Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Wizerunek firmy jako marka : (streszczenie)
Źródło:
Marketing wystawienniczy / red. Andrzej SZROMNIK - Kraków: Targi w Krakowie SA; Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1996, s. 10-11
Nr:
2168261946
varia
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Warszawa; Kraków: Wydaw. Naukowe PWN, 1996
Opis fizyczny:
263, [3] s., 1 k. złoż.: il.; 24 cm
Seria:
(Przedsiębiorczość)
Uwagi:
Bibliogr. przy wybranych rozdz.
ISBN:
83-01-12192-0
Nr:
2168255176
monografia
3

Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1996
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240122
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
4

Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240132
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
5

Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240134
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
6

Autor:
Tytuł:
Wizerunek firmy jako marka
Źródło:
Marketing w Praktyce. - nr 4 (1996) , s. 5-9
Nr:
2168322663
artykuł w czasopiśmie
7

Autor:
Tytuł:
Rozwój rynku a przyszłość marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 10 (1996) , s. 13-16
Nr:
2168236784
artykuł w czasopiśmie
8

Autor:
Tytuł:
Determinanty rozwoju marek pośredników
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 42, nr 5-6 (244-245) (1996) , s. 9-12
Nr:
2168261672
artykuł w czasopiśmie
9

Autor:
Tytuł:
Trzy podejścia do marki
Źródło:
Marketing w Praktyce. - nr 9/10 (1996) , s. 27-30
Nr:
2168240998
artykuł w czasopiśmie
10

Autor:
Tytuł:
Marketing a społeczeństwo
Źródło:
Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.] / [red. nauk. Zbigniew PASZEK] - Warszawa ; Kraków: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996, s. 35-49
ISBN:
83-01-12164-5
Nr:
2168226950
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
11

Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1996, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240130
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
Wizerunek firmy jako marka : (streszczenie) / Jerzy ALTKORN // W: Marketing wystawienniczy : materiały z seminarium zorganizowanego w Krakowie w dniu 10.05.1996 / red. Andrzej SZROMNIK. - Kraków : Targi w Krakowie SA; Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1996. - S. 10-11
2
Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków / red. Jerzy ALTKORN. - Warszawa; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 1996. - 263, [3] s., 1 k. złoż. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy wybranych rozdz. - (Przedsiębiorczość). - ISBN 83-01-12192-0
3
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
4
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
5
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
6
Wizerunek firmy jako marka / Jerzy ALTKORN // Marketing w Praktyce. - nr 4 (1996), s. 5-9. - ISSN 1425-8315
7
Rozwój rynku a przyszłość marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 10 (1996), s. 13-16. - ISSN 1231-7853
8
Determinanty rozwoju marek pośredników / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 42, nr 5-6 (244-245) (1996), s. 9-12. - ISSN 0438-5403
9
Trzy podejścia do marki / Jerzy ALTKORN // Marketing w Praktyce. - nr 9/10 (1996), s. 27-30. - ISSN 1425-8315
10
Marketing a społeczeństwo / Jerzy ALTKORN // W: Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.] / [red. nauk. Zbigniew PASZEK]. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. - S. 35-49. - ISBN 83-01-12164-5
11
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1996. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
1
Altkorn J., (1996), Wizerunek firmy jako marka : (streszczenie). [W:] Szromnik A. (red.), Marketing wystawienniczy: materiały z seminarium zorganizowanego w Krakowie w dniu 10.05.1996, Kraków : Targi w Krakowie SA : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 10-11.
2
Altkorn J. (red.), (1996), Zarządzanie i przedsiębiorczość: studia polskich przypadków, Warszawa ; Kraków : Wydaw. Naukowe PWN, 263, [3] s., 1 k. złoż.
3
Altkorn J. (red.), (1996), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
4
Altkorn J., (1996), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
5
Altkorn J., (1996), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
6
Altkorn J., (1996), Wizerunek firmy jako marka, "Marketing w Praktyce", nr 4, s. 5-9.
7
Altkorn J., (1996), Rozwój rynku a przyszłość marek, "Marketing i Rynek", nr 10, s. 13-16.
8
Altkorn J., (1996), Determinanty rozwoju marek pośredników, "Handel Wewnętrzny", R. 42, nr 5-6 (244-245), s. 9-12.
9
Altkorn J., (1996), Trzy podejścia do marki, "Marketing w Praktyce", nr 9/10, s. 27-30.
10
Altkorn J., (1996), Marketing a społeczeństwo. [W:] Paszek Z. (red.), Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.], Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, s. 35-49.
11
Altkorn J., (1996), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
1
@misc{UEK:2168261946,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizerunek firmy jako marka : (streszczenie)",
booktitle = "Marketing wystawienniczy",
pages = "10-11",
adress = "Kraków",
publisher = "Targi w Krakowie SA; Akademia Ekonomiczna w Krakowie",
year = "1996",
}
2
@book{UEK:2168255176,
title = "Zarządzanie i przedsiębiorczość : studia polskich przypadków",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Warszawa; Kraków",
publisher = "Wydaw. Naukowe PWN",
year = "1996",
issn = "",
isbn = "83-01-12192-0",
}
3
@book{UEK:2168240122,
title = "Podstawy marketingu",
editor = Altkorn Jerzy,
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1996",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
4
@inbook{UEK:2168240132,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Produkt",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "113-165",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1996",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
5
@inbook{UEK:2168240134,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "166-190",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1996",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}
6
@article{UEK:2168322663,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizerunek firmy jako marka",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "4",
pages = "5-9",
year = "1996",
}
7
@article{UEK:2168236784,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Rozwój rynku a przyszłość marek",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "10",
pages = "13-16",
year = "1996",
}
8
@article{UEK:2168261672,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Determinanty rozwoju marek pośredników",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 42, 5-6 (244-245)",
pages = "9-12",
year = "1996",
}
9
@article{UEK:2168240998,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Trzy podejścia do marki",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "9/10",
pages = "27-30",
year = "1996",
}
10
@inbook{UEK:2168226950,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing a społeczeństwo",
booktitle = "Rozważania o gospodarce : teoria i praktyka : [wykłady poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii wygłoszone podczas Spotkań Akademii Ekonomicznej i Wydawnictwa Naukowego PWN z okazji 70-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz 45-lecia Wydawnictwa Naukowego PWN w dniach 3.10-21.11.1995 r.]",
pages = "35-49",
adress = "Warszawa ; Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1996",
isbn = "83-01-12164-5",
}
11
@inbook{UEK:2168240130,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu",
pages = "89-112",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Marketingu",
year = "1996",
edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.",
isbn = "83-900698-8-6",
}