Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Segmenty europejskich konsumentów
Źródło:
Vybrané problémy teórie obchodu (zborník z medzinárodnej konferencie) - Bratislava: Vybrané problémy teórie obchodu, 1997, s. 23-30
ISBN:
80-225-0934-5
Nr:
2168324621
rozdział w materiałach konferencyjnych
2

Autor:
Tytuł:
Kulturowe i językowe aspekty znaków towarowych
Źródło:
Przedsiębiorstwo, marketing, strategie - Katowice: Akademia Ekonomiczna, 1995, s. 235-241. - Referat z konferencji
ISBN:
83-904826-0-6
Nr:
2168253718
rozdział w materiałach konferencyjnych
1
Segmenty europejskich konsumentów / Jerzy ALTKORN // W: Vybrané problémy teórie obchodu (zborník z medzinárodnej konferencie). - Bratislava : Vybrané problémy teórie obchodu, 1997. - S. 23-30. - ISBN 80-225-0934-5
2
Kulturowe i językowe aspekty znaków towarowych / Jerzy ALTKORN // W: Przedsiębiorstwo, marketing, strategie. - Katowice : Akademia Ekonomiczna, 1995. - S. 235-241. - Referat z konferencji. - ISBN 83-904826-0-6
1
Altkorn J., (1997), Segmenty europejskich konsumentów. [W:] Vybrané problémy teórie obchodu (zborník z medzinárodnej konferencie), Bratislava : Vybrané problémy teórie obchodu, s. 23-30.
2
Altkorn J., (1995), Kulturowe i językowe aspekty znaków towarowych. [W:] Przedsiębiorstwo, marketing, strategie, Katowice : Akademia Ekonomiczna, s. 235-241.
1
@inbook{UEK:2168324621,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Segmenty europejskich konsumentów",
booktitle = "Vybrané problémy teórie obchodu (zborník z medzinárodnej konferencie)",
pages = "23-30",
adress = "Bratislava",
publisher = "Vybrané problémy teórie obchodu",
year = "1997",
isbn = "80-225-0934-5",
}
2
@inbook{UEK:2168253718,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kulturowe i językowe aspekty znaków towarowych",
booktitle = "Przedsiębiorstwo, marketing, strategie",
pages = "235-241",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1995",
isbn = "83-904826-0-6",
}