Publikacje wybranego autora

1

Konferencja:
10th Conference Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competitions and Growing Customers' Demands, Zakopane, Polska, od 2011-06-20 do 2011-06-21
Tytuł:
The Reasons for Outsourcing and Its Scope in Restructuring an Enterprise
Źródło:
Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competition and Growing Customers' Demands / ed. by Adam NALEPKA, Anna Ujwary-Gil - Dąbrowa Górnicza: Wyższa Szkoła Biznesu, 2011, s. 150-159. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competition and Growing Customers' Demands ; vol. 10)
ISBN:
978-83-88421-79-2
Tryb dostępu:
Nr:
2168326511
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Konferencja:
VIII Konferencja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów, Czorsztyn, Polska, od 2009-06-22 do 2009-06-23
Tytuł:
Rola outsourcingu w zmiennym otoczeniu przedsiębiorstwa = A Role of Outsourcing in the Changing Company's Environment
Źródło:
Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów / red. Adam NALEPKA, Anna Ujwary-Gil - Nowy Sącz: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2009, s. 246-254. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów ; vol. 8)
ISBN:
978-83-88421-62-4
Tryb dostępu:
Nr:
2168332527
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
The Reasons for Outsourcing and Its Scope in Restructuring an Enterprise / Paweł Dowgier // W: Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competition and Growing Customers' Demands / ed. by Adam NALEPKA, Anna Ujwary-Gil. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, cop. 2011. - (Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competition and Growing Customers' Demands, ISSN 2543-540X ; vol. 10). - S. 150-159. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88421-79-2. - Pełny tekst: http://konferencja.jemi.edu.pl/files/monografie/monografia_vol10.pdf
2
Rola outsourcingu w zmiennym otoczeniu przedsiębiorstwa = A Role of Outsourcing in the Changing Company's Environment / Paweł Dowgier // W: Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów / red. Adam NALEPKA, Anna Ujwary-Gil. - Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, cop. 2009. - (Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów, ISSN 2543-5396 ; vol. 8). - S. 246-254. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88421-62-4. - Pełny tekst: http://konferencja.jemi.edu.pl/files/monografie/monografia_vol8.pdf
1
Dowgier P., (2011), The Reasons for Outsourcing and Its Scope in Restructuring an Enterprise. [W:] Nalepka A., Ujwary-Gil A. (red.), Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competition and Growing Customers' Demands (Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competition and Growing Customers' Demands; vol. 10), Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, s. 150-159.
2
Dowgier P., (2009), Rola outsourcingu w zmiennym otoczeniu przedsiębiorstwa. [W:] Nalepka A., Ujwary-Gil A. (red.), Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów (Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów; vol. 8), Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, s. 246-254.
1
@inbook{UEK:2168326511,
author = "Dowgier Paweł",
title = "The Reasons for Outsourcing and Its Scope in Restructuring an Enterprise",
booktitle = "Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competition and Growing Customers' Demands",
pages = "150-159",
adress = "Dąbrowa Górnicza",
publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu",
year = "2011",
issn = "2543-540X",
isbn = "978-83-88421-79-2",
}
2
@inbook{UEK:2168332527,
author = "Dowgier Paweł",
title = "Rola outsourcingu w zmiennym otoczeniu przedsiębiorstwa",
booktitle = "Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów",
pages = "246-254",
adress = "Nowy Sącz",
publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University",
year = "2009",
issn = "2543-5396",
isbn = "978-83-88421-62-4",
}