Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 2002
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247094
|
Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 2001
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239778
|
Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 2000
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239932
|
Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redakcja:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1999
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233548
|
1
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-1
|
2
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-1
|
3
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
|
4
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
|
1
Altkorn J. (red.), (2002), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
2
Altkorn J. (red.), (2001), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
3
Altkorn J. (red.), (2000), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
4
Altkorn J. (red.), (1999), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
1
@book{UEK:2168247094,
title = "Podstawy marketingu", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
2
@book{UEK:2168239778,
title = "Podstawy marketingu", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
3
@book{UEK:2168239932,
title = "Podstawy marketingu", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
4
@book{UEK:2168233548,
title = "Podstawy marketingu", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |