Publikacje wybranego autora

Pilch Kamila ORCID

Kolegium Gospodarki i Administracji Publicznej, Instytut Polityk Publicznych i Administracji, Katedra Zarządzania Organizacjami Publicznymi

1

Tytuł:
ISO 9001 Quality Management Systems in Local Government Institutions in Poland : Past, Present, and Future
Źródło:
International Review of Administrative Sciences (2019) . - Summ. - Bibliogr.
Lista 2019:
100.00 pkt
Nr:
2168332347
artykuł w czasopiśmie
2

Tytuł:
Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc = Methodological Rigour of Multiple Case Study Research in Place Marketing
Źródło:
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - nr 376 (2018) , s. 23-35. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja została dofinansowana z dotacji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla Wydziału Gospodarki i Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na utrzymanie potencjału badawczego.
Tryb dostępu:
Pełny tekst
CC-BY-NC
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168337489
artykuł w czasopiśmie
3

Autor:
Tytuł:
Kształtowanie wizerunku organizacji pozarządowych = Image Building for Non-governmental Organizations
Źródło:
Ekonomia Społeczna / [red. nacz. Maciej FRĄCZEK]. - nr 2 (2018) , s. 90-97. - Summ., streszcz. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Program badawczy:
Publikacja została przygotowana w projekcie "Doskonalenie usług w sektorze publicznym: wymiar europejski" nr: 057/ WGAP-KAP/02/2018/S/8057, dofinansowanym z dotacji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla Wydziału Gospodarki i Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na utrzymanie potencjału badawczego.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168333813
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Starzenie się społeczeństwa jako wyzwanie dla miast w XXI wieku : pomiar wizerunku Krakowa jako age friendly city = Ageing as a Challenge for Cities in the 21st Century - Gauging the Image of Cracow as an Age-friendly City
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management. - nr 7 (931) (2014) , s. 95-110. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168290563
artykuł w czasopiśmie
5

Autor:
Tytuł:
Asymetryczne skalowanie wielowymiarowe w wizerunkowych badaniach jednostek terytorialnych = Asymmetric Multidimensional Scaling in the Research of Territorial Units Image
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - nr 336 (2014) , s. 79-88. - Tytuł numeru: Badania marketingowe - nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168300065
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
Wieloraka analiza czynnikowa w wizerunkowych badaniach jakościowych = The Multiple Factor Analysis in Image Qualitative Research
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - nr 1 (348), t. 2 (2014) , s. 151-165. - Summ., streszcz., rez.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 7.00 pkt
Nr:
2168286679
artykuł w czasopiśmie
1
ISO 9001 Quality Management Systems in Local Government Institutions in Poland : Past, Present, and Future / Marek ĆWIKLICKI, Kamila PILCH, Michał ŻABIŃSKI // International Review of Administrative Sciences. - (2019). - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0020852318815280. - ISSN 0020-8523
2
Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc = Methodological Rigour of Multiple Case Study Research in Place Marketing / Marek ĆWIKLICKI, Kamila PILCH // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - nr 376 (2018), s. 23-35. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.sbc.org.pl/dlibra/publication/384455/edition/362311/content?ref=desc. - ISSN 2083-8611
3
Kształtowanie wizerunku organizacji pozarządowych = Image Building for Non-governmental Organizations / Kamila PILCH // Ekonomia Społeczna / [red. nacz. Maciej FRĄCZEK]. - nr 2 (2018), s. 90-97. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://www.ekonomiaspoleczna.msap.pl/doki/polrocznik/ES022018/ES022018.pdf. - ISSN 2081-321X
4
Starzenie się społeczeństwa jako wyzwanie dla miast w XXI wieku : pomiar wizerunku Krakowa jako age friendly city = Ageing as a Challenge for Cities in the 21st Century - Gauging the Image of Cracow as an Age-friendly City / Anna PAWLINA, Kamila Pilch // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management. - nr 7 (931) (2014), s. 95-110. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://zeszyty-naukowe.uek.krakow.pl/article/view/586. - ISSN 1898-6447
5
Asymetryczne skalowanie wielowymiarowe w wizerunkowych badaniach jednostek terytorialnych = Asymmetric Multidimensional Scaling in the Research of Territorial Units Image / Kamila Pilch // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - nr 336 (2014), s. 79-88. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Badania marketingowe - nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/info?forceRequestHandlerId=true&mimetype=application/pdf&sec=false&handler=pdf_browser&content_url=/Content/26037/Plich_Asymetryczne_Skalowanie_Wielowymiarowe_w_Wizerunkowych_2014.pdf. - ISSN 1899-3192
6
Wieloraka analiza czynnikowa w wizerunkowych badaniach jakościowych = The Multiple Factor Analysis in Image Qualitative Research / Kamila Pilch, Adam SAGAN // Handel Wewnętrzny. - nr 1 (348), t. 2 (2014), s. 151-165. - Summ., streszcz., rez. - Pełny tekst: http://old.ibrkk.pl/f/?handel_wew_1-2014_tom-2.pdf. - ISSN 0438-5403
1
Ćwiklicki M., Pilch K., Żabiński M., (2019), ISO 9001 Quality Management Systems in Local Government Institutions in Poland : Past, Present, and Future, "International Review of Administrative Sciences"; https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0020852318815280
2
Ćwiklicki M., Pilch K., (2018), Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc, "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach", nr 376, s. 23-35; https://www.sbc.org.pl/dlibra/publication/384455/edition/362311/content?ref=desc
3
Pilch K., (2018), Kształtowanie wizerunku organizacji pozarządowych, "Ekonomia Społeczna", nr 2, s. 90-97; http://www.ekonomiaspoleczna.msap.pl/doki/polrocznik/ES022018/ES022018.pdf
4
Pawlina A., Pilch K., (2014), Starzenie się społeczeństwa jako wyzwanie dla miast w XXI wieku : pomiar wizerunku Krakowa jako age friendly city, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 7 (931), s. 95-110; https://zeszyty-naukowe.uek.krakow.pl/article/view/586
5
Pilch K., (2014), Asymetryczne skalowanie wielowymiarowe w wizerunkowych badaniach jednostek terytorialnych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 336, s. 79-88; http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/info?forceRequestHandlerId=true&mimetype=application/pdf&sec=false&handler=pdf_browser&content_url=/Content/26037/Plich_Asymetryczne_Skalowanie_Wielowymiarowe_w_Wizerunkowych_2014.pdf
6
Pilch K., Sagan A., (2014), Wieloraka analiza czynnikowa w wizerunkowych badaniach jakościowych, "Handel Wewnętrzny", nr 1 (348), t. 2, s. 151-165; http://old.ibrkk.pl/f/?handel_wew_1-2014_tom-2.pdf
1
@article{UEK:2168332347,
author = "Ćwiklicki Marek and Pilch Kamila and Żabiński Michał",
title = "ISO 9001 Quality Management Systems in Local Government Institutions in Poland : Past, Present, and Future",
journal = "International Review of Administrative Sciences",
pages = "",
year = "2019",
}
2
@article{UEK:2168337489,
author = "Ćwiklicki Marek and Pilch Kamila",
title = "Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc",
journal = "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach",
number = "376",
pages = "23-35",
year = "2018",
}
3
@article{UEK:2168333813,
author = "Pilch Kamila",
title = "Kształtowanie wizerunku organizacji pozarządowych",
journal = "Ekonomia Społeczna",
number = "2",
pages = "90-97",
year = "2018",
}
4
@article{UEK:2168290563,
author = "Pawlina Anna and Pilch Kamila",
title = "Starzenie się społeczeństwa jako wyzwanie dla miast w XXI wieku : pomiar wizerunku Krakowa jako age friendly city",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "7 (931)",
pages = "95-110",
year = "2014",
}
5
@article{UEK:2168300065,
author = "Pilch Kamila",
title = "Asymetryczne skalowanie wielowymiarowe w wizerunkowych badaniach jednostek terytorialnych",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "336",
pages = "79-88",
adress = "",
year = "2014",
}
6
@article{UEK:2168286679,
author = "Pilch Kamila and Sagan Adam",
title = "Wieloraka analiza czynnikowa w wizerunkowych badaniach jakościowych",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "1 (348), t. 2",
pages = "151-165",
year = "2014",
}