Autor:
Tytuł:
Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2002
Opis fizyczny:
59 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-119-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168259294
skrypt
|
Autor:
Tytuł:
Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999
Opis fizyczny:
24 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-87239-97-6
Nr:
2168263452
skrypt
|
1
Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2002. - 59 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-119-0
|
2
Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999. - 24 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-87239-97-6
|
1
Altkorn J., (2002), Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 59 s.
|
2
Altkorn J., (1999), Strategie marki w marketingu międzynarodowym: pomocnicze materiały dydaktyczne, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 24 s.
|
1
@book{skrUEK:2168259294,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy", adress = "Kraków", publisher = "Wydaw. Akademii Ekonomicznej", year = "2002", url = {}, isbn = "83-7252-119-0", } |
2
@book{skrUEK:2168263452,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "1999", isbn = "83-87239-97-6", } |