Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Ocena autentyczności miodu pszczelego dostępnego na polskim rynku
Źródło:
Towaroznawstwo XXI wieku : podstawą innowacji, jakości oraz satysfakcji konsumentów : ogólnopolska konferencja naukowa, Olsztyn, 22-24 maja 2013 r. - Olsztyn: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, 2013, s. 52. - Dostępne tylko streszczenie
ISBN:
978-83-62863-66-2
Nr:
2168294635
varia
2

Konferencja:
12th IComSC'13, Poznań, Polska, od 2013-09-16 do 2013-09-19
Tytuł:
Effect of Socio-Demographic Factors on Consumer Preferences and Bee-Honey Consumption
Źródło:
Current Trends in Commodity Science : Book of Abstracts / eds.: Daniela Gwiazdowska, Katarzyna Kluczyńska - Poznań: Poznań University of Economics - Faculty of Commodity Science, 2013, s. 89. - Dostępne tylko streszczenie
ISBN:
978-83-911169-3-7
Nr:
2168294667
varia
3

Tytuł:
The Quality of Products Marked with Private Brands on the Example Honey
Źródło:
Role of Science of Commodities in Quality Management in Knowledge Based Economy : VI international conference, Technical University of Radom, September 12-14, 2012, Radom, Poland : Commodity Science in XXI Century - Development and Barriers : Abstracts - Radom: Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB : Politechnika Radomska. Wydział Ekonomiczny, 2012, s. 53. - Dostępne tylko streszczenie
Seria:
(Towaroznawstwo w XXI w.)
ISBN:
978-83-7789-059-2 ; 978-83-7789-121-6
Nr:
2168294573
varia
1
Ocena autentyczności miodu pszczelego dostępnego na polskim rynku / Maria Grzebinoga // W: Towaroznawstwo XXI wieku : podstawą innowacji, jakości oraz satysfakcji konsumentów : ogólnopolska konferencja naukowa, Olsztyn, 22-24 maja 2013 r. - Olsztyn : Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, 2013. - S. 52. - Dostępne tylko streszczenie. - ISBN 978-83-62863-66-2
2
Effect of Socio-Demographic Factors on Consumer Preferences and Bee-Honey Consumption / Maria GRZEBINOGA // W: Current Trends in Commodity Science : Book of Abstracts / eds.: Daniela Gwiazdowska, Katarzyna Kluczyńska. - Poznań : Poznań University of Economics - Faculty of Commodity Science, 2013. - S. 89. - Dostępne tylko streszczenie. - ISBN 978-83-911169-3-7
3
The Quality of Products Marked with Private Brands on the Example Honey / Maria Grzebinoga, Zofia CICHOŃ // W: Role of Science of Commodities in Quality Management in Knowledge Based Economy : VI international conference, Technical University of Radom, September 12-14, 2012, Radom, Poland : Commodity Science in XXI Century - Development and Barriers : Abstracts. - Radom : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB : Politechnika Radomska. Wydział Ekonomiczny, 2012. - (Towaroznawstwo w XXI w. : rozwój i bariery). - S. 53. - Dostępne tylko streszczenie. - ISBN 978-83-7789-059-2 ; 978-83-7789-121-6
1
Grzebinoga M., (2013), Ocena autentyczności miodu pszczelego dostępnego na polskim rynku. [W:] Towaroznawstwo XXI wieku : podstawą innowacji, jakości oraz satysfakcji konsumentów : ogólnopolska konferencja naukowa, Olsztyn, 22-24 maja 2013 r, Olsztyn : Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, s. 52.
2
Grzebinoga M., (2013), Effect of Socio-Demographic Factors on Consumer Preferences and Bee-Honey Consumption. [W:] Gwiazdowska D., Kluczyńska K. (red.), Current Trends in Commodity Science : Book of Abstracts, Poznań : Poznań University of Economics - Faculty of Commodity Science, s. 89.
3
Grzebinoga M., Cichoń Z., (2012), The Quality of Products Marked with Private Brands on the Example Honey. [W:] Role of Science of Commodities in Quality Management in Knowledge Based Economy : VI international conference, Technical University of Radom, September 12-14, 2012, Radom, Poland : Commodity Science in XXI Century - Development and Barriers : Abstracts, Radom : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB : Politechnika Radomska. Wydział Ekonomiczny, s. 53.
1
@misc{varUEK:2168294635,
author = "Maria Grzebinoga",
title = "Ocena autentyczności miodu pszczelego dostępnego na polskim rynku",
booktitle = "Towaroznawstwo XXI wieku : podstawą innowacji, jakości oraz satysfakcji konsumentów : ogólnopolska konferencja naukowa, Olsztyn, 22-24 maja 2013 r.",
pages = "52",
adress = "Olsztyn",
publisher = "Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie",
year = "2013",
isbn = "978-83-62863-66-2",
}
2
@misc{varUEK:2168294667,
author = "Maria Grzebinoga",
title = "Effect of Socio-Demographic Factors on Consumer Preferences and Bee-Honey Consumption",
booktitle = "Current Trends in Commodity Science : Book of Abstracts",
pages = "89",
adress = "Poznań",
publisher = "Poznań University of Economics - Faculty of Commodity Science",
year = "2013",
isbn = "978-83-911169-3-7",
}
3
@misc{varUEK:2168294573,
author = "Maria Grzebinoga and Zofia Cichoń",
title = "The Quality of Products Marked with Private Brands on the Example Honey",
booktitle = "Role of Science of Commodities in Quality Management in Knowledge Based Economy : VI international conference, Technical University of Radom, September 12-14, 2012, Radom, Poland : Commodity Science in XXI Century - Development and Barriers : Abstracts",
pages = "53",
adress = "Radom",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB : Politechnika Radomska. Wydział Ekonomiczny",
year = "2012",
issn = "",
isbn = "978-83-7789-059-2 ; 978-83-7789-121-6",
}