Publikacje wybranego autora
1

Autor:
Tytuł:
Ocena polityki produktu
Źródło:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999, s. 99-110
ISBN:
83-911355-8-6
Nr:
2168235968
rozdział w książce
Zobacz opis całości
2

Autor:
Tytuł:
Ewolucja koncepcji marketingu: wykład inauguracyjny
Źródło:
Inauguracja Roku Akademickiego : 1991/92 / Akademia Ekonomiczna w Krakowie - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1991, s. 16-25
Nr:
2168357968
rozdział w książce
1
Ocena polityki produktu / Jerzy ALTKORN // W: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999. - S. 99-110. - ISBN 83-911355-8-6
2
Ewolucja koncepcji marketingu: wykład inauguracyjny / Jerzy ALTKORN // W: Inauguracja Roku Akademickiego : 1991/92 / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1991. - S. 16-25
1
Altkorn J., (1999), Ocena polityki produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 99-110.
2
Altkorn J., (1991), Ewolucja koncepcji marketingu: wykład inauguracyjny. [W:] w Krakowie (red.), Inauguracja Roku Akademickiego : 1991/92, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 16-25.
1
@inbook{UEK:2168235968,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Ocena polityki produktu",
booktitle = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań",
pages = "99-110",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1999",
isbn = "83-911355-8-6",
}
2
@inbook{UEK:2168357968,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Ewolucja koncepcji marketingu: wykład inauguracyjny",
booktitle = "Inauguracja Roku Akademickiego : 1991/92",
pages = "16-25",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "1991",
}
Nauka logo
Granty logo
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Polska Bibliografia Naukowa
ORCID