Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Atrakcyjność przewoźników lotniczych jako czynnik kreujący preferencje pasażerów
Źródło:
Analizy predykcyjne w badaniach preferencji i zachowań konsumentów / kier. programu: Jadwiga STOBIECKA2014, s. 138-148
Sygnatura:
NP-1485/Magazyn
Nr:
2168302317
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Marketing relacji = Relationship Marketing
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management. - nr 905 (2013) , s. 91-103. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Pełny tekst
CC-BY-NC-ND
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168300731
artykuł w czasopiśmie
3

Tytuł:
Znaczenie informacji w komunikowaniu politycznym i publicznym = The Importance of Information in Political and Public Communication
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Jerzy KORNAŚ]. - nr 900 (2012) , s. 67-74. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168307483
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
1
Atrakcyjność przewoźników lotniczych jako czynnik kreujący preferencje pasażerów / Małgorzata Jasiak // W: Analizy predykcyjne w badaniach preferencji i zachowań konsumentów / kier. programu: Jadwiga STOBIECKA. - (2014), s. 138-148
2
Marketing relacji = Relationship Marketing / Małgorzata Jasiak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management. - nr 905 (2013), s. 91-103. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://zeszyty-naukowe.uek.krakow.pl/article/view/818/640. - ISSN 1898-6447
3
Znaczenie informacji w komunikowaniu politycznym i publicznym = The Importance of Information in Political and Public Communication / Małgorzata Jasiak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Jerzy KORNAŚ]. - nr 900 (2012), s. 67-74. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447
1
Jasiak M., (2014), Atrakcyjność przewoźników lotniczych jako czynnik kreujący preferencje pasażerów. [W:] Stobiecka J. (kierownik tematu), Analizy predykcyjne w badaniach preferencji i zachowań konsumentów, s. 138-148.
2
Jasiak M., (2013), Marketing relacji, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 905, s. 91-103; https://zeszyty-naukowe.uek.krakow.pl/article/view/818/640
3
Jasiak M., (2012), Znaczenie informacji w komunikowaniu politycznym i publicznym, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 900, s. 67-74.
1
@unpublished{UEK:2168302317,
author = "Jasiak Małgorzata",
title = "Atrakcyjność przewoźników lotniczych jako czynnik kreujący preferencje pasażerów",
booktitle = "Analizy predykcyjne w badaniach preferencji i zachowań konsumentów",
pages = "138-148",
year = "2014",
}
2
@article{UEK:2168300731,
author = "Jasiak Małgorzata",
title = "Marketing relacji",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "905",
pages = "91-103",
year = "2013",
}
3
@article{UEK:2168307483,
author = "Jasiak Małgorzata",
title = "Znaczenie informacji w komunikowaniu politycznym i publicznym",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "900",
pages = "67-74",
year = "2012",
}