Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Marketing w turystyce
Wydanie:
Wyd. 1, dodr. 3
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998
Opis fizyczny:
202, [1] s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168334959
monografia
2

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1998
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239974
monografia
3

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1997
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240098
monografia
4

Tytuł:
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków. Cz. 2
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Warszawa; Kraków: Wydaw. Naukowe PWN, 1997
Opis fizyczny:
177 s.: il.; 24 cm
Seria:
(Przedsiębiorczość)
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
83-01-12481-4
Nr:
2168243724
monografia
5

Autor:
Tytuł:
Marketing w turystyce
Wydanie:
Wyd. 1, dodr.
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997
Opis fizyczny:
202, [1] s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168334957
monografia
6

Tytuł:
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Warszawa; Kraków: Wydaw. Naukowe PWN, 1996
Opis fizyczny:
263, [3] s., 1 k. złoż.: il.; 24 cm
Seria:
(Przedsiębiorczość)
Uwagi:
Bibliogr. przy wybranych rozdz.
ISBN:
83-01-12192-0
Nr:
2168255176
monografia
7

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1996
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240122
monografia
8

Autor:
Tytuł:
Marketing w turystyce
Wydanie:
Wyd. 1, dodr.
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 1995
Opis fizyczny:
202, [2] s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168334955
monografia
9

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1995
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240146
monografia
10

Autor:
Tytuł:
Marketing w turystyce
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994
Opis fizyczny:
203, [1] s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168323501
monografia
11

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 2
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1994
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240254
monografia
12

Tytuł:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Fogra, 1993
Opis fizyczny:
181 s.: il.; 24 cm
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242274
monografia
13

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 2.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1993
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239700
monografia
14

Tytuł:
Podstawy marketingu
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1992
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240284
monografia
1
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 202, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
2
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
3
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
4
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków. Cz. 2 / red. Jerzy ALTKORN. - Warszawa; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1997. - 177 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - (Przedsiębiorczość). - ISBN 83-01-12481-4
5
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997. - 202, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
6
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków / red. Jerzy ALTKORN. - Warszawa; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1996. - 263, [3] s., 1 k. złoż. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy wybranych rozdz. - (Przedsiębiorczość). - ISBN 83-01-12192-0
7
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
8
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
9
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
10
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994. - 203, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
11
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1994. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
12
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Fogra, 1993. - 181 s. : il. ; 24 cm. - ISBN 83-85719-02-4
13
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
14
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-0-6
1
Altkorn J., (1998), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr. 3Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 202, [1] s.
2
Altkorn J. (red.), (1998), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
3
Altkorn J. (red.), (1997), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
4
Altkorn J. (red.), (1997), Zarządzanie i przedsiębiorczość: studia polskich przypadków. Cz. 2, Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 177 s.
5
Altkorn J., (1997), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr.Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 202, [1] s.
6
Altkorn J. (red.), (1996), Zarządzanie i przedsiębiorczość: studia polskich przypadków, Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 263, [3] s., 1 k. złoż.
7
Altkorn J. (red.), (1996), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
8
Altkorn J., (1995), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr.Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 202, [2] s.
9
Altkorn J. (red.), (1995), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
10
Altkorn J., (1994), Marketing w turystyce, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 203, [1] s.
11
Altkorn J. (red.), (1994), Podstawy marketingu, Wyd. 2Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
12
Altkorn J. (red.), (1993), Problemy teorii wymiany: Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, 181 s.
13
Altkorn J. (red.), (1993), Podstawy marketingu, Wyd. 2.Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
14
Altkorn J. (red.), (1992), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
1
@book{UEK:2168334959,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1998",
edition = "Wyd. 1, dodr. 3",
isbn = "83-01-11295-6",
}
2
@book{UEK:2168239974,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1998",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
3
@book{UEK:2168240098,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1997",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
4
@book{UEK:2168243724,
title = "Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Warszawa; Kraków",
publisher = "Wydaw. Naukowe PWN",
year = "1997",
issn = "",
isbn = "83-01-12481-4",
}
5
@book{UEK:2168334957,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1997",
edition = "Wyd. 1, dodr.",
isbn = "83-01-11295-6",
}
6
@book{UEK:2168255176,
title = "Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Warszawa; Kraków",
publisher = "Wydaw. Naukowe PWN",
year = "1996",
issn = "",
isbn = "83-01-12192-0",
}
7
@book{UEK:2168240122,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1996",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
8
@book{UEK:2168334955,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydaw. Naukowe PWN",
year = "1995",
edition = "Wyd. 1, dodr.",
isbn = "83-01-11295-6",
}
9
@book{UEK:2168240146,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1995",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
10
@book{UEK:2168323501,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1994",
isbn = "83-01-11295-6",
}
11
@book{UEK:2168240254,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1994",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
12
@book{UEK:2168242274,
title = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Fogra",
year = "1993",
isbn = "83-85719-02-4",
}
13
@book{UEK:2168239700,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1993",
edition = "Wyd. 2.",
isbn = "83-900698-9-6",
}
14
@book{UEK:2168240284,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1992",
isbn = "83-900698-0-6",
}