Publikacje wybranego autora
1

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1995
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240146
2

Tytuł:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Numer:
nr 425
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1994
Nr:
2168246566
redakcja czasopisma/serii
3

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 2
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1994
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240254
4

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 2.
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1993
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239700
5

Tytuł:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Kraków: Fogra, 1993
Opis fizyczny:
181 s.: il.; 24 cm
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242274
6

Tytuł:
Podstawy marketingu
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1992
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240284
1
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
2
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jerzy ALTKORN]. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1994. - nr 425. - ISSN 0208-7944
3
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
4
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
5
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Fogra, 1993. - 181 s. : il. ; 24 cm. - ISBN 83-85719-02-4
6
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-0-6
1
Altkorn J. (red.), (1995), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
2
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jerzy ALTKORN] Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1994. - nr 425. - . - 0208-7944
3
Altkorn J. (red.), (1994), Podstawy marketingu, Wyd. 2Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
4
Altkorn J. (red.), (1993), Podstawy marketingu, Wyd. 2.Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
5
Altkorn J. (red.), (1993), Problemy teorii wymiany: Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, 181 s.
6
Altkorn J. (red.), (1992), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
1
@book{UEK:2168240146,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1995",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
2
@misc{UEK:2168246566,
title = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1994",
}
3
@book{UEK:2168240254,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1994",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
4
@book{UEK:2168239700,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1993",
edition = "Wyd. 2.",
isbn = "83-900698-9-6",
}
5
@book{UEK:2168242274,
title = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika",
adress = "Kraków",
publisher = "Fogra",
year = "1993",
isbn = "83-85719-02-4",
}
6
@book{UEK:2168240284,
title = "Podstawy marketingu",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1992",
isbn = "83-900698-0-6",
}
Nauka logo
Granty logo
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Polska Bibliografia Naukowa
ORCID