Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999) , s. 67-71
Nr:
2168324629
artykuł w czasopiśmie
2

Autor:
Tytuł:
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu
Źródło:
Aida Media. - nr 3 (58) (1999) , s. 44
Nr:
2168252944
artykuł w czasopiśmie
3

Autor:
Tytuł:
Metody oceny marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (1999) , s. 2-6
Nr:
2168239652
artykuł w czasopiśmie
4

Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999) , s. 9-17. - Summ.
Nr:
2168257630
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
5

Autor:
Tytuł:
Rozciąganie marki
Źródło:
Aida Media. - nr 2 (33) (1997) , s. 4-8
Nr:
2168252956
artykuł w czasopiśmie
6

Autor:
Tytuł:
Kreować czy kupować markę?
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (1997) , s. 2-4
Nr:
2168239664
artykuł w czasopiśmie
7

Autor:
Tytuł:
Wyznaczniki silnej marki
Źródło:
Aida Media. - nr 7 (38) (1997) , s. 4-6
Nr:
2168252952
artykuł w czasopiśmie
8

Autor:
Tytuł:
Determinanty globalizacji marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 4 (1997) , s. 2-6
Nr:
2168239662
artykuł w czasopiśmie
9

Autor:
Tytuł:
Wizerunek marki
Źródło:
Aida Media. - nr 6 (37) (1997) , s. 4-6
Nr:
2168252958
artykuł w czasopiśmie
10

Autor:
Tytuł:
Wizerunek firmy jako marka
Źródło:
Marketing w Praktyce. - nr 4 (1996) , s. 5-9
Nr:
2168322663
artykuł w czasopiśmie
11

Autor:
Tytuł:
Rozwój rynku a przyszłość marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 10 (1996) , s. 13-16
Nr:
2168236784
artykuł w czasopiśmie
12

Autor:
Tytuł:
Trzy podejścia do marki
Źródło:
Marketing w Praktyce. - nr 9/10 (1996) , s. 27-30
Nr:
2168240998
artykuł w czasopiśmie
13

Autor:
Tytuł:
Determinanty rozwoju marek pośredników
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 42, nr 5-6 (244-245) (1996) , s. 9-12
Nr:
2168261672
artykuł w czasopiśmie
14

Autor:
Tytuł:
Symbole wykorzystywane w znakach towarowych
Źródło:
Aida Media. - nr 3 (10) (1995) , s. 15-20
Nr:
2168252994
artykuł w czasopiśmie
15

Autor:
Tytuł:
Informacyjne funkcje znaków towarowych
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 41, nr 5-6 (238-239) (1995) , s. 1-7
Nr:
2168238220
artykuł w czasopiśmie
16

Autor:
Tytuł:
Marketingowe funkcje opakowań = Role of Packagings in Marketing
Źródło:
Przemysł Spożywczy. - T. 48, nr 8 (1994) , s. 233-235, 238-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168276803
artykuł w czasopiśmie
17

Autor:
Tytuł:
Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 3 (230) (1994) , s. 14-18
Nr:
2168276539
artykuł w czasopiśmie
18

Autor:
Tytuł:
Inspiracje innowacji rynkowych
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 2 (1994) , s. 7-11
Nr:
2168269010
artykuł w czasopiśmie
19

Autor:
Tytuł:
Marketing a etyka
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993) , s. 3-6
Nr:
2168256034
artykuł w czasopiśmie
20

Autor:
Tytuł:
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993) , s. 19-30. - Summ.
Nr:
2168236354
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
21

Autor:
Tytuł:
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992) , s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168235274
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
22

Autor:
Tytuł:
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991) , s. 5-23. - Summ., rez.
Nr:
2168237962
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
23

Autor:
Tytuł:
Nowy stan kupiecki
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991) , s. 1-4
Nr:
2168255908
artykuł w czasopiśmie
24

Autor:
Tytuł:
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure
Źródło:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991) , s. 49-58. - Summ.
Nr:
2168247158
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
25

Autor:
Tytuł:
Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 4 (207) (1990) , s. 7-12
Nr:
2168255316
artykuł w czasopiśmie
26

Autor:
Tytuł:
Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych = Manager-Entrepreneur and Workers' Council in the Shaping of Market Processes
Źródło:
Problemy Ekonomiczne. - R. 28, nr 1/89 (1989) , s. 3-14. - Summ., rez.
Nr:
2168223618
artykuł w czasopiśmie
27

Autor:
Tytuł:
Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego = Reconstruction of Organisational Structures of Internal Trade
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 294 (1989) , s. 5-23. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168259028
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
28

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 35, nr 3-6 (200-203) (1989) , s. 31-38
Nr:
2168255306
artykuł w czasopiśmie
29

Autor:
Tytuł:
Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań = Establishment Organs in Relation to Economic Reform
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 34, nr 4-5 (193) (1988) , s. 7-13
Nr:
2168259820
artykuł w czasopiśmie
30

Autor:
Tytuł:
The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [scientific editors: Ignacy DUDA, Antoni FAJFEREK, Jan STECZKOWSKI]. - nr 237 (1988) , s. 37-51 - Bibliogr.
Nr:
2168237290
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
31

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych = Role of a Staff Committee in Process of the Economic Reform in Trade Enterprises
Źródło:
Przedsiębiorstwo i Rynek. - nr 4(16) (1987) , s. 52-64
Nr:
2168282963
artykuł w czasopiśmie
32

Autor:
Tytuł:
Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców = Industrialization of Production Engineering and Purchaser Service Organization
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 2 (187) (1987) , s. 12-16
Nr:
2168254770
artykuł w czasopiśmie
33

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze
Źródło:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 339 (1986) , s. 79-85. - Tytuł numeru: Procesy rynkowe: materiały na konferencję naukowo-dydaktyczną Instytutu i Katedr Ekonomiki Obrotu Towarowego i Usług Polanica, 24-26 września 1986
Nr:
2168259326
artykuł w czasopiśmie
34

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym
Źródło:
Wektory. - nr 11-12 (1986) , s. 19-22
Nr:
2168329285
artykuł w czasopiśmie
35

Tytuł:
Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym = Relations between Directors and Employees Self-Government Representative Bodies within Firms Catering for Domestic Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 231 (1986) , s. 5-25. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168254480
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
36

Tytuł:
Kierunki specjalizacji zakładów
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 210 (1985) , s. 49-83
Nr:
2168306683
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
37

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w kierowaniu przedsiębiorstwem handlowym = Workers' self-government in the management of commercial enterprises
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 31, nr 3 (176) (1985) , s. 1-7
Nr:
2168240810
artykuł w czasopiśmie
38

Autor:
Tytuł:
Ewolucja struktur organizacyjnych w handlu wewnętrznym = Evolution of Organizational Structures in Home Trade
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 31, nr 1 (174) (1985) , s. 1-7
Nr:
2168240804
artykuł w czasopiśmie
39

Autor:
Tytuł:
60-lecie Akademii Ekonomicznej w Krakowie = Sixty Years of the Cracow Academy of Economics
Źródło:
Problemy Ekonomiczne. - R. 24, nr 2/85 (1985) , s. 7-17
Nr:
2168230748
artykuł w czasopiśmie
1
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999), s. 67-71. - ISSN 1429-7221
2
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 3 (58) (1999), s. 44. - ISSN 1231-3289
3
Metody oceny marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 5 (1999), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
4
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999), s. 9-17. - Summ. - ISSN 1506-2635
5
Rozciąganie marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 2 (33) (1997), s. 4-8. - ISSN 1231-3289
6
Kreować czy kupować markę? / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 5 (1997), s. 2-4. - ISSN 1231-7853
7
Wyznaczniki silnej marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 7 (38) (1997), s. 4-6. - ISSN 1231-3289
8
Determinanty globalizacji marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 4 (1997), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
9
Wizerunek marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 6 (37) (1997), s. 4-6. - ISSN 1231-3289
10
Wizerunek firmy jako marka / Jerzy ALTKORN // Marketing w Praktyce. - nr 4 (1996), s. 5-9. - ISSN 1425-8315
11
Rozwój rynku a przyszłość marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 10 (1996), s. 13-16. - ISSN 1231-7853
12
Trzy podejścia do marki / Jerzy ALTKORN // Marketing w Praktyce. - nr 9/10 (1996), s. 27-30. - ISSN 1425-8315
13
Determinanty rozwoju marek pośredników / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 42, nr 5-6 (244-245) (1996), s. 9-12. - ISSN 0438-5403
14
Symbole wykorzystywane w znakach towarowych / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 3 (10) (1995), s. 15-20. - ISSN 1231-3289
15
Informacyjne funkcje znaków towarowych / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 41, nr 5-6 (238-239) (1995), s. 1-7. - ISSN 0438-5403
16
Marketingowe funkcje opakowań = Role of Packagings in Marketing / Jerzy ALTKORN // Przemysł Spożywczy. - T. 48, nr 8 (1994), s. 233-235, 238-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0033-250X
17
Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 3 (230) (1994), s. 14-18. - ISSN 0438-5403
18
Inspiracje innowacji rynkowych / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 2 (1994), s. 7-11. - ISSN 1231-7853
19
Marketing a etyka / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993), s. 3-6. - ISSN 0438-5403
20
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993), s. 19-30. - Summ. - ISSN 0208-7944
21
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992), s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
22
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991), s. 5-23. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
23
Nowy stan kupiecki / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991), s. 1-4. - ISSN 0438-5403
24
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure / Jerzy ALTKORN // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991), s. 49-58. - Summ. - ISSN 0071-674X
25
Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 4 (207) (1990), s. 7-12. - ISSN 0438-5403
26
Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych = Manager-Entrepreneur and Workers' Council in the Shaping of Market Processes / Jerzy ALTKORN // Problemy Ekonomiczne. - R. 28, nr 1/89 (1989), s. 3-14. - Summ., rez. - ISSN 0079-578X
27
Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego = Reconstruction of Organisational Structures of Internal Trade / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 294 (1989), s. 5-23. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
28
Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 35, nr 3-6 (200-203) (1989), s. 31-38. - ISSN 0438-5403
29
Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań = Establishment Organs in Relation to Economic Reform / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 34, nr 4-5 (193) (1988), s. 7-13. - ISSN 0438-5403
30
The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [scientific editors: Ignacy DUDA, Antoni FAJFEREK, Jan STECZKOWSKI]. - nr 237 (1988), s. 37-51. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
31
Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych = Role of a Staff Committee in Process of the Economic Reform in Trade Enterprises / Jerzy ALTKORN // Przedsiębiorstwo i Rynek. - nr 4(16) (1987), s. 52-64. - ISSN 0013-3043
32
Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców = Industrialization of Production Engineering and Purchaser Service Organization / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 2 (187) (1987), s. 12-16. - ISSN 0438-5403
33
Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze / Jerzy ALTKORN // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 339 (1986), s. 79-85. - Tytuł numeru: Procesy rynkowe: materiały na konferencję naukowo-dydaktyczną Instytutu i Katedr Ekonomiki Obrotu Towarowego i Usług Polanica, 24-26 września 1986. - ISSN 0324-8445
34
Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym / Jerzy ALTKORN // Wektory. - nr 11-12 (1986), s. 19-22. - ISSN 0208-9084
35
Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym = Relations between Directors and Employees Self-Government Representative Bodies within Firms Catering for Domestic Market / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 231 (1986), s. 5-25. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
36
Kierunki specjalizacji zakładów / Andrzej SZROMNIK, Jerzy ALTKORN, Felicja KĘDZIOREK, Stefan MYNARSKI, Leszek RUDNICKI, Anna NOWAKOWSKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 210 (1985), s. 49-83. - ISSN 0208-7944
37
Samorząd pracowniczy w kierowaniu przedsiębiorstwem handlowym = Workers' self-government in the management of commercial enterprises / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 31, nr 3 (176) (1985), s. 1-7. - ISSN 0438-5403
38
Ewolucja struktur organizacyjnych w handlu wewnętrznym = Evolution of Organizational Structures in Home Trade / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 31, nr 1 (174) (1985), s. 1-7. - ISSN 0438-5403
39
60-lecie Akademii Ekonomicznej w Krakowie = Sixty Years of the Cracow Academy of Economics / Jerzy ALTKORN // Problemy Ekonomiczne. - R. 24, nr 2/85 (1985), s. 7-17. - ISSN 0079-578X
1
Altkorn J., (1999), Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 13, s. 67-71.
2
Altkorn J., (1999), Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu, "Aida Media", nr 3 (58), s. 44.
3
Altkorn J., (1999), Metody oceny marek, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-6.
4
Altkorn J., (1999), Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", z. 2, s. 9-17.
5
Altkorn J., (1997), Rozciąganie marki, "Aida Media", nr 2 (33), s. 4-8.
6
Altkorn J., (1997), Kreować czy kupować markę?, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-4.
7
Altkorn J., (1997), Wyznaczniki silnej marki, "Aida Media", nr 7 (38), s. 4-6.
8
Altkorn J., (1997), Determinanty globalizacji marek, "Marketing i Rynek", nr 4, s. 2-6.
9
Altkorn J., (1997), Wizerunek marki, "Aida Media", nr 6 (37), s. 4-6.
10
Altkorn J., (1996), Wizerunek firmy jako marka, "Marketing w Praktyce", nr 4, s. 5-9.
11
Altkorn J., (1996), Rozwój rynku a przyszłość marek, "Marketing i Rynek", nr 10, s. 13-16.
12
Altkorn J., (1996), Trzy podejścia do marki, "Marketing w Praktyce", nr 9/10, s. 27-30.
13
Altkorn J., (1996), Determinanty rozwoju marek pośredników, "Handel Wewnętrzny", R. 42, nr 5-6 (244-245), s. 9-12.
14
Altkorn J., (1995), Symbole wykorzystywane w znakach towarowych, "Aida Media", nr 3 (10), s. 15-20.
15
Altkorn J., (1995), Informacyjne funkcje znaków towarowych, "Handel Wewnętrzny", R. 41, nr 5-6 (238-239), s. 1-7.
16
Altkorn J., (1994), Marketingowe funkcje opakowań, "Przemysł Spożywczy", T. 48, nr 8, s. 233-235, 238-240.
17
Altkorn J., (1994), Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie, "Handel Wewnętrzny", R. 40, nr 3 (230), s. 14-18.
18
Altkorn J., (1994), Inspiracje innowacji rynkowych, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 7-11.
19
Altkorn J., (1993), Marketing a etyka, "Handel Wewnętrzny", R. 39, nr 3 (224), s. 3-6.
20
Altkorn J., (1993), Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 411, s. 19-30.
21
Altkorn J., (1992), Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 372, s. 5-17.
22
Altkorn J., (1991), Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 368, s. 5-23.
23
Altkorn J., (1991), Nowy stan kupiecki, "Handel Wewnętrzny", R. 37, nr 3 (212), s. 1-4.
24
Altkorn J., (1991), Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 34, s. 49-58.
25
Altkorn J., (1990), Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi, "Handel Wewnętrzny", R. 36, nr 4 (207), s. 7-12.
26
Altkorn J., (1989), Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych, "Problemy Ekonomiczne", R. 28, nr 1/89, s. 3-14.
27
Altkorn J., (1989), Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 294, s. 5-23.
28
Altkorn J., (1989), Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych, "Handel Wewnętrzny", R. 35, nr 3-6 (200-203), s. 31-38.
29
Altkorn J., (1988), Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań, "Handel Wewnętrzny", R. 34, nr 4-5 (193), s. 7-13.
30
Altkorn J., (1988), The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 237, s. 37-51.
31
Altkorn J., (1987), Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych, "Przedsiębiorstwo i Rynek", nr 4(16), s. 52-64.
32
Altkorn J., (1987), Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców, "Handel Wewnętrzny", R. 33, nr 2 (187), s. 12-16.
33
Altkorn J., (1986), Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 339, s. 79-85.
34
Altkorn J., (1986), Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym, "Wektory", nr 11-12, s. 19-22.
35
Altkorn J., Czubała A., (1986), Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 231, s. 5-25.
36
Szromnik A., Altkorn J., Kędziorek F., Mynarski S., Rudnicki L., Nowakowska A., (1985), Kierunki specjalizacji zakładów, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 210, s. 49-83.
37
Altkorn J., (1985), Samorząd pracowniczy w kierowaniu przedsiębiorstwem handlowym, "Handel Wewnętrzny", R. 31, nr 3 (176), s. 1-7.
38
Altkorn J., (1985), Ewolucja struktur organizacyjnych w handlu wewnętrznym, "Handel Wewnętrzny", R. 31, nr 1 (174), s. 1-7.
39
Altkorn J., (1985), 60-lecie Akademii Ekonomicznej w Krakowie, "Problemy Ekonomiczne", R. 24, nr 2/85, s. 7-17.
1
@article{UEK:2168324629,
author = "Altkorn Jerzy and ",
title = "Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie",
journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu",
number = "13",
pages = "67-71",
year = "1999",
}
2
@article{UEK:2168252944,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu",
journal = "Aida Media",
number = "3 (58)",
pages = "44",
year = "1999",
}
3
@article{UEK:2168239652,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Metody oceny marek",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "5",
pages = "2-6",
year = "1999",
}
4
@article{UEK:2168257630,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie",
number = "z. 2",
pages = "9-17",
year = "1999",
}
5
@article{UEK:2168252956,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Rozciąganie marki",
journal = "Aida Media",
number = "2 (33)",
pages = "4-8",
year = "1997",
}
6
@article{UEK:2168239664,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kreować czy kupować markę?",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "5",
pages = "2-4",
year = "1997",
}
7
@article{UEK:2168252952,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wyznaczniki silnej marki",
journal = "Aida Media",
number = "7 (38)",
pages = "4-6",
year = "1997",
}
8
@article{UEK:2168239662,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Determinanty globalizacji marek",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "4",
pages = "2-6",
year = "1997",
}
9
@article{UEK:2168252958,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizerunek marki",
journal = "Aida Media",
number = "6 (37)",
pages = "4-6",
year = "1997",
}
10
@article{UEK:2168322663,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizerunek firmy jako marka",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "4",
pages = "5-9",
year = "1996",
}
11
@article{UEK:2168236784,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Rozwój rynku a przyszłość marek",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "10",
pages = "13-16",
year = "1996",
}
12
@article{UEK:2168240998,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Trzy podejścia do marki",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "9/10",
pages = "27-30",
year = "1996",
}
13
@article{UEK:2168261672,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Determinanty rozwoju marek pośredników",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 42, 5-6 (244-245)",
pages = "9-12",
year = "1996",
}
14
@article{UEK:2168252994,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Symbole wykorzystywane w znakach towarowych",
journal = "Aida Media",
number = "3 (10)",
pages = "15-20",
year = "1995",
}
15
@article{UEK:2168238220,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Informacyjne funkcje znaków towarowych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 41, 5-6 (238-239)",
pages = "1-7",
year = "1995",
}
16
@article{UEK:2168276803,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketingowe funkcje opakowań",
journal = "Przemysł Spożywczy",
number = "T. 48, 8",
pages = "233-235, 238-240",
year = "1994",
}
17
@article{UEK:2168276539,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 40, 3 (230)",
pages = "14-18",
year = "1994",
}
18
@article{UEK:2168269010,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Inspiracje innowacji rynkowych",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "2",
pages = "7-11",
year = "1994",
}
19
@article{UEK:2168256034,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing a etyka",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 39, 3 (224)",
pages = "3-6",
year = "1993",
}
20
@article{UEK:2168236354,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "411",
pages = "19-30",
year = "1993",
}
21
@article{UEK:2168235274,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "372",
pages = "5-17",
year = "1992",
}
22
@article{UEK:2168237962,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "368",
pages = "5-23",
year = "1991",
}
23
@article{UEK:2168255908,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Nowy stan kupiecki",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 37, 3 (212)",
pages = "1-4",
year = "1991",
}
24
@article{UEK:2168247158,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 34",
pages = "49-58",
year = "1991",
}
25
@article{UEK:2168255316,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 36, 4 (207)",
pages = "7-12",
year = "1990",
}
26
@article{UEK:2168223618,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych",
journal = "Problemy Ekonomiczne",
number = "R. 28, 1/89",
pages = "3-14",
year = "1989",
}
27
@article{UEK:2168259028,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "294",
pages = "5-23",
year = "1989",
}
28
@article{UEK:2168255306,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 35, 3-6 (200-203)",
pages = "31-38",
year = "1989",
}
29
@article{UEK:2168259820,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 34, 4-5 (193)",
pages = "7-13",
year = "1988",
}
30
@article{UEK:2168237290,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "237",
pages = "37-51",
year = "1988",
}
31
@article{UEK:2168282963,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Przedsiębiorstwo i Rynek",
number = "4(16)",
pages = "52-64",
year = "1987",
}
32
@article{UEK:2168254770,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 33, 2 (187)",
pages = "12-16",
year = "1987",
}
33
@article{UEK:2168259326,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "339",
pages = "79-85",
adress = "",
year = "1986",
}
34
@article{UEK:2168329285,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym",
journal = "Wektory",
number = "11-12",
pages = "19-22",
year = "1986",
}
35
@article{UEK:2168254480,
author = "Altkorn Jerzy and Czubała Anna",
title = "Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "231",
pages = "5-25",
year = "1986",
}
36
@article{UEK:2168306683,
author = "Szromnik Andrzej and Altkorn Jerzy and Kędziorek Felicja and Mynarski Stefan and Rudnicki Leszek and Nowakowska Anna",
title = "Kierunki specjalizacji zakładów",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "210",
pages = "49-83",
year = "1985",
}
37
@article{UEK:2168240810,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w kierowaniu przedsiębiorstwem handlowym",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 31, 3 (176)",
pages = "1-7",
year = "1985",
}
38
@article{UEK:2168240804,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Ewolucja struktur organizacyjnych w handlu wewnętrznym",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 31, 1 (174)",
pages = "1-7",
year = "1985",
}
39
@article{UEK:2168230748,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "60-lecie Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
journal = "Problemy Ekonomiczne",
number = "R. 24, 2/85",
pages = "7-17",
year = "1985",
}