Publikacje wybranego autora
1

Autor:
Konferencja:
Marketingovi doslidžennâ v Ukraini. III Mižnarodna naukovo-praktična konferenciâ, Jałta, Ukraina, od 2004-05-25 do 2004-05-28
Tytuł:
Šansy malych firm na vseobščem rynke
Źródło:
Marketingovì doslìdžennâ v Ukraïnì : Materìali III Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï (25-28 travnâ 2004 r., m. Âlta) / red. A.A. Mazaraki - Kiïv: Kiivskij nacionalnij torgovelno-ekonomičnij universitet, 2004, s. 121-122. - Dostępne tylko streszczenie
ISBN:
966-629-117-7
Nr:
2168335869
varia
2

Autor:
Konferencja:
III Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu", Lwów, Ukraina, od 2000-11-09 do 2000-11-11
Tytuł:
Globalne decyzje marketingowe
Źródło:
Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej = Marketing and Logistics in the System of Management - L'vìv: Vidavnictvo Nacìonal'nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka", 2000, s. 12
ISBN:
966-553-199-9
Nr:
2168324655
varia
3

Autor:
Tytuł:
Przemówienie prof. zw. dra hab. Jerzego Altkorna inaugurujące konferencję
Źródło:
Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.) / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998, s. 7-8
ISBN:
83-87239-79-8
Nr:
2168236758
varia
Zobacz opis całości
4

Autor:
Tytuł:
Wizerunek firmy jako marka : (streszczenie)
Źródło:
Marketing wystawienniczy : materiały z seminarium zorganizowanego w Krakowie w dniu 10.05.1996 / red. Andrzej SZROMNIK - Kraków: Targi w Krakowie SA; Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1996, s. 10-11
Nr:
2168261946
varia
Zobacz opis całości
5

Autor:
Konferencja:
Krakopak'95. II Międzynarodowe Targi Opakowań, Kraków, Polska, od 1995-04-25 do 1995-04-27
Tytuł:
Funkcje znaków towarowych
Źródło:
Krakopak '95 : II Międzynarodowe Targi Opakowań w Krakowie, 25-27 kwietnia 1995 - Kraków: CEC, 1995, s. 38-39. - Dostępne tylko streszczenie
Nr:
2168367464
varia
6

Autor:
Konferencja:
Krakopak'94. I Międzynarodowe Targi Opakowań, Kraków, Polska, od 1994-04-28 do 1994-04-30
Tytuł:
Marketingowe funkcje opakowań
Źródło:
Krakopak '94 : I Międzynarodowe Targi Opakowań w Krakowie, 28-30.IV.1994 : streszczenia referatów - Kraków: CEC, 1994, s. 18. - Dostępne tylko streszczenie
Nr:
2168367450
varia
1
Šansy malych firm na vseobščem rynke / Jerzy Altkorn // W: Marketingovì doslìdžennâ v Ukraïnì : Materìali III Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï (25-28 travnâ 2004 r., m. Âlta) / red. A.A. Mazaraki. - Kiïv: Kiivskij nacionalnij torgovelno-ekonomičnij universitet, 2004. - S. 121-122. - Dostępne tylko streszczenie. - ISBN 966-629-117-7
2
Globalne decyzje marketingowe / ALTKORN J. // W: Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej = Marketing and Logistics in the System of Management. - L'vìv: Vidavnictvo Nacìonal'nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka", 2000. - S. 12. - ISBN 966-553-199-9
3
Przemówienie prof. zw. dra hab. Jerzego Altkorna inaugurujące konferencję / Jerzy ALTKORN // W: Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.) / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998. - S. 7-8. - ISBN 83-87239-79-8
4
Wizerunek firmy jako marka : (streszczenie) / Jerzy ALTKORN // W: Marketing wystawienniczy : materiały z seminarium zorganizowanego w Krakowie w dniu 10.05.1996 / red. Andrzej SZROMNIK. - Kraków: Targi w Krakowie SA; Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1996. - S. 10-11
5
Funkcje znaków towarowych / Jerzy ALTKORN // W: Krakopak '95 : II Międzynarodowe Targi Opakowań w Krakowie, 25-27 kwietnia 1995. - Kraków: CEC, 1995. - S. 38-39. - Dostępne tylko streszczenie
6
Marketingowe funkcje opakowań / Jerzy ALTKORN // W: Krakopak '94 : I Międzynarodowe Targi Opakowań w Krakowie, 28-30.IV.1994 : streszczenia referatów. - Kraków: CEC, 1994. - S. 18. - Dostępne tylko streszczenie
1
Altkorn J., (2004), Šansy malych firm na vseobščem rynke. [W:] Mazaraki A. (red.), Marketingovì doslìdžennâ v Ukraïnì : Materìali III Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï (25-28 travnâ 2004 r., m. Âlta), Kiïv : Kiivskij nacionalnij torgovelno-ekonomičnij universitet, s. 121-122.
2
Altkorn J., (2000), Globalne decyzje marketingowe. [W:] Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej, L\'vìv : Vidavnictvo Nacìonal\'nogo unìversitetu "L\'vìvs\'ka polìtehnìka", s. 12.
3
Altkorn J., (1998), Przemówienie prof. zw. dra hab. Jerzego Altkorna inaugurujące konferencję. [W:] Altkorn J. (red.), Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, s. 7-8.
4
Altkorn J., (1996), Wizerunek firmy jako marka : (streszczenie). [W:] Szromnik A. (red.), Marketing wystawienniczy: materiały z seminarium zorganizowanego w Krakowie w dniu 10.05.1996, Kraków : Targi w Krakowie SA : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 10-11.
5
Altkorn J., (1995), Funkcje znaków towarowych. [W:] Krakopak '95 : II Międzynarodowe Targi Opakowań w Krakowie, 25-27 kwietnia 1995, Kraków : CEC, s. 38-39.
6
Altkorn J., (1994), Marketingowe funkcje opakowań. [W:] Krakopak '94 : I Międzynarodowe Targi Opakowań w Krakowie, 28-30.IV.1994 : streszczenia referatów, Kraków : CEC, s. 18.
1
@misc{UEK:2168335869,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Šansy malych firm na vseobščem rynke",
booktitle = "Marketingovì doslìdžennâ v Ukraïnì : Materìali III Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï (25-28 travnâ 2004 r., m. Âlta)",
pages = "121-122",
adress = "Kiïv",
publisher = "Kiivskij nacionalnij torgovelno-ekonomičnij universitet",
year = "2004",
isbn = "966-629-117-7",
}
2
@misc{UEK:2168324655,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Globalne decyzje marketingowe",
booktitle = "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej",
pages = "12",
adress = "L'vìv",
publisher = "Vidavnictvo Nacìonal'nogo unìversitetu L'vìvs'ka polìtehnìka",
year = "2000",
isbn = "966-553-199-9",
}
3
@misc{UEK:2168236758,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Przemówienie prof. zw. dra hab. Jerzego Altkorna inaugurujące konferencję",
booktitle = "Współczesne tendencje w marketingu i ich konsekwencje dla dydaktyki : materiały z międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : (Kraków, 23 i 24 IX 1997 r.)",
pages = "7-8",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
year = "1998",
isbn = "83-87239-79-8",
}
4
@misc{UEK:2168261946,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Wizerunek firmy jako marka : (streszczenie)",
booktitle = "Marketing wystawienniczy : materiały z seminarium zorganizowanego w Krakowie w dniu 10.05.1996",
pages = "10-11",
adress = "Kraków",
publisher = "Targi w Krakowie SA; Akademia Ekonomiczna w Krakowie",
year = "1996",
}
5
@misc{UEK:2168367464,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Funkcje znaków towarowych",
booktitle = "Krakopak '95 : II Międzynarodowe Targi Opakowań w Krakowie, 25-27 kwietnia 1995",
pages = "38-39",
adress = "Kraków",
publisher = "CEC",
year = "1995",
}
6
@misc{UEK:2168367450,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Marketingowe funkcje opakowań",
booktitle = "Krakopak '94 : I Międzynarodowe Targi Opakowań w Krakowie, 28-30.IV.1994 : streszczenia referatów",
pages = "18",
adress = "Kraków",
publisher = "CEC",
year = "1994",
}
Nauka logo
Granty logo
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Polska Bibliografia Naukowa
ORCID