Autor:
Tytuł:
Przewaga konkurencyjna uczelni
Źródło:
Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 7-17
ISBN:
83-7252-175-1
Nr:
2168221462
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Zmienne pozycjonowania przedsiębiorstw
Źródło:
Przedsiębiorstwo - przedsiębiorczość - rynek : 50-lecie pracy Mariana Strużyckiego / red. Anna Skowronek-Mielczarek - Warszawa: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2003, s. 71-77 - Bibliogr.
ISBN:
83-7378-048-3
Nr:
2168346828
rozdział w monografii
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247106
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247104
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247108
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239794
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239800
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
8
Autor:
Tytuł:
Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw = European Internal Market Challenges and Marketing Orientation of Polish Enterprises
Źródło:
Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach / red. Małgorzata Czerska i Ryszard Rutka - Sopot: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2001, s. 11-20. - Streszcz., summ.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Organizacja i Zarządzanie. Procesy dostosowawcze polskich przedsiębiorstw do warunków funkcjonowania w Unii Europejskiej ; z. nr 15)
ISBN:
83-88829-27-0
Nr:
2168302869
rozdział w monografii
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239798
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239958
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239954
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239960
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233570
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233576
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233574
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239984
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Conditions for the Development of Marketing in Poland
Źródło:
Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. naukowa: Jan W. WIKTOR, Andrzej MALAWSKI, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK ; przekł. tekstów na jęz. ang. Jasper Tilbury] - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1998, s. 3-7. - Summ.
ISBN:
83-87239-71-2
Nr:
2168226038
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239988
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239986
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240108
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240110
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240106
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240132
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240134
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240130
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Marketing a społeczeństwo
Źródło:
Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.] / [red. nauk. Zbigniew PASZEK] - Warszawa ; Kraków: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996, s. 35-49
ISBN:
83-01-12164-5
Nr:
2168226950
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240156
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240158
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240154
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 206-232
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240276
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 162-205
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240274
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 137-161
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240272
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 137-161
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239718
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 206-232
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239724
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Globalizacja rynku a strategia konkurowania
Źródło:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN - Kraków: Fogra, 1993, s. 117-123
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242468
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 162-205
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239720
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 162-205
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240296
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 137-161
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240294
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 206-232
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240298
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
40
Autor:
Tytuł:
Koncepcja formowania układu podmiotowego handlu i gastronomii w województwie miejskim krakowskim w warunkach reformy gospodarczej = Conception of Shaping Structure of Trade and Catering Business in Krakow Municipal Province under Conditions of Economic Reform
Źródło:
Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej / red. i kier. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1984, s. 101-117. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168257408
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
41
Autor:
Tytuł:
Samorząd załogi przedsiębiorstwa państwowego
Źródło:
Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1 / red. nauk. Jerzy ALTKORN - Warszawa: Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1983, s. 7-15
Seria:
(Materiały Informacyjno-Szkoleniowe. Reforma rynku ; 4)
Nr:
2168270858
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
42
Autor:
Tytuł:
Zmiany treści pracy i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych
Źródło:
Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu / kier. Jerzy ALTKORN - Warszawa: Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, 1979, s. 121-147
Seria:
(Biblioteka Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług ; 188)
Nr:
2168253626
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
43
Autor:
Tytuł:
Ogólna charakterystyka czynników kształtujących strukturę zawodowo-kwalifikacyjną pracowników handlu
Źródło:
Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu / kier. Jerzy ALTKORN - Warszawa: Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, 1979, s. 12-39
Seria:
(Biblioteka Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług ; 188)
Nr:
2168253624
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
1
Przewaga konkurencyjna uczelni / Jerzy ALTKORN // W: Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - S. 7-17. - ISBN 83-7252-175-1
|
2
Zmienne pozycjonowania przedsiębiorstw / Jerzy Altkorn // W: Przedsiębiorstwo - przedsiębiorczość - rynek : 50-lecie pracy Mariana Strużyckiego / red. Anna Skowronek-Mielczarek. - Warszawa: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2003. - S. 71-77. - Bibliogr. - ISBN 83-7378-048-3
|
3
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-1
|
4
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-1
|
5
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-1
|
6
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-1
|
7
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-1
|
8
Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw = European Internal Market Challenges and Marketing Orientation of Polish Enterprises / Jerzy ALTKORN // W: Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach / red. Małgorzata Czerska i Ryszard Rutka. - Sopot: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2001. - (Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Organizacja i Zarządzanie ; z. nr 15). - S. 11-20. - Streszcz., summ. - ISBN 83-88829-27-0
|
9
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-1
|
10
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
11
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
12
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
13
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
14
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
15
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
16
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
17
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Conditions for the Development of Marketing in Poland / Jerzy ALTKORN // W: Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. naukowa: Jan W. WIKTOR, Andrzej MALAWSKI, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK ; przekł. tekstów na jęz. ang. Jasper Tilbury]. - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1998. - S. 3-7. - Summ. - ISBN 83-87239-71-2
|
18
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
19
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
20
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
21
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
22
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
23
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
24
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
25
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
26
Marketing a społeczeństwo / Jerzy ALTKORN // W: Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.] / [red. nauk. Zbigniew PASZEK]. - Warszawa ; Kraków: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. - S. 35-49. - ISBN 83-01-12164-5
|
27
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
28
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
29
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków: Instytut Marketingu, 1995. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
30
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-9-6
|
31
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-9-6
|
32
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-9-6
|
33
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-9-6
|
34
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-9-6
|
35
Globalizacja rynku a strategia konkurowania / Jerzy ALTKORN // W: Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Fogra, 1993. - S. 117-123. - ISBN 83-85719-02-4
|
36
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-9-6
|
37
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-0-6
|
38
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-0-6
|
39
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-0-6
|
40
Koncepcja formowania układu podmiotowego handlu i gastronomii w województwie miejskim krakowskim w warunkach reformy gospodarczej = Conception of Shaping Structure of Trade and Catering Business in Krakow Municipal Province under Conditions of Economic Reform / Jerzy ALTKORN // W: Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej / red. i kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1984. - S. 101-117. - Rez., summ. - Bibliogr.
|
41
Samorząd załogi przedsiębiorstwa państwowego / Jerzy ALTKORN // W: Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1 / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Warszawa: Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1983. - (Materiały Informacyjno-Szkoleniowe. Reforma rynku ; 4). - S. 7-15
|
42
Zmiany treści pracy i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych / J. ALTKORN // W: Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu / kier. Jerzy ALTKORN. - Warszawa: Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, 1979. - (Biblioteka Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług ; 188). - S. 121-147
|
43
Ogólna charakterystyka czynników kształtujących strukturę zawodowo-kwalifikacyjną pracowników handlu / J. ALTKORN // W: Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu / kier. Jerzy ALTKORN. - Warszawa: Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, 1979. - (Biblioteka Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług ; 188). - S. 12-39
|
1
Altkorn J., (2003), Przewaga konkurencyjna uczelni. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 7-17.
|
2
Altkorn J., (2003), Zmienne pozycjonowania przedsiębiorstw. [W:] Skowronek-Mielczarek A. (red.), Przedsiębiorstwo - przedsiębiorczość - rynek : 50-lecie pracy Mariana Strużyckiego, Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, s. 71-77.
|
3
Altkorn J., (2002), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
4
Altkorn J., (2002), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
5
Altkorn J., (2002), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
6
Altkorn J., (2001), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
7
Altkorn J., (2001), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
8
Altkorn J., (2001), Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw. [W:] Czerska M., Rutka R. (red.), Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach, Sopot : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, s. 11-20.
|
9
Altkorn J., (2001), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
10
Altkorn J., (2000), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
11
Altkorn J., (2000), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
12
Altkorn J., (2000), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
13
Altkorn J., (1999), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
14
Altkorn J., (1999), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
15
Altkorn J., (1999), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
16
Altkorn J., (1998), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
17
Altkorn J., (1998), Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce. [W:] Wiktor J., Malawski A., Surówka-Marszałek D., Tilbury J. (red.), Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 3-7.
|
18
Altkorn J., (1998), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
19
Altkorn J., (1998), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
20
Altkorn J., (1997), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
21
Altkorn J., (1997), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
22
Altkorn J., (1997), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
23
Altkorn J., (1996), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
24
Altkorn J., (1996), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
25
Altkorn J., (1996), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
26
Altkorn J., (1996), Marketing a społeczeństwo. [W:] Paszek Z. (red.), Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.], Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 35-49.
|
27
Altkorn J., (1995), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
28
Altkorn J., (1995), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
29
Altkorn J., (1995), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
30
Altkorn J., (1994), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
|
31
Altkorn J., (1994), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
|
32
Altkorn J., (1994), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
|
33
Altkorn J., (1993), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
|
34
Altkorn J., (1993), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
|
35
Altkorn J., (1993), Globalizacja rynku a strategia konkurowania. [W:] Altkorn J. (red.), Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, s. 117-123.
|
36
Altkorn J., (1993), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
|
37
Altkorn J., (1992), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
|
38
Altkorn J., (1992), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
|
39
Altkorn J., (1992), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
|
40
Altkorn J., (1984), Koncepcja formowania układu podmiotowego handlu i gastronomii w województwie miejskim krakowskim w warunkach reformy gospodarczej. [W:] Altkorn J. (red.), Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 101-117.
|
41
Altkorn J., (1983), Samorząd załogi przedsiębiorstwa państwowego. [W:] Altkorn J. (red.), Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1, Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, s. 7-15.
|
42
Altkorn J., (1979), Zmiany treści pracy i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych. [W:] Altkorn J. (red.), Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu, Warszawa : Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, s. 121-147.
|
43
Altkorn J., (1979), Ogólna charakterystyka czynników kształtujących strukturę zawodowo-kwalifikacyjną pracowników handlu. [W:] Altkorn J. (red.), Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu, Warszawa : Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług, s. 12-39.
|
1
@inbook{fmUEK:2168221462,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Przewaga konkurencyjna uczelni", booktitle = "Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie", pages = "7-17", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "2003", isbn = "83-7252-175-1", } |
2
@inbook{fmUEK:2168346828,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Zmienne pozycjonowania przedsiębiorstw", booktitle = "Przedsiębiorstwo - przedsiębiorczość - rynek : 50-lecie pracy Mariana Strużyckiego", pages = "71-77", adress = "Warszawa", publisher = "Szkoła Główna Handlowa w Warszawie", year = "2003", isbn = "83-7378-048-3", } |
3
@inbook{fmUEK:2168247106,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
4
@inbook{fmUEK:2168247104,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
5
@inbook{fmUEK:2168247108,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
6
@inbook{fmUEK:2168239794,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
7
@inbook{fmUEK:2168239800,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
8
@inbook{fmUEK:2168302869,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw", booktitle = "Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach", pages = "11-20", adress = "Sopot", publisher = "Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego", year = "2001", issn = "", isbn = "83-88829-27-0", } |
9
@inbook{fmUEK:2168239798,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
10
@inbook{fmUEK:2168239958,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
11
@inbook{fmUEK:2168239954,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
12
@inbook{fmUEK:2168239960,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
13
@inbook{fmUEK:2168233570,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
14
@inbook{fmUEK:2168233576,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
15
@inbook{fmUEK:2168233574,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
16
@inbook{fmUEK:2168239984,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1998", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
17
@inbook{fmUEK:2168226038,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce", booktitle = "Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie", pages = "3-7", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "1998", isbn = "83-87239-71-2", } |
18
@inbook{fmUEK:2168239988,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1998", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
19
@inbook{fmUEK:2168239986,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1998", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
20
@inbook{fmUEK:2168240108,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1997", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
21
@inbook{fmUEK:2168240110,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1997", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
22
@inbook{fmUEK:2168240106,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1997", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
23
@inbook{fmUEK:2168240132,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1996", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
24
@inbook{fmUEK:2168240134,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1996", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
25
@inbook{fmUEK:2168240130,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1996", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
26
@inbook{fmUEK:2168226950,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Marketing a społeczeństwo", booktitle = "Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.]", pages = "35-49", adress = "Warszawa ; Kraków", publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN", year = "1996", isbn = "83-01-12164-5", } |
27
@inbook{fmUEK:2168240156,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1995", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
28
@inbook{fmUEK:2168240158,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1995", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
29
@inbook{fmUEK:2168240154,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1995", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
30
@inbook{fmUEK:2168240276,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "206-232", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
31
@inbook{fmUEK:2168240274,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "162-205", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
32
@inbook{fmUEK:2168240272,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "137-161", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
33
@inbook{fmUEK:2168239718,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "137-161", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
34
@inbook{fmUEK:2168239724,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "206-232", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
35
@inbook{fmUEK:2168242468,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Globalizacja rynku a strategia konkurowania", booktitle = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika", pages = "117-123", adress = "Kraków", publisher = "Fogra", year = "1993", isbn = "83-85719-02-4", } |
36
@inbook{fmUEK:2168239720,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "162-205", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
37
@inbook{fmUEK:2168240296,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "162-205", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |
38
@inbook{fmUEK:2168240294,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "137-161", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |
39
@inbook{fmUEK:2168240298,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "206-232", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |
40
@inbook{fmUEK:2168257408,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Koncepcja formowania układu podmiotowego handlu i gastronomii w województwie miejskim krakowskim w warunkach reformy gospodarczej", booktitle = "Kształtowanie układu podmiotowego handlu wewnętrznego w warunkach reformy gospodarczej", pages = "101-117", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1984", } |
41
@inbook{fmUEK:2168270858,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Samorząd załogi przedsiębiorstwa państwowego", booktitle = "Poradnik działacza samorządu państwowego przedsiębiorstwa handlowego. Cz. 1", pages = "7-15", adress = "Warszawa", publisher = "Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj", year = "1983", issn = "", } |
42
@inbook{fmUEK:2168253626,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Zmiany treści pracy i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych", booktitle = "Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu", pages = "121-147", adress = "Warszawa", publisher = "Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług", year = "1979", issn = "", } |
43
@inbook{fmUEK:2168253624,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Ogólna charakterystyka czynników kształtujących strukturę zawodowo-kwalifikacyjną pracowników handlu", booktitle = "Zmiany struktury zawodowo-kwalifikacyjnej pracowników handlu", pages = "12-39", adress = "Warszawa", publisher = "Zakład Wydawnictw Naukowych Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług", year = "1979", issn = "", } |