Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 137-161
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239718
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Autor:
Tytuł:
Globalizacja rynku a strategia konkurowania
Źródło:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN - Kraków: Fogra, 1993, s. 117-123
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242468
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Zasoby materialne w handlu wewnętrznym : odtwarzanie i rozwój w latach 1976-1988 = Material Resources in Domestic Trade : Reconstruction and Development in the Years 1976-1988
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: [s.n.], 1993
Opis fizyczny:
172 s., [3] k. tabl. złoż.: rys.; 25 cm
Seria:
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie ; nr 114)
Uwagi:
Summ., Bibliogr.
Nr:
2168251832
habilitacja
4

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 206-232
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239724
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Fogra, 1993
Opis fizyczny:
181 s.: il.; 24 cm
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242274
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
6

Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 162-205
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239720
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 2.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1993
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239700
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
8

Autor:
Tytuł:
Marketing a etyka
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993) , s. 3-6
Nr:
2168256034
artykuł w czasopiśmie
9

Autor:
Tytuł:
Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań)
Źródło:
Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji) / red. Józefa Kramer - Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1993, s. 185-191
Nr:
2168244536
materiały konferencyjne (aut.)
10

Autor:
Tytuł:
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993) , s. 19-30. - Summ.
Nr:
2168236354
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
11

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 206-232
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240298
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
12

Autor:
Tytuł:
Polityka cen
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 104-114
Nr:
2168289285
fragment skryptu
Zobacz opis całości
13

Autor:
Tytuł:
Rynek turystyczny
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 20-36
Nr:
2168289271
fragment skryptu
Zobacz opis całości
14

Autor:
Tytuł:
Kanały dystrybucji usług turystycznych
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 115-132
Nr:
2168289287
fragment skryptu
Zobacz opis całości
15

Autor:
Tytuł:
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992) , s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168235274
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
16

Autor:
Tytuł:
Istota i rola marketingu w turystyce
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 9-19
Nr:
2168289269
fragment skryptu
Zobacz opis całości
17

Autor:
Tytuł:
Planowanie promocji
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 133-154
Nr:
2168289289
fragment skryptu
Zobacz opis całości
18

Autor:
Tytuł:
Polityka produktu
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 162-205
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240296
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
19

Autor:
Tytuł:
Polityka produktu turystycznego
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 84-103
Nr:
2168289275
fragment skryptu
Zobacz opis całości
20

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 137-161
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240294
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
21

Tytuł:
Podstawy marketingu
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1992
Opis fizyczny:
363 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240284
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
22

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych
Źródło:
Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 59-83
Nr:
2168289273
fragment skryptu
Zobacz opis całości
23

Autor:
Tytuł:
Nowy stan kupiecki
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991) , s. 1-4
Nr:
2168255908
artykuł w czasopiśmie
24

Autor:
Tytuł:
Kanały dystrybucji usług turystycznych : pomocnicze materiały dydaktyczne
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1991
Opis fizyczny:
22, [1] s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Nr:
2168292251
skrypt
25

Autor:
Tytuł:
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure
Źródło:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991) , s. 49-58. - Summ.
Nr:
2168247158
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
26

Autor:
Tytuł:
Polityka produktu turystycznego : pomocnicze materiały dydaktyczne
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1991
Opis fizyczny:
29 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Nr:
2168292249
skrypt
27

Autor:
Tytuł:
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991) , s. 5-23. - Summ., rez.
Nr:
2168237962
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
28

Autor:
Tytuł:
Strategie przedsiębiorstw handlowych w kontaktach z dostawcami
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 1990
Opis fizyczny:
160 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Sygnatura:
Dostępne w Archiwum UEK - nr 356/754
Nr:
2168273034
doktorat
29

Autor:
Tytuł:
Rynek jako podstawa nowego ładu ekonomicznego
Źródło:
O nowy ład ekonomiczny w Polsce / red. nauk. Roman DOMASZEWICZ - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1990, s. 7-19
Nr:
2168227312
fragment raportu/sprawozdania
Zobacz opis całości
30

Autor:
Tytuł:
Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 4 (207) (1990) , s. 7-12
Nr:
2168255316
artykuł w czasopiśmie
31

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 35, nr 3-6 (200-203) (1989) , s. 31-38
Nr:
2168255306
artykuł w czasopiśmie
32

Autor:
Tytuł:
Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego = Reconstruction of Organisational Structures of Internal Trade
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 294 (1989) , s. 5-23. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168259028
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
33

Autor:
Tytuł:
Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych = Manager-Entrepreneur and Workers' Council in the Shaping of Market Processes
Źródło:
Problemy Ekonomiczne. - R. 28, nr 1/89 (1989) , s. 3-14. - Summ., rez.
Nr:
2168223618
artykuł w czasopiśmie
34

Autor:
Tytuł:
The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [scientific editors: Ignacy DUDA, Antoni FAJFEREK, Jan STECZKOWSKI]. - nr 237 (1988) , s. 37-51 - Bibliogr.
Nr:
2168237290
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
35

Autor:
Tytuł:
Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 34, nr 4-5 (193) (1988) , s. 7-13
Nr:
2168259820
artykuł w czasopiśmie
36

Autor:
Tytuł:
Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 2 (187) (1987) , s. 12-16
Nr:
2168254770
artykuł w czasopiśmie
37

Autor:
Tytuł:
Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych = Role of a Staff Committee in Process of the Economic Reform in Trade Enterprises
Źródło:
Przedsiębiorstwo i Rynek. - nr 4(16) (1987) , s. 52-64
Nr:
2168282963
artykuł w czasopiśmie
38

Tytuł:
Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym. [z. 1]
Źródło:
Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r. - Kraków; Praga: Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze, 1987, s. 1-27
Nr:
2168262196
materiały konferencyjne (aut.)
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Mała prywatyzacja handlu detalicznego
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1990
Opis fizyczny:
55 k.: il.; 30 cm
Sygnatura:
NP-26/Magazyn
Nr:
2168327509
naukowo-badawcze
1
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-9-6
2
Globalizacja rynku a strategia konkurowania / Jerzy ALTKORN // W: Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Fogra, 1993. - S. 117-123. - ISBN 83-85719-02-4
3
Zasoby materialne w handlu wewnętrznym : odtwarzanie i rozwój w latach 1976-1988 = Material Resources in Domestic Trade : Reconstruction and Development in the Years 1976-1988 / Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK ; [Jerzy Altkorn]. - Kraków : [s.n.], 1993. - 172 s., [3] k. tabl. złoż. : rys. ; 25 cm. - Summ. - Bibliogr. - (Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 0209-1674 ; nr 114)
4
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-9-6
5
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Fogra, 1993. - 181 s. : il. ; 24 cm. - ISBN 83-85719-02-4
6
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-9-6
7
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 2. - Kraków : Instytut Marketingu, 1993. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-9-6
8
Marketing a etyka / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993), s. 3-6. - ISSN 0438-5403
9
Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań) / Jerzy ALTKORN // W: Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji) / red. Józefa Kramer. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1993. - S. 185-191
10
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993), s. 19-30. - Summ. - ISSN 0208-7944
11
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-0-6
12
Polityka cen / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 104-114
13
Rynek turystyczny / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 20-36
14
Kanały dystrybucji usług turystycznych / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 115-132
15
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992), s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
16
Istota i rola marketingu w turystyce / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 9-19
17
Planowanie promocji / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 133-154
18
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-0-6
19
Polityka produktu turystycznego / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 84-103
20
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-0-6
21
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Kraków : Instytut Marketingu, 1992. - 363 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-0-6
22
Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / Jerzy ALTKORN, Anna NOWAKOWSKA ; [red.nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 59-83
23
Nowy stan kupiecki / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991), s. 1-4. - ISSN 0438-5403
24
Kanały dystrybucji usług turystycznych : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1991. - 22, [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr.
25
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure / Jerzy ALTKORN // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991), s. 49-58. - Summ. - ISSN 0071-674X
26
Polityka produktu turystycznego : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1991. - 29 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr.
27
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991), s. 5-23. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
28
Strategie przedsiębiorstw handlowych w kontaktach z dostawcami / Marek RAWSKI ; Promotor: Jerzy ALTKORN. - Kraków, 1990. - 160 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
29
Rynek jako podstawa nowego ładu ekonomicznego / Jerzy ALTKORN // W: O nowy ład ekonomiczny w Polsce / red. nauk. Roman DOMASZEWICZ. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1990. - S. 7-19
30
Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 4 (207) (1990), s. 7-12. - ISSN 0438-5403
31
Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 35, nr 3-6 (200-203) (1989), s. 31-38. - ISSN 0438-5403
32
Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego = Reconstruction of Organisational Structures of Internal Trade / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 294 (1989), s. 5-23. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
33
Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych = Manager-Entrepreneur and Workers' Council in the Shaping of Market Processes / Jerzy ALTKORN // Problemy Ekonomiczne. - R. 28, nr 1/89 (1989), s. 3-14. - Summ., rez. - ISSN 0079-578X
34
The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [scientific editors: Ignacy DUDA, Antoni FAJFEREK, Jan STECZKOWSKI]. - nr 237 (1988), s. 37-51. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
35
Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 34, nr 4-5 (193) (1988), s. 7-13. - ISSN 0438-5403
36
Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 33, nr 2 (187) (1987), s. 12-16. - ISSN 0438-5403
37
Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych = Role of a Staff Committee in Process of the Economic Reform in Trade Enterprises / Jerzy ALTKORN // Przedsiębiorstwo i Rynek. - nr 4(16) (1987), s. 52-64. - ISSN 0013-3043
38
Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym. [z. 1] / Jerzy ALTKORN, Jan WIKTOR // W: Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r. - Kraków; Praga : Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze, [1987]. - S. 1-27
39
Mała prywatyzacja handlu detalicznego / Jerzy ALTKORN, Anna CZUBAŁA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1990. - 55 k. : il. ; 30 cm
1
Altkorn J., (1993), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
2
Altkorn J., (1993), Globalizacja rynku a strategia konkurowania. [W:] Altkorn J. (red.), Problemy teorii wymiany: Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, s. 117-123.
3
Surówka-Marszałek D., (1993), Zasoby materialne w handlu wewnętrznym: odtwarzanie i rozwój w latach 1976-1988, Altkorn J. (red. nauk.), (Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, nr 114), Kraków : [s.n.], 172 s., [3] k. tabl. złoż.
4
Altkorn J., (1993), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
5
Altkorn J. (red.), (1993), Problemy teorii wymiany: Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, 181 s.
6
Altkorn J., (1993), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
7
Altkorn J. (red.), (1993), Podstawy marketingu, Wyd. 2.Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
8
Altkorn J., (1993), Marketing a etyka, "Handel Wewnętrzny", R. 39, nr 3 (224), s. 3-6.
9
Altkorn J., (1993), Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań). [W:] Kramer J. (red.), Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji), Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, s. 185-191.
10
Altkorn J., (1993), Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 411, s. 19-30.
11
Altkorn J., (1992), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
12
Altkorn J., (1992), Polityka cen. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 104-114.
13
Altkorn J., (1992), Rynek turystyczny. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 20-36.
14
Altkorn J., (1992), Kanały dystrybucji usług turystycznych. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 115-132.
15
Altkorn J., (1992), Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 372, s. 5-17.
16
Altkorn J., (1992), Istota i rola marketingu w turystyce. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 9-19.
17
Altkorn J., (1992), Planowanie promocji. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 133-154.
18
Altkorn J., (1992), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
19
Altkorn J., (1992), Polityka produktu turystycznego. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 84-103.
20
Altkorn J., (1992), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu: praca zbiorowa, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
21
Altkorn J. (red.), (1992), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, 363 s.
22
Altkorn J., (1992), Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 59-83.
23
Altkorn J., (1991), Nowy stan kupiecki, "Handel Wewnętrzny", R. 37, nr 3 (212), s. 1-4.
24
Altkorn J., (1991), Kanały dystrybucji usług turystycznych: pomocnicze materiały dydaktyczne, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 22, [1] s.
25
Altkorn J., (1991), Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 34, s. 49-58.
26
Altkorn J., (1991), Polityka produktu turystycznego: pomocnicze materiały dydaktyczne, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 29 s.
27
Altkorn J., (1991), Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 368, s. 5-23.
28
Rawski M., (1990), Strategie przedsiębiorstw handlowych w kontaktach z dostawcami, Prom. Altkorn J., Kraków : , 160 k.
29
Altkorn J., (1990), Rynek jako podstawa nowego ładu ekonomicznego. [W:] Domaszewicz R. (red.), O nowy ład ekonomiczny w Polsce, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 7-19.
30
Altkorn J., (1990), Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi, "Handel Wewnętrzny", R. 36, nr 4 (207), s. 7-12.
31
Altkorn J., (1989), Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych, "Handel Wewnętrzny", R. 35, nr 3-6 (200-203), s. 31-38.
32
Altkorn J., (1989), Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 294, s. 5-23.
33
Altkorn J., (1989), Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych, "Problemy Ekonomiczne", R. 28, nr 1/89, s. 3-14.
34
Altkorn J., (1988), Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 237, s. 37-51.
35
Altkorn J., (1988), Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań, "Handel Wewnętrzny", R. 34, nr 4-5 (193), s. 7-13.
36
Altkorn J., (1987), Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców, "Handel Wewnętrzny", R. 33, nr 2 (187), s. 12-16.
37
Altkorn J., (1987), Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych, "Przedsiębiorstwo i Rynek", nr 4(16), s. 52-64.
38
Altkorn J., Wiktor J., (1987), Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym. [W:] Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym: (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r.. [z. 1], Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie ; Praga : Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze, s. 1-27.
39
Altkorn J., Czubała A., (1990), Mała prywatyzacja handlu detalicznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 55 k.
1
@inbook{UEK:2168239718,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "137-161",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1993",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
2
@inbook{UEK:2168242468,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Globalizacja rynku a strategia konkurowania",
booktitle = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika",
pages = "117-123",
adress = "Kraków",
publisher = "Fogra",
year = "1993",
isbn = "83-85719-02-4",
}
4
@inbook{UEK:2168239724,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "206-232",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1993",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
6
@inbook{UEK:2168239720,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Polityka produktu",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "162-205",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1993",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-900698-9-6",
}
8
@article{UEK:2168256034,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing a etyka",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 39, 3 (224)",
pages = "3-6",
year = "1993",
}
9
@inproceedings{UEK:2168244536,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Rozwój przedsiębiorczości a restrukturyzacja gospodarki : (komunikat z badań)",
booktitle = "Zachowania podmiotów sfery konsumpcji : (gospodarstw domowych, samorządów terytorialnych, przedsiębiorstw i instytucji)",
pages = "185-191",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1993",
}
10
@article{UEK:2168236354,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "411",
pages = "19-30",
year = "1993",
}
11
@inbook{UEK:2168240298,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "206-232",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1992",
isbn = "83-900698-0-6",
}
12
@inbook{UEK:2168289285,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Polityka cen",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "104-114",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
13
@inbook{UEK:2168289271,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Rynek turystyczny",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "20-36",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
14
@inbook{UEK:2168289287,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kanały dystrybucji usług turystycznych",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "115-132",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
15
@article{UEK:2168235274,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "372",
pages = "5-17",
year = "1992",
}
16
@inbook{UEK:2168289269,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Istota i rola marketingu w turystyce",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "9-19",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
17
@inbook{UEK:2168289289,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Planowanie promocji",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "133-154",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
18
@inbook{UEK:2168240296,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Polityka produktu",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "162-205",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1992",
isbn = "83-900698-0-6",
}
19
@inbook{UEK:2168289275,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Polityka produktu turystycznego",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "84-103",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
20
@inbook{UEK:2168240294,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "137-161",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1992",
isbn = "83-900698-0-6",
}
22
@inbook{UEK:2168289273,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "59-83",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
23
@article{UEK:2168255908,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Nowy stan kupiecki",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 37, 3 (212)",
pages = "1-4",
year = "1991",
}
24
@book{UEK:2168292251,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kanały dystrybucji usług turystycznych : pomocnicze materiały dydaktyczne",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1991",
}
25
@article{UEK:2168247158,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 34",
pages = "49-58",
year = "1991",
}
26
@book{UEK:2168292249,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Polityka produktu turystycznego : pomocnicze materiały dydaktyczne",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1991",
}
27
@article{UEK:2168237962,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "368",
pages = "5-23",
year = "1991",
}
28
@phdthesis{UEK:2168273034,
author = "Rawski Marek",
title = "Strategie przedsiębiorstw handlowych w kontaktach z dostawcami",
adress = "Kraków",
year = "1990",
}
29
@inbook{UEK:2168227312,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Rynek jako podstawa nowego ładu ekonomicznego",
booktitle = "O nowy ład ekonomiczny w Polsce",
pages = "7-19",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1990",
}
30
@article{UEK:2168255316,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Współczesne koncepcje zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 36, 4 (207)",
pages = "7-12",
year = "1990",
}
31
@article{UEK:2168255306,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w opiniach załóg przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 35, 3-6 (200-203)",
pages = "31-38",
year = "1989",
}
32
@article{UEK:2168259028,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przebudowa struktur organizacyjnych rynku wewnętrznego",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "294",
pages = "5-23",
year = "1989",
}
33
@article{UEK:2168223618,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przedsiębiorca - menadżer i samorząd pracowniczy w kształtowaniu procesów rynkowych",
journal = "Problemy Ekonomiczne",
number = "R. 28, 1/89",
pages = "3-14",
year = "1989",
}
34
@article{UEK:2168237290,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "The Role of Employees' Self-Management in Co-Managing the Enterprise and Its Determinants",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "237",
pages = "37-51",
year = "1988",
}
35
@article{UEK:2168259820,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Organy przedsiębiorstwa wobec reformy gospodarczej. Identyfikacja działań",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 34, 4-5 (193)",
pages = "7-13",
year = "1988",
}
36
@article{UEK:2168254770,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Uprzemysłowienie technologii i organizacji obsługi nabywców",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 33, 2 (187)",
pages = "12-16",
year = "1987",
}
37
@article{UEK:2168282963,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Samorząd pracowniczy w procesach reformowania działalności gospodarczej przedsiębiorstw handlowych",
journal = "Przedsiębiorstwo i Rynek",
number = "4(16)",
pages = "52-64",
year = "1987",
}
38
@inproceedings{UEK:2168262196,
author = "Altkorn Jerzy and Wiktor Jan",
title = "Układ motywacyjny w systemie zarządzania handlem wewnętrznym",
booktitle = "Zastosowanie analizy systemowej w obrocie towarowym : (materiały Sympozjum Polsko-Czechosłowackiego) : Kraków 19-20 października 1987 r.",
pages = "1-27",
adress = "Kraków; Praga",
publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Vysoka Śkola Ekonomicka v Praze",
year = "1987",
}
39
@unpublished{UEK:2168327509,
author = "Altkorn Jerzy and Czubała Anna",
title = "Mała prywatyzacja handlu detalicznego",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1990",
}