Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239958
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239960
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239954
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
4

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233570
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233574
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
6

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233576
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
2
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
3
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
4
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
5
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
6
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
1
Altkorn J., (2000), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
2
Altkorn J., (2000), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
3
Altkorn J., (2000), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
4
Altkorn J., (1999), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
5
Altkorn J., (1999), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
6
Altkorn J., (1999), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
1
@inbook{UEK:2168239958,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2000",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
2
@inbook{UEK:2168239960,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2000",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
3
@inbook{UEK:2168239954,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2000",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
4
@inbook{UEK:2168233570,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1999",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
5
@inbook{UEK:2168233574,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1999",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
6
@inbook{UEK:2168233576,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1999",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}