Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2010, s. 117-139 - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-109-7
Nr:
2168225596
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
2

Tytuł:
Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji uczącej się
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 131-147. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-078-6
Nr:
2162101801
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
3

Tytuł:
Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw
Źródło:
Problemy współczesnego zarządzania / red. nauk. Stanisław Galata - Jarosław: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, 2009, s. 73-92. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Monografie - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu ; nr 2)
ISBN:
978-83-88139-54-4
Nr:
2168225868
rozdział w monografii
4

Tytuł:
Kompetencje menedżerskie we współczesnej organizacji = Management Competences in the Contemporary Organization
Źródło:
Problemy współczesnego zarządzania / [red. nauk. Stanisław Galata] - Jarosław: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, 2009, s. 151-169 - Bibliogr.
Seria:
(Monografie - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu ; nr 3)
ISBN:
978-83-88139-36-9
Nr:
2165710901
rozdział w monografii
5

Autor:
Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2008, s. 37-50. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-025-0
Nr:
2166288437
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
6

Autor:
Tytuł:
Kulturowy kontekst zarządzania organizacją
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2007, s. 37-50. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-012-0
Nr:
2166289574
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
7

Autor:
Tytuł:
Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2006, s. 29-42. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8
Nr:
2166030320
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
8

Autor:
Tytuł:
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów = Diagnosing Managers' Strategic Competences
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2005, s. 39-51. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-26-8
Nr:
2166027547
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
9

Autor:
Tytuł:
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji
Źródło:
Zarządzanie procesami rynkowymi / red. Dariusz FATUŁA - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2005, s. 85-96. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-89823-31-4
Nr:
51871
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
10

Autor:
Tytuł:
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji
Źródło:
Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 45-58. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-85-3
Nr:
2166283847
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
11

Autor:
Tytuł:
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji
Źródło:
Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Wiktor Adamus, Wiktor Krawczyk - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 175-193 - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-55-1
Nr:
2166289798
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
12

Autor:
Tytuł:
Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej
Źródło:
Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty) / red. Janusz FUDALIŃSKI - Nowy Sącz: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004, s. 7-14. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-88887-48-3
Nr:
2166338725
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
13

Tytuł:
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm
Źródło:
Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 37-44
ISBN:
83-7252-175-1
Nr:
2168221480
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2010. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 117-139. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-109-7
2
Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji uczącej się / Halina SMUTEK, Janusz FUDALIŃSKI // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2009. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 131-147. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-078-6
3
Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // W: Problemy współczesnego zarządzania / red. nauk. Stanisław Galata. - Jarosław : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, 2009. - (Monografie ; nr 2). - S. 73-92. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88139-54-4
4
Kompetencje menedżerskie we współczesnej organizacji = Management Competences in the Contemporary Organization / Jolanta WALAS-TRĘBACZ, Halina SMUTEK // W: Problemy współczesnego zarządzania / [red. nauk. Stanisław Galata]. - Jarosław : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, 2009. - (Monografie ; nr 3). - S. 151-169. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88139-36-9
5
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2008. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 37-50. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-025-0
6
Kulturowy kontekst zarządzania organizacją / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2007. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 37-50. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-012-0
7
Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2006. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 29-42. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8
8
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów = Diagnosing Managers' Strategic Competences / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2005. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 39-51. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-26-8
9
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie procesami rynkowymi / red. Dariusz FATUŁA. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2005. - S. 85-96. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-31-4
10
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 45-58. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-85-3
11
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji / Halina SMUTEK // W: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Wiktor Adamus, Wiktor Krawczyk. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 175-193. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-55-1
12
Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty) / red. Janusz FUDALIŃSKI. - Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004. - S. 7-14. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-88887-48-3
13
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm / Stanisław GALATA, Halina SMUTEK // W: Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - S. 37-44. - ISBN 83-7252-175-1
1
Fudaliński J., Smutek H., (2010), Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 117-139.
2
Smutek H., Fudaliński J., (2009), Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji uczącej się. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 131-147.
3
Fudaliński J., Smutek H., (2009), Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw. [W:] Galata S. (red.), Problemy współczesnego zarządzania, Jarosław : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, s. 73-92.
4
Walas-Trębacz J., Smutek H., (2009), Kompetencje menedżerskie we współczesnej organizacji. [W:] Galata S. (red.), Problemy współczesnego zarządzania, Jarosław : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, s. 151-169.
5
Smutek H., (2008), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 37-50.
6
Smutek H., (2007), Kulturowy kontekst zarządzania organizacją. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 37-50.
7
Smutek H., (2006), Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 29-42.
8
Smutek H., (2005), Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 39-51.
9
Smutek H., (2005), Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji. [W:] Fatuła D. (red.), Zarządzanie procesami rynkowymi, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 85-96.
10
Smutek H., (2004), Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 45-58.
11
Smutek H., (2004), Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji. [W:] Surówka-Marszałek D., Adamus W., Krawczyk W. (red.), Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 175-193.
12
Smutek H., (2004), Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej. [W:] Fudaliński J. (red.), Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty), Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, s. 7-14.
13
Galata S., Smutek H., (2003), Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 37-44.
1
@inbook{UEK:2168225596,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych",
booktitle = "Marketing",
pages = "117-139",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2010",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-109-7",
}
2
@inbook{UEK:2162101801,
author = "Smutek Halina and Fudaliński Janusz",
title = "Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji uczącej się",
booktitle = "Marketing",
pages = "131-147",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2009",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-078-6",
}
3
@inbook{UEK:2168225868,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw",
booktitle = "Problemy współczesnego zarządzania",
pages = "73-92",
adress = "Jarosław",
publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza",
year = "2009",
issn = "",
isbn = "978-83-88139-54-4",
}
4
@inbook{UEK:2165710901,
author = "Walas-Trębacz Jolanta and Smutek Halina",
title = "Kompetencje menedżerskie we współczesnej organizacji",
booktitle = "Problemy współczesnego zarządzania",
pages = "151-169",
adress = "Jarosław",
publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza",
year = "2009",
issn = "",
isbn = "978-83-88139-36-9",
}
5
@inbook{UEK:2166288437,
author = "Smutek Halina",
title = "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych",
booktitle = "Marketing",
pages = "37-50",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2008",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-025-0",
}
6
@inbook{UEK:2166289574,
author = "Smutek Halina",
title = "Kulturowy kontekst zarządzania organizacją",
booktitle = "Marketing",
pages = "37-50",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2007",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-012-0",
}
7
@inbook{UEK:2166030320,
author = "Smutek Halina",
title = "Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej",
booktitle = "Marketing",
pages = "29-42",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2006",
issn = "",
isbn = "83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8",
}
8
@inbook{UEK:2166027547,
author = "Smutek Halina",
title = "Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów",
booktitle = "Marketing",
pages = "39-51",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2005",
issn = "",
isbn = "83-89823-26-8",
}
9
@inbook{UEK:51871,
author = "Smutek Halina",
title = "Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji",
booktitle = "Zarządzanie procesami rynkowymi",
pages = "85-96",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2005",
isbn = "83-89823-31-4",
}
10
@inbook{UEK:2166283847,
author = "Smutek Halina",
title = "Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji",
booktitle = "Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy",
pages = "45-58",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2004",
issn = "",
isbn = "83-89823-85-3",
}
11
@inbook{UEK:2166289798,
author = "Smutek Halina",
title = "Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji",
booktitle = "Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku",
pages = "175-193",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2004",
issn = "",
isbn = "83-89823-55-1",
}
12
@inbook{UEK:2166338725,
author = "Smutek Halina",
title = "Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej",
booktitle = "Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty)",
pages = "7-14",
adress = "Nowy Sącz",
publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa",
year = "2004",
isbn = "83-88887-48-3",
}
13
@inbook{UEK:2168221480,
author = "Galata Stanisław and Smutek Halina",
title = "Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm",
booktitle = "Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
pages = "37-44",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2003",
isbn = "83-7252-175-1",
}