Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 2
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1994
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240254
monografia
2

Autor:
Tytuł:
Marketing w turystyce
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994
Opis fizyczny:
203, [1] s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168323501
monografia
3

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 2.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1993
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239700
monografia
4

Tytuł:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Fogra, 1993
Opis fizyczny:
181 s.: il.; 24 cm
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242274
monografia
5

Tytuł:
Podstawy marketingu
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1992
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240284
monografia
1
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1994. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
2
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994. - 203, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
3
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
4
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Fogra, 1993. - 181 s. : il. ; 24 cm. - ISBN 83-85719-02-4
5
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-0-6
1
Altkorn J. (red.), (1994), Podstawy marketingu, Wyd. 2Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
2
Altkorn J., (1994), Marketing w turystyce, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 203, [1] s.
3
Altkorn J. (red.), (1993), Podstawy marketingu, Wyd. 2.Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
4
Altkorn J. (red.), (1993), Problemy teorii wymiany: Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, 181 s.
5
Altkorn J. (red.), (1992), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
1
@book{UEK:2168240254,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1994",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
2
@book{UEK:2168323501,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1994",
isbn = "83-01-11295-6",
}
3
@book{UEK:2168239700,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1993",
edition = "Wyd. 2.",
isbn = "83-900698-9-6",
}
4
@book{UEK:2168242274,
title = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Fogra",
year = "1993",
isbn = "83-85719-02-4",
}
5
@book{UEK:2168240284,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1992",
isbn = "83-900698-0-6",
}