Publikacje wybranego autora

1

Autor:
Tytuł:
Marketing w turystyce
Wydanie:
Wyd. 1, dodr. 8.
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydaw. Naukowe PWN, 2004
Opis fizyczny:
202, [2] s.: rys.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-01-11295-6
Nr:
2168234550
monografia
2

Autor:
Tytuł:
Wizerunek firmy
Adres wydawniczy:
Dąbrowa Górnicza: Wyższa Szkoła Biznesu, 2004
Opis fizyczny:
212 s., [2] k. tabl. kolor.: il.; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr.
ISBN:
83-88936-12-3
Nr:
2168220930
monografia
3

Autor:
Konferencja:
Marketingovi doslidžennâ v Ukraini. III Mižnarodna naukovo-praktična konferenciâ, Jałta, Ukraina, od 2004-05-25 do 2004-05-28
Tytuł:
Šansy malych firm na vseobščem rynke
Źródło:
Marketingovì doslìdžennâ v Ukraïnì : Materìali III Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï (25-28 travnâ 2004 r., m. Âlta) / Vídp. A.A. Mazarakí - Kiïv: Kiivskij nacionalnij torgovelno-ekonomičnij universitet, 2004, s. 121-122. - Dostępne tylko streszczenie
ISBN:
966-629-117-7
Nr:
2168335869
varia
1
Marketing w turystyce / Jerzy ALTKORN. - Wyd. 1, dodr. 8. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-01-11295-6
2
Wizerunek firmy / Jerzy ALTKORN. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2004. - 212 s., [2] k. tabl. kolor. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-88936-12-3
3
Šansy malych firm na vseobščem rynke / Jerzy ALTKORN // W: Marketingovì doslìdžennâ v Ukraïnì : Materìali III Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï (25-28 travnâ 2004 r., m. Âlta) / Vídp. A.A. Mazarakí. - Kiïv : Kiivskij nacionalnij torgovelno-ekonomičnij universitet, 2004. - S. 121-122. - Dostępne tylko streszczenie. - ISBN 966-629-117-7
1
Altkorn J., (2004), Marketing w turystyce, Wyd. 1, dodr. 8.Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 202, [2] s.
2
Altkorn J., (2004), Wizerunek firmy, Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 212 s., [2] k. tabl. kolor.
3
Altkorn J., (2004), Šansy malych firm na vseobščem rynke. [W:] Mazarakí (red.), Marketingovì doslìdžennâ v Ukraïnì : Materìali III Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï (25-28 travnâ 2004 r., m. Âlta), Kiïv : Kiivskij nacionalnij torgovelno-ekonomičnij universitet, s. 121-122.
1
@book{UEK:2168234550,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Marketing w turystyce",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydaw. Naukowe PWN",
year = "2004",
edition = "Wyd. 1, dodr. 8.",
isbn = "83-01-11295-6",
}
2
@book{UEK:2168220930,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Wizerunek firmy",
adress = "Dąbrowa Górnicza",
publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu",
year = "2004",
isbn = "83-88936-12-3",
}
3
@misc{UEK:2168335869,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Šansy malych firm na vseobščem rynke",
booktitle = "Marketingovì doslìdžennâ v Ukraïnì : Materìali III Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï (25-28 travnâ 2004 r., m. Âlta)",
pages = "121-122",
adress = "Kiïv",
publisher = "Kiivskij nacionalnij torgovelno-ekonomičnij universitet",
year = "2004",
isbn = "966-629-117-7",
}