Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw = Social Media and CSR of Polish Enterprises - Forms and Scope of Use
Źródło:
Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Paweł Antonowicz, Robert Bęben, Renata Płoska - Gdańsk: Uniwersytet Gdański, 2019, s. 99-113. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7865-837-5
Tryb dostępu:
Nr:
2168336449
rozdział w monografii
2

Tytuł:
Use of Crowdsourcing by Young Poles = Wykorzystanie crowdsourcingu przez młodych Polaków = Ispolʹzovanie kraudsorsinga molodymi polâkami
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 2 (2018) , s. 127-138. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was co-financed from the funds granted to the Faculty of Management at the Cracow University of Economics as a grant to maintain the research potential
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168327545
artykuł w czasopiśmie
3

Konferencja:
XII Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu", Lwów, Ukraina, od 2018-10-25 do 2018-10-27
Tytuł:
Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych - targetowanie idealne czy maniapulacja
Źródło:
Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu = Marketing and Logistics in the System of Management - Lʹvìv: Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2018, s. 220-221. - Dostępne tylko streszczenie - Bibliogr.
ISBN:
978-966-941-235-5
Nr:
2168328121
varia
4

Tytuł:
Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach = Measuring the Effectiveness of Marketing Communication in Social Media
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 526 (2018) , s. 79-87. - Tytuł numeru: Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168331639
artykuł w czasopiśmie
5

Tytuł:
Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych = Personalization as an Emerging Trend on the Tourist Services Market
Źródło:
Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 2(42) (2018) , s. 29-35. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja została sfinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168327305
artykuł w czasopiśmie
6

Tytuł:
Branding in Search Engines - Opportunities and Threats
Źródło:
Zarządzanie Mediami. - T. 6, nr 1 (2018) , s. 1-8. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168330315
artykuł w czasopiśmie
7

Tytuł:
Personalization in Marketing in the Reception of Young Consumers
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management / ed. by Andrzej JAKI, Piotr WÓJTOWICZ - Kraków: Foundation of the Cracow University of Economics, 2018, s. 133-139 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65907-40-0 ; 978-83-65907-41-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168331157
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
8

Konferencja:
III Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ «Marketing ì cifrovì tehnologìï», Odessa, Ukraina, od 2018-05-25 do 2018-05-26
Tytuł:
Using Artificial Intelligence in Innovative Customer Experience Management
Źródło:
Marketing ì cifrovì tehnologìï = Marketing and Digital Technologies - Odesa: TES, 2018, s. 37-38 - Bibliogr.
ISBN:
978-617-7337-73-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168326173
varia
9

Tytuł:
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwa Drugie, 2018
Opis fizyczny:
271 s.: il.; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
ISBN:
978-83-8022-031-7
Nr:
2168327689
monografia
10

Tytuł:
Zaangażowanie młodych konsumentów w prosumpcję = Involvement of Young Consumers in Prosumption
Źródło:
Organizacja i Kierowanie = Organization and Management. - nr 4 (2018) , s. 215-227. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 14.00 pkt
Nr:
2168333151
artykuł w czasopiśmie
11

Tytuł:
Children's Drawings and their Analysis as a Method Supporting Understanding of Concepts in Workshops at Children's Universities
Źródło:
e-mentor. - nr 4 (2018) , s. 26-31. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 15.00 pkt
Nr:
2168331551
artykuł w czasopiśmie
12

Autor:
Sanak-Kosmowska Katarzyna , Bajak Maria , Filip Justyna , Kargula Natalia
Tytuł:
Uwarunkowania i przesłanki wykorzystania beaconów w mobilnej komunikacji marketingowej = Beacon Technology as a Trend in Mobile Marketing Communication - Conditions and Reliefs
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 10 (2018) , s. 17-23. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168328343
artykuł w czasopiśmie
13

Tytuł:
Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych = Internationalization Strategies of Polish Fashion Brands [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 9 (2017) , s. 342-348. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168318085
artykuł w czasopiśmie
14

Tytuł:
Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas / ed. by Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 325-332 - Bibliogr.
Program badawczy:
This publication was financed from funds granted by the Ministry of Science and Higher Education to the Faculty of Management, Cracow University of Economics, on research for young scientists and doctoral students
ISBN:
978-83-65907-11-0 ; 978-83-65907-12-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168322399
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
15

Tytuł:
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2017
Opis fizyczny:
214 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-375
Nr:
2168320195
doktorat
16

Tytuł:
Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment
Źródło:
Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations / ed. M. Bezpartochnyi - Riga: ISMA University, 2017, s. 93-102 - Bibliogr.
ISBN:
978-9984-891-03-3
Nr:
2168322807
rozdział w monografii
17

Tytuł:
Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym = Crowdsourcing as a Form of the Innovation's Implementation Online
Źródło:
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. - nr 43, t. 2 (2016) , s. 269-278. - Tytuł numeru: Zarządzanie. T. 2 - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168309519
artykuł w czasopiśmie
18

Konferencja:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016, Hradec Králové, Czechy, od 2016-12-12 do 2016-12-16
Tytuł:
Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej = Brand Endorsement Based on Selected Brands from the Sports Industry [dokument elektroniczny]
Źródło:
Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7 = International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers (MMK 2016) : Reviewed Proceedings. Vol. 7 - Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2016, s. 216-224. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-87952-17-7
Nr:
2168312205
rozdział w materiałach konferencyjnych
19

Konferencja:
8th International Scientific Conference for Ph.D. Students and Young Scientists, Karwina, Czechy, od 2015-11-05 do 2015-11-05
Tytuł:
Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy = Dobré vztahy se zákazníky v odvětví cestovního ruchu jako součást účinné e-marketingové strategie [dokument elektroniczny]
Źródło:
VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků - Opavě: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2015, s. 412-421. - Summ., přehl. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-7510-177-8
Nr:
2168300449
rozdział w materiałach konferencyjnych
20

Tytuł:
E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study
Źródło:
Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla / toim. Kirsi Meriläinen - Hämeenlinna: Hämeen ammattikorkeakoulu, 2014, s. 27-32. - Summ.
Seria:
(HAMKin julkaisuja ; 16)
ISBN:
978-951-784-695-0 ; 978-951-784-696-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168300439
rozdział w książce
1
Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw = Social Media and CSR of Polish Enterprises - Forms and Scope of Use / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Paweł Antonowicz, Robert Bęben, Renata Płoska. - Gdańsk : Uniwersytet Gdański, 2019. - S. 99-113. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7865-837-5. - Pełny tekst: https://wyd.ug.edu.pl/oferta_wydawnictwa/89458/spoleczne_i_niematerialne_determinanty_rozwoju_przedsiebiorstw@inf
2
Use of Crowdsourcing by Young Poles = Wykorzystanie crowdsourcingu przez młodych Polaków = Ispolʹzovanie kraudsorsinga molodymi polâkami / Iryna MANCZAK, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 2 (2018), s. 127-138. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-2.pdf. - ISSN 0438-5403
3
Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych - targetowanie idealne czy maniapulacja / K. SANAK-KOSMOWSKA // W: Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu = Marketing and Logistics in the System of Management. - Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2018. - S. 220-221. - Dostępne tylko streszczenie. - Bibliogr. - ISBN 978-966-941-235-5
4
Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach = Measuring the Effectiveness of Marketing Communication in Social Media / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 526 (2018), s. 79-87. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.dbc.wroc.pl/publication/97930. - ISSN 1899-3192
5
Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych = Personalization as an Emerging Trend on the Tourist Services Market / Iryna MANCHAK, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 2(42) (2018), s. 29-35. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/ept/pl/issue/875/article/14602/. - ISSN 1644-0501
6
Branding in Search Engines - Opportunities and Threats / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Zarządzanie Mediami. - T. 6, nr 1 (2018), s. 1-8. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.ejournals.eu/pliki/art/12884/pl
7
Personalization in Marketing in the Reception of Young Consumers / Iryna MANCZAK, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management / ed. by Andrzej JAKI, Piotr WÓJTOWICZ. - Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, 2018. - S. 133-139. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-40-0 ; 978-83-65907-41-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/9b/df/CFM%203_2018_PDF%20ONLINE.pdf
8
Using Artificial Intelligence in Innovative Customer Experience Management / SANAK-KOSMOWSKA Katarzyna // W: Marketing ì cifrovì tehnologìï = Marketing and Digital Technologies. - Odesa : TES, 2018. - S. 37-38. - Bibliogr. - ISBN 978-617-7337-73-6. - Pełny tekst: http://mdt-opu.com.ua/files/download/3.pdf
9
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA. - Warszawa : Wydawnictwa Drugie, 2018. - 271 s. : il. ; 23 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-8022-031-7
10
Zaangażowanie młodych konsumentów w prosumpcję = Involvement of Young Consumers in Prosumption / Iryna MANCZAk, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Organizacja i Kierowanie = Organization and Management. - nr 4 (2018), s. 215-227. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kolegia.sgh.waw.pl/pl/KZiF/czasopisma/oik/numery/Documents/2018_4_183/manczak_sanak-kosmowska_zaangazowanie_mlodych_konsumentow_w_prosumpcje.pdf. - ISSN 0137-5466
11
Children's Drawings and their Analysis as a Method Supporting Understanding of Concepts in Workshops at Children's Universities / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // e-mentor. - nr 4 (2018), s. 26-31. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/76/id/1373. - ISSN 1731-6758
12
Uwarunkowania i przesłanki wykorzystania beaconów w mobilnej komunikacji marketingowej = Beacon Technology as a Trend in Mobile Marketing Communication - Conditions and Reliefs / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA, Maria Bajak, Justyna Filip, Natalia Kargula // Marketing i Rynek. - nr 10 (2018), s. 17-23. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Spis treści: https://www.pwe.com.pl/czasopisma/marketing-i-rynek/archiwum-numerow/marketing-i-rynek-nr-102018,p1692959986Wstęp: . - ISSN 1231-7853
13
Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych = Internationalization Strategies of Polish Fashion Brands / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA, Iryna MANCZAK // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 9 (2017), s. 342-348. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf. - ISSN 1231-7853
14
Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry / Iryna MANCZAK, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas / ed. by Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 325-332. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-11-0 ; 978-83-65907-12-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/36/ff/MANAGEMENT_%20CFM%202017.pdf
15
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA ; Promotor: Jan W. WIKTOR. - Kraków, 2017. - 214 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003287
16
Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations / ed. M. Bezpartochnyi. - Riga : ISMA University, 2017. - S. 93-102. - Bibliogr. - ISBN 978-9984-891-03-3
17
Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym = Crowdsourcing as a Form of the Innovation's Implementation Online / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. - nr 43, t. 2 (2016), s. 269-278. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zarządzanie. T. 2. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://wneiz.pl/nauka_wneiz/sip/sip43-2016/SiP_43_t2.pdf. - ISSN 2450-7733
18
Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej = Brand Endorsement Based on Selected Brands from the Sports Industry / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7 [Dokument elektroniczny] = International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers (MMK 2016) : Reviewed Proceedings. Vol. 7. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2016. - S. 216-224. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-87952-17-7
19
Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy = Dobré vztahy se zákazníky v odvětví cestovního ruchu jako součást účinné e-marketingové strategie / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků [Dokument elektroniczny]. - Opavě : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2015. - S. 412-421. - Summ., přehl. - Bibliogr. - ISBN 978-80-7510-177-8
20
E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study / Katarzyna Sanak-Kosmowska // W: Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla / toim. Kirsi Meriläinen. - Hämeenlinna : Hämeen ammattikorkeakoulu, 2014. - (HAMKin julkaisuja, ISSN 1795-4231 ; 16). - S. 27-32. - Summ. - ISBN 978-951-784-695-0 ; 978-951-784-696-7. - Pełny tekst: https://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/83641/HAMK_eTour_projektijulkaisu_2014_ekirja.pdf?sequence=1
1
Sanak-Kosmowska K., (2019), Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw. [W:] Antonowicz P., Bęben R., Płoska R. (red.), Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw, Gdańsk : Uniwersytet Gdański, s. 99-113.
2
Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Use of Crowdsourcing by Young Poles, "Handel Wewnętrzny", R. 64, nr 4 (375), t. 2, s. 127-138; http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-2.pdf
3
Sanak-Kosmowska K., (2018), Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych - targetowanie idealne czy maniapulacja. [W:] Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu, Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, s. 220-221.
4
Sanak-Kosmowska K., (2018), Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 526, s. 79-87; https://www.dbc.wroc.pl/publication/97930
5
Manchak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych, "Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 2(42), s. 29-35; https://wnus.edu.pl/ept/pl/issue/875/article/14602/
6
Sanak-Kosmowska K., (2018), Branding in Search Engines - Opportunities and Threats, "Zarządzanie Mediami", T. 6, nr 1, s. 1-8; http://www.ejournals.eu/pliki/art/12884/pl
7
Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Personalization in Marketing in the Reception of Young Consumers. [W:] Jaki A., Wójtowicz P. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management, Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 133-139.
8
Sanak-Kosmowska K., (2018), Using Artificial Intelligence in Innovative Customer Experience Management. [W:] Marketing ì cifrovì tehnologìï, Odesa : TES, s. 37-38.
9
Sanak-Kosmowska K., (2018), Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki, Warszawa : Wydawnictwa Drugie, 271 s.
10
Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Zaangażowanie młodych konsumentów w prosumpcję, "Organizacja i Kierowanie", nr 4, s. 215-227; http://kolegia.sgh.waw.pl/pl/KZiF/czasopisma/oik/numery/Documents/2018_4_183/manczak_sanak-kosmowska_zaangazowanie_mlodych_konsumentow_w_prosumpcje.pdf
11
Sanak-Kosmowska K., (2018), Children's Drawings and their Analysis as a Method Supporting Understanding of Concepts in Workshops at Children's Universities, "e-mentor", nr 4, s. 26-31; http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/76/id/1373
12
Sanak-Kosmowska K., Bajak M., Filip J., Kargula N., (2018), Uwarunkowania i przesłanki wykorzystania beaconów w mobilnej komunikacji marketingowej, "Marketing i Rynek", nr 10, s. 17-23.
13
Sanak-Kosmowska K., Manczak I., (2017), Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych, "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 9, s. 342-348; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf
14
Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2017), Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry. [W:] Jaki A., Mikuła B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 325-332.
15
Sanak-Kosmowska K., (2017), Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki, Prom. Wiktor J., Kraków : , 214 k.
16
Sanak-Kosmowska K., (2017), Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment. [W:] Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations, Riga : ISMA University, s. 93-102.
17
Sanak-Kosmowska K., (2016), Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym, "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego", nr 43, t. 2, s. 269-278; http://wneiz.pl/nauka_wneiz/sip/sip43-2016/SiP_43_t2.pdf
18
Sanak-Kosmowska K., (2016), Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej. [W:] Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7 [Dokument elektroniczny], Hradec Králové : MAGNANIMITAS, s. 216-224.
19
Sanak-Kosmowska K., (2015), Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy. [W:] VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků [Dokument elektroniczny], Opavě : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, s. 412-421.
20
Sanak-Kosmowska K., (2014), E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study. [W:] Meriläinen (red.), Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla (HAMKin julkaisuja; 16), Hämeenlinna : Hämeen ammattikorkeakoulu, s. 27-32.
1
@inbook{UEK:2168336449,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw",
booktitle = "Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw",
pages = "99-113",
adress = "Gdańsk",
publisher = "Uniwersytet Gdański",
year = "2019",
isbn = "978-83-7865-837-5",
}
2
@article{UEK:2168327545,
author = "Manczak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Use of Crowdsourcing by Young Poles",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 64, 4 (375), t. 2",
pages = "127-138",
year = "2018",
}
3
@misc{UEK:2168328121,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych - targetowanie idealne czy maniapulacja",
booktitle = "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu",
pages = "220-221",
adress = "Lʹvìv",
publisher = "Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki",
year = "2018",
isbn = "978-966-941-235-5",
}
4
@article{UEK:2168331639,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "526",
pages = "79-87",
year = "2018",
}
5
@article{UEK:2168327305,
author = "Manchak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych",
journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "2(42)",
pages = "29-35",
year = "2018",
}
6
@article{UEK:2168330315,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Branding in Search Engines - Opportunities and Threats",
journal = "Zarządzanie Mediami",
number = "T. 6, 1",
pages = "1-8",
year = "2018",
}
7
@inbook{UEK:2168331157,
author = "Manczak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Personalization in Marketing in the Reception of Young Consumers",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management",
pages = "133-139",
adress = "Kraków",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2018",
isbn = "978-83-65907-40-0 ; 978-83-65907-41-7",
}
8
@misc{UEK:2168326173,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Using Artificial Intelligence in Innovative Customer Experience Management",
booktitle = "Marketing ì cifrovì tehnologìï",
pages = "37-38",
adress = "Odesa",
publisher = "TES",
year = "2018",
isbn = "978-617-7337-73-6",
}
9
@book{UEK:2168327689,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwa Drugie",
year = "2018",
isbn = "978-83-8022-031-7",
}
10
@article{UEK:2168333151,
author = "Manczak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Zaangażowanie młodych konsumentów w prosumpcję",
journal = "Organizacja i Kierowanie",
number = "4",
pages = "215-227",
year = "2018",
}
11
@article{UEK:2168331551,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Children's Drawings and their Analysis as a Method Supporting Understanding of Concepts in Workshops at Children's Universities",
journal = "e-mentor",
number = "4",
pages = "26-31",
year = "2018",
}
12
@article{UEK:2168328343,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna and Bajak Maria and Filip Justyna and Kargula Natalia",
title = "Uwarunkowania i przesłanki wykorzystania beaconów w mobilnej komunikacji marketingowej",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "10",
pages = "17-23",
year = "2018",
}
13
@article{UEK:2168318085,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna and Manczak Iryna",
title = "Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "9",
pages = "342-348",
year = "2017",
}
14
@inbook{UEK:2168322399,
author = "Manczak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas",
pages = "325-332",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
isbn = "978-83-65907-11-0 ; 978-83-65907-12-7",
}
15
@unpublished{UEK:2168320195,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki",
adress = "Kraków",
year = "2017",
}
16
@inbook{UEK:2168322807,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment",
booktitle = "Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations",
pages = "93-102",
adress = "Riga",
publisher = "ISMA University",
year = "2017",
isbn = "978-9984-891-03-3",
}
17
@article{UEK:2168309519,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym",
journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego",
number = "43, t. 2",
pages = "269-278",
year = "2016",
}
18
@inbook{UEK:2168312205,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej",
booktitle = "Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7",
pages = "216-224",
adress = "Hradec Králové",
publisher = "MAGNANIMITAS",
year = "2016",
isbn = "978-80-87952-17-7",
}
19
@inbook{UEK:2168300449,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy",
booktitle = "VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků",
pages = "412-421",
adress = "Opavě",
publisher = "Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné",
year = "2015",
isbn = "978-80-7510-177-8",
}
20
@inbook{UEK:2168300439,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study",
booktitle = "Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla",
pages = "27-32",
adress = "Hämeenlinna",
publisher = "Hämeen ammattikorkeakoulu",
year = "2014",
issn = "1795-4231",
isbn = "978-951-784-695-0 ; 978-951-784-696-7",
}