Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Przewaga konkurencyjna uczelni
Źródło:
Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 7-17
ISBN:
83-7252-175-1
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-1
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-1
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
4

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-1
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-1
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
6

Autor:
Tytuł:
Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw = European Internal Market Challenges and Marketing Orientation of Polish Enterprises
Źródło:
Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach / red. Małgorzata Czerska i Ryszard Rutka - Sopot: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2001, s. 11-20. - Streszcz., summ.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Organizacja i Zarządzanie. Procesy dostosowawcze polskich przedsiębiorstw do warunków funkcjonowania w Unii Europejskiej ; z. nr 15)
ISBN:
83-88829-27-0
rozdział w monografii
7

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-1
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
8

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-1
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
9

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
10

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
11

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
12

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
13

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
14

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
15

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
16

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
17

Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Conditions for the Development of Marketing in Poland
Źródło:
Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. naukowa: Jan W. WIKTOR, Andrzej MALAWSKI, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK ; przekł. tekstów na jęz. ang. Jasper Tilbury] - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1998, s. 3-7. - Summ.
ISBN:
83-87239-71-2
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
18

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
19

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
20

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
21

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
22

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
23

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
24

Autor:
Tytuł:
Marketing a społeczeństwo
Źródło:
Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.] / [red. nauk. Zbigniew PASZEK] - Warszawa ; Kraków: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996, s. 35-49
ISBN:
83-01-12164-5
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
25

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
26

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
27

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
28

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
29

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 206-232
ISBN:
83-900698-9-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
30

Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 162-205
ISBN:
83-900698-9-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
31

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 137-161
ISBN:
83-900698-9-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
32

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 206-232
ISBN:
83-900698-9-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
33

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 137-161
ISBN:
83-900698-9-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
34

Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 162-205
ISBN:
83-900698-9-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
35

Autor:
Tytuł:
Globalizacja rynku a strategia konkurowania
Źródło:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN - Kraków: Fogra, 1993, s. 117-123
ISBN:
83-85719-02-4
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
36

Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 162-205
ISBN:
83-900698-0-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
37

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 137-161
ISBN:
83-900698-0-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
38

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 206-232
ISBN:
83-900698-0-6
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
39

Autor:
Tytuł:
Koncepcja formowania układu podmiotowego handlu i gastronomii w województwie miejskim krakowskim w warunkach reformy gospodarczej = Conception of Shaping Structure of Trade and Catering Business in Krakow Municipal Province under Conditions of Economic Reform
Źródło:
Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej / red. i kier. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1984, s. 101-117. - Rez., summ. - Bibliogr.
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
40

Autor:
Tytuł:
Samorząd załogi przedsiębiorstwa państwowego
Źródło:
Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1 / pod kierunkiem nauk. Jerzego ALTKORNA - Warszawa: Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1983, s. 7-15
Seria:
(Materiały Informacyjno-Szkoleniowe. Reforma rynku ; 4)
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
41

Autor:
Tytuł:
Zmiany treści pracy i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych
Źródło:
Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu / pod kier. Jerzego ALTKORNA - Warszawa: Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, 1979, s. 121-147
Seria:
(Biblioteka Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług ; 188)
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
42

Autor:
Tytuł:
Ogólna charakterystyka czynników kształtujących strukturę zawodowo-kwalifikacyjną pracowników handlu
Źródło:
Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu / pod kier. Jerzego ALTKORNA - Warszawa: Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, 1979, s. 12-39
Seria:
(Biblioteka Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług ; 188)
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
Przewaga konkurencyjna uczelni / Jerzy ALTKORN // W: Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - S. 7-17. - ISBN 83-7252-175-1
2
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-1
3
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-1
4
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-1
5
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-1
6
Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw = European Internal Market Challenges and Marketing Orientation of Polish Enterprises / Jerzy ALTKORN // W: Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach / red. Małgorzata Czerska i Ryszard Rutka. - Sopot : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2001. - (Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Organizacja i Zarządzanie ; z. nr 15). - S. 11-20. - Streszcz., summ. - ISBN 83-88829-27-0
7
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-1
8
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-1
9
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
10
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
11
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
12
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
13
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
14
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
15
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
16
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
17
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Conditions for the Development of Marketing in Poland / Jerzy ALTKORN // W: Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. naukowa: Jan W. WIKTOR, Andrzej MALAWSKI, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK ; przekł. tekstów na jęz. ang. Jasper Tilbury]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1998. - S. 3-7. - Summ. - ISBN 83-87239-71-2
18
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
19
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
20
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
21
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
22
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
23
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
24
Marketing a społeczeństwo / Jerzy ALTKORN // W: Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.] / [red. nauk. Zbigniew PASZEK]. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. - S. 35-49. - ISBN 83-01-12164-5
25
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
26
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
27
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
28
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
29
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1994. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-9-6
30
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1994. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-9-6
31
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1994. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-9-6
32
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-9-6
33
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-9-6
34
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-9-6
35
Globalizacja rynku a strategia konkurowania / Jerzy ALTKORN // W: Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Fogra, 1993. - S. 117-123. - ISBN 83-85719-02-4
36
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-0-6
37
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-0-6
38
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-0-6
39
Koncepcja formowania układu podmiotowego handlu i gastronomii w województwie miejskim krakowskim w warunkach reformy gospodarczej = Conception of Shaping Structure of Trade and Catering Business in Krakow Municipal Province under Conditions of Economic Reform / Jerzy ALTKORN // W: Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej : praca zbiorowa / red. i kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1984. - S. 101-117. - Rez., summ. - Bibliogr.
40
Samorząd załogi przedsiębiorstwa państwowego / Jerzy ALTKORN // W: Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1 : praca zbiorowa / pod kierunkiem nauk. Jerzego ALTKORNA. - Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1983. - (Materiały Informacyjno-Szkoleniowe. Reforma rynku ; 4). - S. 7-15
41
Zmiany treści pracy i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych / J. ALTKORN // W: Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu / pod kier. Jerzego ALTKORNA. - Warszawa : Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, 1979. - (Biblioteka Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług ; 188). - S. 121-147
42
Ogólna charakterystyka czynników kształtujących strukturę zawodowo-kwalifikacyjną pracowników handlu / J. ALTKORN // W: Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu / pod kier. Jerzego ALTKORNA. - Warszawa : Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, 1979. - (Biblioteka Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług ; 188). - S. 12-39
1
Altkorn J., (2003), Przewaga konkurencyjna uczelni. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 7-17.
2
Altkorn J., (2002), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
3
Altkorn J., (2002), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
4
Altkorn J., (2002), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
5
Altkorn J., (2001), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
6
Altkorn J., (2001), Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw. [W:] Czerska M., Rutka R. (red.), Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach, Sopot : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, s. 11-20.
7
Altkorn J., (2001), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
8
Altkorn J., (2001), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
9
Altkorn J., (2000), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
10
Altkorn J., (2000), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
11
Altkorn J., (2000), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
12
Altkorn J., (1999), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
13
Altkorn J., (1999), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
14
Altkorn J., (1999), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
15
Altkorn J., (1998), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
16
Altkorn J., (1998), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
17
Altkorn J., (1998), Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce. [W:] Wiktor J., Malawski A., Surówka-Marszałek D., Tilbury J. (red.), Zarządzanie i marketing 1998: prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 3-7.
18
Altkorn J., (1998), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
19
Altkorn J., (1997), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
20
Altkorn J., (1997), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
21
Altkorn J., (1997), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
22
Altkorn J., (1996), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
23
Altkorn J., (1996), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
24
Altkorn J., (1996), Marketing a społeczeństwo. [W:] Paszek Z. (red.), Rozważania o gospodarce: teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.] : praca zbiorowa, Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 35-49.
25
Altkorn J., (1996), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
26
Altkorn J., (1995), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
27
Altkorn J., (1995), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
28
Altkorn J., (1995), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
29
Altkorn J., (1994), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
30
Altkorn J., (1994), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
31
Altkorn J., (1994), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
32
Altkorn J., (1993), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
33
Altkorn J., (1993), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
34
Altkorn J., (1993), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
35
Altkorn J., (1993), Globalizacja rynku a strategia konkurowania. [W:] Altkorn J. (red.), Problemy teorii wymiany: Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, s. 117-123.
36
Altkorn J., (1992), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
37
Altkorn J., (1992), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
38
Altkorn J., (1992), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
39
Altkorn J., (1984), Koncepcja formowania układu podmiotowego handlu i gastronomii w województwie miejskim krakowskim w warunkach reformy gospodarczej. [W:] Altkorn J. (red.), Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej: praca zbiorowa, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 101-117.
40
Altkorn J., (1983), Samorząd załogi przedsiębiorstwa państwowego. [W:] Altkorn J. (red.), Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1: praca zbiorowa, Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, s. 7-15.
41
Altkorn J., (1979), Zmiany treści pracy i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych. [W:] Altkorn J. (red.), Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu, Warszawa : Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, s. 121-147.
42
Altkorn J., (1979), Ogólna charakterystyka czynników kształtujących strukturę zawodowo-kwalifikacyjną pracowników handlu. [W:] Altkorn J. (red.), Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu, Warszawa : Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, s. 12-39.
1
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Przewaga konkurencyjna uczelni",
booktitle = "Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
pages = "7-17",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2003",
isbn = "83-7252-175-1",
}
2
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2002",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}
3
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2002",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}
4
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2002",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}
5
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2001",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}
6
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw",
booktitle = "Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach",
pages = "11-20",
adress = "Sopot",
publisher = "Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego",
year = "2001",
issn = "",
isbn = "83-88829-27-0",
}
7
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2001",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}
8
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2001",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}
9
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2000",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
10
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2000",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
11
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2000",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
12
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1999",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
13
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1999",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
14
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1999",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
15
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1998",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
16
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1998",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
17
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce",
booktitle = "Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
pages = "3-7",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "1998",
isbn = "83-87239-71-2",
}
18
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1998",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
19
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1997",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
20
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1997",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
21
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1997",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
22
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1996",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
23
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1996",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
24
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Marketing a społeczeństwo",
booktitle = "Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.]",
pages = "35-49",
adress = "Warszawa ; Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1996",
isbn = "83-01-12164-5",
}
25
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1996",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
26
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1995",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
27
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1995",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
28
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1995",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
29
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "206-232",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1994",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
30
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Polityka produktu",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "162-205",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1994",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
31
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "137-161",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1994",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
32
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "206-232",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1993",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
33
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "137-161",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1993",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
34
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Polityka produktu",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "162-205",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1993",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
35
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Globalizacja rynku a strategia konkurowania",
booktitle = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika",
pages = "117-123",
adress = "Kraków",
publisher = "Fogra",
year = "1993",
isbn = "83-85719-02-4",
}
36
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Polityka produktu",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "162-205",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1992",
isbn = "83-900698-0-6",
}
37
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "137-161",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1992",
isbn = "83-900698-0-6",
}
38
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "206-232",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1992",
isbn = "83-900698-0-6",
}
39
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Koncepcja formowania układu podmiotowego handlu i gastronomii w województwie miejskim krakowskim w warunkach reformy gospodarczej",
booktitle = "Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej",
pages = "101-117",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1984",
}
40
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Samorząd załogi przedsiębiorstwa państwowego",
booktitle = "Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1",
pages = "7-15",
adress = "Warszawa",
publisher = "Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj",
year = "1983",
issn = "",
}
41
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Zmiany treści pracy i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych",
booktitle = "Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu",
pages = "121-147",
adress = "Warszawa",
publisher = "Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług",
year = "1979",
issn = "",
}
42
@inbook{fm,
author = " Altkorn Jerzy ",
title = "Ogólna charakterystyka czynników kształtujących strukturę zawodowo-kwalifikacyjną pracowników handlu",
booktitle = "Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu",
pages = "12-39",
adress = "Warszawa",
publisher = "Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług",
year = "1979",
issn = "",
}