Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw = Social Media and CSR of Polish Enterprises - Forms and Scope of Use
Źródło:
Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Paweł Antonowicz, Robert Bęben, Renata Płoska - Gdańsk: Uniwersytet Gdański, 2019, s. 99-113. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7865-837-5
Tryb dostępu:
Nr:
2168336449
rozdział w monografii
2

Tytuł:
Online marketing jako instrument kreowania wizerunku biblioteki
Źródło:
Kreowanie wizerunku biblioteki pedagogicznej / red. nauk. Beata Janik, Wanda Bukowczan - Kraków: Księgarnia Akademicka, 2019, s. 29-38. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-8138-074-4
Nr:
2168338347
rozdział w monografii
1
Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw = Social Media and CSR of Polish Enterprises - Forms and Scope of Use / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw / red. nauk. Paweł Antonowicz, Robert Bęben, Renata Płoska. - Gdańsk : Uniwersytet Gdański, 2019. - S. 99-113. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7865-837-5. - Pełny tekst: https://wyd.ug.edu.pl/oferta_wydawnictwa/89458/spoleczne_i_niematerialne_determinanty_rozwoju_przedsiebiorstw@inf
2
Online marketing jako instrument kreowania wizerunku biblioteki / Katarzyna SANAK-KOSMOWSKA // W: Kreowanie wizerunku biblioteki pedagogicznej / red. nauk. Beata Janik, Wanda Bukowczan. - Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019. - S. 29-38. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-8138-074-4
1
Sanak-Kosmowska K., (2019), Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw. [W:] Antonowicz P., Bęben R., Płoska R. (red.), Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw, Gdańsk : Uniwersytet Gdański, s. 99-113.
2
Sanak-Kosmowska K., (2019), Online marketing jako instrument kreowania wizerunku biblioteki. [W:] Janik B., Bukowczan W. (red.), Kreowanie wizerunku biblioteki pedagogicznej, Kraków : Księgarnia Akademicka, s. 29-38.
1
@inbook{UEK:2168336449,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw",
booktitle = "Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw",
pages = "99-113",
adress = "Gdańsk",
publisher = "Uniwersytet Gdański",
year = "2019",
isbn = "978-83-7865-837-5",
}
2
@inbook{UEK:2168338347,
author = "Sanak-Kosmowska Katarzyna",
title = "Online marketing jako instrument kreowania wizerunku biblioteki",
booktitle = "Kreowanie wizerunku biblioteki pedagogicznej",
pages = "29-38",
adress = "Kraków",
publisher = "Księgarnia Akademicka",
year = "2019",
isbn = "978-83-8138-074-4",
}