Autor:
Tytuł:
Promocja szkół wyższych = Marketing Universities
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 602 (2002) , s. 7-13. - Summ.
Tryb dostępu:
Nr:
2168231314
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej = Obtaining Trademarks in EU Countries
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002) , s. 7-13. - Summ.
Tryb dostępu:
Nr:
2168225660
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 6 (2001) , s. 2-6
Nr:
2168236780
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Tożsamość firmy a strategie marketingowe
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 11 (2001) , s. 2-4
Nr:
2168236990
artykuł w czasopiśmie
|
5
Autor:
Tytuł:
Globalnì marketingovì rìšennâ
Źródło:
Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Logìstika. - no 416 (2001) , s. 5-10. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168324587
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 2 (2000) , s. 19-22
Nr:
2168237004
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Procesy koncentracji w handlu europejskim = Concentration Processes in European Trade
Źródło:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 1 (2000) , s. 200-207. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r.
Nr:
2168224118
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 6 (2000) , s. 10-14
Nr:
2168237022
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000) , s. 5-8
Nr:
2168324633
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa = Company Image and Positioning
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000) , s. 7-16. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Tryb dostępu:
Nr:
2168224038
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999) , s. 67-71
Nr:
2168324629
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu
Źródło:
Aida Media. - nr 3 (58) (1999) , s. 44
Nr:
2168252944
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999) , s. 9-17. - Summ.
Nr:
2168257630
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Metody oceny marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (1999) , s. 2-6
Nr:
2168239652
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Rozciąganie marki
Źródło:
Aida Media. - nr 2 (33) (1997) , s. 4-8
Nr:
2168252956
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Determinanty globalizacji marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 4 (1997) , s. 2-6
Nr:
2168239662
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Kreować czy kupować markę?
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (1997) , s. 2-4
Nr:
2168239664
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wyznaczniki silnej marki
Źródło:
Aida Media. - nr 7 (38) (1997) , s. 4-6
Nr:
2168252952
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wizerunek marki
Źródło:
Aida Media. - nr 6 (37) (1997) , s. 4-6
Nr:
2168252958
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Trzy podejścia do marki
Źródło:
Marketing w Praktyce. - nr 9/10 (1996) , s. 27-30
Nr:
2168240998
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Determinanty rozwoju marek pośredników
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 42, nr 5-6 (244-245) (1996) , s. 9-12
Nr:
2168261672
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wizerunek firmy jako marka
Źródło:
Marketing w Praktyce. - nr 4 (1996) , s. 5-9
Nr:
2168322663
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Rozwój rynku a przyszłość marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 10 (1996) , s. 13-16
Nr:
2168236784
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Symbole wykorzystywane w znakach towarowych
Źródło:
Aida Media. - nr 3 (10) (1995) , s. 15-20
Nr:
2168252994
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Informacyjne funkcje znaków towarowych
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 41, nr 5-6 (238-239) (1995) , s. 1-7
Nr:
2168238220
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 3 (230) (1994) , s. 14-18
Nr:
2168276539
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Marketingowe funkcje opakowań = Role of Packagings in Marketing
Źródło:
Przemysł Spożywczy. - T. 48, nr 8 (1994) , s. 233-235, 238-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168276803
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Inspiracje innowacji rynkowych
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 2 (1994) , s. 7-11
Nr:
2168269010
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Marketing a etyka
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993) , s. 3-6
Nr:
2168256034
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993) , s. 19-30. - Summ.
Nr:
2168236354
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992) , s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168235274
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Nowy stan kupiecki
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991) , s. 1-4
Nr:
2168255908
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure
Źródło:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991) , s. 49-58. - Summ.
Nr:
2168247158
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991) , s. 5-23. - Summ., rez.
Nr:
2168237962
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 4 (207) (1990) , s. 7-12
Nr:
2168255316
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego = Reconstruction of Organisational Structures of Internal Trade
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 294 (1989) , s. 5-23. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168259028
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych = Manager-Entrepreneur and Workers' Council in the Shaping of Market Processes
Źródło:
Problemy Ekonomiczne. - R. 28, nr 1/89 (1989) , s. 3-14. - Summ., rez.
Nr:
2168223618
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 35, nr 3-6 (200-203) (1989) , s. 31-38
Nr:
2168255306
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [scientific editors: Ignacy DUDA, Antoni FAJFEREK, Jan STECZKOWSKI]. - nr 237 (1988) , s. 37-51 - Bibliogr.
Nr:
2168237290
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań = Establishment Organs in Relation to Economic Reform
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 34, nr 4-5 (193) (1988) , s. 7-13
Nr:
2168259820
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych = Role of a Staff Committee in Process of the Economic Reform in Trade Enterprises
Źródło:
Przedsiębiorstwo i Rynek. - nr 4(16) (1987) , s. 52-64
Nr:
2168282963
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców = Industrialization of Production Engineering and Purchaser Service Organization
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 2 (187) (1987) , s. 12-16
Nr:
2168254770
artykuł w czasopiśmie
|
1
Promocja szkół wyższych = Marketing Universities / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 602 (2002), s. 7-13. - Summ. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/14399. - ISSN 0208-7944
|
2
Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej = Obtaining Trademarks in EU Countries / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002), s. 7-13. - Summ. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/12565. - ISSN 0208-7944
|
3
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 6 (2001), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
|
4
Tożsamość firmy a strategie marketingowe / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 11 (2001), s. 2-4. - ISSN 1231-7853
|
5
Globalnì marketingovì rìšennâ / Ê. Alʹtkorn // Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Logìstika. - no 416 (2001), s. 5-10. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0321-0499
|
6
Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 2 (2000), s. 19-22. - ISSN 1231-7853
|
7
Procesy koncentracji w handlu europejskim = Concentration Processes in European Trade / Jerzy ALTKORN // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 1 (2000), s. 200-207. - Summ. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. - ISSN 0324-8445
|
8
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 6 (2000), s. 10-14. - ISSN 1231-7853
|
9
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000), s. 5-8. - ISSN 1429-7221
|
10
Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa = Company Image and Positioning / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000), s. 7-16. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/9837. - ISSN 0208-7944
|
11
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie / Jerzy ALTKORNTożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły BiznesuFirma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999), s. 67-71nr 13 (1999), s. 67-71. - ISSN 1429-72211429-7221
|
12
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 3 (58) (1999), s. 44. - ISSN 1231-3289
|
13
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999), s. 9-17. - Summ. - ISSN 1506-2635
|
14
Metody oceny marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 5 (1999), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
|
15
Rozciąganie marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 2 (33) (1997), s. 4-8. - ISSN 1231-3289
|
16
Determinanty globalizacji marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 4 (1997), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
|
17
Kreować czy kupować markę? / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 5 (1997), s. 2-4. - ISSN 1231-7853
|
18
Wyznaczniki silnej marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 7 (38) (1997), s. 4-6. - ISSN 1231-3289
|
19
Wizerunek marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 6 (37) (1997), s. 4-6. - ISSN 1231-3289
|
20
Trzy podejścia do marki / Jerzy ALTKORN // Marketing w Praktyce. - nr 9/10 (1996), s. 27-30. - ISSN 1425-8315
|
21
Determinanty rozwoju marek pośredników / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 42, nr 5-6 (244-245) (1996), s. 9-12. - ISSN 0438-5403
|
22
Wizerunek firmy jako marka / Jerzy ALTKORN // Marketing w Praktyce. - nr 4 (1996), s. 5-9. - ISSN 1425-8315
|
23
Rozwój rynku a przyszłość marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 10 (1996), s. 13-16. - ISSN 1231-7853
|
24
Symbole wykorzystywane w znakach towarowych / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 3 (10) (1995), s. 15-20. - ISSN 1231-3289
|
25
Informacyjne funkcje znaków towarowych / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 41, nr 5-6 (238-239) (1995), s. 1-7. - ISSN 0438-5403
|
26
Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 3 (230) (1994), s. 14-18. - ISSN 0438-5403
|
27
Marketingowe funkcje opakowań = Role of Packagings in Marketing / Jerzy ALTKORN // Przemysł Spożywczy. - T. 48, nr 8 (1994), s. 233-235, 238-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0033-250X
|
28
Inspiracje innowacji rynkowych / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 2 (1994), s. 7-11. - ISSN 1231-7853
|
29
Marketing a etyka / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993), s. 3-6. - ISSN 0438-5403
|
30
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993), s. 19-30. - Summ. - ISSN 0208-7944
|
31
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992), s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
32
Nowy stan kupiecki / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991), s. 1-4. - ISSN 0438-5403
|
33
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure / Jerzy ALTKORN // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991), s. 49-58. - Summ. - ISSN 0071-674X
|
34
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991), s. 5-23. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
|
35
Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 4 (207) (1990), s. 7-12. - ISSN 0438-5403
|
36
Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego = Reconstruction of Organisational Structures of Internal Trade / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 294 (1989), s. 5-23. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
37
Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych = Manager-Entrepreneur and Workers' Council in the Shaping of Market Processes / Jerzy ALTKORN // Problemy Ekonomiczne. - R. 28, nr 1/89 (1989), s. 3-14. - Summ., rez. - ISSN 0079-578X
|
38
Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 35, nr 3-6 (200-203) (1989), s. 31-38. - ISSN 0438-5403
|
39
The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [scientific editors: Ignacy DUDA, Antoni FAJFEREK, Jan STECZKOWSKI]. - nr 237 (1988), s. 37-51. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
40
Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań = Establishment Organs in Relation to Economic Reform / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 34, nr 4-5 (193) (1988), s. 7-13. - ISSN 0438-5403
|
41
Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych = Role of a Staff Committee in Process of the Economic Reform in Trade Enterprises / Jerzy ALTKORN // Przedsiębiorstwo i Rynek. - nr 4(16) (1987), s. 52-64. - ISSN 0013-3043
|
42
Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców = Industrialization of Production Engineering and Purchaser Service Organization / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 2 (187) (1987), s. 12-16. - ISSN 0438-5403
|
1
Altkorn J., (2002), Promocja szkół wyższych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 602, s. 7-13; https://bazekon.uek.krakow.pl/14399
|
2
Altkorn J., (2002), Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 581, s. 7-13; https://bazekon.uek.krakow.pl/12565
|
3
Altkorn J., (2001), Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie, "Marketing i Rynek", nr 6, s. 2-6.
|
4
Altkorn J., (2001), Tożsamość firmy a strategie marketingowe, "Marketing i Rynek", nr 11, s. 2-4.
|
5
Altkorn J., (2001), Globalnì marketingovì rìšennâ, "Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Logìstika", no 416, s. 5-10.
|
6
Altkorn J., (2000), Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 19-22.
|
7
Altkorn J., (2000), Procesy koncentracji w handlu europejskim, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 852, t. 1, s. 200-207.
|
8
Altkorn J., (2000), Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa, "Marketing i Rynek", nr 6, s. 10-14.
|
9
Altkorn J., (2000), Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 4(17), s. 5-8.
|
10
Altkorn J., (2000), Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 538, s. 7-16; https://bazekon.uek.krakow.pl/9837
|
11
Altkorn J., (1999), Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 13, s. 67-71.
|
12
Altkorn J., (1999), Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu, "Aida Media", nr 3 (58), s. 44.
|
13
Altkorn J., (1999), Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", z. 2, s. 9-17.
|
14
Altkorn J., (1999), Metody oceny marek, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-6.
|
15
Altkorn J., (1997), Rozciąganie marki, "Aida Media", nr 2 (33), s. 4-8.
|
16
Altkorn J., (1997), Determinanty globalizacji marek, "Marketing i Rynek", nr 4, s. 2-6.
|
17
Altkorn J., (1997), Kreować czy kupować markę?, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-4.
|
18
Altkorn J., (1997), Wyznaczniki silnej marki, "Aida Media", nr 7 (38), s. 4-6.
|
19
Altkorn J., (1997), Wizerunek marki, "Aida Media", nr 6 (37), s. 4-6.
|
20
Altkorn J., (1996), Trzy podejścia do marki, "Marketing w Praktyce", nr 9/10, s. 27-30.
|
21
Altkorn J., (1996), Determinanty rozwoju marek pośredników, "Handel Wewnętrzny", R. 42, nr 5-6 (244-245), s. 9-12.
|
22
Altkorn J., (1996), Wizerunek firmy jako marka, "Marketing w Praktyce", nr 4, s. 5-9.
|
23
Altkorn J., (1996), Rozwój rynku a przyszłość marek, "Marketing i Rynek", nr 10, s. 13-16.
|
24
Altkorn J., (1995), Symbole wykorzystywane w znakach towarowych, "Aida Media", nr 3 (10), s. 15-20.
|
25
Altkorn J., (1995), Informacyjne funkcje znaków towarowych, "Handel Wewnętrzny", R. 41, nr 5-6 (238-239), s. 1-7.
|
26
Altkorn J., (1994), Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie, "Handel Wewnętrzny", R. 40, nr 3 (230), s. 14-18.
|
27
Altkorn J., (1994), Marketingowe funkcje opakowań, "Przemysł Spożywczy", T. 48, nr 8, s. 233-235, 238-240.
|
28
Altkorn J., (1994), Inspiracje innowacji rynkowych, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 7-11.
|
29
Altkorn J., (1993), Marketing a etyka, "Handel Wewnętrzny", R. 39, nr 3 (224), s. 3-6.
|
30
Altkorn J., (1993), Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 411, s. 19-30.
|
31
Altkorn J., (1992), Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 372, s. 5-17.
|
32
Altkorn J., (1991), Nowy stan kupiecki, "Handel Wewnętrzny", R. 37, nr 3 (212), s. 1-4.
|
33
Altkorn J., (1991), Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 34, s. 49-58.
|
34
Altkorn J., (1991), Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 368, s. 5-23.
|
35
Altkorn J., (1990), Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi, "Handel Wewnętrzny", R. 36, nr 4 (207), s. 7-12.
|
36
Altkorn J., (1989), Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 294, s. 5-23.
|
37
Altkorn J., (1989), Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych, "Problemy Ekonomiczne", R. 28, nr 1/89, s. 3-14.
|
38
Altkorn J., (1989), Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych, "Handel Wewnętrzny", R. 35, nr 3-6 (200-203), s. 31-38.
|
39
Altkorn J., (1988), The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 237, s. 37-51.
|
40
Altkorn J., (1988), Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań, "Handel Wewnętrzny", R. 34, nr 4-5 (193), s. 7-13.
|
41
Altkorn J., (1987), Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych, "Przedsiębiorstwo i Rynek", nr 4(16), s. 52-64.
|
42
Altkorn J., (1987), Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców, "Handel Wewnętrzny", R. 33, nr 2 (187), s. 12-16.
|
1
@article{artUEK:2168231314,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Promocja szkół wyższych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "602", pages = "7-13", year = "2002", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/14399}, } |
2
@article{artUEK:2168225660,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "581", pages = "7-13", year = "2002", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/12565}, } |
3
@article{artUEK:2168236780,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie", journal = "Marketing i Rynek", number = "6", pages = "2-6", year = "2001", } |
4
@article{artUEK:2168236990,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Tożsamość firmy a strategie marketingowe", journal = "Marketing i Rynek", number = "11", pages = "2-4", year = "2001", } |
5
@article{artUEK:2168324587,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Globalnì marketingovì rìšennâ", journal = "Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Logìstika", number = "no 416", pages = "5-10", year = "2001", } |
6
@article{artUEK:2168237004,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki", journal = "Marketing i Rynek", number = "2", pages = "19-22", year = "2000", } |
7
@article{artUEK:2168224118,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Procesy koncentracji w handlu europejskim", journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", number = "852, t. 1", pages = "200-207", adress = "", year = "2000", } |
8
@article{artUEK:2168237022,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa", journal = "Marketing i Rynek", number = "6", pages = "10-14", year = "2000", } |
9
@article{artUEK:2168324633,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa", journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", number = "4(17)", pages = "5-8", year = "2000", } |
10
@article{artUEK:2168224038,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "538", pages = "7-16", year = "2000", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/9837}, } |
11
@article{artUEK:2168324629,
author = "Jerzy Altkorn and ", title = "Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie", journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", number = "13", pages = "67-71", year = "1999", } |
12
@article{artUEK:2168252944,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu", journal = "Aida Media", number = "3 (58)", pages = "44", year = "1999", } |
13
@article{artUEK:2168257630,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce", journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", number = "z. 2", pages = "9-17", year = "1999", } |
14
@article{artUEK:2168239652,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Metody oceny marek", journal = "Marketing i Rynek", number = "5", pages = "2-6", year = "1999", } |
15
@article{artUEK:2168252956,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Rozciąganie marki", journal = "Aida Media", number = "2 (33)", pages = "4-8", year = "1997", } |
16
@article{artUEK:2168239662,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Determinanty globalizacji marek", journal = "Marketing i Rynek", number = "4", pages = "2-6", year = "1997", } |
17
@article{artUEK:2168239664,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kreować czy kupować markę?", journal = "Marketing i Rynek", number = "5", pages = "2-4", year = "1997", } |
18
@article{artUEK:2168252952,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wyznaczniki silnej marki", journal = "Aida Media", number = "7 (38)", pages = "4-6", year = "1997", } |
19
@article{artUEK:2168252958,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wizerunek marki", journal = "Aida Media", number = "6 (37)", pages = "4-6", year = "1997", } |
20
@article{artUEK:2168240998,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Trzy podejścia do marki", journal = "Marketing w Praktyce", number = "9/10", pages = "27-30", year = "1996", } |
21
@article{artUEK:2168261672,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Determinanty rozwoju marek pośredników", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 42, 5-6 (244-245)", pages = "9-12", year = "1996", } |
22
@article{artUEK:2168322663,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wizerunek firmy jako marka", journal = "Marketing w Praktyce", number = "4", pages = "5-9", year = "1996", } |
23
@article{artUEK:2168236784,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Rozwój rynku a przyszłość marek", journal = "Marketing i Rynek", number = "10", pages = "13-16", year = "1996", } |
24
@article{artUEK:2168252994,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Symbole wykorzystywane w znakach towarowych", journal = "Aida Media", number = "3 (10)", pages = "15-20", year = "1995", } |
25
@article{artUEK:2168238220,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Informacyjne funkcje znaków towarowych", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 41, 5-6 (238-239)", pages = "1-7", year = "1995", } |
26
@article{artUEK:2168276539,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 40, 3 (230)", pages = "14-18", year = "1994", } |
27
@article{artUEK:2168276803,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Marketingowe funkcje opakowań", journal = "Przemysł Spożywczy", number = "T. 48, 8", pages = "233-235, 238-240", year = "1994", } |
28
@article{artUEK:2168269010,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Inspiracje innowacji rynkowych", journal = "Marketing i Rynek", number = "2", pages = "7-11", year = "1994", } |
29
@article{artUEK:2168256034,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Marketing a etyka", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 39, 3 (224)", pages = "3-6", year = "1993", } |
30
@article{artUEK:2168236354,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "411", pages = "19-30", year = "1993", } |
31
@article{artUEK:2168235274,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "372", pages = "5-17", year = "1992", } |
32
@article{artUEK:2168255908,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Nowy stan kupiecki", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 37, 3 (212)", pages = "1-4", year = "1991", } |
33
@article{artUEK:2168247158,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego", journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia", number = "vol. 34", pages = "49-58", year = "1991", } |
34
@article{artUEK:2168237962,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "368", pages = "5-23", year = "1991", } |
35
@article{artUEK:2168255316,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 36, 4 (207)", pages = "7-12", year = "1990", } |
36
@article{artUEK:2168259028,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "294", pages = "5-23", year = "1989", } |
37
@article{artUEK:2168223618,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych", journal = "Problemy Ekonomiczne", number = "R. 28, 1/89", pages = "3-14", year = "1989", } |
38
@article{artUEK:2168255306,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 35, 3-6 (200-203)", pages = "31-38", year = "1989", } |
39
@article{artUEK:2168237290,
author = "Jerzy Altkorn", title = "The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "237", pages = "37-51", year = "1988", } |
40
@article{artUEK:2168259820,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 34, 4-5 (193)", pages = "7-13", year = "1988", } |
41
@article{artUEK:2168282963,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych", journal = "Przedsiębiorstwo i Rynek", number = "4(16)", pages = "52-64", year = "1987", } |
42
@article{artUEK:2168254770,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 33, 2 (187)", pages = "12-16", year = "1987", } |