Publikacje wybranego autora

Kućka Ewelina

Dział Nauki i Transferu Wiedzy

1

Tytuł:
Przyczyny niezgłaszania reklamacji i jej znaczenie w poprawie jakości towarów i usług
Źródło:
Wybrane aspekty zarządzania jakością / red. Marek SALERNO-KOCHAN - Kraków: Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, 2011, s. 128-131 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-929209-2-2
Nr:
2166674994
rozdział w monografii
Zobacz opis całości
1
Przyczyny niezgłaszania reklamacji i jej znaczenie w poprawie jakości towarów i usług / Ewelina KUĆKA // W: Wybrane aspekty zarządzania jakością / red. Marek SALERNO-KOCHAN. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, 2011. - S. 128-131. - Bibliogr. - ISBN 978-83-929209-2-2
1
Kućka E., (2011), Przyczyny niezgłaszania reklamacji i jej znaczenie w poprawie jakości towarów i usług. [W:] Salerno-Kochan M. (red.), Wybrane aspekty zarządzania jakością, Kraków : Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, s. 128-131.
1
@inbook{UEK:2166674994,
author = "Kućka Ewelina",
title = "Przyczyny niezgłaszania reklamacji i jej znaczenie w poprawie jakości towarów i usług",
booktitle = "Wybrane aspekty zarządzania jakością",
pages = "128-131",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PTTŻ",
year = "2011",
isbn = "978-83-929209-2-2",
}