1
Autor:
Tytuł:
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji
Źródło:
Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 45-58. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-85-3
Nr:
2166283847
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej
Źródło:
Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty) / red. Janusz FUDALIŃSKI - Nowy Sącz: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004, s. 7-14. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-88887-48-3
Nr:
2166338725
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
3
Autor:
Tytuł:
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji
Źródło:
Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Wiktor Adamus, Wiktor Krawczyk - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 175-193 - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-55-1
Nr:
2166289798
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm
Źródło:
Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 37-44
ISBN:
83-7252-175-1
Nr:
2168221480
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Wybrane techniki wspomagania małych firm
Źródło:
Przedsiębiorczość i rozwój firmy / red. Jan TARGALSKI - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999, s. 154-190
ISBN:
83-7252-004-6
Nr:
2168306205
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
1
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 45-58. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-85-3
|
2
Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty) / red. Janusz FUDALIŃSKI. - Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004. - S. 7-14. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-88887-48-3
|
3
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji / Halina SMUTEK // W: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Wiktor Adamus, Wiktor Krawczyk. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 175-193. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-55-1
|
4
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm / Stanisław GALATA, Halina SMUTEK // W: Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - S. 37-44. - ISBN 83-7252-175-1
|
5
Wybrane techniki wspomagania małych firm / Andrzej MASNY, Izabela CZAJA, Bogdan ROGODA, Halina SMUTEK, Lesław PIECUCH // W: Przedsiębiorczość i rozwój firmy / red. Jan TARGALSKI. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1999. - S. 154-190. - ISBN 83-7252-004-6
|
1
Smutek H., (2004), Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 45-58.
|
2
Smutek H., (2004), Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej. [W:] Fudaliński J. (red.), Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty), Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, s. 7-14.
|
3
Smutek H., (2004), Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji. [W:] Surówka-Marszałek D., Adamus W., Krawczyk W. (red.), Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 175-193.
|
4
Galata S., Smutek H., (2003), Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 37-44.
|
5
Masny A., Czaja I., Rogoda B., Smutek H., Piecuch L., (1999), Wybrane techniki wspomagania małych firm. [W:] Targalski J. (red.), Przedsiębiorczość i rozwój firmy, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 154-190.
|
1
@inbook{UEK:2166283847,
author = "Smutek Halina", title = "Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji", booktitle = "Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy", pages = "45-58", adress = "Kraków", publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2004", issn = "", isbn = "83-89823-85-3", } |
2
@inbook{UEK:2166338725,
author = "Smutek Halina", title = "Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej", booktitle = "Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty)", pages = "7-14", adress = "Nowy Sącz", publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa", year = "2004", isbn = "83-88887-48-3", } |
3
@inbook{UEK:2166289798,
author = "Smutek Halina", title = "Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji", booktitle = "Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku", pages = "175-193", adress = "Kraków", publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2004", issn = "", isbn = "83-89823-55-1", } |
4
@inbook{UEK:2168221480,
author = "Galata Stanisław and Smutek Halina", title = "Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm", booktitle = "Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie", pages = "37-44", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "2003", isbn = "83-7252-175-1", } |
5
@inbook{UEK:2168306205,
author = "Masny Andrzej and Czaja Izabela and Rogoda Bogdan and Smutek Halina and Piecuch Lesław", title = "Wybrane techniki wspomagania małych firm", booktitle = "Przedsiębiorczość i rozwój firmy", pages = "154-190", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "1999", isbn = "83-7252-004-6", } |