Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 206-232
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240276
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Marketingowe funkcje opakowań = Role of Packagings in Marketing
Źródło:
Przemysł Spożywczy. - T. 48, nr 8 (1994) , s. 233-235, 238-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168276803
artykuł w czasopiśmie
|
Tytuł:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Numer:
nr 425
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1994
Opis fizyczny:
60 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Streszcz. w jęz. ang. przy art.,
Nr:
2168246566
redakcja czasopisma/serii
|
Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 162-205
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240274
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Marketing w turystyce
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994
Opis fizyczny:
203, [1] s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168323501
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Problemy adaptacji marketingu przez sektor usługowy w Polsce
Źródło:
Marketing w usługach / [red. Józef Garczarczyk i Kazimierz Rogoziński] - Poznań: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1994, s. 9-15
Nr:
2168273808
rozdział w materiałach konferencyjnych
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 137-161
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240272
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 2
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1994
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240254
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
|
Autor:
Tytuł:
Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 3 (230) (1994) , s. 14-18
Nr:
2168276539
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Inspiracje innowacji rynkowych
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 2 (1994) , s. 7-11
Nr:
2168269010
artykuł w czasopiśmie
|
11
Autor:
Tytuł:
Wpływ przedsiębiorczości na strukturę podmiotową rynku
Źródło:
Prywatna przedsiębiorczość a struktura podmiotów rynkowych / kier. nauk. i red. Jerzy ALTKORN1993, s. 8-45
Sygnatura:
NP-271/Magazyn
Nr:
2168329833
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 137-161
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239718
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
13
Autor:
Tytuł:
Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań)
Źródło:
Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji) / red. Józefa Kramer - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1993, s. 185-191
Nr:
2168244536
rozdział w materiałach konferencyjnych
|
Autor:
Tytuł:
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993) , s. 19-30. - Summ.
Nr:
2168236354
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 162-205
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239720
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Tytuł:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Fogra, 1993
Opis fizyczny:
181 s.: il.; 24 cm
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242274
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
|
Autor:
Tytuł:
Globalizacja rynku a strategia konkurowania
Źródło:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN - Kraków: Fogra, 1993, s. 117-123
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242468
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 206-232
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239724
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Marketing a etyka
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993) , s. 3-6
Nr:
2168256034
artykuł w czasopiśmie
|
Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 2.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1993
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239700
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 206-232
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240298
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 59-83
Nr:
2168289273
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka cen
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 104-114
Nr:
2168289285
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Rynek turystyczny
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 20-36
Nr:
2168289271
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Kanały dystrybucji usług turystycznych
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 115-132
Nr:
2168289287
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992) , s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168235274
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Istota i rola marketingu w turystyce
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 9-19
Nr:
2168289269
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Planowanie promocji
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 133-154
Nr:
2168289289
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 162-205
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240296
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka produktu turystycznego
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 84-103
Nr:
2168289275
rozdział w skrypcie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 137-161
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240294
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Tytuł:
Podstawy marketingu
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1992
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240284
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
|
Autor:
Tytuł:
Kanały dystrybucji usług turystycznych : pomocnicze materiały dydaktyczne
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1991
Opis fizyczny:
22, [1] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Nr:
2168292251
skrypt
|
Autor:
Tytuł:
Nowy stan kupiecki
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991) , s. 1-4
Nr:
2168255908
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w handlu : wizje i rzeczywistość = Workers' Self-managemnet in the Trade Sector : Visions and Reality
Źródło:
Sprawozdania z Posiedzeń Komisji Naukowych / Polska Akademia Nauk. Oddział w Krakowie1991. - T. 33/1, styczeń-czerwiec 1989, s. 47. - Autor nie dostarczył streszczenia
Nr:
2168333393
varia
|
Autor:
Tytuł:
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991) , s. 5-23. - Summ., rez.
Nr:
2168237962
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka produktu turystycznego : pomocnicze materiały dydaktyczne
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1991
Opis fizyczny:
29 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Nr:
2168292249
skrypt
|
Autor:
Tytuł:
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure
Źródło:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991) , s. 49-58. - Summ.
Nr:
2168247158
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 4 (207) (1990) , s. 7-12
Nr:
2168255316
artykuł w czasopiśmie
|
40
Autor:
Tytuł:
Strategie przedsiębiorstw handlowych w kontaktach z dostawcami
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 1990
Opis fizyczny:
160 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Sygnatura:
Dostępne w Archiwum UEK - nr 356/754
Nr:
2168273034
doktorat
|
Autor:
Tytuł:
Rynek jako podstawa nowego ładu ekonomicznego
Źródło:
O nowy ład ekonomiczny w Polsce / red. nauk. Roman DOMASZEWICZ - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1990, s. 7-19
Nr:
2168227312
fragment raportu/sprawozdania
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego = Reconstruction of Organisational Structures of Internal Trade
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 294 (1989) , s. 5-23. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168259028
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych = Manager-Entrepreneur and Workers' Council in the Shaping of Market Processes
Źródło:
Problemy Ekonomiczne. - R. 28, nr 1/89 (1989) , s. 3-14. - Summ., rez.
Nr:
2168223618
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 35, nr 3-6 (200-203) (1989) , s. 31-38
Nr:
2168255306
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań = Establishment Organs in Relation to Economic Reform
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 34, nr 4-5 (193) (1988) , s. 7-13
Nr:
2168259820
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [scientific editors: Ignacy DUDA, Antoni FAJFEREK, Jan STECZKOWSKI]. - nr 237 (1988) , s. 37-51 - Bibliogr.
Nr:
2168237290
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
47
Autor:
Tytuł:
Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym. [Cz. 1]
Źródło:
Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r. - Kraków; Praga: Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze, 1987, s. 1-27
Nr:
2168262196
rozdział w materiałach konferencyjnych
|
Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych = Role of a Staff Committee in Process of the Economic Reform in Trade Enterprises
Źródło:
Przedsiębiorstwo i Rynek. - nr 4(16) (1987) , s. 52-64
Nr:
2168282963
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców = Industrialization of Production Engineering and Purchaser Service Organization
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 2 (187) (1987) , s. 12-16
Nr:
2168254770
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym = Relations between Directors and Employees Self-Government Representative Bodies within Firms Catering for Domestic Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 231 (1986) , s. 5-25. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168254480
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze
Źródło:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 339 (1986) , s. 79-85. - Tytuł numeru: Procesy rynkowe: materiały na konferencję naukowo-dydaktyczną Instytutu i Katedr Ekonomiki Obrotu Towarowego i Usług Polanica, 24-26 września 1986
Nr:
2168259326
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
[Recenzja]
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 32, nr 3 (181) (1986) , s. 64-65
Nr:
2168337935
recenzja
|
53
Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym
Źródło:
Wektory. - nr 11-12 (1986) , s. 19-22
Nr:
2168329285
artykuł w czasopiśmie
|
54
Autor:
Tytuł:
Funkcjonowanie samorządu pracowniczego w przedsiębiorstwach handlowych
Źródło:
Materiały na konferencję naukową na temat : Możliwości i perspektywy działania samorządu załogi przedsiębiorstw państwowych - Kraków: TNOiK, 1986, s. 17-31
Nr:
2168271578
rozdział w materiałach konferencyjnych
|
55
Autor:
Tytuł:
Samorząd w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi
Adres wydawniczy:
Warszawa: Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1986
Opis fizyczny:
91, [1] s.; 24 cm.
Seria:
(Monografie i Syntezy - Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji ; 37)
Uwagi:
Bibliogr.
Nr:
2168237814
monografia
|
Dokumenty niepublikowane:
1
Tytuł:
Prywatna przedsiębiorczość a struktura podmiotów rynkowych
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1993
Opis fizyczny:
191 k.: il.; 30 cm
Sygnatura:
NP-271/Magazyn
Nr:
2168329831
naukowo-badawcze
Zobacz powiązane rozdziały
|
2
Autor:
Tytuł:
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1991
Opis fizyczny:
94 k.: il.; 30 cm
Sygnatura:
NP-262/Magazyn
Nr:
2168329829
naukowo-badawcze
|
3
Autor:
Tytuł:
Mała prywatyzacja handlu detalicznego
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1990
Opis fizyczny:
55 k.: il.; 30 cm
Sygnatura:
NP-26/Magazyn
Nr:
2168327509
naukowo-badawcze
|
1
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-9-6
|
2
Marketingowe funkcje opakowań = Role of Packagings in Marketing / Jerzy ALTKORN // Przemysł Spożywczy. - T. 48, nr 8 (1994), s. 233-235, 238-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0033-250X
|
3
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jerzy ALTKORN]. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1994. - nr 425. - 60 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. przy art. - ISSN 0208-7944
|
4
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-9-6
|
5
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1994. - 203, [1] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
|
6
Problemy adaptacji marketingu przez sektor usługowy w Polsce / Jerzy ALTKORN // W: Marketing w usługach : Błażejewko, 19-20 września 1994 / [red. Józef Garczarczyk i Kazimierz Rogoziński]. - Poznań: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1994. - S. 9-15
|
7
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-9-6
|
8
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1994. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
|
9
Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 3 (230) (1994), s. 14-18. - ISSN 0438-5403
|
10
Inspiracje innowacji rynkowych / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 2 (1994), s. 7-11. - ISSN 1231-7853
|
11
Wpływ przedsiębiorczości na strukturę podmiotową rynku / Jerzy ALTKORN // W: Prywatna przedsiębiorczość a struktura podmiotów rynkowych / kier. nauk. i red. Jerzy ALTKORN. - (1993), s. 8-45
|
12
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-9-6
|
13
Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań) / Jerzy ALTKORN // W: Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji) / red. Józefa Kramer. - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1993. - S. 185-191
|
14
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993), s. 19-30. - Summ. - ISSN 0208-7944
|
15
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-9-6
|
16
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Fogra, 1993. - 181 s. : il. ; 24 cm. - ISBN 83-85719-02-4
|
17
Globalizacja rynku a strategia konkurowania / Jerzy ALTKORN // W: Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Fogra, 1993. - S. 117-123. - ISBN 83-85719-02-4
|
18
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-9-6
|
19
Marketing a etyka / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993), s. 3-6. - ISSN 0438-5403
|
20
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
|
21
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-0-6
|
22
Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 59-83
|
23
Polityka cen / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 104-114
|
24
Rynek turystyczny / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 20-36
|
25
Kanały dystrybucji usług turystycznych / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 115-132
|
26
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992), s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
27
Istota i rola marketingu w turystyce / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 9-19
|
28
Planowanie promocji / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 133-154
|
29
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-0-6
|
30
Polityka produktu turystycznego / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 84-103
|
31
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-0-6
|
32
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-0-6
|
33
Kanały dystrybucji usług turystycznych : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1991. - 22, [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr.
|
34
Nowy stan kupiecki / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991), s. 1-4. - ISSN 0438-5403
|
35
Samorząd pracowniczy w handlu : wizje i rzeczywistość = Workers' Self-managemnet in the Trade Sector : Visions and Reality / Jerzy ALTKORN // Sprawozdania z Posiedzeń Komisji Naukowych / Polska Akademia Nauk. Oddział w Krakowie. - T. 33/1, styczeń-czerwiec 1989 (1991), s. 47. - Autor nie dostarczył streszczenia. - ISSN 0079-354X
|
36
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991), s. 5-23. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
|
37
Polityka produktu turystycznego : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1991. - 29 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr.
|
38
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure / Jerzy ALTKORN // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991), s. 49-58. - Summ. - ISSN 0071-674X
|
39
Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 4 (207) (1990), s. 7-12. - ISSN 0438-5403
|
40
Strategie przedsiębiorstw handlowych w kontaktach z dostawcami / Marek RAWSKI ; Promotor: Jerzy ALTKORN. - Kraków, 1990. - 160 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
|
41
Rynek jako podstawa nowego ładu ekonomicznego / Jerzy ALTKORN // W: O nowy ład ekonomiczny w Polsce / red. nauk. Roman DOMASZEWICZ. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1990. - S. 7-19
|
42
Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego = Reconstruction of Organisational Structures of Internal Trade / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 294 (1989), s. 5-23. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
43
Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych = Manager-Entrepreneur and Workers' Council in the Shaping of Market Processes / Jerzy ALTKORN // Problemy Ekonomiczne. - R. 28, nr 1/89 (1989), s. 3-14. - Summ., rez. - ISSN 0079-578X
|
44
Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 35, nr 3-6 (200-203) (1989), s. 31-38. - ISSN 0438-5403
|
45
Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań = Establishment Organs in Relation to Economic Reform / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 34, nr 4-5 (193) (1988), s. 7-13. - ISSN 0438-5403
|
46
The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [scientific editors: Ignacy DUDA, Antoni FAJFEREK, Jan STECZKOWSKI]. - nr 237 (1988), s. 37-51. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
47
Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym. [Cz. 1]. [Cz. 1] / Jerzy ALTKORN, Jan WIKTOR // W: Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r. - Kraków; Praga: Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze, [1987]. - S. 1-27
|
48
Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych = Role of a Staff Committee in Process of the Economic Reform in Trade Enterprises / Jerzy ALTKORN // Przedsiębiorstwo i Rynek. - nr 4(16) (1987), s. 52-64. - ISSN 0013-3043
|
49
Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców = Industrialization of Production Engineering and Purchaser Service Organization / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 2 (187) (1987), s. 12-16. - ISSN 0438-5403
|
50
Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym = Relations between Directors and Employees Self-Government Representative Bodies within Firms Catering for Domestic Market / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁARelacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym = Relations between Directors and Employees Self-Government Representative Bodies within Firms Catering for Domestic Market / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 231 (1986), s. 5-25nr 231 (1986), s. 5-25. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-79440208-7944
|
51
Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze / Jerzy ALTKORN // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 339 (1986), s. 79-85. - Tytuł numeru: Procesy rynkowe: materiały na konferencję naukowo-dydaktyczną Instytutu i Katedr Ekonomiki Obrotu Towarowego i Usług Polanica, 24-26 września 1986. - ISSN 0324-8445
|
52
[Recenzja] / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 32, nr 3 (181) (1986), s. 64-65. - Rec. pracy: Tadeusz Sztucki, Model konsumpcji i rynku roku 2000, IRWiK, Warszawa, 1985. - ISSN 0438-5403
|
53
Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym / Jerzy ALTKORN // Wektory. - nr 11-12 (1986), s. 19-22. - ISSN 0208-9084
|
54
Funkcjonowanie samorządu pracowniczego w przedsiębiorstwach handlowych / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁA // W: Materiały na konferencję naukową na temat : Możliwości i perspektywy działania samorządu załogi przedsiębiorstw państwowych. - Kraków: TNOiK, 1986. - S. 17-31
|
55
Samorząd w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁA. - Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 1986. - 91, [1] s. ; 24 cm. - Bibliogr. - (Monografie i Syntezy / Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, ISSN 0239-7498 ; 37)
|
56
Prywatna przedsiębiorczość a struktura podmiotów rynkowych / kier. nauk. i red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1993. - 191 k. : il. ; 30 cm
|
57
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1991. - 94 k. : il. ; 30 cm
|
58
Mała prywatyzacja handlu detalicznego / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1990. - 55 k. : il. ; 30 cm
|
1
Altkorn J., (1994), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
|
2
Altkorn J., (1994), Marketingowe funkcje opakowań, "Przemysł Spożywczy", T. 48, nr 8, s. 233-235, 238-240.
|
3
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jerzy ALTKORN] Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1994. - nr 425. - 60 s.: il.; 24 cm. - 0208-7944
|
4
Altkorn J., (1994), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
|
5
Altkorn J., (1994), Marketing w turystyce, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 203, [1] s.
|
6
Altkorn J., (1994), Problemy adaptacji marketingu przez sektor usługowy w Polsce. [W:] Garczarczyk J., Rogoziński K. (red.), Marketing w usługach: Błażejewko, 19-20 września 1994, Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, s. 9-15.
|
7
Altkorn J., (1994), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
|
8
Altkorn J. (red.), (1994), Podstawy marketingu, Wyd. 2Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
|
9
Altkorn J., (1994), Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie, "Handel Wewnętrzny", R. 40, nr 3 (230), s. 14-18.
|
10
Altkorn J., (1994), Inspiracje innowacji rynkowych, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 7-11.
|
11
Altkorn J., (1993), Wpływ przedsiębiorczości na strukturę podmiotową rynku. [W:] Altkorn J. (kierownik tematu), Prywatna przedsiębiorczość a struktura podmiotów rynkowych, s. 8-45.
|
12
Altkorn J., (1993), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
|
13
Altkorn J., (1993), Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań). [W:] Kramer J. (red.), Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji), Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 185-191.
|
14
Altkorn J., (1993), Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 411, s. 19-30.
|
15
Altkorn J., (1993), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
|
16
Altkorn J. (red.), (1993), Problemy teorii wymiany: Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, 181 s.
|
17
Altkorn J., (1993), Globalizacja rynku a strategia konkurowania. [W:] Altkorn J. (red.), Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, s. 117-123.
|
18
Altkorn J., (1993), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
|
19
Altkorn J., (1993), Marketing a etyka, "Handel Wewnętrzny", R. 39, nr 3 (224), s. 3-6.
|
20
Altkorn J. (red.), (1993), Podstawy marketingu, Wyd. 2.Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
|
21
Altkorn J., (1992), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
|
22
Altkorn J., (1992), Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 59-83.
|
23
Altkorn J., (1992), Polityka cen. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 104-114.
|
24
Altkorn J., (1992), Rynek turystyczny. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 20-36.
|
25
Altkorn J., (1992), Kanały dystrybucji usług turystycznych. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 115-132.
|
26
Altkorn J., (1992), Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 372, s. 5-17.
|
27
Altkorn J., (1992), Istota i rola marketingu w turystyce. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 9-19.
|
28
Altkorn J., (1992), Planowanie promocji. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 133-154.
|
29
Altkorn J., (1992), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
|
30
Altkorn J., (1992), Polityka produktu turystycznego. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 84-103.
|
31
Altkorn J., (1992), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
|
32
Altkorn J. (red.), (1992), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
|
33
Altkorn J., (1991), Kanały dystrybucji usług turystycznych: pomocnicze materiały dydaktyczne, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 22, [1] s.
|
34
Altkorn J., (1991), Nowy stan kupiecki, "Handel Wewnętrzny", R. 37, nr 3 (212), s. 1-4.
|
35
Altkorn J., (1991), Samorząd pracowniczy w handlu : wizje i rzeczywistość, "Sprawozdania z Posiedzeń Komisji Naukowych", T. 33/1, styczeń-czerwiec 1989, s. 47.
|
36
Altkorn J., (1991), Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 368, s. 5-23.
|
37
Altkorn J., (1991), Polityka produktu turystycznego: pomocnicze materiały dydaktyczne, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 29 s.
|
38
Altkorn J., (1991), Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 34, s. 49-58.
|
39
Altkorn J., (1990), Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi, "Handel Wewnętrzny", R. 36, nr 4 (207), s. 7-12.
|
40
Rawski M., (1990), Strategie przedsiębiorstw handlowych w kontaktach z dostawcami, Prom. Altkorn J., Kraków : , 160 k.
|
41
Altkorn J., (1990), Rynek jako podstawa nowego ładu ekonomicznego. [W:] Domaszewicz R. (red.), O nowy ład ekonomiczny w Polsce, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 7-19.
|
42
Altkorn J., (1989), Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 294, s. 5-23.
|
43
Altkorn J., (1989), Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych, "Problemy Ekonomiczne", R. 28, nr 1/89, s. 3-14.
|
44
Altkorn J., (1989), Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych, "Handel Wewnętrzny", R. 35, nr 3-6 (200-203), s. 31-38.
|
45
Altkorn J., (1988), Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań, "Handel Wewnętrzny", R. 34, nr 4-5 (193), s. 7-13.
|
46
Altkorn J., (1988), The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 237, s. 37-51.
|
47
Altkorn J., Wiktor J., (1987), Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym. [Cz. 1]. [W:] Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Praga: Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze, s. 1-27.
|
48
Altkorn J., (1987), Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych, "Przedsiębiorstwo i Rynek", nr 4(16), s. 52-64.
|
49
Altkorn J., (1987), Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców, "Handel Wewnętrzny", R. 33, nr 2 (187), s. 12-16.
|
50
Altkorn J., Czubała A., (1986), Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 231, s. 5-25.
|
51
Altkorn J., (1986), Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 339, s. 79-85.
|
52
Altkorn J., (1986), [Recenzja], "Handel Wewnętrzny", R. 32, nr 3 (181), s. 64-65.
|
53
Altkorn J., (1986), Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym, "Wektory", nr 11-12, s. 19-22.
|
54
Altkorn J., Czubała A., (1986), Funkcjonowanie samorządu pracowniczego w przedsiębiorstwach handlowych. [W:] Materiały na konferencję naukową na temat : Możliwości i perspektywy działania samorządu załogi przedsiębiorstw państwowych, Kraków : TNOiK, s. 17-31.
|
55
Altkorn J., Czubała A., (1986), Samorząd w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi, (Monografie i Syntezy - Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, 37), Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj, 91, [1] s.
|
56
Prywatna przedsiębiorczość a struktura podmiotów rynkowych, (1993), Altkorn J. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 191 k.
|
57
Altkorn J., Czubała A., (1991), Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 94 k.
|
58
Altkorn J., Czubała A., (1990), Mała prywatyzacja handlu detalicznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 55 k.
|
1
@inbook{fmUEK:2168240276,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "206-232", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
2
@article{artUEK:2168276803,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Marketingowe funkcje opakowań", journal = "Przemysł Spożywczy", number = "T. 48, 8", pages = "233-235, 238-240", year = "1994", } |
3
@misc{redUEK:2168246566,
title = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1994", } |
4
@inbook{fmUEK:2168240274,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "162-205", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
5
@book{monUEK:2168323501,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Marketing w turystyce", adress = "Warszawa", publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN", year = "1994", url = {}, isbn = "83-01-11295-6", } |
6
@inbook{mkaUEK:2168273808,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Problemy adaptacji marketingu przez sektor usługowy w Polsce", booktitle = "Marketing w usługach", pages = "9-15", adress = "Poznań", publisher = "Akademia Ekonomiczna w Poznaniu", year = "1994", } |
7
@inbook{fmUEK:2168240272,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "137-161", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
8
@book{monUEK:2168240254,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
9
@article{artUEK:2168276539,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 40, 3 (230)", pages = "14-18", year = "1994", } |
10
@article{artUEK:2168269010,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Inspiracje innowacji rynkowych", journal = "Marketing i Rynek", number = "2", pages = "7-11", year = "1994", } |
11
@unpublished{fnpUEK:2168329833,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wpływ przedsiębiorczości na strukturę podmiotową rynku", booktitle = "Prywatna przedsiębiorczość a struktura podmiotów rynkowych", pages = "8-45", year = "1993", } |
12
@inbook{fmUEK:2168239718,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "137-161", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
13
@inbook{mkaUEK:2168244536,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań)", booktitle = "Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji)", pages = "185-191", adress = "Katowice", publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego", year = "1993", } |
14
@article{artUEK:2168236354,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "411", pages = "19-30", year = "1993", } |
15
@inbook{fmUEK:2168239720,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "162-205", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
16
@book{monUEK:2168242274,
title = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Fogra", year = "1993", isbn = "83-85719-02-4", } |
17
@inbook{fmUEK:2168242468,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Globalizacja rynku a strategia konkurowania", booktitle = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika", pages = "117-123", adress = "Kraków", publisher = "Fogra", year = "1993", isbn = "83-85719-02-4", } |
18
@inbook{fmUEK:2168239724,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "206-232", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
19
@article{artUEK:2168256034,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Marketing a etyka", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 39, 3 (224)", pages = "3-6", year = "1993", } |
20
@book{monUEK:2168239700,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2.", isbn = "83-900698-9-6", } |
21
@inbook{fmUEK:2168240298,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "206-232", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |
22
@inbook{fskrUEK:2168289273,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "59-83", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
23
@inbook{fskrUEK:2168289285,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka cen", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "104-114", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
24
@inbook{fskrUEK:2168289271,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Rynek turystyczny", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "20-36", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
25
@inbook{fskrUEK:2168289287,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kanały dystrybucji usług turystycznych", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "115-132", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
26
@article{artUEK:2168235274,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "372", pages = "5-17", year = "1992", } |
27
@inbook{fskrUEK:2168289269,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Istota i rola marketingu w turystyce", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "9-19", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
28
@inbook{fskrUEK:2168289289,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Planowanie promocji", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "133-154", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
29
@inbook{fmUEK:2168240296,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "162-205", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |
30
@inbook{fskrUEK:2168289275,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu turystycznego", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "84-103", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
31
@inbook{fmUEK:2168240294,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "137-161", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |
32
@book{monUEK:2168240284,
title = "Podstawy marketingu", editor = Altkorn Jerzy, adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |
33
@book{skrUEK:2168292251,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kanały dystrybucji usług turystycznych : pomocnicze materiały dydaktyczne", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1991", } |
34
@article{artUEK:2168255908,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Nowy stan kupiecki", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 37, 3 (212)", pages = "1-4", year = "1991", } |
35
@misc{varUEK:2168333393,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Samorząd pracowniczy w handlu : wizje i rzeczywistość", booktitle = "Sprawozdania z Posiedzeń Komisji Naukowych", number = "T. 33/1, styczeń-czerwiec 1989", pages = "47", year = "1991", } |
36
@article{artUEK:2168237962,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "368", pages = "5-23", year = "1991", } |
37
@book{skrUEK:2168292249,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu turystycznego : pomocnicze materiały dydaktyczne", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1991", } |
38
@article{artUEK:2168247158,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego", journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia", number = "vol. 34", pages = "49-58", year = "1991", } |
39
@article{artUEK:2168255316,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 36, 4 (207)", pages = "7-12", year = "1990", } |
40
@unpublished{drUEK:2168273034,
author = "Marek Rawski", title = "Strategie przedsiębiorstw handlowych w kontaktach z dostawcami", adress = "Kraków", year = "1990", } |
41
@misc{rsfUEK:2168227312,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Rynek jako podstawa nowego ładu ekonomicznego", booktitle = "O nowy ład ekonomiczny w Polsce", pages = "7-19", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1990", } |
42
@article{artUEK:2168259028,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "294", pages = "5-23", year = "1989", } |
43
@article{artUEK:2168223618,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych", journal = "Problemy Ekonomiczne", number = "R. 28, 1/89", pages = "3-14", year = "1989", } |
44
@article{artUEK:2168255306,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 35, 3-6 (200-203)", pages = "31-38", year = "1989", } |
45
@article{artUEK:2168259820,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 34, 4-5 (193)", pages = "7-13", year = "1988", } |
46
@article{artUEK:2168237290,
author = "Jerzy Altkorn", title = "The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "237", pages = "37-51", year = "1988", } |
47
@inbook{mkaUEK:2168262196,
author = "Jerzy Altkorn and Jan Wiktor", title = "Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym", booktitle = "Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r.", pages = "1-27", adress = "Kraków; Praga", publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze", year = "1987", } |
48
@article{artUEK:2168282963,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych", journal = "Przedsiębiorstwo i Rynek", number = "4(16)", pages = "52-64", year = "1987", } |
49
@article{artUEK:2168254770,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 33, 2 (187)", pages = "12-16", year = "1987", } |
50
@article{artUEK:2168254480,
author = "Jerzy Altkorn and Anna Czubała", title = "Relacje między samorządami załóg a dyrektorami przedsiębiorstw w handlu wewnętrznym", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "231", pages = "5-25", year = "1986", } |
51
@article{artUEK:2168259326,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Samorząd pracowniczy w handlu a realia społeczno-gospodarcze", journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", number = "339", pages = "79-85", adress = "", year = "1986", } |
52
@article{recUEK:2168337935,
author = "Jerzy Altkorn", title = "[Recenzja]", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 32, 3 (181)", pages = "64-65", year = "1986", } |
53
@article{artUEK:2168329285,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Samorząd pracowniczy w handlu wewnętrznym", journal = "Wektory", number = "11-12", pages = "19-22", year = "1986", } |
54
@inbook{mkaUEK:2168271578,
author = "Jerzy Altkorn and Anna Czubała", title = "Funkcjonowanie samorządu pracowniczego w przedsiębiorstwach handlowych", booktitle = "Materiały na konferencję naukową na temat : Możliwości i perspektywy działania samorządu załogi przedsiębiorstw państwowych", pages = "17-31", adress = "Kraków", publisher = "TNOiK", year = "1986", } |
55
@book{monUEK:2168237814,
author = "Jerzy Altkorn and Anna Czubała", title = "Samorząd w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi", adress = "Warszawa", publisher = "Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcj", year = "1986", issn = "0239-7498", } |
56
@unpublished{UEK:2168329831,
title = "Prywatna przedsiębiorczość a struktura podmiotów rynkowych", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1993", } |
57
@unpublished{UEK:2168329829,
author = "Jerzy Altkorn and Anna Czubała", title = "Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1991", } |
58
@unpublished{UEK:2168327509,
author = "Jerzy Altkorn and Anna Czubała", title = "Mała prywatyzacja handlu detalicznego", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1990", } |