Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw = Social Media and CSR of Polish Enterprises - Forms and Scope of Use
Źródło:
Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Paweł Antonowicz, Robert Bęben, Renata Płoska - Gdańsk: Uniwersytet Gdański, 2019, s. 99-113. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7865-837-5
Tryb dostępu:
Nr:
2168336449
rozdział w monografii
2

Konferencja:
III Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ «Marketing ì cifrovì tehnologìï», Odessa, Ukraina, od 2018-05-25 do 2018-05-26
Tytuł:
Using Artificial Intelligence in Innovative Customer Experience Management
Źródło:
Marketing ì cifrovì tehnologìï = Marketing and Digital Technologies - Odesa: TES, 2018, s. 37-38 - Bibliogr.
ISBN:
978-617-7337-73-6
Tryb dostępu:
Nr:
2168326173
varia
3

Tytuł:
Use of Crowdsourcing by Young Poles = Wykorzystanie crowdsourcingu przez młodych Polaków = Ispolʹzovanie kraudsorsinga molodymi polâkami
Źródło:
Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 2 (2018) , s. 127-138. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Program badawczy:
The publication was co-financed from the funds granted to the Faculty of Management at the Cracow University of Economics as a grant to maintain the research potential
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 12.00 pkt
Nr:
2168327545
artykuł w czasopiśmie
4

Konferencja:
XII Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu", Lwów, Ukraina, od 2018-10-25 do 2018-10-27
Tytuł:
Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych - targetowanie idealne czy maniapulacja
Źródło:
Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu = Marketing and Logistics in the System of Management - Lʹvìv: Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2018, s. 220-221. - Dostępne tylko streszczenie - Bibliogr.
ISBN:
978-966-941-235-5
Nr:
2168328121
varia
5

Tytuł:
Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach = Measuring the Effectiveness of Marketing Communication in Social Media
Źródło:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 526 (2018) , s. 79-87. - Tytuł numeru: Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 10.00 pkt
Nr:
2168331639
artykuł w czasopiśmie
6

Autor:
Sanak-Kosmowska Katarzyna , Bajak Maria , Filip Justyna , Kargula Natalia
Tytuł:
Uwarunkowania i przesłanki wykorzystania beaconów w mobilnej komunikacji marketingowej = Beacon Technology as a Trend in Mobile Marketing Communication - Conditions and Reliefs
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 10 (2018) , s. 17-23. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168328343
artykuł w czasopiśmie
7

Tytuł:
Children's Drawings and their Analysis as a Method Supporting Understanding of Concepts in Workshops at Children's Universities
Źródło:
e-mentor. - nr 4 (2018) , s. 26-31. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 15.00 pkt
Nr:
2168331551
artykuł w czasopiśmie
8

Tytuł:
Zaangażowanie młodych konsumentów w prosumpcję = Involvement of Young Consumers in Prosumption
Źródło:
Organizacja i Kierowanie = Organization and Management. - nr 4 (2018) , s. 215-227. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 14.00 pkt
Nr:
2168333151
artykuł w czasopiśmie
9

Tytuł:
Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych = Personalization as an Emerging Trend on the Tourist Services Market
Źródło:
Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 2(42) (2018) , s. 29-35. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja została sfinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich
Lista MNiSW:
b 13.00 pkt
Nr:
2168327305
artykuł w czasopiśmie
10

Tytuł:
Branding in Search Engines - Opportunities and Threats
Źródło:
Zarządzanie Mediami. - T. 6, nr 1 (2018) , s. 1-8. - Summ. - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
2168330315
artykuł w czasopiśmie
11

Tytuł:
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki
Adres wydawniczy:
Warszawa: Wydawnictwa Drugie, 2018
Opis fizyczny:
271 s.: il.; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
ISBN:
978-83-8022-031-7
Nr:
2168327689
monografia
12

Tytuł:
Personalization in Marketing in the Reception of Young Consumers
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management / ed. by Andrzej JAKI, Piotr WÓJTOWICZ - Kraków: Foundation of the Cracow University of Economics, 2018, s. 133-139 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65907-40-0 ; 978-83-65907-41-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168331157
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
13

Tytuł:
Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych = Internationalization Strategies of Polish Fashion Brands [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 9 (2017) , s. 342-348. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168318085
artykuł w czasopiśmie
14

Tytuł:
Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas / ed. by Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 325-332 - Bibliogr.
Program badawczy:
This publication was financed from funds granted by the Ministry of Science and Higher Education to the Faculty of Management, Cracow University of Economics, on research for young scientists and doctoral students
ISBN:
978-83-65907-11-0 ; 978-83-65907-12-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168322399
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
15

Tytuł:
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2017
Opis fizyczny:
214 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Promotor: Jan W. WIKTOR, Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-375
Nr:
2168320195
doktorat
16

Tytuł:
Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment
Źródło:
Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations / ed. M. Bezpartochnyi - Riga: ISMA University, 2017, s. 93-102 - Bibliogr.
ISBN:
978-9984-891-03-3
Nr:
2168322807
rozdział w monografii
17

Konferencja:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016, Hradec Králové, Czechy, od 2016-12-12 do 2016-12-16
Tytuł:
Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej = Brand Endorsement Based on Selected Brands from the Sports Industry [dokument elektroniczny]
Źródło:
Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7 = International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers (MMK 2016) : Reviewed Proceedings. Vol. 7 - Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2016, s. 216-224. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-87952-17-7
Nr:
2168312205
rozdział w materiałach konferencyjnych
18

Tytuł:
Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym = Crowdsourcing as a Form of the Innovation's Implementation Online
Źródło:
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. - nr 43, t. 2 (2016) , s. 269-278. - Tytuł numeru: Zarządzanie. T. 2 - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168309519
artykuł w czasopiśmie
19

Konferencja:
8th International Scientific Conference for Ph.D. Students and Young Scientists, Karwina, Czechy, od 2015-11-05 do 2015-11-05
Tytuł:
Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy = Dobré vztahy se zákazníky v odvětví cestovního ruchu jako součást účinné e-marketingové strategie [dokument elektroniczny]
Źródło:
VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků - Opavě: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2015, s. 412-421. - Summ., přehl. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-7510-177-8
Nr:
2168300449
rozdział w materiałach konferencyjnych
20

Tytuł:
E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study
Źródło:
Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla / toim. Kirsi Meriläinen - Hämeenlinna: Hämeen ammattikorkeakoulu, 2014, s. 27-32. - Summ.
Seria:
(HAMKin julkaisuja ; 16)
ISBN:
978-951-784-695-0 ; 978-951-784-696-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168300439
rozdział w książce
21

Tytuł:
Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook = The Social Network - Impact of Social Media on Consumer Behavior on the Example of Facebook Users
Źródło:
Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / red. Marcin Gębarowski, Lucyna Witek, Beata Zatwarnicka-Madura - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2012, s. 227-236. - Streszcz.; summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7199-729-7
Nr:
2168300443
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
22

Tytuł:
Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej = Creating a Brand Image in Social Media - Alcohol Brand Fan Pages on Facebook
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011) , s. 61-71. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168300429
artykuł w czasopiśmie
23

Tytuł:
Kreowanie wizerunku i promocja marek w mediach społecznościowych w Polsce = Creating the Image and Promotion of Brands in Social Media in Poland
Źródło:
Społeczeństwo sieci : gospodarka sieciowa w Europie Środkowej i Wschodniej. T. 2 / red. Sławomir Partycki - Lublin: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, 2011, s. 320-332. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7702-221-4
Nr:
2168300447
rozdział w monografii
24

Tytuł:
Pierwsze wrażenia i refleksje najmłodszych studentów
Źródło:
Kurier UEK / [red. Małgorzata STRAKOWSKA-SZCZUREK, Łukasz SALWAROWSKI]2011. - nr 6 (45), s. 39. - Dostępny w World Wide Web
Materiały przygotował:
Tryb dostępu:
Nr:
2168275385
varia
Zobacz opis całości
1
Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw = Social Media and CSR of Polish Enterprises - Forms and Scope of Use / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Paweł Antonowicz, Robert Bęben, Renata Płoska. - Gdańsk : Uniwersytet Gdański, 2019. - S. 99-113. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7865-837-5. - Pełny tekst: https://wyd.ug.edu.pl/oferta_wydawnictwa/89458/spoleczne_i_niematerialne_determinanty_rozwoju_przedsiebiorstw@inf
2
Using Artificial Intelligence in Innovative Customer Experience Management / SANAK-KOSMOWSKA Katarzyna // W: Marketing ì cifrovì tehnologìï = Marketing and Digital Technologies. - Odesa : TES, 2018. - S. 37-38. - Bibliogr. - ISBN 978-617-7337-73-6. - Pełny tekst: http://mdt-opu.com.ua/files/download/3.pdf
3
Use of Crowdsourcing by Young Poles = Wykorzystanie crowdsourcingu przez młodych Polaków = Ispolʹzovanie kraudsorsinga molodymi polâkami / Iryna MANCZAK, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 2 (2018), s. 127-138. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-2.pdf. - ISSN 0438-5403
4
Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych - targetowanie idealne czy maniapulacja / K. SANAK-KOSMOWSKA // W: Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu = Marketing and Logistics in the System of Management. - Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, 2018. - S. 220-221. - Dostępne tylko streszczenie. - Bibliogr. - ISBN 978-966-941-235-5
5
Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach = Measuring the Effectiveness of Marketing Communication in Social Media / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 526 (2018), s. 79-87. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.dbc.wroc.pl/publication/97930. - ISSN 1899-3192
6
Uwarunkowania i przesłanki wykorzystania beaconów w mobilnej komunikacji marketingowej = Beacon Technology as a Trend in Mobile Marketing Communication - Conditions and Reliefs / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA, Maria Bajak, Justyna Filip, Natalia Kargula // Marketing i Rynek. - nr 10 (2018), s. 17-23. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Spis treści: https://www.pwe.com.pl/czasopisma/marketing-i-rynek/archiwum-numerow/marketing-i-rynek-nr-102018,p1692959986Wstęp: . - ISSN 1231-7853
7
Children's Drawings and their Analysis as a Method Supporting Understanding of Concepts in Workshops at Children's Universities / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // e-mentor. - nr 4 (2018), s. 26-31. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/76/id/1373. - ISSN 1731-6758
8
Zaangażowanie młodych konsumentów w prosumpcję = Involvement of Young Consumers in Prosumption / Iryna MANCZAk, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Organizacja i Kierowanie = Organization and Management. - nr 4 (2018), s. 215-227. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kolegia.sgh.waw.pl/pl/KZiF/czasopisma/oik/numery/Documents/2018_4_183/manczak_sanak-kosmowska_zaangazowanie_mlodych_konsumentow_w_prosumpcje.pdf. - ISSN 0137-5466
9
Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych = Personalization as an Emerging Trend on the Tourist Services Market / Iryna MANCHAK, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Ekonomiczne Problemy Turystyki = Economic Problems of Tourism. - nr 2(42) (2018), s. 29-35. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/ept/pl/issue/875/article/14602/. - ISSN 1644-0501
10
Branding in Search Engines - Opportunities and Threats / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Zarządzanie Mediami. - T. 6, nr 1 (2018), s. 1-8. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.ejournals.eu/pliki/art/12884/pl
11
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA. - Warszawa : Wydawnictwa Drugie, 2018. - 271 s. : il. ; 23 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-8022-031-7
12
Personalization in Marketing in the Reception of Young Consumers / Iryna MANCZAK, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management / ed. by Andrzej JAKI, Piotr WÓJTOWICZ. - Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, 2018. - S. 133-139. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-40-0 ; 978-83-65907-41-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/9b/df/CFM%203_2018_PDF%20ONLINE.pdf
13
Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych = Internationalization Strategies of Polish Fashion Brands / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA, Iryna MANCZAK // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 9 (2017), s. 342-348. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf. - ISSN 1231-7853
14
Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry / Iryna MANCZAK, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas / ed. by Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 325-332. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-11-0 ; 978-83-65907-12-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/36/ff/MANAGEMENT_%20CFM%202017.pdf
15
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA ; Promotor: Jan W. WIKTOR. - Kraków, 2017. - 214 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003287
16
Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations / ed. M. Bezpartochnyi. - Riga : ISMA University, 2017. - S. 93-102. - Bibliogr. - ISBN 978-9984-891-03-3
17
Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej = Brand Endorsement Based on Selected Brands from the Sports Industry / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7 [Dokument elektroniczny] = International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers (MMK 2016) : Reviewed Proceedings. Vol. 7. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2016. - S. 216-224. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-87952-17-7
18
Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym = Crowdsourcing as a Form of the Innovation's Implementation Online / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. - nr 43, t. 2 (2016), s. 269-278. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zarządzanie. T. 2. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://wneiz.pl/nauka_wneiz/sip/sip43-2016/SiP_43_t2.pdf. - ISSN 2450-7733
19
Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy = Dobré vztahy se zákazníky v odvětví cestovního ruchu jako součást účinné e-marketingové strategie / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků [Dokument elektroniczny]. - Opavě : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2015. - S. 412-421. - Summ., přehl. - Bibliogr. - ISBN 978-80-7510-177-8
20
E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study / Katarzyna Sanak-Kosmowska // W: Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla / toim. Kirsi Meriläinen. - Hämeenlinna : Hämeen ammattikorkeakoulu, 2014. - (HAMKin julkaisuja, ISSN 1795-4231 ; 16). - S. 27-32. - Summ. - ISBN 978-951-784-695-0 ; 978-951-784-696-7. - Pełny tekst: https://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/83641/HAMK_eTour_projektijulkaisu_2014_ekirja.pdf?sequence=1
21
Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook = The Social Network - Impact of Social Media on Consumer Behavior on the Example of Facebook Users / Katarzyna Sanak // W: Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / red. Marcin Gębarowski, Lucyna Witek, Beata Zatwarnicka-Madura. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2012. - S. 227-236. - Streszcz.; summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7199-729-7
22
Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej = Creating a Brand Image in Social Media - Alcohol Brand Fan Pages on Facebook / Katarzyna Sanak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011), s. 61-71. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia. - Bibliogr. - ISSN 1689-7374
23
Kreowanie wizerunku i promocja marek w mediach społecznościowych w Polsce = Creating the Image and Promotion of Brands in Social Media in Poland / Katarzyna Sanak // W: Społeczeństwo sieci : gospodarka sieciowa w Europie Środkowej i Wschodniej. T. 2 / red. Sławomir Partycki. - Lublin : Wydawnictwo KUL, 2011. - S. 320-332. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7702-221-4
24
Pierwsze wrażenia i refleksje najmłodszych studentów / wrażenia zebrały: Anna PAWLINA, Katarzyna Sanak // Kurier UEK / [red. Małgorzata STRAKOWSKA-SZCZUREK, Łukasz SALWAROWSKI]. - nr 6 (45) (2011), s. 39. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_uek_listopad_www. - ISSN 1689-7757
1
Sanak-Kosmowska K., (2019), Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw. [W:] Antonowicz P., Bęben R., Płoska R. (red.), Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw, Gdańsk : Uniwersytet Gdański, s. 99-113.
2
Sanak-Kosmowska K., (2018), Using Artificial Intelligence in Innovative Customer Experience Management. [W:] Marketing ì cifrovì tehnologìï, Odesa : TES, s. 37-38.
3
Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Use of Crowdsourcing by Young Poles, "Handel Wewnętrzny", R. 64, nr 4 (375), t. 2, s. 127-138; http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-2.pdf
4
Sanak-Kosmowska K., (2018), Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych - targetowanie idealne czy maniapulacja. [W:] Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu, Lʹvìv : Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki, s. 220-221.
5
Sanak-Kosmowska K., (2018), Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 526, s. 79-87; https://www.dbc.wroc.pl/publication/97930
6
Sanak-Kosmowska K., Bajak M., Filip J., Kargula N., (2018), Uwarunkowania i przesłanki wykorzystania beaconów w mobilnej komunikacji marketingowej, "Marketing i Rynek", nr 10, s. 17-23.
7
Sanak-Kosmowska K., (2018), Children's Drawings and their Analysis as a Method Supporting Understanding of Concepts in Workshops at Children's Universities, "e-mentor", nr 4, s. 26-31; http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/76/id/1373
8
Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Zaangażowanie młodych konsumentów w prosumpcję, "Organizacja i Kierowanie", nr 4, s. 215-227; http://kolegia.sgh.waw.pl/pl/KZiF/czasopisma/oik/numery/Documents/2018_4_183/manczak_sanak-kosmowska_zaangazowanie_mlodych_konsumentow_w_prosumpcje.pdf
9
Manchak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych, "Ekonomiczne Problemy Turystyki", nr 2(42), s. 29-35; https://wnus.edu.pl/ept/pl/issue/875/article/14602/
10
Sanak-Kosmowska K., (2018), Branding in Search Engines - Opportunities and Threats, "Zarządzanie Mediami", T. 6, nr 1, s. 1-8; http://www.ejournals.eu/pliki/art/12884/pl
11
Sanak-Kosmowska K., (2018), Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki, Warszawa : Wydawnictwa Drugie, 271 s.
12
Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Personalization in Marketing in the Reception of Young Consumers. [W:] Jaki A., Wójtowicz P. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management, Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 133-139.
13
Sanak-Kosmowska K., Manczak I., (2017), Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych, "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 9, s. 342-348; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf
14
Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2017), Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry. [W:] Jaki A., Mikuła B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 325-332.
15
Sanak-Kosmowska K., (2017), Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki, Prom. Wiktor J., Kraków : , 214 k.
16
Sanak-Kosmowska K., (2017), Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment. [W:] Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations, Riga : ISMA University, s. 93-102.
17
Sanak-Kosmowska K., (2016), Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej. [W:] Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7 [Dokument elektroniczny], Hradec Králové : MAGNANIMITAS, s. 216-224.
18
Sanak-Kosmowska K., (2016), Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym, "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego", nr 43, t. 2, s. 269-278; http://wneiz.pl/nauka_wneiz/sip/sip43-2016/SiP_43_t2.pdf
19
Sanak-Kosmowska K., (2015), Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy. [W:] VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků [Dokument elektroniczny], Opavě : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, s. 412-421.
20
Sanak-Kosmowska K., (2014), E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study. [W:] Meriläinen (red.), Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla (HAMKin julkaisuja; 16), Hämeenlinna : Hämeen ammattikorkeakoulu, s. 27-32.
21
Sanak K., (2012), Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook. [W:] Gębarowski M., Witek L., Zatwarnicka-Madura B. (red.), Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 227-236.
22
Sanak K., (2011), Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", 209, s. 61-71.
23
Sanak K., (2011), Kreowanie wizerunku i promocja marek w mediach społecznościowych w Polsce. [W:] Partycki S. (red.), Społeczeństwo sieci : gospodarka sieciowa w Europie Środkowej i Wschodniej, T. 2, Lublin : Wydawnictwo KUL, s. 320-332.
24
Pierwsze wrażenia i refleksje najmłodszych studentów, mat. przyg. A. Pawlinamat. przyg. K. Sanak, (2011) "Kurier UEK", nr 6 (45), s. 39., nr 6 (45), s. 39; http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_uek_listopad_www
1
@inbook{UEK:2168336449,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw",
booktitle = "Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw",
pages = "99-113",
adress = "Gdańsk",
publisher = "Uniwersytet Gdański",
year = "2019",
isbn = "978-83-7865-837-5",
}
2
@misc{UEK:2168326173,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Using Artificial Intelligence in Innovative Customer Experience Management",
booktitle = "Marketing ì cifrovì tehnologìï",
pages = "37-38",
adress = "Odesa",
publisher = "TES",
year = "2018",
isbn = "978-617-7337-73-6",
}
3
@article{UEK:2168327545,
author = "Manczak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Use of Crowdsourcing by Young Poles",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 64, 4 (375), t. 2",
pages = "127-138",
year = "2018",
}
4
@misc{UEK:2168328121,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Personalizacja komunikatów marketingowych w serwisach społecznościowych - targetowanie idealne czy maniapulacja",
booktitle = "Marketing ta logìstika v sistemì menedžmentu",
pages = "220-221",
adress = "Lʹvìv",
publisher = "Vidavnictvo Lʹvìvsʹkoï polìtehnìki",
year = "2018",
isbn = "978-966-941-235-5",
}
5
@article{UEK:2168331639,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "526",
pages = "79-87",
year = "2018",
}
6
@article{UEK:2168328343,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna and Bajak Maria and Filip Justyna and Kargula Natalia",
title = "Uwarunkowania i przesłanki wykorzystania beaconów w mobilnej komunikacji marketingowej",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "10",
pages = "17-23",
year = "2018",
}
7
@article{UEK:2168331551,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Children's Drawings and their Analysis as a Method Supporting Understanding of Concepts in Workshops at Children's Universities",
journal = "e-mentor",
number = "4",
pages = "26-31",
year = "2018",
}
8
@article{UEK:2168333151,
author = "Manczak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Zaangażowanie młodych konsumentów w prosumpcję",
journal = "Organizacja i Kierowanie",
number = "4",
pages = "215-227",
year = "2018",
}
9
@article{UEK:2168327305,
author = "Manchak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych",
journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "2(42)",
pages = "29-35",
year = "2018",
}
10
@article{UEK:2168330315,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Branding in Search Engines - Opportunities and Threats",
journal = "Zarządzanie Mediami",
number = "T. 6, 1",
pages = "1-8",
year = "2018",
}
11
@book{UEK:2168327689,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwa Drugie",
year = "2018",
isbn = "978-83-8022-031-7",
}
12
@inbook{UEK:2168331157,
author = "Manczak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Personalization in Marketing in the Reception of Young Consumers",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management",
pages = "133-139",
adress = "Kraków",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2018",
isbn = "978-83-65907-40-0 ; 978-83-65907-41-7",
}
13
@article{UEK:2168318085,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna and Manczak Iryna",
title = "Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "9",
pages = "342-348",
year = "2017",
}
14
@inbook{UEK:2168322399,
author = "Manczak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas",
pages = "325-332",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
isbn = "978-83-65907-11-0 ; 978-83-65907-12-7",
}
15
@unpublished{UEK:2168320195,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki",
adress = "Kraków",
year = "2017",
}
16
@inbook{UEK:2168322807,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment",
booktitle = "Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations",
pages = "93-102",
adress = "Riga",
publisher = "ISMA University",
year = "2017",
isbn = "978-9984-891-03-3",
}
17
@inbook{UEK:2168312205,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej",
booktitle = "Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7",
pages = "216-224",
adress = "Hradec Králové",
publisher = "MAGNANIMITAS",
year = "2016",
isbn = "978-80-87952-17-7",
}
18
@article{UEK:2168309519,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym",
journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego",
number = "43, t. 2",
pages = "269-278",
year = "2016",
}
19
@inbook{UEK:2168300449,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy",
booktitle = "VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků",
pages = "412-421",
adress = "Opavě",
publisher = "Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné",
year = "2015",
isbn = "978-80-7510-177-8",
}
20
@inbook{UEK:2168300439,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study",
booktitle = "Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla",
pages = "27-32",
adress = "Hämeenlinna",
publisher = "Hämeen ammattikorkeakoulu",
year = "2014",
issn = "1795-4231",
isbn = "978-951-784-695-0 ; 978-951-784-696-7",
}
21
@inbook{UEK:2168300443,
author = "Sanak Katarzyna",
title = "Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook",
booktitle = "Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji",
pages = "227-236",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2012",
isbn = "978-83-7199-729-7",
}
22
@article{UEK:2168300429,
author = "Sanak Katarzyna",
title = "Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu",
number = "209",
pages = "61-71",
adress = "",
year = "2011",
}
23
@inbook{UEK:2168300447,
author = "Sanak Katarzyna",
title = "Kreowanie wizerunku i promocja marek w mediach społecznościowych w Polsce",
booktitle = "Społeczeństwo sieci : gospodarka sieciowa w Europie Środkowej i Wschodniej. T. 2",
pages = "320-332",
adress = "Lublin",
publisher = "Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie",
year = "2011",
isbn = "978-83-7702-221-4",
}
24
@misc{UEK:2168275385,
title = "Pierwsze wrażenia i refleksje najmłodszych studentów",
booktitle = "Kurier UEK",
number = "6 (45)",
pages = "39",
year = "2011",
}