Tytuł:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999
Opis fizyczny:
184, [11] s.: il.; 25 cm
Uwagi:
Kwestionariusz ankiety,
Program badawczy:
Grant KBN nr 1038/HO2/97/12
ISBN:
83-911355-8-6
Nr:
2168235938
książka
|
2
Autor:
Tytuł:
Tymczasowy przewodnik do przedmiotu "Organizacja pracy w przedsiębiorstwie handlowym"
Adres wydawniczy:
Warszawa: Centrala Spółdzielni Ogrodniczych, 1964
Opis fizyczny:
139 s.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Nr:
2168329299
książka
|
1
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1999. - 184, [11] s. : il. ; 25 cm. - Kwestionariusz ankiety. - ISBN 83-911355-8-6
|
2
Tymczasowy przewodnik do przedmiotu "Organizacja pracy w przedsiębiorstwie handlowym" / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Centrala Spółdzielni Ogrodniczych, 1964. - 139 s. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
|
1
Altkorn J. (red.), (1999), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce: raport z badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 184, [11] s.
|
2
Altkorn J., (1964), Tymczasowy przewodnik do przedmiotu "Organizacja pracy w przedsiębiorstwie handlowym", Warszawa : Centrala Spółdzielni Ogrodniczych, 139 s.
|
1
@book{ksiUEK:2168235938,
title = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1999", isbn = "83-911355-8-6", } |
2
@book{ksiUEK:2168329299,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Tymczasowy przewodnik do przedmiotu Organizacja pracy w przedsiębiorstwie handlowym", adress = "Warszawa", publisher = "Centrala Spółdzielni Ogrodniczych", year = "1964", } |