Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Wykorzystanie marketingu internetowego w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw branży browarniczej w Polsce
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2016
Opis fizyczny:
277 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-362
doktorat
2

Tytuł:
Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa = The Implementation of Internet Marketing Tools on the Polish Brewery Market
Źródło:
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013) , s. 21-31. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b
artykuł w czasopiśmie
3

Tytuł:
Wykorzystanie serwisów społecznościowych do budowania wizerunku przedsiębiorstwa oraz komunikacji online w branży browarniczej = The Implementation of Social Media in Company Identity Building and Online Communication in Polish Brewery Industry
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 3 (2013) , s. 37-41. - Summ.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b
artykuł w czasopiśmie
4

Tytuł:
Analiza porównawcza kampanii promocyjnych piw kategorii radler w Polsce
Źródło:
Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie". - lipiec (2013) , s. s. 11-14
artykuł w czasopiśmie
5

Konferencja:
International Conference Hradec Economic Days 2013, Hradec Králové, Czechy, od 2013-02-19 do 2013-02-20
Tytuł:
Implementation of the Brand Hero in Budweiser Promotional Campaign on the Polish Market - Case Study
Źródło:
The International Conference Hradec Economic Days 2013 : Economic Development and Management of Regions, Hradec Králové, February 19th and February 20th, 2013 : Peer-Reviewed Conference Proceedings. Part 3 / ed. Pavel Jedlička - Hradec Králové: Gaudeamus, the University of Hradec Králové, 2013, s. 11-16 - Bibliogr.
ISBN:
978-80-7435-251-5
Tryb dostępu:
Pełny tekst
CC-BY-NC
materiały konferencyjne (aut.)
6

Tytuł:
Funkcjonowanie serwisów internetowych jako narzędzi e-marketingowych spółek z branży browarniczej w Polsce
Źródło:
Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie". - styczeń (2013) , s. s. 18-20
artykuł w czasopiśmie
1
Wykorzystanie marketingu internetowego w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw branży browarniczej w Polsce / Patrycja Andrzejewska ; Promotor: Krzysztof FIRLEJ. - Kraków, 2016. - 277 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003254
2
Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa = The Implementation of Internet Marketing Tools on the Polish Brewery Market / Patrycja Andrzejewska, Krzysztof FIRLEJ // Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013), s. 21-31. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=21&view=Fit. - ISSN 2081-3430
3
Wykorzystanie serwisów społecznościowych do budowania wizerunku przedsiębiorstwa oraz komunikacji online w branży browarniczej = The Implementation of Social Media in Company Identity Building and Online Communication in Polish Brewery Industry / Patrycja Andrzejewska // Marketing i Rynek. - nr 3 (2013), s. 37-41. - Summ. - Pełny tekst: http://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/mir_2013_nr3_andrzejewska.pdf?PHPSESSID=b37d1f50a03731537d9d7365f1c8ca75. - ISSN 1231-7853
4
Analiza porównawcza kampanii promocyjnych piw kategorii radler w Polsce // Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie". - lipiec (2013), s. s. 11-14. - ISSN 2084-963X
5
Implementation of the Brand Hero in Budweiser Promotional Campaign on the Polish Market - Case Study / Patrycja Andrzejewska // W: The International Conference Hradec Economic Days 2013 : Economic Development and Management of Regions, Hradec Králové, February 19th and February 20th, 2013 : Peer-Reviewed Conference Proceedings. Part 3 / ed. Pavel Jedlička. - Hradec Králové : Gaudeamus, the University of Hradec Králové, 2013. - S. 11-16. - Bibliogr. - ISBN 978-80-7435-251-5. - Pełny tekst: https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1050/proceedings_2013_3.pdf
6
Funkcjonowanie serwisów internetowych jako narzędzi e-marketingowych spółek z branży browarniczej w Polsce // Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie". - styczeń (2013), s. s. 18-20. - ISSN 2084-963X
1
Andrzejewska P., (2016), Wykorzystanie marketingu internetowego w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw branży browarniczej w Polsce, Prom. Firlej K., Kraków : , 277 k.
2
Andrzejewska P., Firlej K., (2013), Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa, "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing", nr 10 (59), s. 21-31; http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=21&view=Fit
3
Andrzejewska P., (2013), Wykorzystanie serwisów społecznościowych do budowania wizerunku przedsiębiorstwa oraz komunikacji online w branży browarniczej, "Marketing i Rynek", nr 3, s. 37-41; http://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/mir_2013_nr3_andrzejewska.pdf?PHPSESSID=b37d1f50a03731537d9d7365f1c8ca75
4
Andrzejewska P., (2013), Analiza porównawcza kampanii promocyjnych piw kategorii radler w Polsce, "Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie"", lipiec, s. s. 11-14.
5
Andrzejewska P., (2013), Implementation of the Brand Hero in Budweiser Promotional Campaign on the Polish Market - Case Study. [W:] Jedlička P. (red.), The International Conference Hradec Economic Days 2013 : Economic Development and Management of Regions, Hradec Králové, February 19th and February 20th, 2013 : Peer-Reviewed Conference Proceedings. Part 3, Hradec Králové : Gaudeamus, the University of Hradec Králové, s. 11-16.
6
Andrzejewska P., (2013), Funkcjonowanie serwisów internetowych jako narzędzi e-marketingowych spółek z branży browarniczej w Polsce, "Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie"", styczeń, s. s. 18-20.
1
@phdthesis{phdthesis,
author = " Andrzejewska Patrycja ",
title = "Wykorzystanie marketingu internetowego w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw branży browarniczej w Polsce",
adress = "Kraków",
year = "2016",
}
2
@article{journals,
author = " Andrzejewska Patrycja Firlej Krzysztof ",
title = "Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa",
journal = "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing",
number = "10 (59)",
pages = "21-31",
year = "2013",
}
3
@article{journals,
author = " Andrzejewska Patrycja ",
title = "Wykorzystanie serwisów społecznościowych do budowania wizerunku przedsiębiorstwa oraz komunikacji online w branży browarniczej",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "3",
pages = "37-41",
year = "2013",
}
4
@article{journals,
author = " Andrzejewska Patrycja ",
title = "Analiza porównawcza kampanii promocyjnych piw kategorii radler w Polsce",
journal = "Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie"",
number = "lipiec",
pages = "s. 11-14",
year = "2013",
}
5
@inproceedings{mka,
author = " Andrzejewska Patrycja ",
title = "Implementation of the Brand Hero in Budweiser Promotional Campaign on the Polish Market - Case Study",
booktitle = "The International Conference Hradec Economic Days 2013 : Economic Development and Management of Regions, Hradec Králové, February 19th and February 20th, 2013 : Peer-Reviewed Conference Proceedings. Part 3",
pages = "11-16",
adress = "Hradec Králové",
publisher = "Gaudeamus, the University of Hradec Králové",
year = "2013",
isbn = "978-80-7435-251-5",
}
6
@article{journals,
author = " Andrzejewska Patrycja ",
title = "Funkcjonowanie serwisów internetowych jako narzędzi e-marketingowych spółek z branży browarniczej w Polsce",
journal = "Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie"",
number = "styczeń",
pages = "s. 18-20",
year = "2013",
}