Autor:
Tytuł:
Planowanie promocji
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 133-154
Nr:
2168289289
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka produktu turystycznego
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 84-103
Nr:
2168289275
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka cen
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 104-114
Nr:
2168289285
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Kanały dystrybucji usług turystycznych
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 115-132
Nr:
2168289287
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Istota i rola marketingu w turystyce
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 9-19
Nr:
2168289269
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Rynek turystyczny
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 20-36
Nr:
2168289271
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 59-83
Nr:
2168289273
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych
Źródło:
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1980, s. 37-67
Nr:
2168278473
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Gospodarka czynnikiem ludzkim w przedsiębiorstwie
Źródło:
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1980, s. 169-189
Nr:
2168278491
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki socjalistycznej
Źródło:
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1980, s. 11-36
Nr:
2168278471
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
1
Planowanie promocji / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 133-154
|
2
Polityka produktu turystycznego / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 84-103
|
3
Polityka cen / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 104-114
|
4
Kanały dystrybucji usług turystycznych / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 115-132
|
5
Istota i rola marketingu w turystyce / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 9-19
|
6
Rynek turystyczny / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 20-36
|
7
Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 59-83
|
8
Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych / Jerzy ALTKORN // W: Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1980. - S. 37-67
|
9
Gospodarka czynnikiem ludzkim w przedsiębiorstwie / Jerzy ALTKORN // W: Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1980. - S. 169-189
|
10
Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki socjalistycznej / Jerzy ALTKORN // W: Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1980. - S. 11-36
|
1
Altkorn J., (1992), Planowanie promocji. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 133-154.
|
2
Altkorn J., (1992), Polityka produktu turystycznego. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 84-103.
|
3
Altkorn J., (1992), Polityka cen. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 104-114.
|
4
Altkorn J., (1992), Kanały dystrybucji usług turystycznych. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 115-132.
|
5
Altkorn J., (1992), Istota i rola marketingu w turystyce. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 9-19.
|
6
Altkorn J., (1992), Rynek turystyczny. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 20-36.
|
7
Altkorn J., (1992), Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 59-83.
|
8
Altkorn J., (1980), Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych. [W:] Altkorn J. (red.), Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 37-67.
|
9
Altkorn J., (1980), Gospodarka czynnikiem ludzkim w przedsiębiorstwie. [W:] Altkorn J. (red.), Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 169-189.
|
10
Altkorn J., (1980), Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki socjalistycznej. [W:] Altkorn J. (red.), Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 11-36.
|
1
@inbook{fskrUEK:2168289289,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Planowanie promocji", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "133-154", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
2
@inbook{fskrUEK:2168289275,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu turystycznego", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "84-103", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
3
@inbook{fskrUEK:2168289285,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka cen", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "104-114", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
4
@inbook{fskrUEK:2168289287,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kanały dystrybucji usług turystycznych", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "115-132", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
5
@inbook{fskrUEK:2168289269,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Istota i rola marketingu w turystyce", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "9-19", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
6
@inbook{fskrUEK:2168289271,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Rynek turystyczny", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "20-36", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
7
@inbook{fskrUEK:2168289273,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "59-83", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
8
@inbook{fskrUEK:2168278473,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych", booktitle = "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych", pages = "37-67", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1980", } |
9
@inbook{fskrUEK:2168278491,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Gospodarka czynnikiem ludzkim w przedsiębiorstwie", booktitle = "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych", pages = "169-189", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1980", } |
10
@inbook{fskrUEK:2168278471,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki socjalistycznej", booktitle = "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych", pages = "11-36", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1980", } |