Publikacje wybranego autora

1

Tytuł:
Globalizacja a nowy wymiar konkurencyjności organizacji = Globalisation and the New Dimension of Competitiveness of Organizations
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 766 (2007) , s. 13-26. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Lista MNiSW:
b 6.00 pkt
Nr:
50758
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
2

Autor:
Tytuł:
Kompetencje menedżerskie jako determinanta organizacji uczących się
Źródło:
Uwarunkowania realizacji celów Strategii Lizbońskiej w polskiej gospodarce / red. J. Bieliński, M. Czerwińska - Gdańsk: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, 2007, s. 224-231 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-742640-5-1
Nr:
2168225208
rozdział w materiałach konferencyjnych
3

Autor:
Tytuł:
Kulturowy kontekst zarządzania organizacją
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2007, s. 37-50. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-012-0
Nr:
2166289574
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
4

Tytuł:
Strategiczny wymiar procesów fuzji i przejęć na przykładzie grup ComputerLand S.A. i Emax S.A. = Strategic Merger and Takeover Processes on the Example of ComputerLand and Emax Companies
Źródło:
Zeszyt Naukowy Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu / red. nauk. Krzysztof SURÓWKA. - 27, t. 1 (2007) , s. 77-95. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168225856
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
5

Tytuł:
Model pajęczynowy zarządzania organizacjami
Źródło:
Modele systemów zarządzania - koncepcja holistyczna : teoria - modele - zastosowania / kierownik tematu: Józef MACHACZKA2007, s. 55-68
Sygnatura:
NP-1154/Magazyn
Nr:
2168276281
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
6

Autor:
Tytuł:
Modele organizacji, funkcje zarządzania i role kierownicze
Źródło:
Podstawy zarządzania / red. Janusz FUDALIŃSKI, Mirosław KWIECIŃSKI - Kraków: Antykwa, 2006, s. 9-39
ISBN:
83-60495-00-9
Nr:
2166092606
rozdział w podręczniku
Zobacz opis całości
7

Tytuł:
Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu przedsiębiorstw
Źródło:
Strategie wzrostu w procesie rozwoju przedsiębiorstwa / kier. Józef MACHACZKA2006, s. 20-39 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1111/Magazyn
Nr:
2168275491
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
8

Autor:
Konferencja:
VI konferencja naukowa "Strategia Lizbońska a zarządzanie wartością", Gdańsk, Polska, od 2006-10-07 do 2006-10-10
Tytuł:
Kompetencje menedżerskie jako determinanta organizacji uczących się
Źródło:
VI konferencja naukowa Strategia Lizbońska a zarządzanie wartością (3 edycja) 7-10 października 2006 r. Gdańsk - Sztokholm - [b.m.]: [b.w.], 2006, s. 647-655. - Streszcz. - Bibliogr.
Nr:
2168325983
rozdział w materiałach konferencyjnych
9

Tytuł:
Paradygmat konkurencyjności organizacji w dobie globalizacji = Competitive Paradigm of Organization in Times of Globalization
Źródło:
Zeszyt Naukowy Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu / red. nauk. Adam RYBARSKI. - 21 (2006) , s. 127-142. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168225718
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
10

Autor:
Tytuł:
Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2006, s. 29-42. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8
Nr:
2166030320
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
11

Autor:
Tytuł:
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów = Diagnosing Managers' Strategic Competences
Źródło:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2005, s. 39-51. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-26-8
Nr:
2166027547
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
12

Autor:
Tytuł:
Znaczenie kompetencji strategicznych przedsiębiorcy w procesie formułowania strategii konkurencji = The Importance of the Strategic Competencies of the Entrepreneur in the Process of Formulating a Competition Strategy
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 673 (2005) , s. 67-85. - Summ. - Bibliogr.
Tryb dostępu:
Nr:
53186
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
13

Autor:
Tytuł:
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji
Źródło:
Zarządzanie procesami rynkowymi / red. Dariusz FATUŁA - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2005, s. 85-96. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-89823-31-4
Nr:
51871
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
14

Tytuł:
Teoretyczne aspekty całościowego zarządzania rozwojem
Źródło:
Globalne determinanty rozwoju przedsiębiorstw / kier. tematu: Józef MACHACZKA2005, s. 1-24 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-1040/Magazyn
Nr:
2168258992
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
15

Autor:
Tytuł:
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji = Reputation as an element of competitiveness potential of the organization [dokument elektroniczny]
Źródło:
Konkurenceschopnost firem / [redakční skupina Pavla Macurová, Naděžda Klabusayová, Petr Fančovič] - Ostrava: Ethics; VŠB - Technická univerzita, Ekonomická fakulta, 2005 - Bibliogr.
ISBN:
80-902713-6-7
Nr:
2168225982
rozdział w materiałach konferencyjnych
16

Autor:
Tytuł:
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji
Źródło:
Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Wiktor Adamus, Wiktor Krawczyk - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 175-193 - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-55-1
Nr:
2166289798
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
17

Autor:
Tytuł:
Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej
Źródło:
Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty) / red. Janusz FUDALIŃSKI - Nowy Sącz: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004, s. 7-14. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-88887-48-3
Nr:
2166338725
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
18

Tytuł:
Kształtowanie przewagi konkurencyjnej w warunkach globalizacji
Źródło:
Czynniki sukcesu firm w erze informacyjnej / kier. tematu: Józef MACHACZKA2004, s. 79-98 - Bibliogr.
Sygnatura:
NP-998/Magazyn
Nr:
2168258916
fragment pracy naukowo badawczej
Zobacz opis całości
19

Autor:
Tytuł:
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji
Źródło:
Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 45-58. - Summ. - Bibliogr.
Seria:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-85-3
Nr:
2166283847
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
20

Autor:
Tytuł:
Rozwój przedsiębiorstwa a strategie dywersyfikacji = Enterprise Development and Diversification Strategies
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 613 (2003) , s. 15-29. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Tryb dostępu:
Nr:
2168220998
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
21

Autor:
Konferencja:
III Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie", Kraków, Polska, od 2003-06-01 do 2003-06-03
Tytuł:
Formułowanie strategii konkurencji MSP w świetle badań empirycznych
Źródło:
Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie : materiały konferencyjne. T. 2 / red. Klemens BUDZOWSKI - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o., 2003, s. 251-269 - Bibliogr.
ISBN:
83-919920-2-0
Nr:
2168257314
rozdział w materiałach konferencyjnych
Zobacz opis całości
22

Tytuł:
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm
Źródło:
Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 37-44
ISBN:
83-7252-175-1
Nr:
2168221480
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
23

Tytuł:
Wykorzystanie modeli planowania strategicznego w minimalizacji ryzyka zarządzania przedsiębiorstwem w aspekcie zmian otoczenia = The Use of Strategic Planning Models to Minimise Risk in Enterprise Management in Relation to Changes in the Immediate Environment
Źródło:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zofia DACH]. - nr 597 (2003) , s. 113-128. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Tryb dostępu:
Nr:
2168220978
artykuł w czasopiśmie
Zobacz opis całości
Dokumenty niepublikowane:
1

Tytuł:
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa
Kierownik tematu:
Adres wydawniczy:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2003
Opis fizyczny:
87 k.: il.; 30 cm
Uwagi:
Bibliogr.
Program badawczy:
78/KSZ/1/2003/S/084
Sygnatura:
NP-929/Magazyn
Nr:
2168276499
naukowo-badawcze
1
Globalizacja a nowy wymiar konkurencyjności organizacji = Globalisation and the New Dimension of Competitiveness of Organizations / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 766 (2007), s. 13-26. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=157509747. - ISSN 1898-6447
2
Kompetencje menedżerskie jako determinanta organizacji uczących się / Halina SMUTEK // W: Uwarunkowania realizacji celów Strategii Lizbońskiej w polskiej gospodarce / red. J. Bieliński, M. Czerwińska. - Gdańsk : Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, 2007. - S. 224-231. - Bibliogr. - ISBN 978-83-742640-5-1
3
Kulturowy kontekst zarządzania organizacją / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2007. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 37-50. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-012-0
4
Strategiczny wymiar procesów fuzji i przejęć na przykładzie grup ComputerLand S.A. i Emax S.A. = Strategic Merger and Takeover Processes on the Example of ComputerLand and Emax Companies / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // Zeszyt Naukowy Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu / red. nauk. Krzysztof SURÓWKA. - 27, t. 1 (2007), s. 77-95. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
5
Model pajęczynowy zarządzania organizacjami / Halina SMUTEK, Janusz FUDALIŃSKI // W: Modele systemów zarządzania - koncepcja holistyczna : teoria - modele - zastosowania / kierownik tematu: Józef MACHACZKA. - (2007), s. 55-68
6
Modele organizacji, funkcje zarządzania i role kierownicze / Halina SMUTEK // W: Podstawy zarządzania / red. Janusz FUDALIŃSKI, Mirosław KWIECIŃSKI. - Kraków : Antykwa, 2006. - S. 9-39. - ISBN 83-60495-00-9
7
Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu przedsiębiorstw / H. SMUTEK, J. FUADALIŃSKI // W: Strategie wzrostu w procesie rozwoju przedsiębiorstwa / kier. Józef MACHACZKA. - (2006), s. 20-39. - Bibliogr.
8
Kompetencje menedżerskie jako determinanta organizacji uczących się / Halina SMUTEK // W: VI konferencja naukowa Strategia Lizbońska a zarządzanie wartością (3 edycja) 7-10 października 2006 r. Gdańsk - Sztokholm. - [b.m.] : [b.w.], [2006]. - S. 647-655. - Streszcz. - Bibliogr.
9
Paradygmat konkurencyjności organizacji w dobie globalizacji = Competitive Paradigm of Organization in Times of Globalization / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // Zeszyt Naukowy Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu / red. nauk. Adam RYBARSKI. - 21 (2006), s. 127-142. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
10
Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2006. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 29-42. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8
11
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów = Diagnosing Managers' Strategic Competences / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2005. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 39-51. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-26-8
12
Znaczenie kompetencji strategicznych przedsiębiorcy w procesie formułowania strategii konkurencji = The Importance of the Strategic Competencies of the Entrepreneur in the Process of Formulating a Competition Strategy / Halina SMUTEK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 673 (2005), s. 67-85. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=89224001. - ISSN 0208-7944
13
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie procesami rynkowymi / red. Dariusz FATUŁA. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2005. - S. 85-96. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-31-4
14
Teoretyczne aspekty całościowego zarządzania rozwojem / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // W: Globalne determinanty rozwoju przedsiębiorstw / kier. tematu: Józef MACHACZKA. - (2005), s. 1-24. - Bibliogr.
15
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji [Dokument elektroniczny] = Reputation as an element of competitiveness potential of the organization / Halina SMUTEK // W: Konkurenceschopnost firem : sborník anotací a příspěvků z mezinárodní vědecké konference konané ve dnech 8.-10. února 2005 na Čeladné v České republice / [redakční skupina Pavla Macurová, Naděžda Klabusayová, Petr Fančovič]. - Dane tekstowe (plik pdf). - Ostrava : Ethics; VŠB - Technická univerzita, Ekonomická fakulta, 2005. - Dysk optyczny (CD-ROM) ; 12 cm. - 11 ekranów. - Bibliogr. - ISBN 80-902713-6-7
16
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji / Halina SMUTEK // W: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Wiktor Adamus, Wiktor Krawczyk. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 175-193. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-55-1
17
Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty) / red. Janusz FUDALIŃSKI. - Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004. - S. 7-14. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-88887-48-3
18
Kształtowanie przewagi konkurencyjnej w warunkach globalizacji / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // W: Czynniki sukcesu firm w erze informacyjnej / kier. tematu: Józef MACHACZKA. - (2004), s. 79-98. - Bibliogr.
19
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 45-58. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-85-3
20
Rozwój przedsiębiorstwa a strategie dywersyfikacji = Enterprise Development and Diversification Strategies / Halina SMUTEK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 613 (2003), s. 15-29. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=54769592. - ISSN 0208-7944
21
Formułowanie strategii konkurencji MSP w świetle badań empirycznych / Halina SMUTEK // W: Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie : materiały konferencyjne. T. 2 / red. Klemens BUDZOWSKI. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o., 2003. - S. 251-269. - Bibliogr. - ISBN 83-919920-2-0
22
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm / Stanisław GALATA, Halina SMUTEK // W: Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - S. 37-44. - ISBN 83-7252-175-1
23
Wykorzystanie modeli planowania strategicznego w minimalizacji ryzyka zarządzania przedsiębiorstwem w aspekcie zmian otoczenia = The Use of Strategic Planning Models to Minimise Risk in Enterprise Management in Relation to Changes in the Immediate Environment / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zofia DACH]. - nr 597 (2003), s. 113-128. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=15790. - ISSN 0208-7944
24
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa / Leszek KOZIOŁ (kierownik tematu), Halina SMUTEK, Janusz FUDALIŃSKI, Piotr MARKIEWICZ, Krzysztof MACHACZKA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2003. - 87 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
1
Fudaliński J., Smutek H., (2007), Globalizacja a nowy wymiar konkurencyjności organizacji, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 766, s. 13-26; https://bazekon.uek.krakow.pl/157509747
2
Smutek H., (2007), Kompetencje menedżerskie jako determinanta organizacji uczących się. [W:] Uwarunkowania realizacji celów Strategii Lizbońskiej w polskiej gospodarce, Gdańsk : Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr, s. 224-231.
3
Smutek H., (2007), Kulturowy kontekst zarządzania organizacją. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 37-50.
4
Fudaliński J., Smutek H., (2007), Strategiczny wymiar procesów fuzji i przejęć na przykładzie grup ComputerLand S.A. i Emax S.A., "Zeszyt Naukowy Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu", 27, t. 1, s. 77-95.
5
Smutek H., Fudalinski J., (2007), Model pajęczynowy zarządzania organizacjami. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Modele systemów zarządzania - koncepcja holistyczna : teoria - modele - zastosowania, s. 55-68.
6
Smutek H., (2006), Modele organizacji, funkcje zarządzania i role kierownicze. [W:] Fudaliński J., Kwieciński M. (red.), Podstawy zarządzania, Kraków : Antykwa, s. 9-39.
7
Smutek H., Fudaliński J., (2006), Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu przedsiębiorstw. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Strategie wzrostu w procesie rozwoju przedsiębiorstwa, s. 20-39.
8
Smutek H., (2006), Kompetencje menedżerskie jako determinanta organizacji uczących się. [W:] VI konferencja naukowa Strategia Lizbońska a zarządzanie wartością (3 edycja) 7-10 października 2006 r. Gdańsk - Sztokholm, [b.m.] : [b.w.], s. 647-655.
9
Fudaliński J., Smutek H., (2006), Paradygmat konkurencyjności organizacji w dobie globalizacji, "Zeszyt Naukowy Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu", 21, s. 127-142.
10
Smutek H., (2006), Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 29-42.
11
Smutek H., (2005), Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 39-51.
12
Smutek H., (2005), Znaczenie kompetencji strategicznych przedsiębiorcy w procesie formułowania strategii konkurencji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 673, s. 67-85; https://bazekon.uek.krakow.pl/89224001
13
Smutek H., (2005), Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji. [W:] Fatuła D. (red.), Zarządzanie procesami rynkowymi, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 85-96.
14
Fudaliński J., Smutek H., (2005), Teoretyczne aspekty całościowego zarządzania rozwojem. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Globalne determinanty rozwoju przedsiębiorstw, s. 1-24.
15
Smutek H., (2005), Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji. [W:] Pavla Macurová , Klabusayová N., Fančovič P. (red.), Konkurenceschopnost firem: sborník anotací a příspěvků z mezinárodní vědecké konference konané ve dnech 8.-10. února 2005 na Čeladné v České republice, Ostrava : Ethics : VŠB - Technická univerzita, Ekonomická fakulta
16
Smutek H., (2004), Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji. [W:] Surówka-Marszałek D., Adamus W., Krawczyk W. (red.), Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 175-193.
17
Smutek H., (2004), Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej. [W:] Fudaliński J. (red.), Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty), Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, s. 7-14.
18
Fudaliński J., Smutek H., (2004), Kształtowanie przewagi konkurencyjnej w warunkach globalizacji. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Czynniki sukcesu firm w erze informacyjnej, s. 79-98.
19
Smutek H., (2004), Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 45-58.
20
Smutek H., (2003), Rozwój przedsiębiorstwa a strategie dywersyfikacji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 613, s. 15-29; https://bazekon.uek.krakow.pl/54769592
21
Smutek H., (2003), Formułowanie strategii konkurencji MSP w świetle badań empirycznych. [W:] Budzowski K. (red.), Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie : materiały konferencyjne, T. 2, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o., s. 251-269.
22
Galata S., Smutek H., (2003), Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 37-44.
23
Fudaliński J., Smutek H., (2003), Wykorzystanie modeli planowania strategicznego w minimalizacji ryzyka zarządzania przedsiębiorstwem w aspekcie zmian otoczenia, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 597, s. 113-128; https://bazekon.uek.krakow.pl/15790
24
Smutek H., Fudaliński J., Markiewicz P., Machaczka K., Kozioł L., (2003), Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa, Kozioł L. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 87 k.
1
@article{UEK:50758,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Globalizacja a nowy wymiar konkurencyjności organizacji",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "766",
pages = "13-26",
year = "2007",
}
2
@inbook{UEK:2168225208,
author = "Smutek Halina",
title = "Kompetencje menedżerskie jako determinanta organizacji uczących się",
booktitle = "Uwarunkowania realizacji celów Strategii Lizbońskiej w polskiej gospodarce",
pages = "224-231",
adress = "Gdańsk",
publisher = "Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr",
year = "2007",
isbn = "978-83-742640-5-1",
}
3
@inbook{UEK:2166289574,
author = "Smutek Halina",
title = "Kulturowy kontekst zarządzania organizacją",
booktitle = "Marketing",
pages = "37-50",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2007",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-012-0",
}
4
@article{UEK:2168225856,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Strategiczny wymiar procesów fuzji i przejęć na przykładzie grup ComputerLand S.A. i Emax S.A.",
journal = "Zeszyt Naukowy Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu",
number = "27, t. 1",
pages = "77-95",
year = "2007",
}
5
@unpublished{UEK:2168276281,
author = "Smutek Halina and Fudalinski Janusz",
title = "Model pajęczynowy zarządzania organizacjami",
booktitle = "Modele systemów zarządzania - koncepcja holistyczna : teoria - modele - zastosowania",
pages = "55-68",
year = "2007",
}
6
@inbook{UEK:2166092606,
author = "Smutek Halina",
title = "Modele organizacji, funkcje zarządzania i role kierownicze",
booktitle = "Podstawy zarządzania",
pages = "9-39",
adress = "Kraków",
publisher = "Antykwa",
year = "2006",
isbn = "83-60495-00-9",
}
7
@unpublished{UEK:2168275491,
author = "Smutek Halina and Fudaliński Janusz",
title = "Fuzje i przejęcia w procesie wzrostu przedsiębiorstw",
booktitle = "Strategie wzrostu w procesie rozwoju przedsiębiorstwa",
pages = "20-39",
year = "2006",
}
8
@inbook{UEK:2168325983,
author = "Smutek Halina",
title = "Kompetencje menedżerskie jako determinanta organizacji uczących się",
booktitle = "VI konferencja naukowa Strategia Lizbońska a zarządzanie wartością (3 edycja) 7-10 października 2006 r. Gdańsk - Sztokholm",
pages = "647-655",
adress = "b.m.",
publisher = "b.w.",
year = "2006",
}
9
@article{UEK:2168225718,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Paradygmat konkurencyjności organizacji w dobie globalizacji",
journal = "Zeszyt Naukowy Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu",
number = "21",
pages = "127-142",
year = "2006",
}
10
@inbook{UEK:2166030320,
author = "Smutek Halina",
title = "Przedsiębiorcza koncepcja kształtowania przewagi konkurencyjnej",
booktitle = "Marketing",
pages = "29-42",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2006",
issn = "",
isbn = "83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8",
}
11
@inbook{UEK:2166027547,
author = "Smutek Halina",
title = "Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów",
booktitle = "Marketing",
pages = "39-51",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2005",
issn = "",
isbn = "83-89823-26-8",
}
12
@article{UEK:53186,
author = "Smutek Halina",
title = "Znaczenie kompetencji strategicznych przedsiębiorcy w procesie formułowania strategii konkurencji",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "673",
pages = "67-85",
year = "2005",
}
13
@inbook{UEK:51871,
author = "Smutek Halina",
title = "Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji",
booktitle = "Zarządzanie procesami rynkowymi",
pages = "85-96",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2005",
isbn = "83-89823-31-4",
}
14
@unpublished{UEK:2168258992,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Teoretyczne aspekty całościowego zarządzania rozwojem",
booktitle = "Globalne determinanty rozwoju przedsiębiorstw",
pages = "1-24",
year = "2005",
}
15
@inbook{UEK:2168225982,
author = "Smutek Halina",
title = "Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji",
booktitle = "Konkurenceschopnost firem",
pages = "",
adress = "Ostrava",
publisher = "Ethics; VŠB - Technická univerzita, Ekonomická fakulta",
year = "2005",
isbn = "80-902713-6-7",
}
16
@inbook{UEK:2166289798,
author = "Smutek Halina",
title = "Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji",
booktitle = "Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku",
pages = "175-193",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2004",
issn = "",
isbn = "83-89823-55-1",
}
17
@inbook{UEK:2166338725,
author = "Smutek Halina",
title = "Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej",
booktitle = "Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty)",
pages = "7-14",
adress = "Nowy Sącz",
publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa",
year = "2004",
isbn = "83-88887-48-3",
}
18
@unpublished{UEK:2168258916,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Kształtowanie przewagi konkurencyjnej w warunkach globalizacji",
booktitle = "Czynniki sukcesu firm w erze informacyjnej",
pages = "79-98",
year = "2004",
}
19
@inbook{UEK:2166283847,
author = "Smutek Halina",
title = "Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji",
booktitle = "Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy",
pages = "45-58",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2004",
issn = "",
isbn = "83-89823-85-3",
}
20
@article{UEK:2168220998,
author = "Smutek Halina",
title = "Rozwój przedsiębiorstwa a strategie dywersyfikacji",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "613",
pages = "15-29",
year = "2003",
}
21
@inbook{UEK:2168257314,
author = "Smutek Halina",
title = "Formułowanie strategii konkurencji MSP w świetle badań empirycznych",
booktitle = "Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie : materiały konferencyjne. T. 2",
pages = "251-269",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o.",
year = "2003",
isbn = "83-919920-2-0",
}
22
@inbook{UEK:2168221480,
author = "Galata Stanisław and Smutek Halina",
title = "Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm",
booktitle = "Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
pages = "37-44",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2003",
isbn = "83-7252-175-1",
}
23
@article{UEK:2168220978,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Wykorzystanie modeli planowania strategicznego w minimalizacji ryzyka zarządzania przedsiębiorstwem w aspekcie zmian otoczenia",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "597",
pages = "113-128",
year = "2003",
}
24
@unpublished{UEK:2168276499,
author = "Smutek Halina and Fudaliński Janusz and Markiewicz Piotr and Machaczka Krzysztof and Kozioł Leszek",
title = "Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2003",
}