Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Promocja szkół wyższych = Marketing Universities
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 602 (2002) , s. 7-13. - Summ.
Tryb dostępu:
Nr:
2168231314
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
2

Autor:
Tytuł:
Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej = Obtaining Trademarks in EU Countries
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002) , s. 7-13. - Summ.
Tryb dostępu:
Nr:
2168225660
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
3

Autor:
Tytuł:
Tożsamość firmy a strategie marketingowe
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 11 (2001) , s. 2-4
Nr:
2168236990
artykuł w czasopiśmie
4

Autor:
Tytuł:
Globalnì marketingovì rìšennâ
Źródło:
Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Llogìstika. - no 416 (2001) , s. 5-10. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168324587
artykuł w czasopiśmie
5

Autor:
Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 6 (2001) , s. 2-6
Nr:
2168236780
artykuł w czasopiśmie
6

Autor:
Tytuł:
Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa = Company Image and Positioning
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000) , s. 7-16. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Tryb dostępu:
Nr:
2168224038
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
7

Autor:
Tytuł:
Procesy koncentracji w handlu europejskim = Concentration Processes in European Trade
Źródło:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 1 (2000) , s. 200-207. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r.
Nr:
2168224118
artykuł w czasopiśmie
8

Autor:
Tytuł:
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 6 (2000) , s. 10-14
Nr:
2168237022
artykuł w czasopiśmie
9

Autor:
Tytuł:
Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 2 (2000) , s. 19-22
Nr:
2168237004
artykuł w czasopiśmie
10

Autor:
Tytuł:
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000) , s. 5-8
Nr:
2168324633
artykuł w czasopiśmie
11

Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999) , s. 9-17. - Summ.
Nr:
2168257630
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
12

Autor:
Tytuł:
Metody oceny marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (1999) , s. 2-6
Nr:
2168239652
artykuł w czasopiśmie
13

Autor:
Tytuł:
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999) , s. 67-71
Nr:
2168324629
artykuł w czasopiśmie
14

Autor:
Tytuł:
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu
Źródło:
Aida Media. - nr 3 (58) (1999) , s. 44
Nr:
2168252944
artykuł w czasopiśmie
15

Autor:
Tytuł:
Wizerunek marki
Źródło:
Aida Media. - nr 6 (37) (1997) , s. 4-6
Nr:
2168252958
artykuł w czasopiśmie
16

Autor:
Tytuł:
Determinanty globalizacji marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 4 (1997) , s. 2-6
Nr:
2168239662
artykuł w czasopiśmie
17

Autor:
Tytuł:
Rozciąganie marki
Źródło:
Aida Media. - nr 2 (33) (1997) , s. 4-8
Nr:
2168252956
artykuł w czasopiśmie
18

Autor:
Tytuł:
Kreować czy kupować markę?
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (1997) , s. 2-4
Nr:
2168239664
artykuł w czasopiśmie
19

Autor:
Tytuł:
Wyznaczniki silnej marki
Źródło:
Aida Media. - nr 7 (38) (1997) , s. 4-6
Nr:
2168252952
artykuł w czasopiśmie
20

Autor:
Tytuł:
Rozwój rynku a przyszłość marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 10 (1996) , s. 13-16
Nr:
2168236784
artykuł w czasopiśmie
21

Autor:
Tytuł:
Trzy podejścia do marki
Źródło:
Marketing w Praktyce. - nr 9/10 (1996) , s. 27-30
Nr:
2168240998
artykuł w czasopiśmie
22

Autor:
Tytuł:
Determinanty rozwoju marek pośredników
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 42, nr 5-6 (244-245) (1996) , s. 9-12
Nr:
2168261672
artykuł w czasopiśmie
23

Autor:
Tytuł:
Wizerunek firmy jako marka
Źródło:
Marketing w Praktyce. - nr 4 (1996) , s. 5-9
Nr:
2168322663
artykuł w czasopiśmie
24

Autor:
Tytuł:
Informacyjne funkcje znaków towarowych
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 41, nr 5-6 (238-239) (1995) , s. 1-7
Nr:
2168238220
artykuł w czasopiśmie
25

Autor:
Tytuł:
Symbole wykorzystywane w znakach towarowych
Źródło:
Aida Media. - nr 3 (10) (1995) , s. 15-20
Nr:
2168252994
artykuł w czasopiśmie
26

Autor:
Tytuł:
Marketingowe funkcje opakowań = Role of Packagings in Marketing
Źródło:
Przemysł Spożywczy. - T. 48, nr 8 (1994) , s. 233-235, 238-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168276803
artykuł w czasopiśmie
27

Autor:
Tytuł:
Inspiracje innowacji rynkowych
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 2 (1994) , s. 7-11
Nr:
2168269010
artykuł w czasopiśmie
28

Autor:
Tytuł:
Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 3 (230) (1994) , s. 14-18
Nr:
2168276539
artykuł w czasopiśmie
29

Autor:
Tytuł:
Marketing a etyka
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993) , s. 3-6
Nr:
2168256034
artykuł w czasopiśmie
30

Autor:
Tytuł:
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993) , s. 19-30. - Summ.
Nr:
2168236354
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
31

Autor:
Tytuł:
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992) , s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168235274
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
32

Autor:
Tytuł:
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure
Źródło:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991) , s. 49-58. - Summ.
Nr:
2168247158
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
33

Autor:
Tytuł:
Nowy stan kupiecki
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991) , s. 1-4
Nr:
2168255908
artykuł w czasopiśmie
34

Autor:
Tytuł:
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991) , s. 5-23. - Summ., rez.
Nr:
2168237962
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
35

Autor:
Tytuł:
Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 4 (207) (1990) , s. 7-12
Nr:
2168255316
artykuł w czasopiśmie
36

Autor:
Tytuł:
Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych = Manager-Entrepreneur and Workers' Council in the Shaping of Market Processes
Źródło:
Problemy Ekonomiczne. - R. 28, nr 1/89 (1989) , s. 3-14. - Summ., rez.
Nr:
2168223618
artykuł w czasopiśmie
37

Autor:
Tytuł:
Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego = Reconstruction of Organisational Structures of Internal Trade
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 294 (1989) , s. 5-23. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168259028
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
38

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 35, nr 3-6 (200-203) (1989) , s. 31-38
Nr:
2168255306
artykuł w czasopiśmie
39

Autor:
Tytuł:
The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [scientific editors: Ignacy DUDA, Antoni FAJFEREK, Jan STECZKOWSKI]. - nr 237 (1988) , s. 37-51 - Bibliogr.
Nr:
2168237290
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
40

Autor:
Tytuł:
Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań = Establishment Organs in Relation to Economic Reform
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 34, nr 4-5 (193) (1988) , s. 7-13
Nr:
2168259820
artykuł w czasopiśmie
41

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych = Role of a Staff Committee in Process of the Economic Reform in Trade Enterprises
Źródło:
Przedsiębiorstwo i Rynek. - nr 4(16) (1987) , s. 52-64
Nr:
2168282963
artykuł w czasopiśmie
42

Autor:
Tytuł:
Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców = Industrialization of Production Engineering and Purchaser Service Organization
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 2 (187) (1987) , s. 12-16
Nr:
2168254770
artykuł w czasopiśmie
43

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym
Źródło:
Wektory. - nr 11-12 (1986) , s. 19-22
Nr:
2168329285
artykuł w czasopiśmie
44

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze
Źródło:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 339 (1986) , s. 79-85. - Tytuł numeru: Procesy rynkowe: materiały na konferencję naukowo-dydaktyczną Instytutu i Katedr Ekonomiki Obrotu Towarowego i Usług Polanica, 24-26 września 1986
Nr:
2168259326
artykuł w czasopiśmie
45

Tytuł:
Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym = Relations between Directors and Employees Self-Government Representative Bodies within Firms Catering for Domestic Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 231 (1986) , s. 5-25. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168254480
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
46

Tytuł:
Kierunki specjalizacji zakładów
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 210 (1985) , s. 49-83
Nr:
2168306683
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
47

Autor:
Tytuł:
Ewolucja struktur organizacyjnych w handlu wewnętrznym = Evolution of Organizational Structures in Home Trade
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 31, nr 1 (174) (1985) , s. 1-7
Nr:
2168240804
artykuł w czasopiśmie
48

Autor:
Tytuł:
60-lecie Akademii Ekonomicznej w Krakowie = Sixty Years of the Cracow Academy of Economics
Źródło:
Problemy Ekonomiczne. - R. 24, nr 2/85 (1985) , s. 7-17
Nr:
2168230748
artykuł w czasopiśmie
49

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w kierowaniu przedsiębiorstwem handlowym = Workers' self-government in the management of commercial enterprises
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 31, nr 3 (176) (1985) , s. 1-7
Nr:
2168240810
artykuł w czasopiśmie
50

Autor:
Tytuł:
Handel detaliczny w Norwegii = The Retail Trade Structure in Norway
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 30, nr 1 (167) (1984) , s. 59-65
Nr:
2168254422
artykuł w czasopiśmie
51

Autor:
Tytuł:
Dostosowywanie struktur organizacyjnych handlu wewnętrznego do wymogów reformy gospodarczej
Źródło:
Problemy Ekonomiczne. - nr 3/83 (R. 22) (1983) , s. 67-76
Nr:
2168221504
artykuł w czasopiśmie
52

Autor:
Tytuł:
Reforma gospodarcza a koncentracja i demonopolizacja handlu = Economic Reform and Trade Concentration and Demonopolization
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 29, nr 3 (165) (1983) , s. 1-6
Nr:
2168254408
artykuł w czasopiśmie
53

Autor:
Tytuł:
Szwedzka spółdzielczość spożywców = Swedish Consumers' Co-operatives
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Janusz MACIASZEK]. - nr 179 (1983) , s. 133-148. - Rez., summ.
Nr:
2168242846
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
54

Autor:
Tytuł:
Struktura handlu szwedzkiego = The Structure of the Swedish Domestic Trade
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jerzy ALTKORN]. - nr 162 (1982) , s. 7-18. - Rez., summ.
Nr:
2168255624
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
55

Autor:
Tytuł:
Warunki i sposoby reformowania płac w handlu = Conditions and Methods of Reformation of Wages in Trade
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 28, nr 5-6 (161-162) (1982) , s. 17-24
Nr:
2168254188
artykuł w czasopiśmie
56

Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania ról i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych = The Conditioning of the Functions and Qualifications of the Commercial Enterprises' Managers
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jerzy ALTKORN]. - nr 123 (1980) , s. 5-21. - Rez., summ.
Nr:
2168256892
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
57

Autor:
Tytuł:
Procesy koncentracji a struktura zawodowo-kwalifikacyjna w handlu wewnętrznym = Concentration Processes and the Structure of Professional Qualifications in Internal Trade
Źródło:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Aleksander ZELIAŚ]. - vol. 23 (1980) , s. 11-20. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168247408
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
58

Autor:
Tytuł:
Zatrudnienie w infrastrukturze organizacyjno - technicznej handlu = Employment in Organizational and Technical Infra-structure of Trade
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 25, nr 3 (147) (1979) , s. 10-15
Nr:
2168253994
artykuł w czasopiśmie
59

Autor:
Tytuł:
Czynniki przemian funkcyjnej i kwalifikacyjnej struktury zatrudnienia w handlu wewnętrznym = Factors of Changes of Function and Qualification Structure of Employment in Internal Trade
Źródło:
Roczniki Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług. - R. 24, nr 1 (89) (1979) , s. 37-48. - Summ.
Nr:
2168260374
artykuł w czasopiśmie
60

Autor:
Tytuł:
Przemiany organizacyjno-techniczne a warunki pracy w handlu = Impact of organizational and technical changes on working condition in trade
Źródło:
Folia Oeconomica Cracoviensia. - vol. 21 (1979) , s. 53-62. - Summ., rez.
Nr:
2168248566
artykuł w czasopiśmie
61

Autor:
Tytuł:
Mierniki pracy jako podstawa pobudzania działalności przedsiębiorstw handlowych = Work Standards as the Basis for Stimulating the Activity of Trading Enterprises
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zbigniew MISIASZEK]. - nr 101 (1978) , s. 5-21. - Rez., summ.
Nr:
2168233146
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
62

Autor:
Tytuł:
Zmiany w systemie płac pracowników handlu w Czechosłowacji = Changes in the Salaries System for Trade Employees in Czechoslovakia
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 22, nr 4 (130) (1976) , s. 74-80
Nr:
2168337865
artykuł w czasopiśmie
63

Autor:
Tytuł:
Kwalifikacje kadry kierowniczej jako podstawa określania płac zasadniczych = Qualifications of Managers as the Basis of Determining of Basic Wages
Źródło:
Roczniki Instytutu Handlu Wewnętrznego. - R. 21, z. 4 (80) (1976) , s. 46-55. - Rez., summ., streszcz.
Nr:
2168315501
artykuł w czasopiśmie
64

Autor:
Tytuł:
Tendencje rozwojowe struktury kwalifikacji w handlu detalicznym = Developmental Tendencies in the Structure of Qualifications in the Retail Trade
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zbigniew MISIASZEK]. - nr 73 (1975) , s. 5-32. - Summ., rez.
Nr:
2168249646
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
65

Autor:
Tytuł:
Integracja bodźców ekonomicznych kierownictwa i załóg w systemie ekonomiczno-finansowym przedsiębiorstw handlowych = Integration of Economic Stimuli of Management and Workers in the System of Economic and Financial Trade Enterprises
Źródło:
Problemy Ekonomiczne / [red. nacz. Antoni FAJFEREK]. - R. 14, nr 4/56 (1975) , s. 36-43
Nr:
2168228104
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
66

Autor:
Tytuł:
Bodźce ekonomiczne kierowników przedsiębiorstw handlowych = Economic Stimuluses for Trade Enterprises Management
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 21, nr 2 (122) (1975) , s. 33-42
Nr:
2168259848
artykuł w czasopiśmie
67

Autor:
Tytuł:
Systemy wynagradzania w handlu czechosłowackim = System of Compensation in Czechoslovak Trade
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 1-2 (115-116) (1974) , s. 104-113
Nr:
2168272088
artykuł w czasopiśmie
68

Autor:
Tytuł:
Kierunki ewolucji zawodów handlowych = The Evolution Lines of Trade Professions
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 19, nr 5 (113) (1973) , s. 23-30
Nr:
2168337853
artykuł w czasopiśmie
69

Autor:
Tytuł:
Węzłowe problemy badań płynności kadr w handlu = Crucial Problems of Studies on the Flow of Employees in Trade
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Eugeniusz GARBACIK]. - nr 59 (1973) , s. 5-18. - Summ., rez.
Nr:
2168250226
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
70

Autor:
Tytuł:
Zasady polityki płac w handlu wewnętrznym w 25-leciu Polski Ludowej = Principles of the Wages Policy in Home Trade in the 25 Years of People's Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan BOLLAND]. - nr 47 (1972) , s. 69-82. - Rez., summ.
Nr:
2168250980
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
71

Autor:
Tytuł:
Wpływ czynników demograficznych na płynność załóg sklepowych = Influence the Demographic Factors on Unstability of Shop Staffs
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Eugeniusz GARBACIK]. - nr 45 (1972) , s. 5-19. - Rez., summ.
Nr:
2168250512
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
72

Autor:
Tytuł:
Problemy metodologiczne ćwiczeń z dyscyplin ekonomicznych = Problems of Methodology of Classes in Economics
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan BOLLAND]. - nr 52 (1972) , s. 15-27. - Rez., summ.
Nr:
2168250280
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
73

Autor:
Tytuł:
Ekonomiczne i organizacyjne czynniki zabezpieczenia jakości towarów w handlu wewnętrznym = Economic and Organizational Factors of Securing the Quality of Goods in the Home Trade
Źródło:
Problemy Ekonomiczne / [red. nacz. Antoni FAJFEREK]. - R. 11, nr 3/43 (1972) , s. 55-65
Nr:
2168224634
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
74

Autor:
Tytuł:
Zatrudnienie w handlu wewnętrznym w PRL = Employment in the Home Trade
Źródło:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Emil LUCHTER]. - vol. 9 (1970) , s. 3-19. - Summ., rez.
Nr:
2168265732
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
75

Autor:
Altkorn Jerzy , Baran Bogdan
Tytuł:
Wymagania a rzeczywiste kwalifikacje kierowników przedsiębiorstw handlowych = Required and Actual Qualifications of Managers in Trade Enterprises
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 15, nr 2 (86) (1969) , s. 1-13
Nr:
2168337659
artykuł w czasopiśmie
76

Autor:
Tytuł:
O zawodzie dyrektora przedsiębiorstwa handlowego = On the Profession of Manager in Trade Enterprise
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 15, nr 5 (89) (1969) , s. 1-10
Nr:
2168337661
artykuł w czasopiśmie
77

Autor:
Tytuł:
Bodźce ekonomiczne jako instrument kierowania handlem = Economic Stimuli as an Instrument for Controlling Commerce
Źródło:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Eugeniusz GARBACIK]. - vol. 7 (1969) , s. 65-77. - Summ., rez.
Nr:
2168261698
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
78

Autor:
Tytuł:
Problemy organizacji nieformalnej przedsiębiorstw handlowych = Problems of Informal Organization of Commercial Enterprises
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stanisław HOSZOWSKI]. - nr 39 (1969) , s. 5-43. - Summ., rez.
Nr:
2168272578
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
79

Autor:
Tytuł:
Struktura płac w handlu detalicznym Stanów Zjednoczonych A. P. = Structure of Payment in the USA Retail Trade
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 12, nr 1 (67) (1966) , s. 62-69
Nr:
2168337645
artykuł w czasopiśmie
80

Autor:
Tytuł:
Wymagania i wynagradzanie za kwalifikacje w handlu krajów socjalistycznych = The Requirement and Payment for Trade Staff Qualifications in Socialist Countries
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 11, nr 6 (66) (1965) , s. 9-26
Nr:
2168337643
artykuł w czasopiśmie
81

Autor:
Tytuł:
Identyfikacja pracowników handlu z zawodem
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 9, nr 5 (1963) , s. 23-36
Nr:
2168337615
artykuł w czasopiśmie
82

Autor:
Tytuł:
Elementy postaw zawodowych sprzedawców sklepowych = Elements of the Professional attitudes of Shop Vendors
Źródło:
Przegląd Organizacji. - nr 12 (62) (1962) , s. 27-31
Nr:
2168332819
artykuł w czasopiśmie
83

Autor:
Tytuł:
Przesłanki wyboru zawodu i oceny pracy w handlu detalicznym = Basis of Job Choices and Job Estimation in Retail Trade
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 8, nr 1 (1962) , s. 60-74
Nr:
2168337591
artykuł w czasopiśmie
84

Autor:
Tytuł:
Systemy płac w handlu detalicznym = Systems of Wages in the Retail Trade
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie. - nr 16 (1961) , s. [35]-83. - Soderž., summ.
Nr:
2168267414
artykuł w czasopiśmie
85

Autor:
Tytuł:
Problemy ekonomiki i organizacji pracy w pracach Katedry Ekonomika Przedsiębiorstwa Handlowego przy Wyższej Szkole Ekonomicznej w Krakowie
Źródło:
Biuletyn Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. - nr 5 (1961) , s. 41-42
Nr:
2168332909
artykuł w czasopiśmie
86

Autor:
Tytuł:
Elementy organizacji płac w detalu = Elements of Salaries Organization in Retailing
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 7, nr 2 (1961) , s. 27-35
Nr:
2168337585
artykuł w czasopiśmie
87

Autor:
Tytuł:
Zasady różnicowania płac w handlu = Principles of Salaries and Wages Deferentiation in Trade
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 6, nr 1 (1960) , s. 14-26
Nr:
2168337573
artykuł w czasopiśmie
88

Autor:
Altkorn Jerzy , Gutteter Kazimierz
Tytuł:
Konsekwencje i niekonsekwencje reform handlu
Źródło:
Życie Gospodarcze. - R. 13, nr 19 (347) (1958) , s. 1, 3
Nr:
2168281263
artykuł w czasopiśmie
89

Autor:
Tytuł:
Płace w miejskim handlu detalicznym = Wages in the Municipal Retail Trade
Źródło:
Myśl Gospodarcza / red. nacz. Jan CZARKOWSKI. - R. 1, nr 6 (1957) , s. 81-97. - Rez., summ.
Nr:
2168284363
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
1
Promocja szkół wyższych = Marketing Universities / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 602 (2002), s. 7-13. - Summ. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/14399. - ISSN 0208-7944
2
Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej = Obtaining Trademarks in EU Countries / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002), s. 7-13. - Summ. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=12565. - ISSN 0208-7944
3
Tożsamość firmy a strategie marketingowe / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 11 (2001), s. 2-4. - ISSN 1231-7853
4
Globalnì marketingovì rìšennâ / Ê. Alʹtkorn // Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Llogìstika. - no 416 (2001), s. 5-10. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0321-0499
5
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 6 (2001), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
6
Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa = Company Image and Positioning / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000), s. 7-16. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=9837. - ISSN 0208-7944
7
Procesy koncentracji w handlu europejskim = Concentration Processes in European Trade / Jerzy ALTKORN // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 1 (2000), s. 200-207. - Summ. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. - ISSN 0324-8445
8
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 6 (2000), s. 10-14. - ISSN 1231-7853
9
Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 2 (2000), s. 19-22. - ISSN 1231-7853
10
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000), s. 5-8. - ISSN 1429-7221
11
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999), s. 9-17. - Summ. - ISSN 1506-2635
12
Metody oceny marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 5 (1999), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
13
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999), s. 67-71. - ISSN 1429-7221
14
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 3 (58) (1999), s. 44. - ISSN 1231-3289
15
Wizerunek marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 6 (37) (1997), s. 4-6. - ISSN 1231-3289
16
Determinanty globalizacji marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 4 (1997), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
17
Rozciąganie marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 2 (33) (1997), s. 4-8. - ISSN 1231-3289
18
Kreować czy kupować markę? / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 5 (1997), s. 2-4. - ISSN 1231-7853
19
Wyznaczniki silnej marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 7 (38) (1997), s. 4-6. - ISSN 1231-3289
20
Rozwój rynku a przyszłość marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 10 (1996), s. 13-16. - ISSN 1231-7853
21
Trzy podejścia do marki / Jerzy ALTKORN // Marketing w Praktyce. - nr 9/10 (1996), s. 27-30. - ISSN 1425-8315
22
Determinanty rozwoju marek pośredników / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 42, nr 5-6 (244-245) (1996), s. 9-12. - ISSN 0438-5403
23
Wizerunek firmy jako marka / Jerzy ALTKORN // Marketing w Praktyce. - nr 4 (1996), s. 5-9. - ISSN 1425-8315
24
Informacyjne funkcje znaków towarowych / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 41, nr 5-6 (238-239) (1995), s. 1-7. - ISSN 0438-5403
25
Symbole wykorzystywane w znakach towarowych / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 3 (10) (1995), s. 15-20. - ISSN 1231-3289
26
Marketingowe funkcje opakowań = Role of Packagings in Marketing / Jerzy ALTKORN // Przemysł Spożywczy. - T. 48, nr 8 (1994), s. 233-235, 238-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0033-250X
27
Inspiracje innowacji rynkowych / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 2 (1994), s. 7-11. - ISSN 1231-7853
28
Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 3 (230) (1994), s. 14-18. - ISSN 0438-5403
29
Marketing a etyka / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993), s. 3-6. - ISSN 0438-5403
30
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993), s. 19-30. - Summ. - ISSN 0208-7944
31
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992), s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
32
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure / Jerzy ALTKORN // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991), s. 49-58. - Summ. - ISSN 0071-674X
33
Nowy stan kupiecki / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991), s. 1-4. - ISSN 0438-5403
34
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991), s. 5-23. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
35
Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 4 (207) (1990), s. 7-12. - ISSN 0438-5403
36
Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych = Manager-Entrepreneur and Workers' Council in the Shaping of Market Processes / Jerzy ALTKORN // Problemy Ekonomiczne. - R. 28, nr 1/89 (1989), s. 3-14. - Summ., rez. - ISSN 0079-578X
37
Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego = Reconstruction of Organisational Structures of Internal Trade / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 294 (1989), s. 5-23. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
38
Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 35, nr 3-6 (200-203) (1989), s. 31-38. - ISSN 0438-5403
39
The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [scientific editors: Ignacy DUDA, Antoni FAJFEREK, Jan STECZKOWSKI]. - nr 237 (1988), s. 37-51. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
40
Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań = Establishment Organs in Relation to Economic Reform / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 34, nr 4-5 (193) (1988), s. 7-13. - ISSN 0438-5403
41
Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych = Role of a Staff Committee in Process of the Economic Reform in Trade Enterprises / Jerzy ALTKORN // Przedsiębiorstwo i Rynek. - nr 4(16) (1987), s. 52-64. - ISSN 0013-3043
42
Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców = Industrialization of Production Engineering and Purchaser Service Organization / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 2 (187) (1987), s. 12-16. - ISSN 0438-5403
43
Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym / Jerzy ALTKORN // Wektory. - nr 11-12 (1986), s. 19-22. - ISSN 0208-9084
44
Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze / Jerzy ALTKORN // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 339 (1986), s. 79-85. - Tytuł numeru: Procesy rynkowe: materiały na konferencję naukowo-dydaktyczną Instytutu i Katedr Ekonomiki Obrotu Towarowego i Usług Polanica, 24-26 września 1986. - ISSN 0324-8445
45
Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym = Relations between Directors and Employees Self-Government Representative Bodies within Firms Catering for Domestic Market / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 231 (1986), s. 5-25. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
46
Kierunki specjalizacji zakładów / Andrzej SZROMNIK, Jerzy ALTKORN, Felicja KĘDZIOREK, Stefan MYNARSKI, Leszek RUDNICKI, Anna NOWAKOWSKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 210 (1985), s. 49-83. - ISSN 0208-7944
47
Ewolucja struktur organizacyjnych w handlu wewnętrznym = Evolution of Organizational Structures in Home Trade / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 31, nr 1 (174) (1985), s. 1-7. - ISSN 0438-5403
48
60-lecie Akademii Ekonomicznej w Krakowie = Sixty Years of the Cracow Academy of Economics / Jerzy ALTKORN // Problemy Ekonomiczne. - R. 24, nr 2/85 (1985), s. 7-17. - ISSN 0079-578X
49
Samorząd pracowniczy w kierowaniu przedsiębiorstwem handlowym = Workers' self-government in the management of commercial enterprises / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 31, nr 3 (176) (1985), s. 1-7. - ISSN 0438-5403
50
Handel detaliczny w Norwegii = The Retail Trade Structure in Norway / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 30, nr 1 (167) (1984), s. 59-65. - ISSN 0438-5403
51
Dostosowywanie struktur organizacyjnych handlu wewnętrznego do wymogów reformy gospodarczej / Jerzy ALTKORN // Problemy Ekonomiczne. - nr 3/83 (R. 22) (1983), s. 67-76. - ISSN 0079-578X
52
Reforma gospodarcza a koncentracja i demonopolizacja handlu = Economic Reform and Trade Concentration and Demonopolization / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 29, nr 3 (165) (1983), s. 1-6. - ISSN 0438-5403
53
Szwedzka spółdzielczość spożywców = Swedish Consumers' Co-operatives / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Janusz MACIASZEK]. - nr 179 (1983), s. 133-148. - Rez., summ. - ISSN 0208-7944
54
Struktura handlu szwedzkiego = The Structure of the Swedish Domestic Trade / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jerzy ALTKORN]. - nr 162 (1982), s. 7-18. - Rez., summ. - ISSN 0208-7944
55
Warunki i sposoby reformowania płac w handlu = Conditions and Methods of Reformation of Wages in Trade / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 28, nr 5-6 (161-162) (1982), s. 17-24. - ISSN 0438-5403
56
Uwarunkowania ról i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych = The Conditioning of the Functions and Qualifications of the Commercial Enterprises' Managers / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jerzy ALTKORN]. - nr 123 (1980), s. 5-21. - Rez., summ. - ISSN 0208-7944
57
Procesy koncentracji a struktura zawodowo-kwalifikacyjna w handlu wewnętrznym = Concentration Processes and the Structure of Professional Qualifications in Internal Trade / Jerzy ALTKORN // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Aleksander ZELIAŚ]. - vol. 23 (1980), s. 11-20. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0071-674X
58
Zatrudnienie w infrastrukturze organizacyjno - technicznej handlu = Employment in Organizational and Technical Infra-structure of Trade / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 25, nr 3 (147) (1979), s. 10-15. - ISSN 0438-5403
59
Czynniki przemian funkcyjnej i kwalifikacyjnej struktury zatrudnienia w handlu wewnętrznym = Factors of Changes of Function and Qualification Structure of Employment in Internal Trade / Jerzy ALTKORN // Roczniki Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług. - R. 24, nr 1 (89) (1979), s. 37-48. - Summ. - ISSN 0239-2577
60
Przemiany organizacyjno-techniczne a warunki pracy w handlu = Impact of organizational and technical changes on working condition in trade / Jerzy ALTKORN // Folia Oeconomica Cracoviensia. - vol. 21 (1979), s. 53-62. - Summ., rez. - ISSN 0071-674X
61
Mierniki pracy jako podstawa pobudzania działalności przedsiębiorstw handlowych = Work Standards as the Basis for Stimulating the Activity of Trading Enterprises / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zbigniew MISIASZEK]. - nr 101 (1978), s. 5-21. - Rez., summ. - ISSN 0208-7944
62
Zmiany w systemie płac pracowników handlu w Czechosłowacji = Changes in the Salaries System for Trade Employees in Czechoslovakia / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 22, nr 4 (130) (1976), s. 74-80. - ISSN 0438-5403
63
Kwalifikacje kadry kierowniczej jako podstawa określania płac zasadniczych = Qualifications of Managers as the Basis of Determining of Basic Wages / Jerzy ALTKORN // Roczniki Instytutu Handlu Wewnętrznego. - R. 21, z. 4 (80) (1976), s. 46-55. - Rez., summ., streszcz.
64
Tendencje rozwojowe struktury kwalifikacji w handlu detalicznym = Developmental Tendencies in the Structure of Qualifications in the Retail Trade / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zbigniew MISIASZEK]. - nr 73 (1975), s. 5-32. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
65
Integracja bodźców ekonomicznych kierownictwa i załóg w systemie ekonomiczno-finansowym przedsiębiorstw handlowych = Integration of Economic Stimuli of Management and Workers in the System of Economic and Financial Trade Enterprises / Jerzy ALTKORN // Problemy Ekonomiczne / [red. nacz. Antoni FAJFEREK]. - R. 14, nr 4/56 (1975), s. 36-43. - ISSN 0079-578X
66
Bodźce ekonomiczne kierowników przedsiębiorstw handlowych = Economic Stimuluses for Trade Enterprises Management / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 21, nr 2 (122) (1975), s. 33-42. - ISSN 0438-5403
67
Systemy wynagradzania w handlu czechosłowackim = System of Compensation in Czechoslovak Trade / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - nr 1-2 (115-116) (1974), s. 104-113
68
Kierunki ewolucji zawodów handlowych = The Evolution Lines of Trade Professions / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 19, nr 5 (113) (1973), s. 23-30
69
Węzłowe problemy badań płynności kadr w handlu = Crucial Problems of Studies on the Flow of Employees in Trade / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Eugeniusz GARBACIK]. - nr 59 (1973), s. 5-18. - Summ., rez. - ISSN 0075-5125
70
Zasady polityki płac w handlu wewnętrznym w 25-leciu Polski Ludowej = Principles of the Wages Policy in Home Trade in the 25 Years of People's Poland / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan BOLLAND]. - nr 47 (1972), s. 69-82. - Rez., summ. - ISSN 0075-5125
71
Wpływ czynników demograficznych na płynność załóg sklepowych = Influence the Demographic Factors on Unstability of Shop Staffs / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Eugeniusz GARBACIK]. - nr 45 (1972), s. 5-19. - Rez., summ. - ISSN 0075-5125
72
Problemy metodologiczne ćwiczeń z dyscyplin ekonomicznych = Problems of Methodology of Classes in Economics / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan BOLLAND]. - nr 52 (1972), s. 15-27. - Rez., summ. - ISSN 0075-5125
73
Ekonomiczne i organizacyjne czynniki zabezpieczenia jakości towarów w handlu wewnętrznym = Economic and Organizational Factors of Securing the Quality of Goods in the Home Trade / Jerzy ALTKORN // Problemy Ekonomiczne / [red. nacz. Antoni FAJFEREK]. - R. 11, nr 3/43 (1972), s. 55-65. - ISSN 0079-578X
74
Zatrudnienie w handlu wewnętrznym w PRL = Employment in the Home Trade / Jerzy ALTKORN // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Emil LUCHTER]. - vol. 9 (1970), s. 3-19. - Summ., rez. - ISSN 0071-674X
75
Wymagania a rzeczywiste kwalifikacje kierowników przedsiębiorstw handlowych = Required and Actual Qualifications of Managers in Trade Enterprises / Jerzy ALTKORN, Bogdan Baran // Handel Wewnętrzny. - R. 15, nr 2 (86) (1969), s. 1-13
76
O zawodzie dyrektora przedsiębiorstwa handlowego = On the Profession of Manager in Trade Enterprise / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 15, nr 5 (89) (1969), s. 1-10
77
Bodźce ekonomiczne jako instrument kierowania handlem = Economic Stimuli as an Instrument for Controlling Commerce / Jerzy ALTKORN // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Eugeniusz GARBACIK]. - vol. 7 (1969), s. 65-77. - Summ., rez. - ISSN 0071-674X
78
Problemy organizacji nieformalnej przedsiębiorstw handlowych = Problems of Informal Organization of Commercial Enterprises / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stanisław HOSZOWSKI]. - nr 39 (1969), s. 5-43. - Summ., rez. - ISSN 0075-5125
79
Struktura płac w handlu detalicznym Stanów Zjednoczonych A. P. = Structure of Payment in the USA Retail Trade / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 12, nr 1 (67) (1966), s. 62-69
80
Wymagania i wynagradzanie za kwalifikacje w handlu krajów socjalistycznych = The Requirement and Payment for Trade Staff Qualifications in Socialist Countries / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 11, nr 6 (66) (1965), s. 9-26
81
Identyfikacja pracowników handlu z zawodem / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 9, nr 5 (1963), s. 23-36
82
Elementy postaw zawodowych sprzedawców sklepowych = Elements of the Professional attitudes of Shop Vendors / Jerzy ALTKORN // Przegląd Organizacji. - nr 12 (62) (1962), s. 27-31. - ISSN 0137-7221
83
Przesłanki wyboru zawodu i oceny pracy w handlu detalicznym = Basis of Job Choices and Job Estimation in Retail Trade / J. ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 8, nr 1 (1962), s. 60-74
84
Systemy płac w handlu detalicznym = Systems of Wages in the Retail Trade / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie. - nr 16 (1961), s. [35]-83. - Soderž., summ. - ISSN 0075-5125
85
Problemy ekonomiki i organizacji pracy w pracach Katedry Ekonomika Przedsiębiorstwa Handlowego przy Wyższej Szkole Ekonomicznej w Krakowie / Jerzy ALTKORN // Biuletyn Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. - nr 5 (1961), s. 41-42
86
Elementy organizacji płac w detalu = Elements of Salaries Organization in Retailing / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 7, nr 2 (1961), s. 27-35
87
Zasady różnicowania płac w handlu = Principles of Salaries and Wages Deferentiation in Trade / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 6, nr 1 (1960), s. 14-26
88
Konsekwencje i niekonsekwencje reform handlu / Jerzy ALTKORN, Kazimierz Gutteter // Życie Gospodarcze. - R. 13, nr 19 (347) (1958), s. 1, 3
89
Płace w miejskim handlu detalicznym = Wages in the Municipal Retail Trade / Jerzy ALTKORN // Myśl Gospodarcza / red. nacz. Jan CZARKOWSKI. - R. 1, nr 6 (1957), s. 81-97. - Rez., summ.
1
Altkorn J., (2002), Promocja szkół wyższych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 602, s. 7-13; https://bazekon.uek.krakow.pl/14399
2
Altkorn J., (2002), Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 581, s. 7-13; https://bazekon.uek.krakow.pl/12565
3
Altkorn J., (2001), Tożsamość firmy a strategie marketingowe, "Marketing i Rynek", nr 11, s. 2-4.
4
Altkorn J., (2001), Globalnì marketingovì rìšennâ, "Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Llogìstika", no 416, s. 5-10.
5
Altkorn J., (2001), Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie, "Marketing i Rynek", nr 6, s. 2-6.
6
Altkorn J., (2000), Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 538, s. 7-16; https://bazekon.uek.krakow.pl/9837
7
Altkorn J., (2000), Procesy koncentracji w handlu europejskim, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 852, t. 1, s. 200-207.
8
Altkorn J., (2000), Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa, "Marketing i Rynek", nr 6, s. 10-14.
9
Altkorn J., (2000), Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 19-22.
10
Altkorn J., (2000), Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 4(17), s. 5-8.
11
Altkorn J., (1999), Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", z. 2, s. 9-17.
12
Altkorn J., (1999), Metody oceny marek, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-6.
13
Altkorn J., (1999), Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 13, s. 67-71.
14
Altkorn J., (1999), Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu, "Aida Media", nr 3 (58), s. 44.
15
Altkorn J., (1997), Wizerunek marki, "Aida Media", nr 6 (37), s. 4-6.
16
Altkorn J., (1997), Determinanty globalizacji marek, "Marketing i Rynek", nr 4, s. 2-6.
17
Altkorn J., (1997), Rozciąganie marki, "Aida Media", nr 2 (33), s. 4-8.
18
Altkorn J., (1997), Kreować czy kupować markę?, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-4.
19
Altkorn J., (1997), Wyznaczniki silnej marki, "Aida Media", nr 7 (38), s. 4-6.
20
Altkorn J., (1996), Rozwój rynku a przyszłość marek, "Marketing i Rynek", nr 10, s. 13-16.
21
Altkorn J., (1996), Trzy podejścia do marki, "Marketing w Praktyce", nr 9/10, s. 27-30.
22
Altkorn J., (1996), Determinanty rozwoju marek pośredników, "Handel Wewnętrzny", R. 42, nr 5-6 (244-245), s. 9-12.
23
Altkorn J., (1996), Wizerunek firmy jako marka, "Marketing w Praktyce", nr 4, s. 5-9.
24
Altkorn J., (1995), Informacyjne funkcje znaków towarowych, "Handel Wewnętrzny", R. 41, nr 5-6 (238-239), s. 1-7.
25
Altkorn J., (1995), Symbole wykorzystywane w znakach towarowych, "Aida Media", nr 3 (10), s. 15-20.
26
Altkorn J., (1994), Marketingowe funkcje opakowań, "Przemysł Spożywczy", T. 48, nr 8, s. 233-235, 238-240.
27
Altkorn J., (1994), Inspiracje innowacji rynkowych, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 7-11.
28
Altkorn J., (1994), Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie, "Handel Wewnętrzny", R. 40, nr 3 (230), s. 14-18.
29
Altkorn J., (1993), Marketing a etyka, "Handel Wewnętrzny", R. 39, nr 3 (224), s. 3-6.
30
Altkorn J., (1993), Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 411, s. 19-30.
31
Altkorn J., (1992), Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 372, s. 5-17.
32
Altkorn J., (1991), Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 34, s. 49-58.
33
Altkorn J., (1991), Nowy stan kupiecki, "Handel Wewnętrzny", R. 37, nr 3 (212), s. 1-4.
34
Altkorn J., (1991), Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 368, s. 5-23.
35
Altkorn J., (1990), Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi, "Handel Wewnętrzny", R. 36, nr 4 (207), s. 7-12.
36
Altkorn J., (1989), Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych, "Problemy Ekonomiczne", R. 28, nr 1/89, s. 3-14.
37
Altkorn J., (1989), Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 294, s. 5-23.
38
Altkorn J., (1989), Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych, "Handel Wewnętrzny", R. 35, nr 3-6 (200-203), s. 31-38.
39
Altkorn J., (1988), The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 237, s. 37-51.
40
Altkorn J., (1988), Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań, "Handel Wewnętrzny", R. 34, nr 4-5 (193), s. 7-13.
41
Altkorn J., (1987), Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych, "Przedsiębiorstwo i Rynek", nr 4(16), s. 52-64.
42
Altkorn J., (1987), Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców, "Handel Wewnętrzny", R. 33, nr 2 (187), s. 12-16.
43
Altkorn J., (1986), Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym, "Wektory", nr 11-12, s. 19-22.
44
Altkorn J., (1986), Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 339, s. 79-85.
45
Altkorn J., Czubała A., (1986), Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 231, s. 5-25.
46
Szromnik A., Altkorn J., Kędziorek F., Mynarski S., Rudnicki L., Nowakowska A., (1985), Kierunki specjalizacji zakładów, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 210, s. 49-83.
47
Altkorn J., (1985), Ewolucja struktur organizacyjnych w handlu wewnętrznym, "Handel Wewnętrzny", R. 31, nr 1 (174), s. 1-7.
48
Altkorn J., (1985), 60-lecie Akademii Ekonomicznej w Krakowie, "Problemy Ekonomiczne", R. 24, nr 2/85, s. 7-17.
49
Altkorn J., (1985), Samorząd pracowniczy w kierowaniu przedsiębiorstwem handlowym, "Handel Wewnętrzny", R. 31, nr 3 (176), s. 1-7.
50
Altkorn J., (1984), Handel detaliczny w Norwegii, "Handel Wewnętrzny", R. 30, nr 1 (167), s. 59-65.
51
Altkorn J., (1983), Dostosowywanie struktur organizacyjnych handlu wewnętrznego do wymogów reformy gospodarczej, "Problemy Ekonomiczne", nr 3/83 (R. 22), s. 67-76.
52
Altkorn J., (1983), Reforma gospodarcza a koncentracja i demonopolizacja handlu, "Handel Wewnętrzny", R. 29, nr 3 (165), s. 1-6.
53
Altkorn J., (1983), Szwedzka spółdzielczość spożywców, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 179, s. 133-148.
54
Altkorn J., (1982), Struktura handlu szwedzkiego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 162, s. 7-18.
55
Altkorn J., (1982), Warunki i sposoby reformowania płac w handlu, "Handel Wewnętrzny", R. 28, nr 5-6 (161-162), s. 17-24.
56
Altkorn J., (1980), Uwarunkowania ról i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 123, s. 5-21.
57
Altkorn J., (1980), Procesy koncentracji a struktura zawodowo-kwalifikacyjna w handlu wewnętrznym, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 23, s. 11-20.
58
Altkorn J., (1979), Zatrudnienie w infrastrukturze organizacyjno - technicznej handlu, "Handel Wewnętrzny", R. 25, nr 3 (147), s. 10-15.
59
Altkorn J., (1979), Czynniki przemian funkcyjnej i kwalifikacyjnej struktury zatrudnienia w handlu wewnętrznym, "Roczniki Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług", R. 24, nr 1 (89), s. 37-48.
60
Altkorn J., (1979), Przemiany organizacyjno-techniczne a warunki pracy w handlu, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 21, s. 53-62.
61
Altkorn J., (1978), Mierniki pracy jako podstawa pobudzania działalności przedsiębiorstw handlowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 101, s. 5-21.
62
Altkorn J., (1976), Zmiany w systemie płac pracowników handlu w Czechosłowacji, "Handel Wewnętrzny", R. 22, nr 4 (130), s. 74-80.
63
Altkorn J., (1976), Kwalifikacje kadry kierowniczej jako podstawa określania płac zasadniczych, "Roczniki Instytutu Handlu Wewnętrznego", R. 21, z. 4 (80), s. 46-55.
64
Altkorn J., (1975), Tendencje rozwojowe struktury kwalifikacji w handlu detalicznym, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 73, s. 5-32.
65
Altkorn J., (1975), Integracja bodźców ekonomicznych kierownictwa i załóg w systemie ekonomiczno-finansowym przedsiębiorstw handlowych, "Problemy Ekonomiczne", R. 14, nr 4/56, s. 36-43.
66
Altkorn J., (1975), Bodźce ekonomiczne kierowników przedsiębiorstw handlowych, "Handel Wewnętrzny", R. 21, nr 2 (122), s. 33-42.
67
Altkorn J., (1974), Systemy wynagradzania w handlu czechosłowackim, "Handel Wewnętrzny", nr 1-2 (115-116), s. 104-113.
68
Altkorn J., (1973), Kierunki ewolucji zawodów handlowych, "Handel Wewnętrzny", R. 19, nr 5 (113), s. 23-30.
69
Altkorn J., (1973), Węzłowe problemy badań płynności kadr w handlu, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie", nr 59, s. 5-18.
70
Altkorn J., (1972), Zasady polityki płac w handlu wewnętrznym w 25-leciu Polski Ludowej, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie", nr 47, s. 69-82.
71
Altkorn J., (1972), Wpływ czynników demograficznych na płynność załóg sklepowych, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie", nr 45, s. 5-19.
72
Altkorn J., (1972), Problemy metodologiczne ćwiczeń z dyscyplin ekonomicznych, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie", nr 52, s. 15-27.
73
Altkorn J., (1972), Ekonomiczne i organizacyjne czynniki zabezpieczenia jakości towarów w handlu wewnętrznym, "Problemy Ekonomiczne", R. 11, nr 3/43, s. 55-65.
74
Altkorn J., (1970), Zatrudnienie w handlu wewnętrznym w PRL, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 9, s. 3-19.
75
Altkorn J., Baran B., (1969), Wymagania a rzeczywiste kwalifikacje kierowników przedsiębiorstw handlowych, "Handel Wewnętrzny", R. 15, nr 2 (86), s. 1-13.
76
Altkorn J., (1969), O zawodzie dyrektora przedsiębiorstwa handlowego, "Handel Wewnętrzny", R. 15, nr 5 (89), s. 1-10.
77
Altkorn J., (1969), Bodźce ekonomiczne jako instrument kierowania handlem, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 7, s. 65-77.
78
Altkorn J., (1969), Problemy organizacji nieformalnej przedsiębiorstw handlowych, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie", nr 39, s. 5-43.
79
Altkorn J., (1966), Struktura płac w handlu detalicznym Stanów Zjednoczonych A. P., "Handel Wewnętrzny", R. 12, nr 1 (67), s. 62-69.
80
Altkorn J., (1965), Wymagania i wynagradzanie za kwalifikacje w handlu krajów socjalistycznych, "Handel Wewnętrzny", R. 11, nr 6 (66), s. 9-26.
81
Altkorn J., (1963), Identyfikacja pracowników handlu z zawodem, "Handel Wewnętrzny", R. 9, nr 5, s. 23-36.
82
Altkorn J., (1962), Elementy postaw zawodowych sprzedawców sklepowych, "Przegląd Organizacji", nr 12 (62), s. 27-31.
83
Altkorn J., (1962), Przesłanki wyboru zawodu i oceny pracy w handlu detalicznym, "Handel Wewnętrzny", R. 8, nr 1, s. 60-74.
84
Altkorn J., (1961), Systemy płac w handlu detalicznym, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie", nr 16, s. [35]-83.
85
Altkorn J., (1961), Problemy ekonomiki i organizacji pracy w pracach Katedry Ekonomika Przedsiębiorstwa Handlowego przy Wyższej Szkole Ekonomicznej w Krakowie, "Biuletyn Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa", nr 5, s. 41-42.
86
Altkorn J., (1961), Elementy organizacji płac w detalu, "Handel Wewnętrzny", R. 7, nr 2, s. 27-35.
87
Altkorn J., (1960), Zasady różnicowania płac w handlu, "Handel Wewnętrzny", R. 6, nr 1, s. 14-26.
88
Altkorn J., Gutteter K., (1958), Konsekwencje i niekonsekwencje reform handlu, "Życie Gospodarcze", R. 13, nr 19 (347), s. 1, 3.
89
Altkorn J., (1957), Płace w miejskim handlu detalicznym, "Myśl Gospodarcza", R. 1, nr 6, s. 81-97.
1
@article{UEK:2168231314,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Promocja szkół wyższych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "602",
pages = "7-13",
year = "2002",
}
2
@article{UEK:2168225660,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "581",
pages = "7-13",
year = "2002",
}
3
@article{UEK:2168236990,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Tożsamość firmy a strategie marketingowe",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "11",
pages = "2-4",
year = "2001",
}
4
@article{UEK:2168324587,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Globalnì marketingovì rìšennâ",
journal = "Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Llogìstika",
number = "no 416",
pages = "5-10",
year = "2001",
}
5
@article{UEK:2168236780,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "6",
pages = "2-6",
year = "2001",
}
6
@article{UEK:2168224038,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "538",
pages = "7-16",
year = "2000",
}
7
@article{UEK:2168224118,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Procesy koncentracji w handlu europejskim",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "852, t. 1",
pages = "200-207",
adress = "",
year = "2000",
}
8
@article{UEK:2168237022,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "6",
pages = "10-14",
year = "2000",
}
9
@article{UEK:2168237004,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "2",
pages = "19-22",
year = "2000",
}
10
@article{UEK:2168324633,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa",
journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu",
number = "4(17)",
pages = "5-8",
year = "2000",
}
11
@article{UEK:2168257630,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie",
number = "z. 2",
pages = "9-17",
year = "1999",
}
12
@article{UEK:2168239652,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Metody oceny marek",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "5",
pages = "2-6",
year = "1999",
}
13
@article{UEK:2168324629,
author = "Altkorn Jerzy and ",
title = "Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie",
journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu",
number = "13",
pages = "67-71",
year = "1999",
}
14
@article{UEK:2168252944,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu",
journal = "Aida Media",
number = "3 (58)",
pages = "44",
year = "1999",
}
15
@article{UEK:2168252958,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizerunek marki",
journal = "Aida Media",
number = "6 (37)",
pages = "4-6",
year = "1997",
}
16
@article{UEK:2168239662,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Determinanty globalizacji marek",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "4",
pages = "2-6",
year = "1997",
}
17
@article{UEK:2168252956,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Rozciąganie marki",
journal = "Aida Media",
number = "2 (33)",
pages = "4-8",
year = "1997",
}
18
@article{UEK:2168239664,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kreować czy kupować markę?",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "5",
pages = "2-4",
year = "1997",
}
19
@article{UEK:2168252952,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wyznaczniki silnej marki",
journal = "Aida Media",
number = "7 (38)",
pages = "4-6",
year = "1997",
}
20
@article{UEK:2168236784,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Rozwój rynku a przyszłość marek",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "10",
pages = "13-16",
year = "1996",
}
21
@article{UEK:2168240998,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Trzy podejścia do marki",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "9/10",
pages = "27-30",
year = "1996",
}
22
@article{UEK:2168261672,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Determinanty rozwoju marek pośredników",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 42, 5-6 (244-245)",
pages = "9-12",
year = "1996",
}
23
@article{UEK:2168322663,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizerunek firmy jako marka",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "4",
pages = "5-9",
year = "1996",
}
24
@article{UEK:2168238220,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Informacyjne funkcje znaków towarowych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 41, 5-6 (238-239)",
pages = "1-7",
year = "1995",
}
25
@article{UEK:2168252994,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Symbole wykorzystywane w znakach towarowych",
journal = "Aida Media",
number = "3 (10)",
pages = "15-20",
year = "1995",
}
26
@article{UEK:2168276803,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketingowe funkcje opakowań",
journal = "Przemysł Spożywczy",
number = "T. 48, 8",
pages = "233-235, 238-240",
year = "1994",
}
27
@article{UEK:2168269010,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Inspiracje innowacji rynkowych",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "2",
pages = "7-11",
year = "1994",
}
28
@article{UEK:2168276539,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 40, 3 (230)",
pages = "14-18",
year = "1994",
}
29
@article{UEK:2168256034,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing a etyka",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 39, 3 (224)",
pages = "3-6",
year = "1993",
}
30
@article{UEK:2168236354,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "411",
pages = "19-30",
year = "1993",
}
31
@article{UEK:2168235274,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "372",
pages = "5-17",
year = "1992",
}
32
@article{UEK:2168247158,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 34",
pages = "49-58",
year = "1991",
}
33
@article{UEK:2168255908,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Nowy stan kupiecki",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 37, 3 (212)",
pages = "1-4",
year = "1991",
}
34
@article{UEK:2168237962,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "368",
pages = "5-23",
year = "1991",
}
35
@article{UEK:2168255316,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 36, 4 (207)",
pages = "7-12",
year = "1990",
}
36
@article{UEK:2168223618,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych",
journal = "Problemy Ekonomiczne",
number = "R. 28, 1/89",
pages = "3-14",
year = "1989",
}
37
@article{UEK:2168259028,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "294",
pages = "5-23",
year = "1989",
}
38
@article{UEK:2168255306,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 35, 3-6 (200-203)",
pages = "31-38",
year = "1989",
}
39
@article{UEK:2168237290,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "237",
pages = "37-51",
year = "1988",
}
40
@article{UEK:2168259820,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 34, 4-5 (193)",
pages = "7-13",
year = "1988",
}
41
@article{UEK:2168282963,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Przedsiębiorstwo i Rynek",
number = "4(16)",
pages = "52-64",
year = "1987",
}
42
@article{UEK:2168254770,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 33, 2 (187)",
pages = "12-16",
year = "1987",
}
43
@article{UEK:2168329285,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym",
journal = "Wektory",
number = "11-12",
pages = "19-22",
year = "1986",
}
44
@article{UEK:2168259326,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "339",
pages = "79-85",
adress = "",
year = "1986",
}
45
@article{UEK:2168254480,
author = "Altkorn Jerzy and Czubała Anna",
title = "Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "231",
pages = "5-25",
year = "1986",
}
46
@article{UEK:2168306683,
author = "Szromnik Andrzej and Altkorn Jerzy and Kędziorek Felicja and Mynarski Stefan and Rudnicki Leszek and Nowakowska Anna",
title = "Kierunki specjalizacji zakładów",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "210",
pages = "49-83",
year = "1985",
}
47
@article{UEK:2168240804,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Ewolucja struktur organizacyjnych w handlu wewnętrznym",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 31, 1 (174)",
pages = "1-7",
year = "1985",
}
48
@article{UEK:2168230748,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "60-lecie Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
journal = "Problemy Ekonomiczne",
number = "R. 24, 2/85",
pages = "7-17",
year = "1985",
}
49
@article{UEK:2168240810,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w kierowaniu przedsiębiorstwem handlowym",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 31, 3 (176)",
pages = "1-7",
year = "1985",
}
50
@article{UEK:2168254422,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Handel detaliczny w Norwegii",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 30, 1 (167)",
pages = "59-65",
year = "1984",
}
51
@article{UEK:2168221504,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Dostosowywanie struktur organizacyjnych handlu wewnętrznego do wymogów reformy gospodarczej",
journal = "Problemy Ekonomiczne",
number = "3/83 (R. 22)",
pages = "67-76",
year = "1983",
}
52
@article{UEK:2168254408,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Reforma gospodarcza a koncentracja i demonopolizacja handlu",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 29, 3 (165)",
pages = "1-6",
year = "1983",
}
53
@article{UEK:2168242846,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Szwedzka spółdzielczość spożywców",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "179",
pages = "133-148",
year = "1983",
}
54
@article{UEK:2168255624,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Struktura handlu szwedzkiego",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "162",
pages = "7-18",
year = "1982",
}
55
@article{UEK:2168254188,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Warunki i sposoby reformowania płac w handlu",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 28, 5-6 (161-162)",
pages = "17-24",
year = "1982",
}
56
@article{UEK:2168256892,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Uwarunkowania ról i kwalifikacji kierowników przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "123",
pages = "5-21",
year = "1980",
}
57
@article{UEK:2168247408,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Procesy koncentracji a struktura zawodowo-kwalifikacyjna w handlu wewnętrznym",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 23",
pages = "11-20",
year = "1980",
}
58
@article{UEK:2168253994,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Zatrudnienie w infrastrukturze organizacyjno - technicznej handlu",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 25, 3 (147)",
pages = "10-15",
year = "1979",
}
59
@article{UEK:2168260374,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Czynniki przemian funkcyjnej i kwalifikacyjnej struktury zatrudnienia w handlu wewnętrznym",
journal = "Roczniki Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług",
number = "R. 24, 1 (89)",
pages = "37-48",
year = "1979",
}
60
@article{UEK:2168248566,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przemiany organizacyjno-techniczne a warunki pracy w handlu",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 21",
pages = "53-62",
year = "1979",
}
61
@article{UEK:2168233146,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Mierniki pracy jako podstawa pobudzania działalności przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "101",
pages = "5-21",
year = "1978",
}
62
@article{UEK:2168337865,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Zmiany w systemie płac pracowników handlu w Czechosłowacji",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 22, 4 (130)",
pages = "74-80",
year = "1976",
}
63
@article{UEK:2168315501,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kwalifikacje kadry kierowniczej jako podstawa określania płac zasadniczych",
journal = "Roczniki Instytutu Handlu Wewnętrznego",
number = "R. 21, z. 4 (80)",
pages = "46-55",
year = "1976",
}
64
@article{UEK:2168249646,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Tendencje rozwojowe struktury kwalifikacji w handlu detalicznym",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "73",
pages = "5-32",
year = "1975",
}
65
@article{UEK:2168228104,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Integracja bodźców ekonomicznych kierownictwa i załóg w systemie ekonomiczno-finansowym przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Problemy Ekonomiczne",
number = "R. 14, 4/56",
pages = "36-43",
year = "1975",
}
66
@article{UEK:2168259848,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Bodźce ekonomiczne kierowników przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 21, 2 (122)",
pages = "33-42",
year = "1975",
}
67
@article{UEK:2168272088,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Systemy wynagradzania w handlu czechosłowackim",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "1-2 (115-116)",
pages = "104-113",
year = "1974",
}
68
@article{UEK:2168337853,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kierunki ewolucji zawodów handlowych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 19, 5 (113)",
pages = "23-30",
year = "1973",
}
69
@article{UEK:2168250226,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Węzłowe problemy badań płynności kadr w handlu",
journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie",
number = "59",
pages = "5-18",
year = "1973",
}
70
@article{UEK:2168250980,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Zasady polityki płac w handlu wewnętrznym w 25-leciu Polski Ludowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie",
number = "47",
pages = "69-82",
year = "1972",
}
71
@article{UEK:2168250512,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wpływ czynników demograficznych na płynność załóg sklepowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie",
number = "45",
pages = "5-19",
year = "1972",
}
72
@article{UEK:2168250280,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Problemy metodologiczne ćwiczeń z dyscyplin ekonomicznych",
journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie",
number = "52",
pages = "15-27",
year = "1972",
}
73
@article{UEK:2168224634,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Ekonomiczne i organizacyjne czynniki zabezpieczenia jakości towarów w handlu wewnętrznym",
journal = "Problemy Ekonomiczne",
number = "R. 11, 3/43",
pages = "55-65",
year = "1972",
}
74
@article{UEK:2168265732,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Zatrudnienie w handlu wewnętrznym w PRL",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 9",
pages = "3-19",
year = "1970",
}
75
@article{UEK:2168337659,
author = "Altkorn Jerzy and Baran Bogdan",
title = "Wymagania a rzeczywiste kwalifikacje kierowników przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 15, 2 (86)",
pages = "1-13",
year = "1969",
}
76
@article{UEK:2168337661,
author = "Altkorn Jerzy and ",
title = "O zawodzie dyrektora przedsiębiorstwa handlowego",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 15, 5 (89)",
pages = "1-10",
year = "1969",
}
77
@article{UEK:2168261698,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Bodźce ekonomiczne jako instrument kierowania handlem",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 7",
pages = "65-77",
year = "1969",
}
78
@article{UEK:2168272578,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Problemy organizacji nieformalnej przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie",
number = "39",
pages = "5-43",
year = "1969",
}
79
@article{UEK:2168337645,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Struktura płac w handlu detalicznym Stanów Zjednoczonych A. P.",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 12, 1 (67)",
pages = "62-69",
year = "1966",
}
80
@article{UEK:2168337643,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wymagania i wynagradzanie za kwalifikacje w handlu krajów socjalistycznych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 11, 6 (66)",
pages = "9-26",
year = "1965",
}
81
@article{UEK:2168337615,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Identyfikacja pracowników handlu z zawodem",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 9, 5",
pages = "23-36",
year = "1963",
}
82
@article{UEK:2168332819,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Elementy postaw zawodowych sprzedawców sklepowych",
journal = "Przegląd Organizacji",
number = "12 (62)",
pages = "27-31",
year = "1962",
}
83
@article{UEK:2168337591,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przesłanki wyboru zawodu i oceny pracy w handlu detalicznym",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 8, 1",
pages = "60-74",
year = "1962",
}
84
@article{UEK:2168267414,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Systemy płac w handlu detalicznym",
journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Krakowie",
number = "16",
pages = "[35]-83",
year = "1961",
}
85
@article{UEK:2168332909,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Problemy ekonomiki i organizacji pracy w pracach Katedry Ekonomika Przedsiębiorstwa Handlowego przy Wyższej Szkole Ekonomicznej w Krakowie",
journal = "Biuletyn Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa",
number = "5",
pages = "41-42",
year = "1961",
}
86
@article{UEK:2168337585,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Elementy organizacji płac w detalu",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 7, 2",
pages = "27-35",
year = "1961",
}
87
@article{UEK:2168337573,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Zasady różnicowania płac w handlu",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 6, 1",
pages = "14-26",
year = "1960",
}
88
@article{UEK:2168281263,
author = "Altkorn Jerzy and Gutteter Kazimierz",
title = "Konsekwencje i niekonsekwencje reform handlu",
journal = "Życie Gospodarcze",
number = "R. 13, 19 (347)",
pages = "1, 3",
year = "1958",
}
89
@article{UEK:2168284363,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Płace w miejskim handlu detalicznym",
journal = "Myśl Gospodarcza",
number = "R. 1, 6",
pages = "81-97",
year = "1957",
}