Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych = Internationalization Strategies of Polish Fashion Brands [dokument elektroniczny]
Źródło:
Marketing i Rynek. - nr 9 (2017) , s. 342-348. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168318085
artykuł w czasopiśmie
2

Tytuł:
Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry
Źródło:
Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas / ed. by Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 325-332 - Bibliogr.
Program badawczy:
This publication was financed from funds granted by the Ministry of Science and Higher Education to the Faculty of Management, Cracow University of Economics, on research for young scientists and doctoral students
ISBN:
978-83-65907-11-0 ; 978-83-65907-12-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168322399
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki
Promotor:
Adres wydawniczy:
Kraków: , 2017
Opis fizyczny:
214 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Tryb dostępu:
Sygnatura:
eDr-375
Nr:
2168320195
doktorat
4

Tytuł:
Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment
Źródło:
Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations / ed. M. Bezpartochnyi - Riga: ISMA University, 2017, s. 93-102 - Bibliogr.
ISBN:
978-9984-891-03-3
Nr:
2168322807
rozdział w monografii
5

Konferencja:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016, Hradec Králové, Czechy, od 2016-12-12 do 2016-12-16
Tytuł:
Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej = Brand Endorsement Based on Selected Brands from the Sports Industry [dokument elektroniczny]
Źródło:
Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7 = International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers (MMK 2016) : Reviewed Proceedings. Vol. 7 - Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2016, s. 216-224. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-87952-17-7
Nr:
2168312205
rozdział w materiałach konferencyjnych
6

Tytuł:
Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym = Crowdsourcing as a Form of the Innovation's Implementation Online
Źródło:
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. - nr 43, t. 2 (2016) , s. 269-278. - Tytuł numeru: Zarządzanie. T. 2 - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168309519
artykuł w czasopiśmie
7

Konferencja:
8th International Scientific Conference for Ph.D. Students and Young Scientists, Karwina, Czechy, od 2015-11-05 do 2015-11-05
Tytuł:
Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy = Dobré vztahy se zákazníky v odvětví cestovního ruchu jako součást účinné e-marketingové strategie [dokument elektroniczny]
Źródło:
VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků - Opavě: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2015, s. 412-421. - Summ., přehl. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-7510-177-8
Nr:
2168300449
rozdział w materiałach konferencyjnych
8

Tytuł:
E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study
Źródło:
Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla / toim. Kirsi Meriläinen - Hämeenlinna: Hämeen ammattikorkeakoulu, 2014, s. 27-32. - Summ.
Seria:
(HAMKin julkaisuja ; 16)
ISBN:
978-951-784-695-0 ; 978-951-784-696-7
Tryb dostępu:
Nr:
2168300439
rozdział w książce
9

Tytuł:
Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook = The Social Network - Impact of Social Media on Consumer Behavior on the Example of Facebook Users
Źródło:
Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / red. Marcin Gębarowski, Lucyna Witek, Beata Zatwarnicka-Madura - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2012, s. 227-236. - Streszcz.; summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7199-729-7
Nr:
2168300443
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
10

Tytuł:
Kreowanie wizerunku i promocja marek w mediach społecznościowych w Polsce = Creating the Image and Promotion of Brands in Social Media in Poland
Źródło:
Społeczeństwo sieci : gospodarka sieciowa w Europie Środkowej i Wschodniej. T. 2 / red. Sławomir Partycki - Lublin: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, 2011, s. 320-332. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7702-221-4
Nr:
2168300447
rozdział w monografii
11

Tytuł:
Pierwsze wrażenia i refleksje najmłodszych studentów
Źródło:
Kurier UEK / [red. Małgorzata STRAKOWSKA-SZCZUREK, Łukasz SALWAROWSKI]2011. - nr 6 (45), s. 39. - Dostępny w World Wide Web
Materiały przygotował:
Tryb dostępu:
Nr:
2168275385
varia
Zobacz opis całości
12

Tytuł:
Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej = Creating a Brand Image in Social Media - Alcohol Brand Fan Pages on Facebook
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011) , s. 61-71. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia - Bibliogr.
Lista MNiSW:
b 9.00 pkt
Nr:
2168300429
artykuł w czasopiśmie
1
Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych = Internationalization Strategies of Polish Fashion Brands / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA, Iryna MANCZAK // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 9 (2017), s. 342-348. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf. - ISSN 1231-7853
2
Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry / Iryna MANCZAK, Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas / ed. by Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 325-332. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-11-0 ; 978-83-65907-12-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/36/ff/MANAGEMENT_%20CFM%202017.pdf
3
Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA ; Promotor: Jan W. WIKTOR. - Kraków, 2017. - 214 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003287
4
Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations / ed. M. Bezpartochnyi. - Riga : ISMA University, 2017. - S. 93-102. - Bibliogr. - ISBN 978-9984-891-03-3
5
Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej = Brand Endorsement Based on Selected Brands from the Sports Industry / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7 [Dokument elektroniczny] = International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers (MMK 2016) : Reviewed Proceedings. Vol. 7. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2016. - S. 216-224. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-87952-17-7
6
Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym = Crowdsourcing as a Form of the Innovation's Implementation Online / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. - nr 43, t. 2 (2016), s. 269-278. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zarządzanie. T. 2. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://wneiz.pl/nauka_wneiz/sip/sip43-2016/SiP_43_t2.pdf. - ISSN 2450-7733
7
Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy = Dobré vztahy se zákazníky v odvětví cestovního ruchu jako součást účinné e-marketingové strategie / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků [Dokument elektroniczny]. - Opavě : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2015. - S. 412-421. - Summ., přehl. - Bibliogr. - ISBN 978-80-7510-177-8
8
E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study / Katarzyna Sanak-Kosmowska // W: Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla / toim. Kirsi Meriläinen. - Hämeenlinna : Hämeen ammattikorkeakoulu, 2014. - (HAMKin julkaisuja, ISSN 1795-4231 ; 16). - S. 27-32. - Summ. - ISBN 978-951-784-695-0 ; 978-951-784-696-7. - Pełny tekst: https://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/83641/HAMK_eTour_projektijulkaisu_2014_ekirja.pdf?sequence=1
9
Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook = The Social Network - Impact of Social Media on Consumer Behavior on the Example of Facebook Users / Katarzyna Sanak // W: Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji / red. Marcin Gębarowski, Lucyna Witek, Beata Zatwarnicka-Madura. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2012. - S. 227-236. - Streszcz.; summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7199-729-7
10
Kreowanie wizerunku i promocja marek w mediach społecznościowych w Polsce = Creating the Image and Promotion of Brands in Social Media in Poland / Katarzyna Sanak // W: Społeczeństwo sieci : gospodarka sieciowa w Europie Środkowej i Wschodniej. T. 2 / red. Sławomir Partycki. - Lublin : Wydawnictwo KUL, 2011. - S. 320-332. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7702-221-4
11
Pierwsze wrażenia i refleksje najmłodszych studentów / wrażenia zebrały: Anna PAWLINA, Katarzyna Sanak // Kurier UEK / [red. Małgorzata STRAKOWSKA-SZCZUREK, Łukasz SALWAROWSKI]. - nr 6 (45) (2011), s. 39. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_uek_listopad_www. - ISSN 1689-7757
12
Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej = Creating a Brand Image in Social Media - Alcohol Brand Fan Pages on Facebook / Katarzyna Sanak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011), s. 61-71. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia. - Bibliogr. - ISSN 1689-7374
1
Sanak-Kosmowska K., Manczak I., (2017), Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych, "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 9, s. 342-348; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf
2
Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2017), Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry. [W:] Jaki A., Mikuła B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 325-332.
3
Sanak-Kosmowska K., (2017), Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki, Prom. Wiktor J., Kraków : , 214 k.
4
Sanak-Kosmowska K., (2017), Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment. [W:] Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations, Riga : ISMA University, s. 93-102.
5
Sanak-Kosmowska K., (2016), Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej. [W:] Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7 [Dokument elektroniczny], Hradec Králové : MAGNANIMITAS, s. 216-224.
6
Sanak-Kosmowska K., (2016), Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym, "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego", nr 43, t. 2, s. 269-278; http://wneiz.pl/nauka_wneiz/sip/sip43-2016/SiP_43_t2.pdf
7
Sanak-Kosmowska K., (2015), Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy. [W:] VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků [Dokument elektroniczny], Opavě : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, s. 412-421.
8
Sanak-Kosmowska K., (2014), E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study. [W:] Meriläinen (red.), Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla (HAMKin julkaisuja; 16), Hämeenlinna : Hämeen ammattikorkeakoulu, s. 27-32.
9
Sanak K., (2012), Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook. [W:] Gębarowski M., Witek L., Zatwarnicka-Madura B. (red.), Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 227-236.
10
Sanak K., (2011), Kreowanie wizerunku i promocja marek w mediach społecznościowych w Polsce. [W:] Partycki S. (red.), Społeczeństwo sieci : gospodarka sieciowa w Europie Środkowej i Wschodniej, T. 2, Lublin : Wydawnictwo KUL, s. 320-332.
11
Pierwsze wrażenia i refleksje najmłodszych studentów, mat. przyg. A. Pawlinamat. przyg. K. Sanak, (2011) "Kurier UEK", nr 6 (45), s. 39., nr 6 (45), s. 39; http://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_uek_listopad_www
12
Sanak K., (2011), Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", 209, s. 61-71.
1
@article{UEK:2168318085,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna and Manczak Iryna",
title = "Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "9",
pages = "342-348",
year = "2017",
}
2
@inbook{UEK:2168322399,
author = "Manczak Iryna and Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas",
pages = "325-332",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
isbn = "978-83-65907-11-0 ; 978-83-65907-12-7",
}
3
@unpublished{UEK:2168320195,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki",
adress = "Kraków",
year = "2017",
}
4
@inbook{UEK:2168322807,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment",
booktitle = "Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations",
pages = "93-102",
adress = "Riga",
publisher = "ISMA University",
year = "2017",
isbn = "978-9984-891-03-3",
}
5
@inbook{UEK:2168312205,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej",
booktitle = "Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky (MMK 2016) : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7",
pages = "216-224",
adress = "Hradec Králové",
publisher = "MAGNANIMITAS",
year = "2016",
isbn = "978-80-87952-17-7",
}
6
@article{UEK:2168309519,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym",
journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego",
number = "43, t. 2",
pages = "269-278",
year = "2016",
}
7
@inbook{UEK:2168300449,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy",
booktitle = "VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků",
pages = "412-421",
adress = "Opavě",
publisher = "Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné",
year = "2015",
isbn = "978-80-7510-177-8",
}
8
@inbook{UEK:2168300439,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "E-tourism, Building Good Relations with Customers Online - KrakowShuttle Case Study",
booktitle = "Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla",
pages = "27-32",
adress = "Hämeenlinna",
publisher = "Hämeen ammattikorkeakoulu",
year = "2014",
issn = "1795-4231",
isbn = "978-951-784-695-0 ; 978-951-784-696-7",
}
9
@inbook{UEK:2168300443,
author = "Sanak Katarzyna",
title = "Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook",
booktitle = "Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji",
pages = "227-236",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2012",
isbn = "978-83-7199-729-7",
}
10
@inbook{UEK:2168300447,
author = "Sanak Katarzyna",
title = "Kreowanie wizerunku i promocja marek w mediach społecznościowych w Polsce",
booktitle = "Społeczeństwo sieci : gospodarka sieciowa w Europie Środkowej i Wschodniej. T. 2",
pages = "320-332",
adress = "Lublin",
publisher = "Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie",
year = "2011",
isbn = "978-83-7702-221-4",
}
11
@misc{UEK:2168275385,
title = "Pierwsze wrażenia i refleksje najmłodszych studentów",
booktitle = "Kurier UEK",
number = "6 (45)",
pages = "39",
year = "2011",
}
12
@article{UEK:2168300429,
author = "Sanak Katarzyna",
title = "Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu",
number = "209",
pages = "61-71",
adress = "",
year = "2011",
}