Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Zmienne pozycjonowania przedsiębiorstw
Źródło:
Przedsiębiorstwo - przedsiębiorczość - rynek : 50-lecie pracy Mariana Strużyckiego / red. Anna Skowronek-Mielczarek - Warszawa: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2003, s. 71-77 - Bibliogr.
ISBN:
83-7378-048-3
Nr:
2168346828
rozdział w monografii
2

Autor:
Tytuł:
Przewaga konkurencyjna uczelni
Źródło:
Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 7-17
ISBN:
83-7252-175-1
Nr:
2168221462
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247104
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
4

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247106
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247108
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
Zmienne pozycjonowania przedsiębiorstw / Jerzy Altkorn // W: Przedsiębiorstwo - przedsiębiorczość - rynek : 50-lecie pracy Mariana Strużyckiego / red. Anna Skowronek-Mielczarek. - Warszawa: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2003. - S. 71-77. - Bibliogr. - ISBN 83-7378-048-3
2
Przewaga konkurencyjna uczelni / Jerzy ALTKORN // W: Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - S. 7-17. - ISBN 83-7252-175-1
3
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-1
4
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-1
5
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-1
1
Altkorn J., (2003), Zmienne pozycjonowania przedsiębiorstw. [W:] Skowronek-Mielczarek A. (red.), Przedsiębiorstwo - przedsiębiorczość - rynek : 50-lecie pracy Mariana Strużyckiego, Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, s. 71-77.
2
Altkorn J., (2003), Przewaga konkurencyjna uczelni. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 7-17.
3
Altkorn J., (2002), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
4
Altkorn J., (2002), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
5
Altkorn J., (2002), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
1
@inbook{fmUEK:2168346828,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Zmienne pozycjonowania przedsiębiorstw",
booktitle = "Przedsiębiorstwo - przedsiębiorczość - rynek : 50-lecie pracy Mariana Strużyckiego",
pages = "71-77",
adress = "Warszawa",
publisher = "Szkoła Główna Handlowa w Warszawie",
year = "2003",
isbn = "83-7378-048-3",
}
2
@inbook{fmUEK:2168221462,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Przewaga konkurencyjna uczelni",
booktitle = "Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
pages = "7-17",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2003",
isbn = "83-7252-175-1",
}
3
@inbook{fmUEK:2168247104,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2002",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}
4
@inbook{fmUEK:2168247106,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2002",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}
5
@inbook{fmUEK:2168247108,
author = "Jerzy Altkorn",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "2002",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-1",
}