1
Autor:
Tytuł:
Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2010, s. 117-139 - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-109-7
Nr:
2168225596
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
2
Autor:
Tytuł:
Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji uczącej się
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 131-147. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-078-6
Nr:
2162101801
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
3
Autor:
Tytuł:
Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw
Źródło:
Problemy współczesnego zarządzania / red. nauk. Stanisław Galata - Jarosław: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, 2009, s. 73-92. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Monografie - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu ; nr 2)
ISBN:
978-83-88139-54-4
Nr:
2168225868
rozdział w monografii
|
Autor:
Tytuł:
Kompetencje menedżerskie we współczesnej organizacji = Management Competences in the Contemporary Organization
Źródło:
Problemy współczesnego zarządzania / [red. nauk. Stanisław Galata] - Jarosław: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, 2009, s. 151-169 - Bibliogr.
Seria:
(Monografie - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu ; nr 3)
ISBN:
978-83-88139-36-9
Nr:
2165710901
rozdział w monografii
|
5
Autor:
Tytuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2008, s. 37-50. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-025-0
Nr:
2166288437
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
6
Autor:
Tytuł:
Kulturowy kontekst zarządzania organizacją
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2007, s. 37-50. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-012-0
Nr:
2166289574
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
7
Autor:
Tytuł:
Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2006, s. 29-42. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8
Nr:
2166030320
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
8
Autor:
Tytuł:
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów = Diagnosing Managers' Strategic Competences
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2005, s. 39-51. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-26-8
Nr:
2166027547
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji
Źródło:
Zarządzanie procesami rynkowymi / red. Dariusz FATUŁA - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2005, s. 85-96. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-89823-31-4
Nr:
51871
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
10
Autor:
Tytuł:
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji
Źródło:
Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 45-58. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-85-3
Nr:
2166283847
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
11
Autor:
Tytuł:
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji
Źródło:
Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Wiktor Adamus, Wiktor Krawczyk - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 175-193 - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-55-1
Nr:
2166289798
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej
Źródło:
Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty) / red. Janusz FUDALIŃSKI - Nowy Sącz: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004, s. 7-14. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-88887-48-3
Nr:
2166338725
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
Autor:
Tytuł:
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm
Źródło:
Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 37-44
ISBN:
83-7252-175-1
Nr:
2168221480
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
|
1
Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2010. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 117-139. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-109-7
|
2
Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji uczącej się / Halina SMUTEK, Janusz FUDALIŃSKI // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2009. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 131-147. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-078-6
|
3
Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // W: Problemy współczesnego zarządzania / red. nauk. Stanisław Galata. - Jarosław : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, 2009. - (Monografie ; nr 2). - S. 73-92. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88139-54-4
|
4
Kompetencje menedżerskie we współczesnej organizacji = Management Competences in the Contemporary Organization / Jolanta WALAS-TRĘBACZ, Halina SMUTEK // W: Problemy współczesnego zarządzania / [red. nauk. Stanisław Galata]. - Jarosław : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, 2009. - (Monografie ; nr 3). - S. 151-169. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88139-36-9
|
5
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2008. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 37-50. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-025-0
|
6
Kulturowy kontekst zarządzania organizacją / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2007. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 37-50. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-012-0
|
7
Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2006. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 29-42. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8
|
8
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów = Diagnosing Managers' Strategic Competences / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2005. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 39-51. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-26-8
|
9
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie procesami rynkowymi / red. Dariusz FATUŁA. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2005. - S. 85-96. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-31-4
|
10
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 45-58. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-85-3
|
11
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji / Halina SMUTEK // W: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Wiktor Adamus, Wiktor Krawczyk. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 175-193. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-55-1
|
12
Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty) / red. Janusz FUDALIŃSKI. - Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004. - S. 7-14. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-88887-48-3
|
13
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm / Stanisław GALATA, Halina SMUTEK // W: Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - S. 37-44. - ISBN 83-7252-175-1
|
1
Fudaliński J., Smutek H., (2010), Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 117-139.
|
2
Smutek H., Fudaliński J., (2009), Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji uczącej się. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 131-147.
|
3
Fudaliński J., Smutek H., (2009), Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw. [W:] Galata S. (red.), Problemy współczesnego zarządzania, Jarosław : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, s. 73-92.
|
4
Walas-Trębacz J., Smutek H., (2009), Kompetencje menedżerskie we współczesnej organizacji. [W:] Galata S. (red.), Problemy współczesnego zarządzania, Jarosław : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza, s. 151-169.
|
5
Smutek H., (2008), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 37-50.
|
6
Smutek H., (2007), Kulturowy kontekst zarządzania organizacją. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 37-50.
|
7
Smutek H., (2006), Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 29-42.
|
8
Smutek H., (2005), Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 39-51.
|
9
Smutek H., (2005), Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji. [W:] Fatuła D. (red.), Zarządzanie procesami rynkowymi, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 85-96.
|
10
Smutek H., (2004), Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 45-58.
|
11
Smutek H., (2004), Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji. [W:] Surówka-Marszałek D., Adamus W., Krawczyk W. (red.), Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 175-193.
|
12
Smutek H., (2004), Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej. [W:] Fudaliński J. (red.), Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty), Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, s. 7-14.
|
13
Galata S., Smutek H., (2003), Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 37-44.
|
1
@inbook{UEK:2168225596,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina", title = "Kultura organizacyjna a ewolucja rozwiązań strukturalnych", booktitle = "Marketing", pages = "117-139", adress = "Kraków", publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2010", issn = "", isbn = "978-83-7571-109-7", } |
2
@inbook{UEK:2162101801,
author = "Smutek Halina and Fudaliński Janusz", title = "Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji uczącej się", booktitle = "Marketing", pages = "131-147", adress = "Kraków", publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2009", issn = "", isbn = "978-83-7571-078-6", } |
3
@inbook{UEK:2168225868,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina", title = "Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw", booktitle = "Problemy współczesnego zarządzania", pages = "73-92", adress = "Jarosław", publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza", year = "2009", issn = "", isbn = "978-83-88139-54-4", } |
4
@inbook{UEK:2165710901,
author = "Walas-Trębacz Jolanta and Smutek Halina", title = "Kompetencje menedżerskie we współczesnej organizacji", booktitle = "Problemy współczesnego zarządzania", pages = "151-169", adress = "Jarosław", publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. B. Markiewicza", year = "2009", issn = "", isbn = "978-83-88139-36-9", } |
5
@inbook{UEK:2166288437,
author = "Smutek Halina", title = "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako przejaw zachowań etycznych", booktitle = "Marketing", pages = "37-50", adress = "Kraków", publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2008", issn = "", isbn = "978-83-7571-025-0", } |
6
@inbook{UEK:2166289574,
author = "Smutek Halina", title = "Kulturowy kontekst zarządzania organizacją", booktitle = "Marketing", pages = "37-50", adress = "Kraków", publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2007", issn = "", isbn = "978-83-7571-012-0", } |
7
@inbook{UEK:2166030320,
author = "Smutek Halina", title = "Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej", booktitle = "Marketing", pages = "29-42", adress = "Kraków", publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2006", issn = "", isbn = "83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8", } |
8
@inbook{UEK:2166027547,
author = "Smutek Halina", title = "Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów", booktitle = "Marketing", pages = "39-51", adress = "Kraków", publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2005", issn = "", isbn = "83-89823-26-8", } |
9
@inbook{UEK:51871,
author = "Smutek Halina", title = "Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji", booktitle = "Zarządzanie procesami rynkowymi", pages = "85-96", adress = "Kraków", publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2005", isbn = "83-89823-31-4", } |
10
@inbook{UEK:2166283847,
author = "Smutek Halina", title = "Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji", booktitle = "Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy", pages = "45-58", adress = "Kraków", publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2004", issn = "", isbn = "83-89823-85-3", } |
11
@inbook{UEK:2166289798,
author = "Smutek Halina", title = "Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji", booktitle = "Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku", pages = "175-193", adress = "Kraków", publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM", year = "2004", issn = "", isbn = "83-89823-55-1", } |
12
@inbook{UEK:2166338725,
author = "Smutek Halina", title = "Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej", booktitle = "Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty)", pages = "7-14", adress = "Nowy Sącz", publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa", year = "2004", isbn = "83-88887-48-3", } |
13
@inbook{UEK:2168221480,
author = "Galata Stanisław and Smutek Halina", title = "Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm", booktitle = "Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie", pages = "37-44", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "2003", isbn = "83-7252-175-1", } |