stokłosa K., Sybistowicz D. (red.), Zmiany jakości produktów rynkowych w sferze poprodukcyjnej : referaty i streszczenia doniesień : konferencja naukowa Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, Trzemeśnia, 11-12 listopada 1988, [b.m.] : Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, s. 19.
|
22
Andrykiewicz-Feczko Z., (1988), Motywacyjne uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 255, s. 5-21.
|
23
Andrykiewicz-Feczko Z., (1988), Wymagania konsumentów w zakresie jakości wybranych artykułów elektronicznego sprzętu powszechnego użytku. [W:] Krełowska-Kułas M., Stokłosa K., Sybistowicz D. (red.), Zmiany jakości produktów rynkowych w sferze poprodukcyjnej : referaty i streszczenia doniesień : konferencja naukowa Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, Trzemeśnia, 11-12 listopada 1988, [b.m.] : Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, s. 18.
|
24
Feczko J., Andrykiewicz-Feczko Z., (1987), Testowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : (streszczenie referatu). [W:] Jakość, jej uwarunkowania i ocena : streszczenia referatów plenarnych i doniesień : [konferencja naukowa] Poznań 22-23 września 1987, Poznań : Instytut Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu : Katedra Towaroznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki Narodowej w Warnie, s. 6.
|
25
Feczko J., Andrykiewicz-Feczko Z., (1987), Istota konsumenckiej oceny jakości towarów. [W:] Feczko J. (red.), Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego 2, Myślenice 6-7 listopada 1986 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 82-92.
|
26
Andrykiewicz-Feczko Z., (1987), Psychospołeczne determinanty oceny jakości towarów przez konsumenta. [W:] Feczko J. (red.), Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego 2, Myślenice 6-7 listopada 1986 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 266-275.
|
27
Andrykiewicz-Feczko Z., (1987), Postawy i ich wpływ na postępowanie konsumenta na rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 233, s. 59-71.
|
28
Andrykiewicz-Feczko Z., Feczko J., (1987), Problemy wartościowania cech jakości towarów przez konsumenta : (streszczenie doniesienia). [W:] Jakość, jej uwarunkowania i ocena : streszczenia referatów plenarnych i doniesień : [konferencja naukowa] Poznań 22-23 września 1987, Poznań : Instytut Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu : Katedra Towaroznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki Narodowej w Warnie, s. 58.
|
29
Andrykiewicz-Feczko Z., (1987), O dalszy rozwój kształtowania jakości towarów, "Handel Wewnętrzny", nr 2, s. 68-70.
|
30
Andrykiewicz-Feczko Z., (1985), Hierarchia potrzeb konsumpcyjnych i czynniki ją kształtujące, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 212, s. 5-17.
|
31
Andrykiewicz-Feczko Z., (1984), Zarys rozwoju poglądów na zagadnienie preferencji indywidualnych konsumentów i na teorię wyboru, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 193, s. 27-45.
|
32
Andrykiewicz-Feczko Z., (1983), Wielowymiarowa analiza preferencji konsumpcyjnych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 174, s. 25-40.
|
33
Andrykiewicz-Feczko Z., (1983), Źródła i mechanizmy rozwoju potrzeb, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 169, s. 31-47.
|
34
Andrykiewicz-Feczko Z., (1981), Uczestnictwo w kulturze. [W:] Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji, Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 68-80.
|
35
Andrykiewicz Z., (1981), Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji w sferze przedprodukcyjnej i poprodukcyjnej (ze szczególnym uwzględnieniem psychospołecznych elementów wartości użytkowej towarów), "Handel Wewnętrzny", nr 1, s. 62-64.
|
36
Andrykiewicz-Feczko Z., Bywalec C., Rudnicki Z., Strzembicki L., (1981), Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej: materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 120 s.
|
37
Andrykiewicz-Feczko Z., (1981), Mieszkanie. [W:] Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji, Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 36-43.
|
38
Andrykiewicz Z., (1981), Ocena jakości towarów, a zróżnicowanie warunków społeczno-ekonomicznych konsumentów. [W:] Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z sympozjum 1, Kraków-Mogilany 24-28 czerwca 1980, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 113-118.
|
39
Andrykiewicz-Feczko Z., (1981), Oświata i wykształcenie. [W:] Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji, Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 56-67.
|
40
Feczko J., Andrykiewicz Z., (1979), Eksperymentalne badania preferencji konsumentów w zakresie odzieży, "Handel Wewnętrzny", nr 3, s. 60-65.
|
41
Feczko J., Andrykiewicz Z., Borowiec W., (1979), Jakościowe aspekty postępowania konsumentów odzieży i ich preferencje, "Studia i Materiały / Centralny Ośrodek Metodyczny Studiów Ekonomicznych w Warszawie", T. 40, s. 325-326.
|
42
Andrykiewicz Z., (1978), Sprawy natury ogólniejszej, ale jak? Możliwości użycia metod intuicyjnych do badania sposobu wyrażania się stosowanego przez użytkowników tkanin i odzieży, "Przegląd Włókienniczy", R. 32, nr 6, s. 302-303.
|
43
Andrykiewicz-Feczko Z., (1996), Testowanie opinii konsumenta w zakresie jakości, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 99 k.
|
1
@article{UEK:52291,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Ochrona interesów konsumenta w Polsce w perspektywie integracji z Unią Europejską", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "579", pages = "5-19", year = "2002", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/12527}, } |
2
@article{UEK:2168224408,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Społeczne konsekwencje reformy systemu opieki zdrowotnej w Polsce : próba wstępnej oceny", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "612", pages = "5-16", year = "2002", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/13658}, } |
3
@article{UEK:2168260880,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Integracja z Unią Europejską szansą rozwiązania problemu ochrony interesów konsumenta w Polsce", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "1", pages = "55-64", year = "2000", } |
4
@article{UEK:2168248334,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Sytuacja polskiego konsumenta w okresie transformacji ustrojowej", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "541", pages = "49-62", year = "2000", } |
5
@article{UEK:2168248276,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Informacja o produkcie jako instrument ochrony interesów konsumenta", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "533", pages = "29-41", year = "1999", } |
6
@inbook{UEK:2168252690,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Preferencje konsumentów w zakresie usług bankowych", booktitle = "Marketing 2001 : XI Konferencja Katedr Marketingu, Handlu i Usług uczelni i wydziałów ekonomicznych, Jurata, 18-19 wrzesień 1998. T. 1", pages = "161-173", adress = "Sopot", publisher = "Uniwersytet Gdański", year = "1998", isbn = "83-86230-31-2", } |
7
@article{UEK:2168237754,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Testy porównawcze jako źródło informacji o jakości produktu", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "497", pages = "39-50", year = "1997", } |
8
@inbook{UEK:2168269304,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Badania marketingowe jako źródło informacji o konsumenckiej ocenie jakości", booktitle = "Społeczna, ekonomiczna i konsumencka ocena jakości : IV Sympozjum Klubu Polskie Forum ISO 9000", pages = "308-316", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo EJB", year = "1997", isbn = "83-906641-7-8", } |
9
@inbook{UEK:2168236642,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Kody kreskowe jako narzędzie wspomagające badania zachowania konsumenta", booktitle = "Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r.", pages = "162-168", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1996", } |
10
@article{UEK:2168256126,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Wybrane metody wartościowania cech jakości produktu przez konsumenta", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "420", pages = "45-54", year = "1994", } |
11
@article{UEK:2168248152,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Społeczne uwarunkowania zachowania konsumenta na rynku (na przykładzie wybranych oddziaływań kulturowych)", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "442", pages = "23-34", year = "1994", } |
12
@article{UEK:2168259664,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Analiza preferencji konsumentów w zakresie telewizorów", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "349", pages = "69-79", year = "1991", } |
13
@article{UEK:2168235610,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Analiza preferencji konsumentów w zakresie odzieży futrzanej", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "359", pages = "67-77", year = "1991", } |
14
@article{UEK:2168246704,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Percepcja konsumenta jako proces odbioru informacji ze świata zewnętrznego", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "353", pages = "55-66", year = "1991", } |
15
@article{UEK:2168269178,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Produkt rynkowy jako obiekt badań marketingowych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "324", pages = "31-43", year = "1990", url = {}, } |
16
@article{UEK:2168235220,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Postępowanie decyzyjne i reakcje podecyzyjne konsumenta na rynku", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "314", pages = "21-33", year = "1989", url = {}, } |
17
@article{UEK:2168264380,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko and Janusz S. Feczko and Sabina Szwaja", title = "Testowanie jakości produktów powszechnego użytku a wybrane metody ergonomiczne", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "283", pages = "29-45", year = "1989", } |
18
@article{UEK:2168246664,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Uwarunkowania zaspokojenia potrzeb konsumentów w zakresie pieczywa", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "304", pages = "97-113", year = "1989", } |
19
@inbook{UEK:2168271538,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Postępowanie a zachowanie konsumenta na rynku", booktitle = "Uwarunkowania i kierunki aktywizacji handlu i usług : materiały na ogólnopolską konferencję Instytutów i Katedr. Cz. 3, Przemiany w strukturze konsumpcji ", pages = "62-69", adress = "Łódź", publisher = "Uniwersytet Łódzki", year = "1988", isbn = "83-7016-339-4", } |
20
@article{UEK:2168258708,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Instrumenty kształtowania preferencji konsumentów w wyborze dóbr na rynku", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "281", pages = "59-74", year = "1988", url = {}, } |
21
@misc{UEK:2168263144,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko and Janusz Feczko", title = "Metodyka oceny wartościowania produktów przez konsumenta", booktitle = "Zmiany jakości produktów rynkowych w sferze poprodukcyjnej : referaty i streszczenia doniesień : konferencja naukowa Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, Trzemeśnia, 11-12 listopada 1988", pages = "19", adress = "b.m.", publisher = "Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego", year = "1988", } |
22
@article{UEK:2168251398,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Motywacyjne uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "255", pages = "5-21", year = "1988", } |
23
@misc{UEK:2168263140,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Wymagania konsumentów w zakresie jakości wybranych artykułów elektronicznego sprzętu powszechnego użytku", booktitle = "Zmiany jakości produktów rynkowych w sferze poprodukcyjnej : referaty i streszczenia doniesień : konferencja naukowa Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego, Trzemeśnia, 11-12 listopada 1988", pages = "18", adress = "b.m.", publisher = "Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Towaroznawczego", year = "1988", } |
24
@misc{UEK:2168255574,
author = "Janusz Feczko and Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Testowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : (streszczenie referatu)", booktitle = "Jakość, jej uwarunkowania i ocena : streszczenia referatów plenarnych i doniesień : [konferencja naukowa] Poznań 22-23 września 1987", pages = "6", adress = "Poznań", publisher = "Instytut Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; Katedra Towaroznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki Narodowej w Warnie", year = "1987", } |
25
@inbook{UEK:2168351186,
author = "Janusz S. Feczko and Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Istota konsumenckiej oceny jakości towarów", booktitle = "Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego 2, Myślenice 6-7 listopada 1986 r.", pages = "82-92", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1987", } |
26
@inbook{UEK:2168351198,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Psychospołeczne determinanty oceny jakości towarów przez konsumenta", booktitle = "Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego 2, Myślenice 6-7 listopada 1986 r.", pages = "266-275", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1987", } |
27
@article{UEK:2168261388,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Postawy i ich wpływ na postępowanie konsumenta na rynku", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "233", pages = "59-71", year = "1987", } |
28
@misc{UEK:2168255700,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko and Janusz Feczko", title = "Problemy wartościowania cech jakości towarów przez konsumenta : (streszczenie doniesienia)", booktitle = "Jakość, jej uwarunkowania i ocena : streszczenia referatów plenarnych i doniesień : [konferencja naukowa] Poznań 22-23 września 1987", pages = "58", adress = "Poznań", publisher = "Instytut Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; Katedra Towaroznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki Narodowej w Warnie", year = "1987", } |
29
@article{UEK:2168254868,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "O dalszy rozwój kształtowania jakości towarów", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "2", pages = "68-70", year = "1987", } |
30
@article{UEK:2168274995,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Hierarchia potrzeb konsumpcyjnych i czynniki ją kształtujące", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "212", pages = "5-17", year = "1985", } |
31
@article{UEK:2168236586,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Zarys rozwoju poglądów na zagadnienie preferencji indywidualnych konsumentów i na teorię wyboru", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "193", pages = "27-45", year = "1984", } |
32
@article{UEK:2168261472,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Wielowymiarowa analiza preferencji konsumpcyjnych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "174", pages = "25-40", year = "1983", } |
33
@article{UEK:2168229434,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Źródła i mechanizmy rozwoju potrzeb", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "169", pages = "31-47", year = "1983", } |
34
@inbook{UEK:2168291737,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Uczestnictwo w kulturze", booktitle = "Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji", pages = "68-80", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie", year = "1981", } |
35
@misc{UEK:2168254180,
author = "Zofia Andrykiewicz", title = "Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji w sferze przedprodukcyjnej i poprodukcyjnej : (ze szczególnym uwzględnieniem psychospołecznych elementów wartości użytkowej towarów)", booktitle = "Handel Wewnętrzny", number = "1", pages = "62-64", year = "1981", } |
36
@book{UEK:2168345304,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko and Czesław Bywalec and Zbigniew Rudnicki and Leszek Strzembicki", title = "Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1981", } |
37
@inbook{UEK:2168291727,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Mieszkanie", booktitle = "Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji", pages = "36-43", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie", year = "1981", } |
38
@inbook{UEK:2168255070,
author = "Zofia Andrykiewicz", title = "Ocena jakości towarów, a zróżnicowanie warunków społeczno-ekonomicznych konsumentów", booktitle = "Kształtowanie jakości towarów powszechnej konsumpcji : materiały z sympozjum 1, Kraków-Mogilany 24-28 czerwca 1980", pages = "113-118", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1981", } |
39
@inbook{UEK:2168291735,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Oświata i wykształcenie", booktitle = "Przemiany konsumpcji w Polsce Ludowej : materiały do studiowania ekonomiki konsumpcji", pages = "56-67", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie", year = "1981", } |
40
@article{UEK:2168254008,
author = "Janusz S. Feczko and Zofia Andrykiewicz", title = "Eksperymentalne badania preferencji konsumentów w zakresie odzieży", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "3", pages = "60-65", year = "1979", } |
41
@article{UEK:2168359224,
author = "Janusz S. Feczko and Zofia Andrykiewicz and Wiesław Borowiec", title = "Jakościowe aspekty postępowania konsumentów odzieży i ich preferencje", journal = "Studia i Materiały / Centralny Ośrodek Metodyczny Studiów Ekonomicznych w Warszawie", number = "T. 40", pages = "325-326", year = "1979", } |
42
@article{UEK:2168356890,
author = "Zofia Andrykiewicz", title = "Sprawy natury ogólniejszej, ale jak? Możliwości użycia metod intuicyjnych do badania sposobu wyrażania się stosowanego przez użytkowników tkanin i odzieży", journal = "Przegląd Włókienniczy", number = "R. 32, 6", pages = "302-303", year = "1978", } |
43
@unpublished{UEK:2168329079,
author = "Zofia Andrykiewicz-Feczko", title = "Testowanie opinii konsumenta w zakresie jakości", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1996", } |