Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Wpływ jakości usług na satysfakcję i lojalność klientów na przykładzie branży odzieżowej = Influence of Services' Quality on Satisfaction and Loyalty of Customers Based on an Example of Fashion Industry
Źródło:
Wybrane aspekty zarządzania jakością usług = Selected Aspects of Service Quality Management / red. Joanna DZIADKOWIEC i Tadeusz SIKORA - Kraków: Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, 2015, s. 265-278. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-942362-3-6
Nr:
2168294173
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
Wpływ jakości usług na satysfakcję i lojalność klientów na przykładzie branży odzieżowej = Influence of Services' Quality on Satisfaction and Loyalty of Customers Based on an Example of Fashion Industry / Anna Xymena Zając // W: Wybrane aspekty zarządzania jakością usług = Selected Aspects of Service Quality Management / red. Joanna DZIADKOWIEC i Tadeusz SIKORA. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, 2015. - S. 265-278. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-942362-3-6
1
Zając A., (2015), Wpływ jakości usług na satysfakcję i lojalność klientów na przykładzie branży odzieżowej. [W:] Dziadkowiec J., Sikora T. (red.), Wybrane aspekty zarządzania jakością usług, Kraków : Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, s. 265-278.
1
@inbook{UEK:2168294173,
author = "Zając Anna Xymena",
title = "Wpływ jakości usług na satysfakcję i lojalność klientów na przykładzie branży odzieżowej",
booktitle = "Wybrane aspekty zarządzania jakością usług",
pages = "265-278",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PTTŻ",
year = "2015",
isbn = "978-83-942362-3-6",
}