Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 6 (2000) , s. 10-14
Nr:
2168237022
artykuł w czasopiśmie
2

Autor:
Tytuł:
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000) , s. 5-8
Nr:
2168324633
artykuł w czasopiśmie
3

Autor:
Tytuł:
Procesy koncentracji w handlu europejskim = Concentration Processes in European Trade
Źródło:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 1 (2000) , s. 200-207. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r.
Nr:
2168224118
artykuł w czasopiśmie
4

Autor:
Tytuł:
Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 2 (2000) , s. 19-22
Nr:
2168237004
artykuł w czasopiśmie
5

Autor:
Tytuł:
Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa = Company Image and Positioning
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000) , s. 7-16. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Tryb dostępu:
Nr:
2168224038
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
6

Autor:
Tytuł:
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu
Źródło:
Aida Media. - nr 3 (58) (1999) , s. 44
Nr:
2168252944
artykuł w czasopiśmie
7

Autor:
Tytuł:
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999) , s. 67-71
Nr:
2168324629
artykuł w czasopiśmie
8

Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999) , s. 9-17. - Summ.
Nr:
2168257630
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
9

Autor:
Tytuł:
Metody oceny marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (1999) , s. 2-6
Nr:
2168239652
artykuł w czasopiśmie
1
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 6 (2000), s. 10-14. - ISSN 1231-7853
2
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000), s. 5-8. - ISSN 1429-7221
3
Procesy koncentracji w handlu europejskim = Concentration Processes in European Trade / Jerzy ALTKORN // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 1 (2000), s. 200-207. - Summ. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. - ISSN 0324-8445
4
Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 2 (2000), s. 19-22. - ISSN 1231-7853
5
Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa = Company Image and Positioning / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000), s. 7-16. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=9837. - ISSN 0208-7944
6
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 3 (58) (1999), s. 44. - ISSN 1231-3289
7
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999), s. 67-71. - ISSN 1429-7221
8
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999), s. 9-17. - Summ. - ISSN 1506-2635
9
Metody oceny marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 5 (1999), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
1
Altkorn J., (2000), Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa, "Marketing i Rynek", nr 6, s. 10-14.
2
Altkorn J., (2000), Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 4(17), s. 5-8.
3
Altkorn J., (2000), Procesy koncentracji w handlu europejskim, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 852, t. 1, s. 200-207.
4
Altkorn J., (2000), Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 19-22.
5
Altkorn J., (2000), Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 538, s. 7-16; https://bazekon.uek.krakow.pl/9837
6
Altkorn J., (1999), Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu, "Aida Media", nr 3 (58), s. 44.
7
Altkorn J., (1999), Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 13, s. 67-71.
8
Altkorn J., (1999), Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", z. 2, s. 9-17.
9
Altkorn J., (1999), Metody oceny marek, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-6.
1
@article{UEK:2168237022,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "6",
pages = "10-14",
year = "2000",
}
2
@article{UEK:2168324633,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa",
journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu",
number = "4(17)",
pages = "5-8",
year = "2000",
}
3
@article{UEK:2168224118,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Procesy koncentracji w handlu europejskim",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "852, t. 1",
pages = "200-207",
adress = "",
year = "2000",
}
4
@article{UEK:2168237004,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "2",
pages = "19-22",
year = "2000",
}
5
@article{UEK:2168224038,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "538",
pages = "7-16",
year = "2000",
}
6
@article{UEK:2168252944,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu",
journal = "Aida Media",
number = "3 (58)",
pages = "44",
year = "1999",
}
7
@article{UEK:2168324629,
author = "Altkorn Jerzy and ",
title = "Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie",
journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu",
number = "13",
pages = "67-71",
year = "1999",
}
8
@article{UEK:2168257630,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie",
number = "z. 2",
pages = "9-17",
year = "1999",
}
9
@article{UEK:2168239652,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Metody oceny marek",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "5",
pages = "2-6",
year = "1999",
}