Publikacje wybranego autora

Kalemba Krzysztof   

Wydział Zarządzania,

1

Tytuł:
Produkty na wyłączność i marki własne jako alternatywa promocji dodatkowej na przykładzie sektora AGD w Polsce = Exclusive and Own-brand Products as the Alternative of Additional Sales Promotion on the Basis of White Goods Sector in Poland
Źródło:
Marketing i Rynek. - R. 21, nr 5 (2014) , s. 30-36. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168300057
artykuł w czasopiśmie
1
Produkty na wyłączność i marki własne jako alternatywa promocji dodatkowej na przykładzie sektora AGD w Polsce = Exclusive and Own-brand Products as the Alternative of Additional Sales Promotion on the Basis of White Goods Sector in Poland / Krzysztof Kalemba // Marketing i Rynek. - R. 21, nr 5 (2014), s. 30-36. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/mir_05_2014_kalemba.pdf. - ISSN 1231-7853
1
Kalemba K., (2014), Produkty na wyłączność i marki własne jako alternatywa promocji dodatkowej na przykładzie sektora AGD w Polsce, "Marketing i Rynek", R. 21, nr 5, s. 30-36; http://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/mir_05_2014_kalemba.pdf
1
@article{UEK:2168300057,
author = "Kalemba Krzysztof",
title = "Produkty na wyłączność i marki własne jako alternatywa promocji dodatkowej na przykładzie sektora AGD w Polsce",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "R. 21, 5",
pages = "30-36",
year = "2014",
}