Autor:
Tytuł:
Marketing w turystyce
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
Opis fizyczny:
202, [2] s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-14993-0 ; 978-83-01-14993-2
Nr:
2168219212
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Wizerunek firmy
Adres wydawniczy:
Dąbrowa Górnicza: Wyższa Szkoła Biznesu, 2004
Opis fizyczny:
212 s., [2] k. tabl. kolor.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-88936-12-3
Nr:
2168220930
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Marketing w turystyce
Wydanie:
Wyd. 1, dodr. 8.
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 2004
Opis fizyczny:
202, [2] s.: rys.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Nr:
2168234550
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Zróżnicowanie rynków a filozofia marki = Market Differentiation vs. Brand Philosophy
Źródło:
Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003, s. 271-277. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-4-3
Nr:
2166597137
materiały konferencyjne (aut.)
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Przewaga konkurencyjna uczelni
Źródło:
Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 7-17
ISBN:
83-7252-175-1
Nr:
2168221462
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
6
Autor:
Tytuł:
Internet jako narzędzie promocji marketingowej przedsiębiorstw
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2002
Opis fizyczny:
264 k.: il.; 30 cm + Autoreferat: 16 k.
Uwagi:
Bibliogr.
Sygnatura:
Dostępne w Archiwum UEK - nr 356/529
Nr:
2168262632
doktorat
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247106
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 2002
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247094
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247104
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
10
Autor:
Tytuł:
Identita firmy a marketingove strategie
Źródło:
Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management = Ekonomicá teória a prax - dnes a zajtra. Sekcia 8, ^Marketingové riadenie - Banská Bystrica: Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2002, s. 1-3. - Summ.
Seria:
(Acta Oeconomica ; No 13)
ISBN:
80-8055-598-2
Nr:
2168239364
materiały konferencyjne (aut.)
|
Autor:
Tytuł:
Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej = Obtaining Trademarks in EU Countries
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002) , s. 7-13. - Summ.
Tryb dostępu:
Nr:
2168225660
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2002
Opis fizyczny:
59 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-119-0
Tryb dostępu:
Nr:
2168259294
skrypt
|
Autor:
Tytuł:
Promocja szkół wyższych = Marketing Universities
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 602 (2002) , s. 7-13. - Summ.
Tryb dostępu:
Nr:
2168231314
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247108
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239798
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
16
Autor:
Tytuł:
Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw = European Internal Market Challenges and Marketing Orientation of Polish Enterprises
Źródło:
Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach / red. Małgorzata Czerska i Ryszard Rutka - Sopot: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2001, s. 11-20. - Streszcz., summ.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Organizacja i Zarządzanie. Procesy dostosowawcze polskich przedsiębiorstw do warunków funkcjonowania w Unii Europejskiej ; z. nr 15)
ISBN:
83-88829-27-0
Nr:
2168302869
rozdział w monografii
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239800
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 6 (2001) , s. 2-6
Nr:
2168236780
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239794
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
20
Autor:
Tytuł:
Globalnì marketingovì rìšennâ
Źródło:
Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Llogìstika. - no 416 (2001) , s. 5-10. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168324587
artykuł w czasopiśmie
|
Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 2001
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239778
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
|
Autor:
Konferencja:
VII Kongres Ekonomistów Polskich nt. "Ekonomia w epoce cywilizacji informacyjnej", Warszawa, Polska, od 2001-01-25 do 2001-01-26
Tytuł:
Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw
Źródło:
Przedsiębiorczość i konkurencyjność. T. 4 / red. Joanna Kotowicz-Jawor - Warszawa: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2001, s. 267-277
ISBN:
83-11-09358-X
Nr:
2168324641
materiały konferencyjne (aut.)
|
Autor:
Tytuł:
Tożsamość firmy a strategie marketingowe
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 11 (2001) , s. 2-4
Nr:
2168236990
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 2 (2000) , s. 19-22
Nr:
2168237004
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 6 (2000) , s. 10-14
Nr:
2168237022
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000) , s. 5-8
Nr:
2168324633
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239954
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa = Company Image and Positioning
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000) , s. 7-16. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Tryb dostępu:
Nr:
2168224038
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 2000
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239932
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239960
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets
Źródło:
Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium / ed. by Jaroslav Ďad'o, Jan W. WIKTOR - Cracow; Banská Bystrica: University of Economics; Matej Bel University, 2000, s. 19-26. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-6-X
Nr:
2168225120
materiały konferencyjne (aut.)
Zobacz opis całości
|
32
Autor:
Konferencja:
III Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu", Lwów, Ukraina, od 2000-11-09 do 2000-11-11
Tytuł:
Globalne decyzje marketingowe
Źródło:
Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej = Marketing and Logistics in the System of Management - L'vìv: Vidavnictvo Nacìonal'nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka", 2000, s. 12
ISBN:
966-553-199-9
Nr:
2168324655
varia
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239958
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Procesy koncentracji w handlu europejskim = Concentration Processes in European Trade
Źródło:
Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Aniela Styś - Wrocław: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2000, s. 200-207. - Summ.
Seria:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu ; nr 852, t. 1)
Nr:
2168224118
materiały konferencyjne (aut.)
|
Tytuł:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999
Opis fizyczny:
184, [11] s.: il.; 25 cm
Uwagi:
Kwestionariusz ankiety,
Program badawczy:
Grant KBN nr 1038/HO2/97/12
ISBN:
83-911355-8-6
Nr:
2168235938
książka
Zobacz powiązane rozdziały
|
36
Autor:
Konferencja:
XIII Ogólnopolska Konferencja "Wyzwania Unii Europejskiej dla postaw, umiejętności i wiedzy przyszłych menedżerów", Łódź, Polska, od 1999-11-05 do 1999-11-06
Tytuł:
Kształcenie przyszłych menedżerów a prawo Greshama = Education of Future Managers and Gresham's Law
Źródło:
Wyzwania Unii Europejskiej dla postaw, umiejętności i wiedzy przyszłych menedżerów / red. Jerzy Dietl, Zofia Sapijaszka - Łódź: Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, 1999, s. 83-90. - Summ.
ISBN:
83-910763-0-X
Nr:
2168324637
materiały konferencyjne (aut.)
|
Autor:
Tytuł:
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie
Źródło:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999) , s. 67-71
Nr:
2168324629
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu
Źródło:
Aida Media. - nr 3 (58) (1999) , s. 44
Nr:
2168252944
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Segmentacja rynku
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233570
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Tytuł:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: AE Wydział Zarządzania, 1999
Opis fizyczny:
329 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy ref.
ISBN:
83-911355-7-8
Nr:
2168235774
materiały konferencyjne (red.)
Zobacz powiązane rozdziały
|
Autor:
Tytuł:
Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999
Opis fizyczny:
24 s.: il.; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-87239-97-6
Nr:
2168263452
skrypt
|
Autor:
Tytuł:
Produkt
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233574
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Strategia marki
Adres wydawniczy:
Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999
Opis fizyczny:
194 s.: il.; 21 cm
Seria:
(Marketing bez Tajemnic)
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-208-1170-8
Nr:
2168270410
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland
Źródło:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999) , s. 9-17. - Summ.
Nr:
2168257630
referat w czasopiśmie
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Polityka produktu w opiniach przedsiębiorstw i ekspertów = Product Policy in Opinions of Companies and Experts
Źródło:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r. / red. Jerzy ALTKORN1999, s. 69-81. - Summ.
ISBN:
83-911355-7-8
Nr:
2168235792
materiały konferencyjne (aut.)
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wizualizacja firmy
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1999
Opis fizyczny:
68, [4] s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-5-6
Nr:
2168289253
monografia
|
Autor:
Tytuł:
Siły konkurencji na jednoczącym się rynku europejskim : wstępny zapis problemów marketingowych = Competitive Factors on the United European Market : Introductory Outline of Marketing Problems
Źródło:
Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 1999, s. 22-32. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-9-4
Nr:
2168233454
materiały konferencyjne (aut.)
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Ocena polityki produktu
Źródło:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / pod kierownictwem Jerzego ALTKORNA - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999, s. 99-110
ISBN:
83-911355-8-6
Nr:
2168235968
rozdział w książce
Zobacz opis całości
|
Tytuł:
Podstawy marketingu
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i poszerz.
Redaktor:
Adres wydawniczy:
Kraków: Instytut Marketingu, 1999
Opis fizyczny:
436 s.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233548
monografia
Zobacz powiązane rozdziały
|
Autor:
Tytuł:
Metody oceny marek
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 5 (1999) , s. 2-6
Nr:
2168239652
artykuł w czasopiśmie
|
Autor:
Tytuł:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Źródło:
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233576
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Dokumenty niepublikowane:
1
Autor:
Tytuł:
Raport z realizacji pracy pt. "Marketing szkół wyższych"
Adres wydawniczy:
[Kraków]: [Akademia Ekonomiczna], 2002
Opis fizyczny:
19 k.; 30 cm
Program badawczy:
47/KMark/2/2001/S
Sygnatura:
NP-793/Magazyn
Nr:
2168289297
naukowo-badawcze
|
2
Autor:
Tytuł:
Uczelnia jako podmiot rynku usług edukacyjnych
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2002
Opis fizyczny:
33 k.; 30 cm
Program badawczy:
44/KMark/1/02/S
Sygnatura:
NP-852/Magazyn
Nr:
2168289295
naukowo-badawcze
|
1
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 202, [2] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-14993-0 ; 978-83-01-14993-2
|
2
Wizerunek firmy / Jerzy ALTKORN. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2004. - 212 s., [2] k. tabl. kolor. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-88936-12-3
|
3
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. 8. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
|
4
Zróżnicowanie rynków a filozofia marki = Market Differentiation vs. Brand Philosophy / Jerzy ALTKORN // W: Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR. - Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003. - S. 271-277. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-4-3
|
5
Przewaga konkurencyjna uczelni / Jerzy ALTKORN // W: Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - S. 7-17. - ISBN 83-7252-175-1
|
6
Internet jako narzędzie promocji marketingowej przedsiębiorstw / Mariusz KUZIAK ; Promotor: Jerzy ALTKORN. - Kraków, 2002. - 264 k. : il. ; 30 cm + Autoreferat: 16 k. - Autoreferat pracy doktorskiej. - Bibliogr.
|
7
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-1
|
8
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-1
|
9
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-1
|
10
Identita firmy a marketingove strategie / Jerzy ALTKORN // W: Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management = Ekonomicá teória a prax - dnes a zajtra. Sekcia 8, ^Marketingové riadenie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2002. - (Acta Oeconomica ; No 13). - S. 1-3. - Summ. - ISBN 80-8055-598-2
|
11
Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej = Obtaining Trademarks in EU Countries / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002), s. 7-13. - Summ. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=12565. - ISSN 0208-7944
|
12
Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 2002. - 59 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-119-0
|
13
Promocja szkół wyższych = Marketing Universities / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 602 (2002), s. 7-13. - Summ. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/14399. - ISSN 0208-7944
|
14
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-1
|
15
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-1
|
16
Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw = European Internal Market Challenges and Marketing Orientation of Polish Enterprises / Jerzy ALTKORN // W: Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach / red. Małgorzata Czerska i Ryszard Rutka. - Sopot : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2001. - (Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Organizacja i Zarządzanie ; z. nr 15). - S. 11-20. - Streszcz., summ. - ISBN 83-88829-27-0
|
17
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-1
|
18
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 6 (2001), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
|
19
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-1
|
20
Globalnì marketingovì rìšennâ / Ê. Alʹtkorn // Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Llogìstika. - no 416 (2001), s. 5-10. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0321-0499
|
21
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-1
|
22
Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw / Jerzy ALTKORN // W: Przedsiębiorczość i konkurencyjność. T. 4 / red. Joanna Kotowicz-Jawor. - Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2001. - S. 267-277. - ISBN 83-11-09358-X
|
23
Tożsamość firmy a strategie marketingowe / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 11 (2001), s. 2-4. - ISSN 1231-7853
|
24
Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 2 (2000), s. 19-22. - ISSN 1231-7853
|
25
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 6 (2000), s. 10-14. - ISSN 1231-7853
|
26
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000), s. 5-8. - ISSN 1429-7221
|
27
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
28
Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa = Company Image and Positioning / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000), s. 7-16. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=9837. - ISSN 0208-7944
|
29
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
|
30
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
31
Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets / Jerzy ALTKORN // W: Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium / ed. by Jaroslav Ďad'o, Jan W. WIKTOR. - Cracow; Banská Bystrica : University of Economics; Matej Bel University, 2000. - S. 19-26. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-6-X
|
32
Globalne decyzje marketingowe / ALTKORN J. // W: Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej = Marketing and Logistics in the System of Management. - L'vìv : Vidavnictvo Nacìonal'nogo unìversitetu "L'vìvs'ka polìtehnìka", 2000. - S. 12. - ISBN 966-553-199-9
|
33
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
34
Procesy koncentracji w handlu europejskim = Concentration Processes in European Trade / Jerzy ALTKORN // W: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Aniela Styś. - Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, 2000. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, ISSN 0324-8445 ; nr 852, t. 1). - S. 200-207. - Summ.
|
35
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / pod kierownictwem Jerzego ALTKORNA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1999. - 184, [11] s. : il. ; 25 cm. - Kwestionariusz ankiety. - ISBN 83-911355-8-6
|
36
Kształcenie przyszłych menedżerów a prawo Greshama = Education of Future Managers and Gresham's Law / Jerzy ALTKORN // W: Wyzwania Unii Europejskiej dla postaw, umiejętności i wiedzy przyszłych menedżerów / red. Jerzy Dietl, Zofia Sapijaszka. - Łódź : Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, 1999. - S. 83-90. - Summ. - ISBN 83-910763-0-X
|
37
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999), s. 67-71. - ISSN 1429-7221
|
38
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 3 (58) (1999), s. 44. - ISSN 1231-3289
|
39
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
40
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r. / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : AE Wydział Zarządzania, 1999. - 329 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy ref. - ISBN 83-911355-7-8
|
41
Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jerzy ALTKORN ; [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999. - 24 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-87239-97-6
|
42
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
43
Strategia marki / Jerzy ALTKORN. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 194 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - (Marketing bez Tajemnic). - ISBN 83-208-1170-8
|
44
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999), s. 9-17. - Summ. - ISSN 1506-2635
|
45
Polityka produktu w opiniach przedsiębiorstw i ekspertów = Product Policy in Opinions of Companies and Experts / Jerzy ALTKORN // W: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r. / red. Jerzy ALTKORN. - (1999), s. 69-81. - Summ. - ISBN 83-911355-7-8
|
46
Wizualizacja firmy / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68, [4] s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-5-6
|
47
Siły konkurencji na jednoczącym się rynku europejskim : wstępny zapis problemów marketingowych = Competitive Factors on the United European Market : Introductory Outline of Marketing Problems / Jerzy ALTKORN // W: Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR. - Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 1999. - S. 22-32. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-9-4
|
48
Ocena polityki produktu / Jerzy ALTKORN // W: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / pod kierownictwem Jerzego ALTKORNA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1999. - S. 99-110. - ISBN 83-911355-8-6
|
49
Podstawy marketingu / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-900698-8-6
|
50
Metody oceny marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 5 (1999), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
|
51
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego ALTKORNA. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
52
Raport z realizacji pracy pt. "Marketing szkół wyższych" / Jerzy ALTKORN. - [Kraków] : [Akademia Ekonomiczna], [2002]. - 19 k. ; 30 cm
|
53
Uczelnia jako podmiot rynku usług edukacyjnych / Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2002. - 33 k. ; 30 cm
|
1
Altkorn J., (2006), Marketing w turystyce, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 202, [2] s.
|
2
Altkorn J., (2004), Wizerunek firmy, Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 212 s., [2] k. tabl. kolor.
|
3
Altkorn J., (2004), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr. 8.Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 202, [2] s.
|
4
Altkorn J., (2003), Zróżnicowanie rynków a filozofia marki. [W:] Wiktor J. (red.), Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego, Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, s. 271-277.
|
5
Altkorn J., (2003), Przewaga konkurencyjna uczelni. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 7-17.
|
6
Kuziak M., (2002), Internet jako narzędzie promocji marketingowej przedsiębiorstw, Prom. Altkorn J., Kraków : , 264 k.
|
7
Altkorn J., (2002), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
8
Altkorn J. (red.), (2002), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
9
Altkorn J., (2002), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
10
Altkorn J., (2002), Identita firmy a marketingove strategie. [W:] Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management, Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, s. 1-3.
|
11
Altkorn J., (2002), Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 581, s. 7-13; https://bazekon.uek.krakow.pl/12565
|
12
Altkorn J., (2002), Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy, Wiktor J. (red. nauk.), Kraków : Wydaw. Akademii Ekonomicznej, 59 s.
|
13
Altkorn J., (2002), Promocja szkół wyższych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 602, s. 7-13; https://bazekon.uek.krakow.pl/14399
|
14
Altkorn J., (2002), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
15
Altkorn J., (2001), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
16
Altkorn J., (2001), Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw. [W:] Czerska M., Rutka R. (red.), Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach, Sopot : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, s. 11-20.
|
17
Altkorn J., (2001), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
18
Altkorn J., (2001), Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie, "Marketing i Rynek", nr 6, s. 2-6.
|
19
Altkorn J., (2001), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
20
Altkorn J., (2001), Globalnì marketingovì rìšennâ, "Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Llogìstika", no 416, s. 5-10.
|
21
Altkorn J. (red.), (2001), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
22
Altkorn J., (2001), Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw. [W:] Kotowicz-Jawor J. (red.), Przedsiębiorczość i konkurencyjność, T. 4, Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, s. 267-277.
|
23
Altkorn J., (2001), Tożsamość firmy a strategie marketingowe, "Marketing i Rynek", nr 11, s. 2-4.
|
24
Altkorn J., (2000), Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 19-22.
|
25
Altkorn J., (2000), Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa, "Marketing i Rynek", nr 6, s. 10-14.
|
26
Altkorn J., (2000), Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 4(17), s. 5-8.
|
27
Altkorn J., (2000), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
28
Altkorn J., (2000), Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 538, s. 7-16; https://bazekon.uek.krakow.pl/9837
|
29
Altkorn J. (red.), (2000), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
30
Altkorn J., (2000), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
31
Altkorn J., (2000), Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets. [W:] Ďad\'o J., Wiktor J. (red.), Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium, Cracow : University of Economics ; Banská Bystrica : Matej Bel University, s. 19-26.
|
32
Altkorn J., (2000), Globalne decyzje marketingowe. [W:] Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej, L\'vìv : Vidavnictvo Nacìonal\'nogo unìversitetu "L\'vìvs\'ka polìtehnìka", s. 12.
|
33
Altkorn J., (2000), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
34
Altkorn J., (2000), Procesy koncentracji w handlu europejskim. [W:] Mazurek-Łopacińska K., Styś A. (red.), Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; nr 852, t. 1), Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, s. 200-207.
|
35
Altkorn J. (red.), (1999), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce: raport z badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 184, [11] s.
|
36
Altkorn J., (1999), Kształcenie przyszłych menedżerów a prawo Greshama. [W:] Dietl J., Sapijaszka Z. (red.), Wyzwania Unii Europejskiej dla postaw, umiejętności i wiedzy przyszłych menedżerów, Łódź : Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, s. 83-90.
|
37
Altkorn J., (1999), Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 13, s. 67-71.
|
38
Altkorn J., (1999), Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu, "Aida Media", nr 3 (58), s. 44.
|
39
Altkorn J., (1999), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
40
Altkorn J. (red.), (1999), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce: materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie: Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r., Kraków : AE Wydział Zarządzania, 329 s.
|
41
Altkorn J., (1999), Strategie marki w marketingu międzynarodowym: pomocnicze materiały dydaktyczne, Szromnik A. (red. nauk.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 24 s.
|
42
Altkorn J., (1999), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
43
Altkorn J., (1999), Strategia marki, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 194 s.
|
44
Altkorn J., (1999), Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", z. 2, s. 9-17.
|
45
Altkorn J., (1999), Polityka produktu w opiniach przedsiębiorstw i ekspertów. [W:] Altkorn J. (red.), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r, s. 69-81.
|
46
Altkorn J., (1999), Wizualizacja firmy, Kraków : Instytut Marketingu, 68, [4] s.
|
47
Altkorn J., (1999), Siły konkurencji na jednoczącym się rynku europejskim : wstępny zapis problemów marketingowych. [W:] Wiktor J. (red.), Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego, Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, s. 22-32.
|
48
Altkorn J., (1999), Ocena polityki produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 99-110.
|
49
Altkorn J. (red.), (1999), Podstawy marketingu, Wyd. 3 zm. i poszerz.Kraków : Instytut Marketingu, 436 s.
|
50
Altkorn J., (1999), Metody oceny marek, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-6.
|
51
Altkorn J., (1999), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
52
Altkorn J., (2002), Raport z realizacji pracy pt. "Marketing szkół wyższych", [Kraków] : [Akademia Ekonomiczna], 19 k.
|
53
Altkorn J., (2002), Uczelnia jako podmiot rynku usług edukacyjnych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 33 k.
|
1
@book{UEK:2168219212,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Marketing w turystyce", adress = "Warszawa", publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN", year = "2006", isbn = "83-01-14993-0 ; 978-83-01-14993-2", } |
2
@book{UEK:2168220930,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wizerunek firmy", adress = "Dąbrowa Górnicza", publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu", year = "2004", isbn = "83-88936-12-3", } |
3
@book{UEK:2168234550,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Marketing w turystyce", adress = "Warszawa", publisher = "Wydaw. Naukowe PWN", year = "2004", edition = "Wyd. 1, dodr. 8.", isbn = "83-01-11295-6", } |
4
@inproceedings{UEK:2166597137,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Zróżnicowanie rynków a filozofia marki", booktitle = "Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego", pages = "271-277", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania", year = "2003", isbn = "83-911355-4-3", } |
5
@inbook{UEK:2168221462,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Przewaga konkurencyjna uczelni", booktitle = "Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie", pages = "7-17", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "2003", isbn = "83-7252-175-1", } |
6
@phdthesis{UEK:2168262632,
author = "Kuziak Mariusz", title = "Internet jako narzędzie promocji marketingowej przedsiębiorstw", adress = "Kraków", year = "2002", } |
7
@inbook{UEK:2168247106,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
9
@inbook{UEK:2168247104,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
10
@inproceedings{UEK:2168239364,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Identita firmy a marketingove strategie", booktitle = "Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management", pages = "1-3", adress = "Banská Bystrica", publisher = "Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici", year = "2002", issn = "", isbn = "80-8055-598-2", } |
11
@article{UEK:2168225660,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "581", pages = "7-13", year = "2002", } |
12
@book{UEK:2168259294,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy", adress = "Kraków", publisher = "Wydaw. Akademii Ekonomicznej", year = "2002", isbn = "83-7252-119-0", } |
13
@article{UEK:2168231314,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Promocja szkół wyższych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "602", pages = "7-13", year = "2002", } |
14
@inbook{UEK:2168247108,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
15
@inbook{UEK:2168239798,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
16
@inbook{UEK:2168302869,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw", booktitle = "Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach", pages = "11-20", adress = "Sopot", publisher = "Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego", year = "2001", issn = "", isbn = "83-88829-27-0", } |
17
@inbook{UEK:2168239800,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
18
@article{UEK:2168236780,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie", journal = "Marketing i Rynek", number = "6", pages = "2-6", year = "2001", } |
19
@inbook{UEK:2168239794,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
20
@article{UEK:2168324587,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Globalnì marketingovì rìšennâ", journal = "Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Llogìstika", number = "no 416", pages = "5-10", year = "2001", } |
22
@inproceedings{UEK:2168324641,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw", booktitle = "Przedsiębiorczość i konkurencyjność. T. 4", pages = "267-277", adress = "Warszawa", publisher = "Polskie Towarzystwo Ekonomiczne", year = "2001", isbn = "83-11-09358-X", } |
23
@article{UEK:2168236990,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Tożsamość firmy a strategie marketingowe", journal = "Marketing i Rynek", number = "11", pages = "2-4", year = "2001", } |
24
@article{UEK:2168237004,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki", journal = "Marketing i Rynek", number = "2", pages = "19-22", year = "2000", } |
25
@article{UEK:2168237022,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa", journal = "Marketing i Rynek", number = "6", pages = "10-14", year = "2000", } |
26
@article{UEK:2168324633,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa", journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", number = "4(17)", pages = "5-8", year = "2000", } |
27
@inbook{UEK:2168239954,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
28
@article{UEK:2168224038,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "538", pages = "7-16", year = "2000", } |
30
@inbook{UEK:2168239960,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
31
@inproceedings{UEK:2168225120,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets", booktitle = "Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium", pages = "19-26", adress = "Cracow; Banská Bystrica", publisher = "University of Economics; Matej Bel University", year = "2000", isbn = "83-911355-6-X", } |
32
@article{UEK:2168324655,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Globalne decyzje marketingowe", journal = "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu : tezi dopovìdej", pages = "12", adress = "L'vìv", publisher = "Vidavnictvo Nacìonal'nogo unìversitetu L'vìvs'ka polìtehnìka", year = "2000", isbn = "966-553-199-9", } |
33
@inbook{UEK:2168239958,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
34
@inproceedings{UEK:2168224118,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Procesy koncentracji w handlu europejskim", booktitle = "Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r.", pages = "200-207", adress = "Wrocław", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego", year = "2000", issn = "0324-8445", } |
36
@inproceedings{UEK:2168324637,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Kształcenie przyszłych menedżerów a prawo Greshama", booktitle = "Wyzwania Unii Europejskiej dla postaw, umiejętności i wiedzy przyszłych menedżerów", pages = "83-90", adress = "Łódź", publisher = "Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości", year = "1999", isbn = "83-910763-0-X", } |
37
@article{UEK:2168324629,
author = "Altkorn Jerzy and ", title = "Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie", journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", number = "13", pages = "67-71", year = "1999", } |
38
@article{UEK:2168252944,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu", journal = "Aida Media", number = "3 (58)", pages = "44", year = "1999", } |
39
@inbook{UEK:2168233570,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
41
@book{UEK:2168263452,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Strategie marki w marketingu międzynarodowym : pomocnicze materiały dydaktyczne", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "1999", isbn = "83-87239-97-6", } |
42
@inbook{UEK:2168233574,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
43
@book{UEK:2168270410,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Strategia marki", adress = "Warszawa", publisher = "Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne", year = "1999", issn = "", isbn = "83-208-1170-8", } |
44
@article{UEK:2168257630,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce", journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", number = "z. 2", pages = "9-17", year = "1999", } |
45
@inproceedings{UEK:2168235792,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Polityka produktu w opiniach przedsiębiorstw i ekspertów", booktitle = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : materiały międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie : Zakopane, 13-15 grudnia 1999 r.", pages = "69-81", year = "1999", isbn = "83-911355-7-8", } |
46
@book{UEK:2168289253,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wizualizacja firmy", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", isbn = "83-900698-5-6", } |
47
@inproceedings{UEK:2168233454,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Siły konkurencji na jednoczącym się rynku europejskim : wstępny zapis problemów marketingowych", booktitle = "Euromarketing : koncepcje, strategie, metody : materiały II sympozjum marketingu międzynarodowego", pages = "22-32", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania", year = "1999", isbn = "83-911355-9-4", } |
48
@inbook{UEK:2168235968,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Ocena polityki produktu", booktitle = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań", pages = "99-110", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1999", isbn = "83-911355-8-6", } |
50
@article{UEK:2168239652,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Metody oceny marek", journal = "Marketing i Rynek", number = "5", pages = "2-6", year = "1999", } |
51
@inbook{UEK:2168233576,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
52
@unpublished{UEK:2168289297,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Raport z realizacji pracy pt. Marketing szkół wyższych", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "2002", } |
53
@unpublished{UEK:2168289295,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Uczelnia jako podmiot rynku usług edukacyjnych", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "2002", } |